SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
19:30 - Wegmisbruikers
In deze aflevering staat de jaarlijkse TT op het circuit van Assen centraal en dat betekent ronkende motoren en de geur van verbrand rubber. De eenheid Noord-Nederland controleert intensief op de invalswegen richting Drenthe.
20:30 - Red mijn vakantie
Thijs wordt ingeschakeld door twee families op een camping in Wageningen. Op een ochtend wordt plotseling het toilethuisje weggehaald en staat hun tent nu naast een bouwput. En dat is niet het enige wat niet deugt op de camping.
21:30 - Bonje met de buren
Peter en Sandra konden het ooit goed vinden met hun buren Katje en Kees, maar nu is een goede band ver te zoeken. Ze bedreigen elkaar met hamers en gooien met emmers water.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 23:43 schreef Stickertje het volgende:
ik wilde ook openen, met TT 'Fuck Radio49'
quote:Op zondag 14 september 2014 23:43 schreef Stickertje het volgende:
ik wilde ook openen, met TT 'Fuck Radio49'
Ik masseer je anus wel evenquote:Op zondag 14 september 2014 23:43 schreef Studiotje het volgende:
M'n anus doet al zeer van de spanning wat er nog komen gaat. Vind het nu pislauw.
buttplugquote:Op zondag 14 september 2014 23:43 schreef Studiotje het volgende:
M'n anus doet al zeer van de spanning wat er nog komen gaat. Vind het nu pislauw.
quote:
Was wel te verwachten hoorquote:
Wist je dat rectale massage met de vinger de enige wetenschappelijke oplossing voor de hik is?quote:
ff doen danquote:Op zondag 14 september 2014 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je dat rectale massage met de vinger de enige wetenschappelijke oplossing voor de hik is?
quote:Op zondag 14 september 2014 23:44 schreef Studiotje het volgende:
AF_ met z'n gifjes.
Kan niet wachten tot er een niet werkt.
Gelukkig maar. Ze verpesten de TVSC.quote:Op zondag 14 september 2014 23:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en ineens zijn alle 'rellers' weer weg
Interessant! Heb je het al een keer geprobeerd?quote:Op zondag 14 september 2014 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je dat rectale massage met de vinger de enige wetenschappelijke oplossing voor de hik is?
Nee, dat is Kaneel alquote:Op zondag 14 september 2014 23:45 schreef Pizzalucht het volgende:
Stu heeft vandaag een buttplug binnen gekregen van PostNL
Ja, ze verpesten het hele topic, de sc ging bijna dood door hunquote:Op zondag 14 september 2014 23:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ze verpesten de TVSC.
quote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja, ze verpesten het hele topic, de sc ging bijna dood door hun
Nee k heb nooit de hikquote:Op zondag 14 september 2014 23:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Interessant! Heb je het al een keer geprobeerd?
Ben ik je buttplug? :Squote:
Wel meer dan datquote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee k heb nooit de hik
[..]
Ben ik je buttplug? :S
Sorry.quote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
Wtf verbinding valt ineens weg op laptop, zit naast het modem
Nog steeds z'n kutinternet?quote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
Wat is er nieuw aan? Die smoes gebruik je overalquote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
Ooit zal deze sc nog gesloten wordenquote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja, ze verpesten het hele topic, de sc ging bijna dood door hun
we moeten echt normaler gaan doenquote:Op zondag 14 september 2014 23:47 schreef appelen het volgende:
[..]
Ooit zal deze sc nog gesloten worden
Komt door die slechte TT, die van jou had ze hierheen gelokt.. alsof bijen honing rokenquote:Op zondag 14 september 2014 23:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en ineens zijn alle 'rellers' weer weg
Waarom? We zijn niet erger dan vbl of klb hoorquote:Op zondag 14 september 2014 23:47 schreef appelen het volgende:
[..]
Ooit zal deze sc nog gesloten worden
Nou.quote:Op zondag 14 september 2014 23:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
Waarom? We zijn niet erger dan vbl of klb hoor
Klbquote:Op zondag 14 september 2014 23:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
Waarom? We zijn niet erger dan vbl of klb hoor
Ohja en grtd jatte de stokquote:
Nee oke. Maar gastenboekjes enzo.quote:Op zondag 14 september 2014 23:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Niks geks aan hoor, ik vond het net nog echt meevallen
Uh..quote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef Moira. het volgende:
Omdat?quote:Op zondag 14 september 2014 23:47 schreef Fylax het volgende:
AF_ doe ff een aanvraag bij Moira of Pax ofzo voor TT verandering.
op de WcPot.quote:Op zondag 14 september 2014 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kleren uit en lekker gaan zitten
Pax, fylax wilt de TT veranderd hebben, verander hem maar in: Fylax TT, Kut TTquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 23:48 schreef AF_ het volgende:
[..]
Pax, fylax wilt de TT veranderd hebben, verander hem maar in: Fylax TT, Kut TT
Ik vind het best.quote:Op zondag 14 september 2014 23:48 schreef AF_ het volgende:
[..]
Pax, fylax wilt de TT veranderd hebben, verander hem maar in: Fylax TT, Kut TT
quote:
Ik ben op de slaapkamer.quote:Op zondag 14 september 2014 23:48 schreef appelen het volgende:
Fylax je moet ook posten als je naar de slaapkamer loopt
Watquote:
Boze Machinequote:Op zondag 14 september 2014 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die weet wat de naam is van de film die nu op rtl 7 te zien is,
Ik zie vinnie Jones, Jason Statham alles.
mean machinequote:Op zondag 14 september 2014 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja. Maar dat zeg ik lekker nietquote:Op zondag 14 september 2014 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
lig jij met je broekje in bed?quote:Op zondag 14 september 2014 23:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. rechterhand zit al in broekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |