En over bubbeltjesplastic?quote:Op zondag 14 september 2014 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ze praat over een krakend chipszakje.
gewoon nog een stukje oud schoolbord meenemen als je aandacht wil.. *skrieeeeeeeeeeeequote:Op zondag 14 september 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja dat gaat tegenwoordig via Youtube allemaal.
Sorry, tegen die tijd zijn mijn oren passé, zo 2013.quote:Op zondag 14 september 2014 20:41 schreef d4v1d het volgende:
Jongens maak jullie klaar voor een moment wat later de geschiedenisboeken in gaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2014 20:41 schreef d4v1d het volgende:
Jongens maak jullie klaar voor een moment wat later de geschiedenisboeken in gaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2014 20:41 schreef d4v1d het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja dat gaat tegenwoordig via Youtube allemaal.
Ik luister het begin wel mee, maar ik moet morgen half 6 op.quote:Op zondag 14 september 2014 20:41 schreef d4v1d het volgende:
Jongens maak jullie klaar voor een moment wat later de geschiedenisboeken in gaat. We weten na vanavond of het als een ramp de geschiedenisboeken in gaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die man is een baas.quote:Op zondag 14 september 2014 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan dus mooi niet met die elektrobende!
Wij hebben je rugquote:Op zondag 14 september 2014 20:41 schreef d4v1d het volgende:
Jongens maak jullie klaar voor een moment wat later de geschiedenisboeken in gaat. We weten na vanavond of het als een ramp de geschiedenisboeken in gaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja ik moet ook vroeg op eigenlijkquote:Op zondag 14 september 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik luister het begin wel mee, maar ik moet morgen half 6 op.
Oke oke, die staat wel achter mij danquote:Op zondag 14 september 2014 20:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat fijn vind met LH in de buurtJe weet maar nooit.
Alleen de eerste keer doet het pijnquote:Op zondag 14 september 2014 20:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat fijn vind met LH in de buurtJe weet maar nooit.
quote:Op zondag 14 september 2014 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke oke, die staat wel achter mij dan
quote:Op zondag 14 september 2014 20:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
ook daar hadden ze wel eens anaalHad jouw TV vroeger ook een mozaiek kanaal? Je moest heel goed met je ogen knijpen, maar soms kon je dan een tiet of vagijn zien. Denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Succesquote:Op zondag 14 september 2014 20:44 schreef d4v1d het volgende:
Dan ga ik nu het huis doorrennen en een microfoon zoeken
Je woont in een "ik heb de lotto gewonnen" huis?quote:Op zondag 14 september 2014 20:44 schreef d4v1d het volgende:
Dan ga ik nu het huis doorrennen en een microfoon zoeken
quote:Op zondag 14 september 2014 20:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Had jouw TV vroeger ook een mozaiek kanaal? Je moest heel goed met je ogen knijpen, maar soms kon je dan een tiet of vagijn zien. Denk ik.
quote:Op zondag 14 september 2014 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Je woont in een "ik heb de lotto gewonnen" huis?
Nee, want dan had ik ook geld voor iemand die mijn troep kon opruimen en logish op plekken neerleggenquote:Op zondag 14 september 2014 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Je woont in een "ik heb de lotto gewonnen" huis?
iets met een draaiknopje om de zender analoog bij te stellenquote:Op zondag 14 september 2014 20:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Had jouw TV vroeger ook een mozaiek kanaal? Je moest heel goed met je ogen knijpen, maar soms kon je dan een tiet of vagijn zien. Denk ik.
Geheel in de stijl van R49 gaat het ongetwijfeld gierend mis. Maar dan hoor je er ook meteen bijquote:Op zondag 14 september 2014 20:41 schreef d4v1d het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2014 20:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Geheel in de stijl van R49 gaat het ongetwijfeld gierend mis. Maar dan hoor je er ook meteen bij
Dat heet een moeder.quote:Op zondag 14 september 2014 20:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik ook geld voor iemand die mijn troep kon opruimen en logish op plekken neerleggen
Dat is best zielig anders, iedere keer weer in je broek plassen omdat je net het toilet niet haaltquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat heet een moeder.
Ben je moederloos?bahw!
Ik vind alles terug in mijn koelkast, alles.quote:Op zondag 14 september 2014 20:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik ook geld voor iemand die mijn troep kon opruimen en logish op plekken neerleggen
quote:Op zondag 14 september 2014 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is best zielig anders, iedere keer weer in je broek plassen omdat je net het toilet niet haalt
Ja maar dan zag je alles scheef en in negatief. Dacht je een negerin te zien, bleek het een blanke te zijn gvdquote:Op zondag 14 september 2014 20:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
iets met een draaiknopje om de zender analoog bij te stellen![]()
vroeger.
Overal tactisch emmers neerzettenquote:Op zondag 14 september 2014 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is best zielig anders, iedere keer weer in je broek plassen omdat je net het toilet niet haalt
"Oh kut waar had ik mijn kind ookalweer gelaten?"quote:Op zondag 14 september 2014 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind alles terug in mijn koelkast, alles.
Mijn stem klonk een keer als een chipmunk, de mijne jaquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 20:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja maar dan zag je alles scheef en in negatief. Dacht je een negerin te zien, bleek het een blanke te zijn gvd
Ook, alhoewel dat simpeler was toen ze baby's waren, nu moet ik goed duwenquote:Op zondag 14 september 2014 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Oh kut waar had ik mijn kind ookalweer gelaten?"
"OH HAHA I REMEMBER!"
Nee echt, je moet je eerste show afsluiten met het gevoel dat je een enorme faalhaas bent......dan is het een succes.quote:
Goed hard trappen, dan past het zelfs in de vriezerquote:Op zondag 14 september 2014 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook, alhoewel dat simpeler was toen ze baby's waren, nu moet ik goed duwen
Waarheidquote:Op zondag 14 september 2014 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee echt, je moet je eerste show afsluiten met het gevoel dat je een enorme faalhaas bent......dan is het een succes.
soms, soms ook weer nietquote:Op zondag 14 september 2014 20:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja maar dan zag je alles scheef en in negatief. Dacht je een negerin te zien, bleek het een blanke te zijn gvd
quote:Op zondag 14 september 2014 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"OH HAHA I REMEMBER!"
Die gaat de boeken in als meest hysterische show ooitquote:Op zondag 14 september 2014 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn stem klonk een keer als een chipmunk, de mijne ja
Dus dat bedoelen ouders met 'even afkoelen!'quote:Op zondag 14 september 2014 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"OH HAHA I REMEMBER!"
Absoluut, ben je Kally, dan heb je dat tot op hedenquote:Op zondag 14 september 2014 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee echt, je moet je eerste show afsluiten met het gevoel dat je een enorme faalhaas bent......dan is het een succes.
Mijn moeder gooide mij onder een koude douche...kleding en al, hele gang zeikes nat, maar wwas wel voorgoed overquote:Op zondag 14 september 2014 20:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dus dat bedoelen ouders met 'even afkoelen!'
quote:Op zondag 14 september 2014 20:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als ik nu in mixxx door m'n mic ga lullen hoor ik mezelf door mn speakers.quote:
Het erge is, dat niemand dat voor me heeft opgenomenquote:Op zondag 14 september 2014 20:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die gaat de boeken in als meest hysterische show ooit
quote:Op zondag 14 september 2014 20:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemistquote:Op zondag 14 september 2014 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Het erge is, dat niemand dat voor me heeft opgenomen
Ik heb het zelf gemist![]()
Erg he? Uc kan dat uit?quote:Op zondag 14 september 2014 20:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ik nu in mixxx door m'n mic ga lullen hoor ik mezelf door mn speakers.
Kan dat uit of door m'n hoofdtelefoon?
Als je Uccie bent, ga je gewoon hysterisch in de ruimte praten en doen alsof je alles onder controle hebt, terwijl je blind op alle toetsen aan het rammen bent om een liedje ingestart te krijgen.quote:Op zondag 14 september 2014 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Absoluut, ben je Kally, dan heb je dat tot op heden
quote:Op zondag 14 september 2014 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je Uccie bent, ga je gewoon hysterisch in de ruimte praten en doen alsof je alles onder controle hebt, terwijl je blind op alle toetsen aan het rammen bent om een liedje ingestart te krijgen.
Is dat niet gewoon de windows instelling dat je eigen microfoon muten?quote:
Dat was de laatste keer dat ik SAM gebruiktequote:
Ja, ik heb een tijdelijke oplossing voor je, maar dan kan je even maar 1 deck zelf horen. Is dat erg??quote:Op zondag 14 september 2014 20:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ik nu in mixxx door m'n mic ga lullen hoor ik mezelf door mn speakers.
Kan dat uit of door m'n hoofdtelefoon?
Door hem zeker of L of R te zetten ipv M?quote:Op zondag 14 september 2014 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik heb een tijdelijke oplossing voor je, maar dan kan je even maar 1 deck zelf horen. Is dat erg??
Ja, ik ben bezig met de volledige handleiding maar ik heb een tijdelijke oplossing. Ik zal die even in pm naar jou en Daafje sturen.quote:
Ja geef me maar weer het gevoel dat ik blond ben en allesquote:Op zondag 14 september 2014 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon de windows instelling dat je eigen microfoon muten?
Daafjequote:Op zondag 14 september 2014 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik ben bezig met de volledige handleiding maar ik heb een tijdelijke oplossing. Ik zal die even in pm naar jou en Daafje sturen.
Daafjequote:Op zondag 14 september 2014 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik ben bezig met de volledige handleiding maar ik heb een tijdelijke oplossing. Ik zal die even in pm naar jou en Daafje sturen.
quote:Op zondag 14 september 2014 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was de laatste keer dat ik SAM gebruikte
Ik had die nieuwere versie met al die geluidjes, ja nou dus nooit meer
Nee in voorkeuren/preferences...maar momentje, je krijgt zo een pmquote:Op zondag 14 september 2014 20:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Door hem zeker of L of R te zetten ipv M?
quote:Op zondag 14 september 2014 20:53 schreef robdriessen het volgende:
We moeten een 'eerste show drinking game' gaan maken. Wie helpt mee?
Neem een shot drank bij .....
* "Kunnen jullie mij horen?"
* Microfoon vergeten aan te zetten
* Microfoon vergeten uit te zetten
* Stilte van minstens 5 seconden laten vallen
* Plaat dwars door een andere plaat instarten
* Mp3 van verschrikkelijke geluidskwaliteit per ongeluk draaien
* Mp3 van een Youtube-rip draaien
* Elke derde keer 'eh' (anders ben je na vijf minuten katjelam)
Klinkt goedquote:Op zondag 14 september 2014 20:53 schreef robdriessen het volgende:
Je hebt nog geen kutbijnaam...dus ik dacht ik geef je er eentjequote:
Welkequote:Op zondag 14 september 2014 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt nog geen kutbijnaam...dus ik dacht ik geef je er eentje
ToT heeft nog steeds de meest belachelijke hoor, dus don't worry.
Hottietottietentoonstelingtentakelquote:
met SAM had je de stream ook kunnen opnemen . Nu is dat te laat, maar toch. Ik denk, ik zeg het effequote:Op zondag 14 september 2014 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was de laatste keer dat ik SAM gebruikte
Ik had die nieuwere versie met al die geluidjes, ja nou dus nooit meer
quote:Op zondag 14 september 2014 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sorry ik ga mijn show afbreken, ik ben te droknen om te draiaien.
Toooott wooensensdag allelmlaal
Ik hou zo van dat achteraf gepraatquote:Op zondag 14 september 2014 20:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
met SAM had je de stream ook kunnen opnemen . Nu is dat te laat, maar toch. Ik denk, ik zeg het effe
Tijd voor een bingo.quote:Op zondag 14 september 2014 20:53 schreef robdriessen het volgende:
Niets mis mee tochquote:Op zondag 14 september 2014 20:58 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
beetje alcoholmisbruik verheerlijken hier
op een zaterdag is dat wel een leuk spelleke ja,quote:Op zondag 14 september 2014 20:58 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
beetje alcoholmisbruik verheerlijken hier
best wel jaquote:Op zondag 14 september 2014 20:59 schreef kawa4 het volgende:
[..]
op een zaterdag is dat wel een leuk spelleke ja,
op een zondag kan ook wel, alleen maandag morgen gaat meestal de wekken rond 6 uur, dat is dan weer jammer met een katertje
Men neme:quote:Op zondag 14 september 2014 20:59 schreef knokkels het volgende:
of de DJ handoff bij genoeg mensen in topic, en luisterend
Waarom las ik eerst hand job?quote:Op zondag 14 september 2014 20:59 schreef knokkels het volgende:
of de DJ handoff bij genoeg mensen in topic, en luisterend
Omdat we dat allemaal deden.quote:
Is het OK dat ik jou de schuld geef?quote:
Uiteraardquote:Op zondag 14 september 2014 21:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is het OK dat ik jou de schuld geef?
Te veel geitenkaas gegeten?quote:
Zaterdag ben ik er vrij vaak niet ... Of wat later.quote:Op zondag 14 september 2014 20:59 schreef kawa4 het volgende:
[..]
op een zaterdag is dat wel een leuk spelleke ja,
op een zondag kan ook wel, alleen maandag morgen gaat meestal de wekken rond 6 uur, dat is dan weer jammer met een katertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |