Nee, want dan had ik ook geld voor iemand die mijn troep kon opruimen en logish op plekken neerleggenquote:Op zondag 14 september 2014 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Je woont in een "ik heb de lotto gewonnen" huis?
iets met een draaiknopje om de zender analoog bij te stellenquote:Op zondag 14 september 2014 20:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Had jouw TV vroeger ook een mozaiek kanaal? Je moest heel goed met je ogen knijpen, maar soms kon je dan een tiet of vagijn zien. Denk ik.
Geheel in de stijl van R49 gaat het ongetwijfeld gierend mis. Maar dan hoor je er ook meteen bijquote:Op zondag 14 september 2014 20:41 schreef d4v1d het volgende:
Jongens maak jullie klaar voor een moment wat later de geschiedenisboeken in gaat. We weten na vanavond of het als een ramp de geschiedenisboeken in gaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2014 20:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Geheel in de stijl van R49 gaat het ongetwijfeld gierend mis. Maar dan hoor je er ook meteen bij
Dat heet een moeder.quote:Op zondag 14 september 2014 20:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik ook geld voor iemand die mijn troep kon opruimen en logish op plekken neerleggen
Dat is best zielig anders, iedere keer weer in je broek plassen omdat je net het toilet niet haaltquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat heet een moeder.
Ben je moederloos?bahw!
Ik vind alles terug in mijn koelkast, alles.quote:Op zondag 14 september 2014 20:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik ook geld voor iemand die mijn troep kon opruimen en logish op plekken neerleggen
quote:Op zondag 14 september 2014 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is best zielig anders, iedere keer weer in je broek plassen omdat je net het toilet niet haalt
Ja maar dan zag je alles scheef en in negatief. Dacht je een negerin te zien, bleek het een blanke te zijn gvdquote:Op zondag 14 september 2014 20:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
iets met een draaiknopje om de zender analoog bij te stellen![]()
vroeger.
Overal tactisch emmers neerzettenquote:Op zondag 14 september 2014 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is best zielig anders, iedere keer weer in je broek plassen omdat je net het toilet niet haalt
"Oh kut waar had ik mijn kind ookalweer gelaten?"quote:Op zondag 14 september 2014 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind alles terug in mijn koelkast, alles.
Mijn stem klonk een keer als een chipmunk, de mijne jaquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 20:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja maar dan zag je alles scheef en in negatief. Dacht je een negerin te zien, bleek het een blanke te zijn gvd
Ook, alhoewel dat simpeler was toen ze baby's waren, nu moet ik goed duwenquote:Op zondag 14 september 2014 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Oh kut waar had ik mijn kind ookalweer gelaten?"
"OH HAHA I REMEMBER!"
Nee echt, je moet je eerste show afsluiten met het gevoel dat je een enorme faalhaas bent......dan is het een succes.quote:
Goed hard trappen, dan past het zelfs in de vriezerquote:Op zondag 14 september 2014 20:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook, alhoewel dat simpeler was toen ze baby's waren, nu moet ik goed duwen
Waarheidquote:Op zondag 14 september 2014 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee echt, je moet je eerste show afsluiten met het gevoel dat je een enorme faalhaas bent......dan is het een succes.
soms, soms ook weer nietquote:Op zondag 14 september 2014 20:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja maar dan zag je alles scheef en in negatief. Dacht je een negerin te zien, bleek het een blanke te zijn gvd
quote:Op zondag 14 september 2014 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Oh kut waar had ik mijn kind ookalweer gelaten?"
"OH HAHA I REMEMBER!"
Die gaat de boeken in als meest hysterische show ooitquote:Op zondag 14 september 2014 20:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn stem klonk een keer als een chipmunk, de mijne ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |