En over bubbeltjesplastic?quote:Op zondag 14 september 2014 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ze praat over een krakend chipszakje.
gewoon nog een stukje oud schoolbord meenemen als je aandacht wil.. *skrieeeeeeeeeeeequote:Op zondag 14 september 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja dat gaat tegenwoordig via Youtube allemaal.
Sorry, tegen die tijd zijn mijn oren passé, zo 2013.quote:Op zondag 14 september 2014 20:41 schreef d4v1d het volgende:
Jongens maak jullie klaar voor een moment wat later de geschiedenisboeken in gaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2014 20:41 schreef d4v1d het volgende:
Jongens maak jullie klaar voor een moment wat later de geschiedenisboeken in gaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2014 20:41 schreef d4v1d het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja dat gaat tegenwoordig via Youtube allemaal.
Ik luister het begin wel mee, maar ik moet morgen half 6 op.quote:Op zondag 14 september 2014 20:41 schreef d4v1d het volgende:
Jongens maak jullie klaar voor een moment wat later de geschiedenisboeken in gaat. We weten na vanavond of het als een ramp de geschiedenisboeken in gaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die man is een baas.quote:Op zondag 14 september 2014 20:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan dus mooi niet met die elektrobende!
Wij hebben je rugquote:Op zondag 14 september 2014 20:41 schreef d4v1d het volgende:
Jongens maak jullie klaar voor een moment wat later de geschiedenisboeken in gaat. We weten na vanavond of het als een ramp de geschiedenisboeken in gaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja ik moet ook vroeg op eigenlijkquote:Op zondag 14 september 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik luister het begin wel mee, maar ik moet morgen half 6 op.
Oke oke, die staat wel achter mij danquote:Op zondag 14 september 2014 20:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat fijn vind met LH in de buurtJe weet maar nooit.
Alleen de eerste keer doet het pijnquote:Op zondag 14 september 2014 20:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat fijn vind met LH in de buurtJe weet maar nooit.
quote:Op zondag 14 september 2014 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke oke, die staat wel achter mij dan
quote:Op zondag 14 september 2014 20:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
ook daar hadden ze wel eens anaalHad jouw TV vroeger ook een mozaiek kanaal? Je moest heel goed met je ogen knijpen, maar soms kon je dan een tiet of vagijn zien. Denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Succesquote:Op zondag 14 september 2014 20:44 schreef d4v1d het volgende:
Dan ga ik nu het huis doorrennen en een microfoon zoeken
Je woont in een "ik heb de lotto gewonnen" huis?quote:Op zondag 14 september 2014 20:44 schreef d4v1d het volgende:
Dan ga ik nu het huis doorrennen en een microfoon zoeken
quote:Op zondag 14 september 2014 20:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Had jouw TV vroeger ook een mozaiek kanaal? Je moest heel goed met je ogen knijpen, maar soms kon je dan een tiet of vagijn zien. Denk ik.
quote:Op zondag 14 september 2014 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Je woont in een "ik heb de lotto gewonnen" huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |