Insane?quote:
En als het dan toch moet, bij voorkeur zwart en schandalig kort.quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 14 september 2014 20:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt zo fucking moe dat ik het scherm nog amper kan lezen
Op zondag om 5:30 op[staan is nooit grappig
Dan ga ik de deur al uitquote:
Akkoord!quote:Op zondag 14 september 2014 20:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
En als het dan toch moet, bij voorkeur zwart en schandalig kort.
Ik rijd morgenochtend rond 7u door jouw regio (denk ik), ga maar met een camera buiten staan!quote:
ik ookquote:Op zondag 14 september 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik rijd morgenochtend rond 7u door jouw regio (denk ik), ga maar met een camera buiten staan!
Dat roeie klied, dčn roeien mond.quote:Op zondag 14 september 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik rijd morgenochtend rond 7u door jouw regio (denk ik), ga maar met een camera buiten staan!
* LompeHork prepareert lasergunquote:Op zondag 14 september 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
die is ook heeeel bekendquote:
Ja iddquote:
Deze manquote:Op zondag 14 september 2014 20:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat roeie klied, dčn roeien mond.
'k Stong vastgenageld an de grond.
't Kleurde langzaam in de zon
de lente dej begon!
Trio - DA DA DAquote:Op zondag 14 september 2014 20:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Kan even niet op de artiest komen![]()
Lang geleden dat ik deze heb gehoord![]()
The Wiggles toch maar niet?
Tja, ben ik ook wel lekker vroeg klaar in de middagquote:Op zondag 14 september 2014 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat. Voor 10 uur op je werk verschijnen.
Ahh ja!quote:
* knokkels checkte de topic (titel)quote:Op zondag 14 september 2014 20:33 schreef Symphonic het volgende:
Whahahahaha deze zag ik niet aankomen![]()
iets met bodies hit the floorquote:Op zondag 14 september 2014 20:33 schreef Watertornado het volgende:
Wat werd daar aan het begin gezegd? Het was omgedraaid
Wacht maar totdat ze praat over een krakend chipszakje.quote:Op zondag 14 september 2014 20:33 schreef LompeHork het volgende:
Jongens, ik ga nú langs de weg staan, ik hoop dat Uccie snel komt! (haha snap je? Komt?)
Maar ik krijg wel kippenvel van haar stem stiekem. ASMR alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |