Haastige spoed, eindigt op de Eerste hulp!quote:
Dan was het publiek niet beschonken, dunkt me.quote:Op zondag 14 september 2014 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neen. Da's niet goed voor de luisteraars.
De eerste en enige keer dat ik karaoke zong werd mijn microfoon dichtgedraaid om mensen leed te besparen. (en ja, dat is echt gebeurd)
Het publiek wel, ik niet.quote:Op zondag 14 september 2014 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan was het publiek niet beschonken, dunkt me.
Ja begin jij ook nog evenquote:
Ik draai voor de lol, niet voor het aantal luisteraarsquote:Op zondag 14 september 2014 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neen. Da's niet goed voor de luisteraars.
De eerste en enige keer dat ik karaoke zong werd mijn microfoon dichtgedraaid om mensen leed te besparen. (en ja, dat is echt gebeurd)
Dat deed ik ookquote:Op zondag 14 september 2014 20:23 schreef LompeHork het volgende:
DEZE MAN.
Draait ook nog gewoon echt een topnummer van PF
Je hebt het ook bewust meegemaakt. Dat moet je ook niet doenquote:
Ja,,,,ik heb dat uitbesteed, en Spruit krijgt nu haar instructies in Zuid-Amerikaanse Parkietentaal.quote:Op zondag 14 september 2014 20:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik mag dat... 1x per jaar.... hoop ik....
Maar ik zal wel moeten bloeden... vrees ik
Ook jouw lol gaat snel over als je mij hoortquote:Op zondag 14 september 2014 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik draai voor de lol, niet voor het aantal luisteraars
Ik wil jou helemaal niet in een rokje zienquote:Op zondag 14 september 2014 20:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
en dan de cam erop, en zo'n rokje dragen
En toen ging het ineens over kutquote:
in ze fridge!quote:
Pics van jou in een rokje.quote:Op zondag 14 september 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil jou helemaal niet in een rokje zien
quote:Op zondag 14 september 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil jou helemaal niet in een rokje zien
+1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |