quote:Op zondag 14 september 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
Oh ik luister al de hele tijd hoor Symph...ik zei het alleen stiekem niet
En verzoekje "pineapple head" of "fall at your feet" ....van....Crowded House
Verwachte je niet hè
Ah, nee ik doe het niet best onder dwangquote:Op zondag 14 september 2014 20:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niks ten nadele van jou, maar jou willen dwingen iets te doen lijkt me normaliter niet goed voor je
JA DAT DUURDE LANGquote:Op zondag 14 september 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
Ja godv...mij een beetje opzadelen met de LaPo
quote:
Ow jammer, ik vond het juist wel een geinig idee.quote:Op zondag 14 september 2014 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben er alweer klaar mee
quote:Op zondag 14 september 2014 20:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Zolang er geen verzoekjes komen"
Ik kwam bijna manBIJNA.
quote:
QFT.quote:Op zondag 14 september 2014 20:20 schreef Kally het volgende:
Symph is de grootste lieverd, maar multitasken is niet zijn ding
en The Wiggles - Head, Shoulders, Knees and Toesquote:Op zondag 14 september 2014 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah, nee ik doe het niet best onder dwang
Symph lees het topic eens, Pink Floyd kwam al voorbij
Far out dude!quote:Op zondag 14 september 2014 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sorry ik had nog een paar manen voor mijn ogen hangen
* Fogel zingt Hijo de la Lunaquote:Op zondag 14 september 2014 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sorry ik had nog een paar manen voor mijn ogen hangen
Ik mag dat... 1x per jaar.... hoop ik....quote:
Mooi volgende show van mij mag je inbellen op skype en het live doenquote:
en dan de cam erop, en zo'n rokje dragenquote:Op zondag 14 september 2014 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi volgende show van mij mag je inbellen op skype en het live doen
En wat denk je van Fear Factory - Body Hammerquote:Op zondag 14 september 2014 20:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
en The Wiggles - Head, Shoulders, Knees and Toes
Oehh... en dan natuurlijk Drowning Pool - Bodies, gewoon omdat het matcht met de TT
quote:Op zondag 14 september 2014 20:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
en dan de cam erop, en zo'n rokje dragen
\m/quote:Op zondag 14 september 2014 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat denk je van Fear Factory - Body Hammer
Neen. Da's niet goed voor de luisteraars.quote:Op zondag 14 september 2014 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi volgende show van mij mag je inbellen op skype en het live doen
Haastige spoed, eindigt op de Eerste hulp!quote:
Dan was het publiek niet beschonken, dunkt me.quote:Op zondag 14 september 2014 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neen. Da's niet goed voor de luisteraars.
De eerste en enige keer dat ik karaoke zong werd mijn microfoon dichtgedraaid om mensen leed te besparen. (en ja, dat is echt gebeurd)
Het publiek wel, ik niet.quote:Op zondag 14 september 2014 20:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan was het publiek niet beschonken, dunkt me.
Ja begin jij ook nog evenquote:
Ik draai voor de lol, niet voor het aantal luisteraarsquote:Op zondag 14 september 2014 20:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neen. Da's niet goed voor de luisteraars.
De eerste en enige keer dat ik karaoke zong werd mijn microfoon dichtgedraaid om mensen leed te besparen. (en ja, dat is echt gebeurd)
Dat deed ik ookquote:Op zondag 14 september 2014 20:23 schreef LompeHork het volgende:
DEZE MAN.
Draait ook nog gewoon echt een topnummer van PF
Je hebt het ook bewust meegemaakt. Dat moet je ook niet doenquote:
Ja,,,,ik heb dat uitbesteed, en Spruit krijgt nu haar instructies in Zuid-Amerikaanse Parkietentaal.quote:Op zondag 14 september 2014 20:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik mag dat... 1x per jaar.... hoop ik....
Maar ik zal wel moeten bloeden... vrees ik
Ook jouw lol gaat snel over als je mij hoortquote:Op zondag 14 september 2014 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik draai voor de lol, niet voor het aantal luisteraars
Ik wil jou helemaal niet in een rokje zienquote:Op zondag 14 september 2014 20:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
en dan de cam erop, en zo'n rokje dragen
En toen ging het ineens over kutquote:
in ze fridge!quote:
Pics van jou in een rokje.quote:Op zondag 14 september 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil jou helemaal niet in een rokje zien
quote:Op zondag 14 september 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil jou helemaal niet in een rokje zien
+1quote:
Insane?quote:
En als het dan toch moet, bij voorkeur zwart en schandalig kort.quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 14 september 2014 20:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben echt zo fucking moe dat ik het scherm nog amper kan lezen
Op zondag om 5:30 op[staan is nooit grappig
Dan ga ik de deur al uitquote:
Akkoord!quote:Op zondag 14 september 2014 20:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
En als het dan toch moet, bij voorkeur zwart en schandalig kort.
Ik rijd morgenochtend rond 7u door jouw regio (denk ik), ga maar met een camera buiten staan!quote:
ik ookquote:Op zondag 14 september 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik rijd morgenochtend rond 7u door jouw regio (denk ik), ga maar met een camera buiten staan!
Dat roeie klied, dèn roeien mond.quote:Op zondag 14 september 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik rijd morgenochtend rond 7u door jouw regio (denk ik), ga maar met een camera buiten staan!
* LompeHork prepareert lasergunquote:Op zondag 14 september 2014 20:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
die is ook heeeel bekendquote:
Ja iddquote:
Deze manquote:Op zondag 14 september 2014 20:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat roeie klied, dèn roeien mond.
'k Stong vastgenageld an de grond.
't Kleurde langzaam in de zon
de lente dej begon!
Trio - DA DA DAquote:Op zondag 14 september 2014 20:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Kan even niet op de artiest komen![]()
Lang geleden dat ik deze heb gehoord![]()
The Wiggles toch maar niet?
Tja, ben ik ook wel lekker vroeg klaar in de middagquote:Op zondag 14 september 2014 20:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat. Voor 10 uur op je werk verschijnen.
Ahh ja!quote:
* knokkels checkte de topic (titel)quote:Op zondag 14 september 2014 20:33 schreef Symphonic het volgende:
Whahahahaha deze zag ik niet aankomen![]()
iets met bodies hit the floorquote:Op zondag 14 september 2014 20:33 schreef Watertornado het volgende:
Wat werd daar aan het begin gezegd? Het was omgedraaid
Wacht maar totdat ze praat over een krakend chipszakje.quote:Op zondag 14 september 2014 20:33 schreef LompeHork het volgende:
Jongens, ik ga nú langs de weg staan, ik hoop dat Uccie snel komt! (haha snap je? Komt?)
Maar ik krijg wel kippenvel van haar stem stiekem. ASMR alles.
Deze man weet ASMRquote:Op zondag 14 september 2014 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ze praat over een krakend chipszakje.
Nog dáárvoor.quote:
Gevonden.quote:
quote:
Is het chocolate chip? Of Bastogne?quote:
quote:
Te laat. Ik heb al een andere roosteraar geloktquote:Op zondag 14 september 2014 20:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Is het chocolate chip? Of Bastogne?
Laat hem maar z'n soppige speculaasje pakken. Ik wil alleen kwaliteitquote:Op zondag 14 september 2014 20:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Te laat. Ik heb al een andere roosteraar gelokt
CANAL plus, zei ik. CANAL plus.quote:Op zondag 14 september 2014 20:36 schreef LompeHork het volgende:
"Hoe het meest serieuze gesprek kan uitlopen op een anaal avontuur met een andere man" (c) robdriessen en LompeHork
Ja, krijg je van nagels op een schoolbord ook....ik wacht nog even met bedanken voor een compliment.quote:Op zondag 14 september 2014 20:33 schreef LompeHork het volgende:
Jongens, ik ga nú langs de weg staan, ik hoop dat Uccie snel komt! (haha snap je? Komt?)
Maar ik krijg wel kippenvel van haar stem stiekem. ASMR alles.
Aaaah kak, ik dus die hele zee wegdenkenquote:Op zondag 14 september 2014 20:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
CANAL plus, zei ik. CANAL plus.
Wel tweekleuren-Bastogne.quote:Op zondag 14 september 2014 20:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Is het chocolate chip? Of Bastogne?
Nee das anders, dat is echt konkovervelend, vind ik dan.quote:Op zondag 14 september 2014 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, krijg je van nagels op een schoolbord ook....ik wacht nog even met bedanken voor een compliment.
ook daar hadden ze wel eens anaalquote:Op zondag 14 september 2014 20:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Op zo'n whiteboard werkt dat dus niet. En die e-borden werken ook minder denk ik. Kinders weten niet wat ze missen.quote:Op zondag 14 september 2014 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, krijg je van nagels op een schoolbord ook....ik wacht nog even met bedanken voor een compliment.
Djd4v1d - show zonder naamquote:Op zondag 14 september 2014 20:38 schreef d4v1d het volgende:
Godverdomme ik heb zojuist het moeilijkste van radio maken ondekt.
Een naam verzinnen voor je show
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 14 september 2014 20:36 schreef LompeHork het volgende:
"Hoe het meest serieuze gesprek kan uitlopen op een anaal avontuur met een andere man" (c) robdriessen en LompeHork
Ohja dat gaat tegenwoordig via Youtube allemaal.quote:Op zondag 14 september 2014 20:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op zo'n whiteboard werkt dat dus niet. En die e-borden werken ook minder denk ik. Kinders weten niet wat ze missen.
quote:Op zondag 14 september 2014 20:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
4n4lshow!quote:Op zondag 14 september 2014 20:38 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon simpel beginnenquote:Op zondag 14 september 2014 20:38 schreef d4v1d het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |