quote:Op zondag 14 september 2014 18:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
vervolgens donderde mijn ex er per ongeluk een fles cola overheen. Dag dag
ik heb wat foto's van gisteren op mijn telefoon, maar ja, hoe krijgen we ze hierop hequote:Op zondag 14 september 2014 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn 1e Harley had maar een zielig kutgeluidje!(Supertrapp uitlaat voor extra vermogen.)
Mijn 2e had compleet open, korte pijpjes. Donders kabaal, maar niet echt mooi vol geluid.
Uploaden naar Imgur?quote:Op zondag 14 september 2014 18:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb wat foto's van gisteren op mijn telefoon, maar ja, hoe krijgen we ze hierop he
imgur android appquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwamen er later nog meer bij, maar toen had ik geen tijd om te kwijlen.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zondag 14 september 2014 18:48 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat werkt niet.quote:Op zondag 14 september 2014 18:48 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Even een edit erbij gedaanquote:
Mooi optijd dus, dan kan je nu nog even ontspannen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:52 schreef Uccie het volgende:
Zit ik helemaal klaar voor Symph....uur te vroeg
Nee, die staat nog op het lijstjequote:
Ahh checkquote:Op zondag 14 september 2014 19:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, die staat nog op het lijstje, ik was bezig met Rigor Mortis (Chinese horror, was best puik!)
Ik vind de gemiddelde aflevering van Pingu spannender dan Ringu.quote:Op zondag 14 september 2014 19:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh check![]()
Ik had Ringu trilogie op dvd, origineel enzo.. Vervolgen had ik dienst in het lokale filmhuis waar de amerikaanse bastaardisatie daarvan gedraaid werd. Welk een draak zeg
Ook dat, de eerste ging nog wel. Maar The Ring, het Hollywood aftreksel is nog slechter.quote:Op zondag 14 september 2014 19:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind de gemiddelde aflevering van Pingu spannender dan Ringu.
Nee, maar als jij er zin in hebt, print dit uit en pak je potlodenquote:
Ringu was top ja! (hoewel Japans, dus net even andersquote:Op zondag 14 september 2014 19:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh check![]()
Ik had Ringu trilogie op dvd, origineel enzo.. Vervolgen had ik dienst in het lokale filmhuis waar de amerikaanse bastaardisatie daarvan gedraaid werd. Welk een draak zeg
Daar ben ik het ook mee eens.quote:Op zondag 14 september 2014 19:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ook dat, de eerste ging nog wel. Maar The Ring, het Hollywood aftreksel is nog slechter.
Ik moest hem draaien in de filmzaalquote:Op zondag 14 september 2014 19:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ringu was top ja! (hoewel Japans, dus net even anders) Die Amerikaanse spinoff moest ik stiekem een beetje om huilen, die was echt té karig uitgevoerd
Whehehe!quote:Op zondag 14 september 2014 19:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, maar als jij er zin in hebt, print dit uit en pak je potloden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2014 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moest hem draaien in de filmzaal
Liters mindbleach, jonguh
En ik wist niet van tevoren dat ik hem moest draaien. Kom ik binnen, zet ik mijn spullen klaar.quote:Op zondag 14 september 2014 19:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Ik heb serieus medelijden met je!
Dus jij zat er zo bij van:quote:Op zondag 14 september 2014 19:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
En ik wist niet van tevoren dat ik hem moest draaien. Kom ik binnen, zet ik mijn spullen klaar.
Briefje: Film vandaag. The Ring. (US versie, NL vertaald.)
Ohh het was zelfs Ring 2!
Op dat moment ging ergens een lieve puppy dood. Ik weet het zeker.
quote:Op zondag 14 september 2014 19:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
En ik wist niet van tevoren dat ik hem moest draaien. Kom ik binnen, zet ik mijn spullen klaar.
Briefje: Film vandaag. The Ring. (US versie, NL vertaald.)
Ohh het was zelfs Ring 2!
Op dat moment ging ergens een lieve puppy dood. Ik weet het zeker.
quote:Op zondag 14 september 2014 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus jij zat er zo bij van:
[ afbeelding ]
Gevolgd door:
[ afbeelding ]
Ik ookquote:
True, nou ja dit was dan een filmhuis, draaien ze sowieso wat alternatiever dan de gemiddelde biosquote:Op zondag 14 september 2014 19:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Ach, op zich wel weer beter dan de gemiddelde romcom. Zoveel horror wordt er nou ook weer niet gedraaid in de Nederlandse bioscopen
Ehhhh ik nie snap nie?quote:Op zondag 14 september 2014 20:00 schreef Symphonic het volgende:
en los
Sorry ToT maar dit is het thema
Filmhuizen zijn hier echt een nogo. Hier draaien filmhuizen alleen maar van die cultureel verantwoordde kak. Van die halfbakken Nederlandse drama's enzuksquote:Op zondag 14 september 2014 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
True, nou ja dit was dan een filmhuis, draaien ze sowieso wat alternatiever dan de gemiddelde bios
zoals Loftquote:Op zondag 14 september 2014 20:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Filmhuizen zijn hier echt een nogo. Hier draaien filmhuizen alleen maar van die cultureel verantwoordde kak. Van die halfbakken Nederlandse drama's enzuks
Ahhh checkquote:Op zondag 14 september 2014 20:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Filmhuizen zijn hier echt een nogo. Hier draaien filmhuizen alleen maar van die cultureel verantwoordde kak. Van die halfbakken Nederlandse drama's enzuks
quote:
quote:
Beter ruiken naar paard dan naar dat spul dat valt onder de staart.quote:
Dat is toekomstmuziek, ruikradioquote:
thema is het menselijk lichaam, ik begon met Body Langiuagequote:Op zondag 14 september 2014 20:09 schreef Fogel het volgende:
Ik kan niet nummer niet helemaal plaatsen in de categorie knolhobbelmuziek
Ruimmmmmm denkenquote:Op zondag 14 september 2014 20:09 schreef Fogel het volgende:
Ik kan niet nummer niet helemaal plaatsen in de categorie knolhobbelmuziek
quote:
Ja ruim zal het zeker zijnquote:
Doe de raggende mannen dan maar.quote:Op zondag 14 september 2014 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
thema is het menselijk lichaam, ik begon met Body Langiuage
Gelukkig ben jij de uitzondering en ruik je naar bitterballenquote:Op zondag 14 september 2014 20:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Das normaal hier in de streek man, IEDEREEN ruikt naar paard
Herman Brood en Jules Deelderquote:Op zondag 14 september 2014 20:10 schreef LompeHork het volgende:
"Roeren in een paardenkont"
Is nu het eerste waar ik aan denk. Wat is dezen?
Dat komt door bepaalde Noorenquote:Op zondag 14 september 2014 20:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de uitzondering en ruik je naar bitterballen
Ik ben helemaal niet ruimquote:
Misschien kun je ook mensen bellen via Skype, zou refolusjonair zijn!quote:Op zondag 14 september 2014 20:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik natuurlijk ook gewoon fuck het thema doen en gewoon verzoekjes draaien
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 20:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien kun je ook mensen bellen via Skype, zou refolusjonair zijn!
Ik had het over een paard, niet over jou.quote:
Ja, dat klopt, maar dat geeft geen neuk.quote:
Ik wilde het je even horen zeggenquote:Op zondag 14 september 2014 20:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had het over een paard, niet over jou.
quote:Op zondag 14 september 2014 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar dat geeft geen neuk.
quote:
Was u niet getrouwd dan zou ik u sterkte wensen.quote:Op zondag 14 september 2014 20:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]deze liefde.
Als ik niet getrouwd zou zijn, zou ik Kally dwingen om mij te trouwen
En nu wens je me geen sterkte?quote:Op zondag 14 september 2014 20:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was u niet getrouwd dan zou ik u sterkte wensen.
En als ik over jou had kunnen oordelen had ik ruzie gehad thuisquote:
Hmm mij in mijn eigen kelder opsluiten, je weet die met die 70 maagdenquote:Op zondag 14 september 2014 20:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]deze liefde.
Als ik niet getrouwd zou zijn, zou ik Kally dwingen om mij te trouwen
Dat doet je vrouw nu maar.quote:Op zondag 14 september 2014 20:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En nu wens je me geen sterkte?ik voel mij verlaten.
Gelukkig, bij twee zou ik naar de dokter gaan.quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 20:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was u niet getrouwd dan zou ik u sterkte wensen.
Oordelen kan ook met kijken toch?quote:Op zondag 14 september 2014 20:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
En als ik over jou had kunnen oordelen had ik ruzie gehad thuis
Ja hoor, ik ben er alweer klaar meequote:Op zondag 14 september 2014 20:16 schreef kawa4 het volgende:
nou gewone verzoekjes zonder lichaamsdelen????
Dat is geen nummer van Weird Al.quote:Op zondag 14 september 2014 20:15 schreef ToT het volgende:
Weird Al - My spleen. (Volgens mij heette die zo.)
Met kijken kan je rekbaarheid niet testen.quote:
Bohquote:Op zondag 14 september 2014 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm mij in mijn eigen kelder opsluiten, je weet die met die 70 maagden
quote:
Stiekem ben ik drie, wat nu?quote:Op zondag 14 september 2014 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig, bij twee zou ik naar de dokter gaan.
quote:Op zondag 14 september 2014 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben er alweer klaar mee
hahahahaquote:Op zondag 14 september 2014 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben er alweer klaar mee
Niks ten nadele van jou, maar jou willen dwingen iets te doen lijkt me normaliter niet goed voor jequote:
Godverquote:Op zondag 14 september 2014 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met kijken kan je rekbaarheid niet testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |