Ah, ik schrok al!quote:Op zondag 14 september 2014 17:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze man weet.
Maar dan wel Winamp 2.9x
Ok, ik draai nu Winamp 5.666 klein detail
Oh wauw, ik kende het niet maarquote:Op zondag 14 september 2014 17:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks! Is een schilderij van Jef Poldervaart: http://www.jefpoldervaart.com/
Die hele site ook gewoon.
Geniaal, het werkt! Thnxsquote:Op zondag 14 september 2014 17:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh dat is vrij simpel eigenlijk, Xiia live installeren op je telefoon en dan gewoon via de OP aanklikken, werkt goed.
Oh, heb ik dan net gemist doordat ik niet wist hoe ik het aan moest doen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:01 schreef knokkels het volgende:
Ja die is langsgekomen, Toontje Lager
Ja, ik vind dat hij vrouwen echt zo sterk neerzet. <3quote:
Vroeger draaide ik altijd met WA 2.XX, ook toen 5.xx al uit was. oudere versies werken toch beter samen met de dsp.quote:Op zondag 14 september 2014 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]ersies
Ah, ik schrok al!
Hmmz, jij hebt dus een nieuwe versie dan ik.
Site staat in mijn bookmarks, helemaal geweldig.quote:Op zondag 14 september 2014 18:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat hij vrouwen echt zo sterk neerzet. <3
Awesome! Vind jouw avatar ook leuk, ben je dat zelf? Gezien ook je ondertitel?quote:Op zondag 14 september 2014 18:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Site staat in mijn bookmarks, helemaal geweldig.
Graag gedaan hoor, zo moet ik ook wel eens verplicht luisteren (iets met pubers op pc en laptopquote:
Nee helaasquote:Op zondag 14 september 2014 18:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Awesome! Vind jouw avatar ook leuk, ben je dat zelf? Gezien ook je ondertitel?
Da wist ik heul nietquote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee helaas
Dat is Kat, ik heb wel tattoo's, maar 1 door haar gezet
quote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, zo moet ik ook wel eens verplicht luisteren (iets met pubers op pc en laptop)
Van die serie? Wauw, dan heb je veel gereisd?quote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee helaas
Hoezo weet ik dit niet?quote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee helaas
Ja, dat is wel een beetje mijn ding zeg maar.quote:Op zondag 14 september 2014 18:06 schreef Rafeiro het volgende:
Stond op fotovandemaand (via tineye), maar die lijkt gestopt te zijn. Ook wel meer mooie foto's.
[ afbeelding ]
Ik post hier anders nooitquote:
Nee dat wil ik nogquote:
Gewoon een subtiel plekje overlatenquote:Op zondag 14 september 2014 18:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat wil ik nog
Alhoewel, als ik zo door ga blijft er weinig ruimte over
Nee ik zeg het weer verkeerdquote:Op zondag 14 september 2014 18:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Van die serie? Wauw, dan heb je veel gereisd?
OMDAT IK WEER ALLES VERKEERD ZEG JAquote:
Congrats!quote:Op zondag 14 september 2014 18:07 schreef Symphonic het volgende:
En vandaag weer 2 dikke punten binnen geharkt en dus gepromoveerd
Niks mietje. 2 is nice. Ik heb er geen, dat is pas pussy.quote:Op zondag 14 september 2014 18:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik post hier anders nooit![]()
Maar ik houd wel van tat's, zelf heb ik slecht twee kleintjes, omdat ik één mietje ben
Nog weer nieuwe plaatjes?quote:Op zondag 14 september 2014 18:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat wil ik nog
Pussyquote:Op zondag 14 september 2014 18:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks mietje. 2 is nice. Ik heb er geen, dat is pas pussy.
verwacht maar een vette prijs, en equal wachtrijquote:Op zondag 14 september 2014 18:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat wil ik nog
Ik heb 5 kleintjes, en dan een behoorlijk grote op mijn rug, die beslaat eigenlijk mijn hele rugquote:Op zondag 14 september 2014 18:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik post hier anders nooit![]()
Maar ik houd wel van tat's, zelf heb ik slecht twee kleintjes, omdat ik één mietje ben
Heb nog een bloem op mijn rug erbij laten zettenquote:
Ik ben bang dat ik dood ga op die stoel.quote:Op zondag 14 september 2014 18:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pussy![]()
Ach, het is geen pijnlijke aangelegenheid, het is eerder irritant, dus als je een keer wil zou ik het gewoon doengewoon ondertussen lekker een boek lezen ofzo (true story
)
quote:
Ben ik al te laat voor; PICS!quote:Op zondag 14 september 2014 18:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb 5 kleintjes, en dan een behoorlijk grote op mijn rug, die beslaat eigenlijk mijn hele rug
Wel met veel open stukken want massief vind ik zelf minder mooi, maar was freestylen erop
Die doorkruist je eerde ontwerp dan?quote:Op zondag 14 september 2014 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb nog een bloem op mijn rug erbij laten zetten
Vond het nog iets te kaal
Het ligt echt wel aan de plek waar je het zet, over mijn ruggegraat vond ik duidelijk minder prettigquote:Op zondag 14 september 2014 18:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dood ga op die stoel.Dat ik halverwege weg ren.
Pussy is wel ok indd.
Ja, gvd...doe dan eens een keer iets goedquote:Op zondag 14 september 2014 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
OMDAT IK WEER ALLES VERKEERD ZEG JA
Pak me er maar weer op, ik ga wel weer terug mijn hoek in
Skinwalker Ranch?quote:Op zondag 14 september 2014 18:11 schreef LompeHork het volgende:
Oja, ik ging even verder mijn film kijkentot later vanavond, ik kom nog wel even luisteren
Uhm, die laat ik wel nog wel even makenquote:
Nee opvulling ernaast, dus richting zij, die deed pijn en er moeten nog details inquote:Op zondag 14 september 2014 18:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die doorkruist je eerde ontwerp dan?
Neequote:Op zondag 14 september 2014 18:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, gvd...doe dan eens een keer iets goed
Als ik een tattoo neem....oh wacht, ik wil dat helemaal nietquote:Op zondag 14 september 2014 18:12 schreef YokiKater het volgende:
Als ik een tattoo neem dan wil ik FTW! op mijn pener.
tja, wie mooie plaatjes wil moet pijn lijden hequote:Op zondag 14 september 2014 18:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm, die laat ik wel nog wel even maken
[..]
Nee opvulling ernaast, dus richting zij, die deed pijn en er moeten nog details in
Ik heb een tribal op mijn enkel, maar die laat ik coveren, dat was ook mijn eerste.quote:Op zondag 14 september 2014 18:11 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn voorlopig enigste tattoo,
wil er mischien ooit nog een bij op mn been, maar weet nog niet wat
Pijn is relatief he? Als het staat is het meteen over met de pijnquote:Op zondag 14 september 2014 18:13 schreef kawa4 het volgende:
[..]
tja, wie mooie plaatjes wil moet pijn lijden he
Trutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ah thanks. Heb nog nooit echt gepraat met mensen met tattooages.quote:Op zondag 14 september 2014 18:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Het ligt echt wel aan de plek waar je het zet, over mijn ruggegraat vond ik duidelijk minder prettig
En richting je zij is ook zeer pijnlijk, maar schouder en arm dan weer niks van gevoeld.
Ik ook niet, ben bang dat ik er spijt van krijg.quote:Op zondag 14 september 2014 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik een tattoo neem....oh wacht, ik wil dat helemaal niet
quote:Op zondag 14 september 2014 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
TrutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Het past ook helemaal niet bij me, net als piercings.quote:Op zondag 14 september 2014 18:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben bang dat ik er spijt van krijg.
Buiten of binnenkant? Buitenkant is minder pijnlijk, binnenkant zitten je aders dus die voel je iets meer.quote:Op zondag 14 september 2014 18:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah thanks. Heb nog nooit echt gepraat met mensen met tattooages.Of hoe je het ook schrijft.
Wil op mijn pols eigenlijk....
piecings, vind ik ook echt helemaal nixquote:Op zondag 14 september 2014 18:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het past ook helemaal niet bij me, net als piercings.
quote:Op zondag 14 september 2014 18:07 schreef Symphonic het volgende:
En vandaag weer 2 dikke punten binnen geharkt en dus gepromoveerd
Ik zie mezelf al met ijzerwaar in mijn snoetquote:Op zondag 14 september 2014 18:15 schreef kawa4 het volgende:
[..]
piecings, vind ik ook echt helemaal nix
Nee moet je niet aan beginnen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Binnen. :$ Wil hulpverlener worden of iets in die trant. Dus moet niet supergoed te zien zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Buiten of binnenkant? Buitenkant is minder pijnlijk, binnenkant zitten je aders dus die voel je iets meer.
Dat is ook niet mijn dingquote:Op zondag 14 september 2014 18:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1, die is behoorlijk dik aan lijnen dus het is wel te doenquote:Op zondag 14 september 2014 18:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Binnen. :$ Wil hulpverlener worden of iets in die trant. Dus moet niet supergoed te zien zijn.
Jou vind ik ook niet zo het typje ervoor.quote:Op zondag 14 september 2014 18:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit een tatoo zal nemen, waarbij ik de kans klein acht, zou ik denk ik een echte tribal willen. Dus ook op de pijnlijke manier gezet. Waardoor de kans nog kleiner wordt
Ik heb vroeger nog eens een paar maanden een tepelpiercing gehad. Tot op een dag ik wakker werd met een heel mooi korstje maar ik heb die piercing ook nooit meer terug gezienquote:Op zondag 14 september 2014 18:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al met ijzerwaar in mijn snoet
Oei, geen pijn?quote:Op zondag 14 september 2014 18:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb vroeger nog eens een paar maanden een tepelpiercing gehad. Tot op een dag ik wakker werd met een heel mooi korstje maar ik heb die piercing ook nooit meer terug gezien
Daar krijg ik nu de rillingen van, naalden door je tepelsquote:Op zondag 14 september 2014 18:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb vroeger nog eens een paar maanden een tepelpiercing gehad. Tot op een dag ik wakker werd met een heel mooi korstje maar ik heb die piercing ook nooit meer terug gezien
Tip voor jou: Irezumi. Over de originele manier van japanse tattoages zette. Wel in het Japans, maar er zijn ook gesubde versies gelukkigquote:Op zondag 14 september 2014 18:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk niet dat ik ooit een tatoo zal nemen, mocht dit toch gebeuren, waarbij ik de kans klein acht, zou ik denk ik een echte tribal willen. Dus ook op de pijnlijke manier gezet. Waardoor de kans nog kleiner wordt
Helemaal niets.quote:
Als ik een tattoo zou zetten was het van een Hert met indianentooi, vanuit mijn Reiki indianentooi.. Ofhet logo van de Den Helder Kings.quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef ToT het volgende:
Ik heb verder geen spannende dingen op m'n lijf, behalve een krabbeltje van een salamandertje op mijn bovenarm!
Coolcool!quote:Op zondag 14 september 2014 18:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ik een tattoo zou zetten was het van een Hert met indianentooi, vanuit mijn Reiki indianentooi.. Ofhet logo van de Den Helder Kings.
Had ik met een prik in mijn been, vol in een spier, dat is echt niet tofquote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef Rafeiro het volgende:
De laatste paar keren dat er bloed geprikt is bij mij hebben ze een zenuw geraakt. En dat doet echt pijn, laat alles met scherpe puntjes nu maar even uit mijn buurt. Paar weken last van je arm door bloedprikken
Daar word je niet vrolijk van iddquote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef Rafeiro het volgende:
De laatste paar keren dat er bloed geprikt is bij mij hebben ze een zenuw geraakt. En dat doet echt pijn, laat alles met scherpe puntjes nu maar even uit mijn buurt. Paar weken last van je arm door bloedprikken
quote:Op zondag 14 september 2014 18:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar word je niet vrolijk van idd
Ik heb laatst mijn polsbanden een beetje verrekt.. Ook niet fijn met bepaalde bewegingen
ooohh VNV Nation
We moesten een kaartje trekken. Dat kaartje stond dan voor jou. Ik had het Hert en het bosmonster. Ik weet niet of dat jou enigzins bekend voor komt?quote:Op zondag 14 september 2014 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Coolcool!
Ik zat er aan te denken het Reiki symbool te nemen, maar toch niet gedaan.
Mijn salamandertje staat trouwens in mijn fobo.
quote:Op zondag 14 september 2014 18:28 schreef ToT het volgende:
Hmmm, sambal badjak!Niet echt scherp, maar geeft het eten wel een lekkere smaak als je er maar genoeg van doorheen doet!
Perfect voor bij de loempia zou ik zeggen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:28 schreef ToT het volgende:
Hmmm, sambal badjak!Niet echt scherp, maar geeft het eten wel een lekkere smaak als je er maar genoeg van doorheen doet!
Nee wij hadden spirituele inzichtkaarten waarop spreuken stonden. Die van mij waren wel heel treffend. Ik heb de tekst nog wel ergens, maar geen idee waar. Ik ben er eigenlijk helemaal mee gestoptm hoewel ik de Reiki nog wel vaak voel stromen!quote:Op zondag 14 september 2014 18:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
We moesten een kaartje trekken. Dat kaartje stond dan voor jou. Ik had het Hert en het bosmonster. Ik weet niet of dat jou enigzins bekend voor komt?
die witte kaarten met goudkleurige letters?quote:Op zondag 14 september 2014 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee wij hadden spirituele inzichtkaarten waarop spreuken stonden. Die van mij waren wel heel treffend. Ik heb de tekst nog wel ergens, maar geen idee waar. Ik ben er eigenlijk helemaal mee gestoptm hoewel ik de Reiki nog wel vaak voel stromen!
Aye, die heb ik ook cadeau gekregen van mijn toenmalige vriendin. Die heb ik altijd op mijn Reiki kamertje gehad waar ik inwijdingen gaf.quote:Op zondag 14 september 2014 18:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
die witte kaarten met goudkleurige letters?
Die zijn best heel leukquote:Op zondag 14 september 2014 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Aye, die heb ik ook cadeau gekregen van mijn toenmalige vriendin. Die heb ik altijd op mijn Reiki kamertje gehad waar ik inwijdingen gaf.
Mijn 1e Harley had maar een zielig kutgeluidje!quote:Op zondag 14 september 2014 18:32 schreef knokkels het volgende:
hehe de Harley Club komt net voorbij denderen. Wat een geluid. Die waren er gisteren ook.
LOLquote:Op zondag 14 september 2014 18:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die zijn best heel leuk![]()
Ik kwam ook gewoon heel vaak op dezelfde uit. Maakte niet uit of ik of iemand anders de kaarten schudde
vervolgens donderde mijn ex er per ongeluk een fles cola overheen. Dag dagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |