Ah, ik schrok al!quote:Op zondag 14 september 2014 17:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze man weet.
Maar dan wel Winamp 2.9x
Ok, ik draai nu Winamp 5.666 klein detail
Oh wauw, ik kende het niet maarquote:Op zondag 14 september 2014 17:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks! Is een schilderij van Jef Poldervaart: http://www.jefpoldervaart.com/
Die hele site ook gewoon.
Geniaal, het werkt! Thnxsquote:Op zondag 14 september 2014 17:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh dat is vrij simpel eigenlijk, Xiia live installeren op je telefoon en dan gewoon via de OP aanklikken, werkt goed.
Oh, heb ik dan net gemist doordat ik niet wist hoe ik het aan moest doen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:01 schreef knokkels het volgende:
Ja die is langsgekomen, Toontje Lager
Ja, ik vind dat hij vrouwen echt zo sterk neerzet. <3quote:
Vroeger draaide ik altijd met WA 2.XX, ook toen 5.xx al uit was. oudere versies werken toch beter samen met de dsp.quote:Op zondag 14 september 2014 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]ersies
Ah, ik schrok al!
Hmmz, jij hebt dus een nieuwe versie dan ik.
Site staat in mijn bookmarks, helemaal geweldig.quote:Op zondag 14 september 2014 18:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat hij vrouwen echt zo sterk neerzet. <3
Awesome! Vind jouw avatar ook leuk, ben je dat zelf? Gezien ook je ondertitel?quote:Op zondag 14 september 2014 18:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Site staat in mijn bookmarks, helemaal geweldig.
Graag gedaan hoor, zo moet ik ook wel eens verplicht luisteren (iets met pubers op pc en laptopquote:
Nee helaasquote:Op zondag 14 september 2014 18:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Awesome! Vind jouw avatar ook leuk, ben je dat zelf? Gezien ook je ondertitel?
Da wist ik heul nietquote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee helaas
Dat is Kat, ik heb wel tattoo's, maar 1 door haar gezet
quote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, zo moet ik ook wel eens verplicht luisteren (iets met pubers op pc en laptop)
Van die serie? Wauw, dan heb je veel gereisd?quote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee helaas
Hoezo weet ik dit niet?quote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee helaas
Ja, dat is wel een beetje mijn ding zeg maar.quote:Op zondag 14 september 2014 18:06 schreef Rafeiro het volgende:
Stond op fotovandemaand (via tineye), maar die lijkt gestopt te zijn. Ook wel meer mooie foto's.
[ afbeelding ]
Ik post hier anders nooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |