Dat is goed. Nu wil SAM niet meer opstartenquote:
Dus nu hoor ik je via Mixxx?quote:Op zondag 14 september 2014 14:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is goed. Nu wil SAM niet meer opstarten
Mijn PC denkt dat het maandag is ofzo.
Komt gewoon door de TTquote:Op zondag 14 september 2014 14:44 schreef Arcee het volgende:
ONZ / [Radio 49] #5213 Fylaxgod
Dat was het snelste topic ooit uit deze reeks.
Ga voor de spiegel staan fappen ofzoquote:
Gefeliciteerd. Wat ga je trakteren?quote:Op zondag 14 september 2014 14:44 schreef Arcee het volgende:
ONZ / [Radio 49] #5213 Fylaxgod
Dat was het snelste topic ooit uit deze reeks.
quote:Op zondag 14 september 2014 14:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga voor de spiegel staan fappen ofzo
quote:Op zondag 14 september 2014 14:52 schreef Kally het volgende:
Kolere Raf wat speel je voor teringherrie
Iets uit Macedoniëquote:Op zondag 14 september 2014 14:52 schreef Kally het volgende:
Kolere Raf wat speel je voor teringherrie
Mag van mij best daar blijven danquote:
Brainsessions uiteindelijk wel kunnen draaienquote:
Ad Visser?quote:Op zondag 14 september 2014 15:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Brainsessions uiteindelijk wel kunnen draaien
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 15:42 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Wel na uren pas een goede gevonden.
Pro: Goed geslapen
Pro: Ook gelukkig niet de Kama Sutra Sessions... Dat heeft dan weer net een andere werking
Oneven krijgt als ik weer terugben genoeg aandachtquote:
Je slaap-post.quote:
Heb weer hoofdpijn, zou het zo kunnen jaquote:
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef Rafeiro het volgende:
Wat kunnen vogels soms lelijk zijn, en dan nog lelijker naar je kijken
quote:
leuk als verkeerd getagd door iemand andersquote:
quote:
Ik lig graag plat op mijn buik in kasten ja.. Dat is zo'n fetish.. Waarom doe je het niet netjes dat ik ook van de kast kan genieten?quote:Op zondag 14 september 2014 16:25 schreef ToT het volgende:
Schijt scheef huis!Voor 1 lullig centimetertje zou ik een hele pvc-plank kapot moeten zagen.
Dan maar een beetje creatief smokkelen in een hoekje helemaal achterin de inbouwkast, die je alleen maar ziet als je plat op je buik in die kast zou liggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*note to self....bij bezoeken aan ToT plat op mijn buik in de kast gaan liggen met een rolmaat.quote:Op zondag 14 september 2014 16:25 schreef ToT het volgende:
Schijt scheef huis!Voor 1 lullig centimetertje zou ik een hele pvc-plank kapot moeten zagen.
Dan maar een beetje creatief smokkelen in een hoekje helemaal achterin de inbouwkast, die je alleen maar ziet als je plat op je buik in die kast zou liggen!
quote:Op zondag 14 september 2014 16:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik lig graag plat op mijn buik in kasten ja.. Dat is zo'n fetish.. Waarom doe je het niet netjes dat ik ook van de kast kan genieten?Omdat ik graag uit de kast kom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 16:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
*note to self....bij bezoeken aan ToT plat op mijn buik in de kast gaan liggen met een rolmaat.
Af en toe moet ze gedouched worden. Maar mevrouw lijkt water te haten. Dus een boos kijkende natte vogel.quote:
Oh, ik heb er ook twee die niet willen, dus dan hoeven ze ook niet.quote:Op zondag 14 september 2014 16:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Af en toe moet ze gedouched worden. Maar mevrouw lijkt water te haten. Dus een boos kijkende natte vogel.
Ach ze nukt even en dan mag ze daarna (als ze weer (bijna) droog is) altijd los en dan ben ik toch wel weer lief enzo.quote:Op zondag 14 september 2014 16:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, ik heb er ook twee die niet willen, dus dan hoeven ze ook niet.
Alleen mag ik ze wel vieze stinkvogeltjes noemen dan.
Dat klinkt inderdaad niet fijn om in je eentje te doen.quote:Op zondag 14 september 2014 16:35 schreef Fogel het volgende:
Klussen... ben er ook weer mee bezig. Gipsplaten (120x240 en een kilo of 25) aan het plafond schroeven is geen pretje in je eentje
Het gaat verrekte langzaam, maar het gaat. De eerste laag in een van de 7 ruimtes die ik moet doen is in ieder geval al af. Nu de tweede laag en de rest van de ruimtes nog... moet alleen tussendoor nog wel gips bijkopen, heb nog maar 13 platen over.
Niemand die je even kan helpen? En die in de buurt is ook?quote:Op zondag 14 september 2014 16:35 schreef Fogel het volgende:
Klussen... ben er ook weer mee bezig. Gipsplaten (120x240 en een kilo of 25) aan het plafond schroeven is geen pretje in je eentje
Het gaat verrekte langzaam, maar het gaat. De eerste laag in een van de 7 ruimtes die ik moet doen is in ieder geval al af. Nu de tweede laag en de rest van de ruimtes nog... moet alleen tussendoor nog wel gips bijkopen, heb nog maar 13 platen over.
Hij kan iemand vragen die gisteren op SBS 6 te bewonderen was!quote:Op zondag 14 september 2014 16:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niemand die je even kan helpen? En die in de buurt is ook?
Heb ik het weer gem... ohhh wacht ik was aan het werk.quote:Op zondag 14 september 2014 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kan iemand vragen die gisteren op SBS 6 te bewonderen was!
quote:Op zondag 14 september 2014 16:39 schreef Fogel het volgende:
Mijn kinderen zijn te klein en mijn vrouw is ziek, en verder inderdaad niemand in de buurt. Maar Spotify (offline playlist, heb daar geen net) aan en goan!
Heb die van gisteren nog niet gezien, maar ik vind het wel aardig eigenlijkquote:Op zondag 14 september 2014 16:47 schreef Rafeiro het volgende:
Dr. Who valt mij dit seizoen wel enorm tegen en dan houd ik het nog netjes.
Oh het kan ook wel aan mij liggen hoor. Smaken verschillen immers.quote:Op zondag 14 september 2014 16:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb die van gisteren nog niet gezien, maar ik vind het wel aardig eigenlijk
Ja, of het komt dat ik zo'n enorme Peter Capaldi-fan zijn dat ik het niet ziequote:Op zondag 14 september 2014 16:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh het kan ook wel aan mij liggen hoor. Smaken verschillen immers.
Nu moet ik aan timotei denkenquote:
Nee de shampooquote:
Oh ik heb die Robot of Sherwood als laatste gezien.quote:
Wat heb ik net gekeken?quote:
Ik mute nu ook ff!quote:Op zondag 14 september 2014 17:37 schreef Uccie het volgende:
Ah...mr. manson....tijd om naar mijn ouders te gaan
Nee zeggen, gewoon nee zeggen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:37 schreef Uccie het volgende:
Ah...mr. manson....tijd om naar mijn ouders te gaan
Pantsu zegt hij tochquote:
Dat is goed voor je hersencellenquote:Op zondag 14 september 2014 17:42 schreef robdriessen het volgende:
Poe hee, er ligt wat leeswerk voor me, geloof ik.
VLC mediaspelerquote:Op zondag 14 september 2014 17:45 schreef Tamashii het volgende:
Oi, dit is mijn eerste keer hier. :$ Maar die hele radio doet t bij mij niet.
quote:Op zondag 14 september 2014 17:49 schreef YokiKater het volgende:
Pfff, wel leuk hoor nieuwe meubeltjes in elkaar zetten + computerhoek realiseren.. maar mijn huiskamer is nu 1 teringzooi en alles is losgekoppeld. Geen TV/Internet/Radio.. Morgen eerst naar de tandarts en dan s'middags weer verder met bouwen en verplaatsen.
Radio49 via wifi van je foon?quote:Op zondag 14 september 2014 17:49 schreef YokiKater het volgende:
Pfff, wel leuk hoor nieuwe meubeltjes in elkaar zetten + computerhoek realiseren.. maar mijn huiskamer is nu 1 teringzooi en alles is losgekoppeld. Geen TV/Internet/Radio.. Morgen eerst naar de tandarts en dan s'middags weer verder met bouwen en verplaatsen.
Komt goed!quote:Op zondag 14 september 2014 17:49 schreef YokiKater het volgende:
Ja, inderdaad. Het knapt er aardig van op, ik heb een jaar lang super basic gezeten, nu netjes een dressoir en kastje dit en zus en zo. Plus eindelijk computerhoek/werkruimte.quote:Op zondag 14 september 2014 17:50 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Blijf denken aan het eindresultaat
En alle schroefjes zitten er nog bij?quote:Op zondag 14 september 2014 17:52 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga al bijna 15 jaar lekker op een IKEA studiemeubel. Dat ding heeft drie verhuizingen overleefd.
Ik heb geen wifi heh.. modem en alles is losgekoppeld. En ik ben niet zo handig met smartphones, moet nog eens uitvogelen of en hoe dat werkt om R49 via mijn foon te ontvangen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Radio49 via wifi van je foon?
En ja denken aan het eindresultaat ook
Nicequote:Op zondag 14 september 2014 17:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het knapt er aardig van op, ik heb een jaar lang super basic gezeten, nu netjes een dressoir en kastje dit en zus en zo. Plus eindelijk computerhoek/werkruimte.
quote:Op zondag 14 september 2014 17:45 schreef Tamashii het volgende:
Oi, dit is mijn eerste keer hier. :$ Maar die hele radio doet t bij mij niet.
Oh dat is vrij simpel eigenlijk, Xiia live installeren op je telefoon en dan gewoon via de OP aanklikken, werkt goed.quote:Op zondag 14 september 2014 17:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb geen wifi heh.. modem en alles is losgekoppeld. En ik ben niet zo handig met smartphones, moet nog eens uitvogelen of en hoe dat werkt om R49 via mijn foon te ontvangen.
Zit nu gewoon bij mijn ouders.
Vet! Dankjeeeee!quote:Op zondag 14 september 2014 17:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
VLC mediaspeler
http://www.videolan.org/vlc/
Dat ga ik even uitproberen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh dat is vrij simpel eigenlijk, Xiia live installeren op je telefoon en dan gewoon via de OP aanklikken, werkt goed.
quote:
Ik vind jou UI geweldigquote:
En Hierkan je verzoekjes doen.quote:
Same here!quote:Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef Rafeiro het volgende:
VLC is bij mij voor video
Oldschool winamp voor audio
Deze man weet.quote:Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef Rafeiro het volgende:
VLC is bij mij voor video
Oldschool winamp voor audio
Thanks! Is een schilderij van Jef Poldervaart: http://www.jefpoldervaart.com/quote:Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind jou UI geweldig
Althans, als het is wat ik denk te zien
Godver ik word echt oud
quote:Op zondag 14 september 2014 17:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze man weet.
Maar dan wel Winamp 2.9x
Heb ik al gedaan, weet niet of ie nou in de tussentijd al geweest is. Stiekem met je gedanst. :$quote:
Ah, ik schrok al!quote:Op zondag 14 september 2014 17:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze man weet.
Maar dan wel Winamp 2.9x
Ok, ik draai nu Winamp 5.666 klein detail
Oh wauw, ik kende het niet maarquote:Op zondag 14 september 2014 17:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks! Is een schilderij van Jef Poldervaart: http://www.jefpoldervaart.com/
Die hele site ook gewoon.
Geniaal, het werkt! Thnxsquote:Op zondag 14 september 2014 17:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh dat is vrij simpel eigenlijk, Xiia live installeren op je telefoon en dan gewoon via de OP aanklikken, werkt goed.
Oh, heb ik dan net gemist doordat ik niet wist hoe ik het aan moest doen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:01 schreef knokkels het volgende:
Ja die is langsgekomen, Toontje Lager
Ja, ik vind dat hij vrouwen echt zo sterk neerzet. <3quote:
Vroeger draaide ik altijd met WA 2.XX, ook toen 5.xx al uit was. oudere versies werken toch beter samen met de dsp.quote:Op zondag 14 september 2014 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]ersies
Ah, ik schrok al!
Hmmz, jij hebt dus een nieuwe versie dan ik.
Site staat in mijn bookmarks, helemaal geweldig.quote:Op zondag 14 september 2014 18:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat hij vrouwen echt zo sterk neerzet. <3
Awesome! Vind jouw avatar ook leuk, ben je dat zelf? Gezien ook je ondertitel?quote:Op zondag 14 september 2014 18:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Site staat in mijn bookmarks, helemaal geweldig.
Graag gedaan hoor, zo moet ik ook wel eens verplicht luisteren (iets met pubers op pc en laptopquote:
Nee helaasquote:Op zondag 14 september 2014 18:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Awesome! Vind jouw avatar ook leuk, ben je dat zelf? Gezien ook je ondertitel?
Da wist ik heul nietquote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee helaas
Dat is Kat, ik heb wel tattoo's, maar 1 door haar gezet
quote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, zo moet ik ook wel eens verplicht luisteren (iets met pubers op pc en laptop)
Van die serie? Wauw, dan heb je veel gereisd?quote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee helaas
Hoezo weet ik dit niet?quote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee helaas
Ja, dat is wel een beetje mijn ding zeg maar.quote:Op zondag 14 september 2014 18:06 schreef Rafeiro het volgende:
Stond op fotovandemaand (via tineye), maar die lijkt gestopt te zijn. Ook wel meer mooie foto's.
[ afbeelding ]
Ik post hier anders nooitquote:
Nee dat wil ik nogquote:
Gewoon een subtiel plekje overlatenquote:Op zondag 14 september 2014 18:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat wil ik nog
Alhoewel, als ik zo door ga blijft er weinig ruimte over
Nee ik zeg het weer verkeerdquote:Op zondag 14 september 2014 18:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Van die serie? Wauw, dan heb je veel gereisd?
OMDAT IK WEER ALLES VERKEERD ZEG JAquote:
Congrats!quote:Op zondag 14 september 2014 18:07 schreef Symphonic het volgende:
En vandaag weer 2 dikke punten binnen geharkt en dus gepromoveerd
Niks mietje. 2 is nice. Ik heb er geen, dat is pas pussy.quote:Op zondag 14 september 2014 18:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik post hier anders nooit![]()
Maar ik houd wel van tat's, zelf heb ik slecht twee kleintjes, omdat ik één mietje ben
Nog weer nieuwe plaatjes?quote:Op zondag 14 september 2014 18:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat wil ik nog
Pussyquote:Op zondag 14 september 2014 18:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks mietje. 2 is nice. Ik heb er geen, dat is pas pussy.
verwacht maar een vette prijs, en equal wachtrijquote:Op zondag 14 september 2014 18:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat wil ik nog
Ik heb 5 kleintjes, en dan een behoorlijk grote op mijn rug, die beslaat eigenlijk mijn hele rugquote:Op zondag 14 september 2014 18:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik post hier anders nooit![]()
Maar ik houd wel van tat's, zelf heb ik slecht twee kleintjes, omdat ik één mietje ben
Heb nog een bloem op mijn rug erbij laten zettenquote:
Ik ben bang dat ik dood ga op die stoel.quote:Op zondag 14 september 2014 18:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Pussy![]()
Ach, het is geen pijnlijke aangelegenheid, het is eerder irritant, dus als je een keer wil zou ik het gewoon doengewoon ondertussen lekker een boek lezen ofzo (true story
)
quote:
Ben ik al te laat voor; PICS!quote:Op zondag 14 september 2014 18:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb 5 kleintjes, en dan een behoorlijk grote op mijn rug, die beslaat eigenlijk mijn hele rug
Wel met veel open stukken want massief vind ik zelf minder mooi, maar was freestylen erop
Die doorkruist je eerde ontwerp dan?quote:Op zondag 14 september 2014 18:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb nog een bloem op mijn rug erbij laten zetten
Vond het nog iets te kaal
Het ligt echt wel aan de plek waar je het zet, over mijn ruggegraat vond ik duidelijk minder prettigquote:Op zondag 14 september 2014 18:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dood ga op die stoel.Dat ik halverwege weg ren.
Pussy is wel ok indd.
Ja, gvd...doe dan eens een keer iets goedquote:Op zondag 14 september 2014 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
OMDAT IK WEER ALLES VERKEERD ZEG JA
Pak me er maar weer op, ik ga wel weer terug mijn hoek in
Skinwalker Ranch?quote:Op zondag 14 september 2014 18:11 schreef LompeHork het volgende:
Oja, ik ging even verder mijn film kijkentot later vanavond, ik kom nog wel even luisteren
Uhm, die laat ik wel nog wel even makenquote:
Nee opvulling ernaast, dus richting zij, die deed pijn en er moeten nog details inquote:Op zondag 14 september 2014 18:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die doorkruist je eerde ontwerp dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |