quote:Op zondag 14 september 2014 15:42 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Wel na uren pas een goede gevonden.
Pro: Goed geslapen
Pro: Ook gelukkig niet de Kama Sutra Sessions... Dat heeft dan weer net een andere werking
Oneven krijgt als ik weer terugben genoeg aandachtquote:
Je slaap-post.quote:
Heb weer hoofdpijn, zou het zo kunnen jaquote:
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 16:14 schreef Rafeiro het volgende:
Wat kunnen vogels soms lelijk zijn, en dan nog lelijker naar je kijken
quote:
leuk als verkeerd getagd door iemand andersquote:
quote:
Ik lig graag plat op mijn buik in kasten ja.. Dat is zo'n fetish.. Waarom doe je het niet netjes dat ik ook van de kast kan genieten?quote:Op zondag 14 september 2014 16:25 schreef ToT het volgende:
Schijt scheef huis!Voor 1 lullig centimetertje zou ik een hele pvc-plank kapot moeten zagen.
Dan maar een beetje creatief smokkelen in een hoekje helemaal achterin de inbouwkast, die je alleen maar ziet als je plat op je buik in die kast zou liggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*note to self....bij bezoeken aan ToT plat op mijn buik in de kast gaan liggen met een rolmaat.quote:Op zondag 14 september 2014 16:25 schreef ToT het volgende:
Schijt scheef huis!Voor 1 lullig centimetertje zou ik een hele pvc-plank kapot moeten zagen.
Dan maar een beetje creatief smokkelen in een hoekje helemaal achterin de inbouwkast, die je alleen maar ziet als je plat op je buik in die kast zou liggen!
quote:Op zondag 14 september 2014 16:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik lig graag plat op mijn buik in kasten ja.. Dat is zo'n fetish.. Waarom doe je het niet netjes dat ik ook van de kast kan genieten?Omdat ik graag uit de kast kom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 16:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
*note to self....bij bezoeken aan ToT plat op mijn buik in de kast gaan liggen met een rolmaat.
Af en toe moet ze gedouched worden. Maar mevrouw lijkt water te haten. Dus een boos kijkende natte vogel.quote:
Oh, ik heb er ook twee die niet willen, dus dan hoeven ze ook niet.quote:Op zondag 14 september 2014 16:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Af en toe moet ze gedouched worden. Maar mevrouw lijkt water te haten. Dus een boos kijkende natte vogel.
Ach ze nukt even en dan mag ze daarna (als ze weer (bijna) droog is) altijd los en dan ben ik toch wel weer lief enzo.quote:Op zondag 14 september 2014 16:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, ik heb er ook twee die niet willen, dus dan hoeven ze ook niet.
Alleen mag ik ze wel vieze stinkvogeltjes noemen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |