VLC mediaspelerquote:Op zondag 14 september 2014 17:45 schreef Tamashii het volgende:
Oi, dit is mijn eerste keer hier. :$ Maar die hele radio doet t bij mij niet.
quote:Op zondag 14 september 2014 17:49 schreef YokiKater het volgende:
Pfff, wel leuk hoor nieuwe meubeltjes in elkaar zetten + computerhoek realiseren.. maar mijn huiskamer is nu 1 teringzooi en alles is losgekoppeld. Geen TV/Internet/Radio.. Morgen eerst naar de tandarts en dan s'middags weer verder met bouwen en verplaatsen.
Radio49 via wifi van je foon?quote:Op zondag 14 september 2014 17:49 schreef YokiKater het volgende:
Pfff, wel leuk hoor nieuwe meubeltjes in elkaar zetten + computerhoek realiseren.. maar mijn huiskamer is nu 1 teringzooi en alles is losgekoppeld. Geen TV/Internet/Radio.. Morgen eerst naar de tandarts en dan s'middags weer verder met bouwen en verplaatsen.
Komt goed!quote:Op zondag 14 september 2014 17:49 schreef YokiKater het volgende:
Ja, inderdaad. Het knapt er aardig van op, ik heb een jaar lang super basic gezeten, nu netjes een dressoir en kastje dit en zus en zo. Plus eindelijk computerhoek/werkruimte.quote:Op zondag 14 september 2014 17:50 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Blijf denken aan het eindresultaat
En alle schroefjes zitten er nog bij?quote:Op zondag 14 september 2014 17:52 schreef robdriessen het volgende:
Ik ga al bijna 15 jaar lekker op een IKEA studiemeubel. Dat ding heeft drie verhuizingen overleefd.
Ik heb geen wifi heh.. modem en alles is losgekoppeld. En ik ben niet zo handig met smartphones, moet nog eens uitvogelen of en hoe dat werkt om R49 via mijn foon te ontvangen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Radio49 via wifi van je foon?
En ja denken aan het eindresultaat ook
Nicequote:Op zondag 14 september 2014 17:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het knapt er aardig van op, ik heb een jaar lang super basic gezeten, nu netjes een dressoir en kastje dit en zus en zo. Plus eindelijk computerhoek/werkruimte.
quote:Op zondag 14 september 2014 17:45 schreef Tamashii het volgende:
Oi, dit is mijn eerste keer hier. :$ Maar die hele radio doet t bij mij niet.
Oh dat is vrij simpel eigenlijk, Xiia live installeren op je telefoon en dan gewoon via de OP aanklikken, werkt goed.quote:Op zondag 14 september 2014 17:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb geen wifi heh.. modem en alles is losgekoppeld. En ik ben niet zo handig met smartphones, moet nog eens uitvogelen of en hoe dat werkt om R49 via mijn foon te ontvangen.
Zit nu gewoon bij mijn ouders.
Vet! Dankjeeeee!quote:Op zondag 14 september 2014 17:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
VLC mediaspeler
http://www.videolan.org/vlc/
Dat ga ik even uitproberen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh dat is vrij simpel eigenlijk, Xiia live installeren op je telefoon en dan gewoon via de OP aanklikken, werkt goed.
quote:
Ik vind jou UI geweldigquote:
En Hierkan je verzoekjes doen.quote:
Same here!quote:Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef Rafeiro het volgende:
VLC is bij mij voor video
Oldschool winamp voor audio
Deze man weet.quote:Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef Rafeiro het volgende:
VLC is bij mij voor video
Oldschool winamp voor audio
Thanks! Is een schilderij van Jef Poldervaart: http://www.jefpoldervaart.com/quote:Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind jou UI geweldig
Althans, als het is wat ik denk te zien
Godver ik word echt oud
quote:Op zondag 14 september 2014 17:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze man weet.
Maar dan wel Winamp 2.9x
Heb ik al gedaan, weet niet of ie nou in de tussentijd al geweest is. Stiekem met je gedanst. :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |