Je medesupporters aanvallen omdat ze juichen voor een Feyenoorder. Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 14 september 2014 08:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Meerdere opstootjes inderdaad. Maar ja, Vermeer toejuichen. Tyft even snel op.
Kongolo speelt volgens mij zo kut omdat hij niet op zijn eigen positie speelt. Centraal is zijn vertrouwde positie en komt hij beter tot zijn recht. Bovendien functioneert Mathijsen centraal evenmin, dus dan kun je beter Kongolo op z'n eigen plekkie laten spelen.quote:Op zondag 14 september 2014 10:23 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Kongolo oogt al zo goed op de LB positie, zet hem dan maar gewoon op een nog vitalere positie.
Gewoon doen.
Ik ben best wel fan van Ron Jans; leuk voetbal, sympathieke vent en weet zijn team goed te motiveren voor belangrijke wedstrijden. Maar ik denk dat je gelijk hebt. Hij kan daar natuurlijk vrij werken zonder dat ie onder druk staat.quote:Op zondag 14 september 2014 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Die komt nooit verder dan wat provincieclubjes.
quote:Op zondag 14 september 2014 09:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er de ballen verstand van hebt. Is niet erg, we accepteren je zoals je bent, maar je zet jezelf steeds zo voor lul en dat is zonde.
Om vervolgens het maasgebouw te slopenquote:Op zondag 14 september 2014 10:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je medesupporters aanvallen omdat ze juichen voor een Feyenoorder. Het moet niet gekker worden.
Het is niet dat je er geen verstand van hebt omdat je voor FC Utrecht bent, je hebt er geen verstand van omdat je het IQ van een pelpinda hebt.quote:Op zondag 14 september 2014 10:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik geen verstand van, ik loop niet hand in hand met jullie dus dan is commentaar uit den boze en per definitie onterecht.
Naar mijn idee weet hij dat zelf ook en is dat dan ook zijn ambitie, hij wil niet naar een top 3 club. Denk dat hij bij ons een kans van slagen zou hebben, bij feyenoord haalt ie het niet.quote:Op zondag 14 september 2014 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Die komt nooit verder dan wat provincieclubjes.
Ah, in dat opzicht zou ik dus prima bij jullie passen blijkbaarquote:Op zondag 14 september 2014 10:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is niet dat je er geen verstand van hebt omdat je voor FC Utrecht bent, je hebt er geen verstand van omdat je het IQ van een pelpinda hebt.
Goeie come-back hoor. .quote:Op zondag 14 september 2014 10:45 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, in dat opzicht zou ik dus prima bij jullie passen blijkbaar
en bij beide goals was die nergens te vinden.quote:Op zondag 14 september 2014 10:54 schreef Enchanter het volgende:
Die Mathijssen ook , die stond na 20 minuten te hijgen alsof hij 2 marathons had gelopen
Waar heb ik het over aanvallen?quote:Op zondag 14 september 2014 10:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je medesupporters aanvallen omdat ze juichen voor een Feyenoorder. Het moet niet gekker worden.
quote:Op zondag 14 september 2014 11:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar heb ik het over aanvallen?
Laten we over een ding duidelijk zijn, Vermeer is geen Feyenoorder, gewoon een broodvoetballer.
Das waar, maar er ontstonden wel opstootjes.quote:Op zondag 14 september 2014 11:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Laten we over een ding duidelijk zijn, Vermeer is geen Feyenoorder, gewoon een broodvoetballer.
klopt maar wat moeten we dan? Miazek de kans geven? Hahn erin? Mulder laten staan?quote:Op zondag 14 september 2014 11:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Inderdaad als we alleen met echte Feyenoorder in ons elftal zouden mogen spelen dan speelden we nog met spelers als Mulder, Bruins, Bosschaart, en Danny Buijs op het veld, aangevuld met échte talenten als Kongolo, Van Beek, Clasie, Vilhena en Boetius dan.quote:Op zondag 14 september 2014 11:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
klopt maar wat moeten we dan? Miazek de kans geven? Hahn erin? Mulder laten staan?
Ik denk dat het weinig zal uitmaken of Vermeer of Mulder op goal staat. De toekomst gaat dat uitwijzen.quote:Op zondag 14 september 2014 11:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
klopt maar wat moeten we dan? Miazek de kans geven? Hahn erin? Mulder laten staan?
Jij leeft echt in het verleden hequote:Op zondag 14 september 2014 11:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Met zo'n defensie voor z'n neus zal iedere doelman het lastig krijgen inderdaad. Dus Vermeer zal het hier zwaarder krijgen dan bij z'n oude club. Maar ik blijf erbij dat ik denk dat Vermeer meer punten gaat pakken dan Mulder heeft gedaan, en dat Vermeer op termijn ook beter in staat is de verdediging neer te zetten en te coachen.quote:Op zondag 14 september 2014 11:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat het weinig zal uitmaken of Vermeer of Mulder op goal staat. De toekomst gaat dat uitwijzen.
En die gasten uit het verleden die nu 3 hoog achter wonen balen er allemaal van dat het in hun tijd niet zo was, wel een echte clubmanquote:Op zondag 14 september 2014 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij leeft echt in het verleden he
Ja, dat is een heel raar fenomeen. Stuur je in de rust een bericht naar iemand, verzend die hem gewoonquote:Op zondag 14 september 2014 11:13 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwend dit seizoen opeens wel aardig bereik in de Kuip mobiel. Meer mensen hier last van?
Bizar hequote:Op zondag 14 september 2014 11:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, dat is een heel raar fenomeen. Stuur je in de rust een bericht naar iemand, verzend die hem gewoon
Nee, dat moeten we niet willen, anders krijg je ook weer interlands (quote:Op zondag 14 september 2014 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Bizar he
Straks zijn de kroketten ook nog warm, dan is het einde echt zoek.
Het voelt nog steeds als zwaar genaaid hier!quote:Op zondag 14 september 2014 01:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Feyenoord eindigt gewoon in de top 5, daar zorgt de arbitrage wel voor, zie de eerste twee wedstrijden van het seizoen toen de tegenstander spontaan met tien man verder moest.
Ja. Feyenoord wist de eerste helft vrijwel geen kansen te creeëren (tegen fucking Willem II), er viel geen enkele gedachte of lijn in het spel te ontdekken, het was chaotisch en een totaal gebrek aan organisatie, verdedigend was het ook erg kwetsbaar. Onze verdedigers hadden de grootste moeite om de Willem II aanvallers te bedwingen, één voorbeeld; Armenteros die in z'n eentje 3 Feyenoorders uitspeelt in de 2e helft.quote:Op zondag 14 september 2014 11:59 schreef RvLaak het volgende:
Ik heb de wedstrijd gisteren niet gezien, alleen gehoord op Radio1... Was het echt zo slecht als de commentator deed geloven?
quote:Na een even hectische als lucratieve transferperiode heeft Feyenoord vanmiddag de 'officiële' doelstelling voor het huidige seizoen in de Eredivisie kenbaar gemaakt.
'Meestrijden om het kampioenschap', liet technisch directeur Martin van Geel op de website van de Rotterdamse club weten. 'Dankzij de prestaties van de afgelopen jaren is Feyenoord terug in de top van Nederland. Onze intentie is om daar te blijven, vandaar deze in onze ogen zeer ambitieuze doelstelling.'
Volgens Van Geel beschikt trainer Fred Rutten na alle aan- en verkopen over een 'heel behoorlijke' spelersgroep. 'Bij de samenstelling van de selectie is onder meer rekening gehouden met het feit dat we ons voor het eerst in 6 jaar hebben geplaatst voor de groepsfase van de Europa League. Het was misschien wel de drukste transferperiode die ik in 20 jaar heb meegemaakt. Daarin kregen we te maken met het verlies van een aantal bepalende spelers. Als we nu de balans opmaken zijn we als club van mening dat we erin zijn geslaagd om waardige vervangers terug te halen. Bovendien hebben we door de verkoop van spelers in financieel opzicht een enorme boost gekregen, waardoor de club nu volledig gezond is.'
Met 5 punten uit vier duels is Feyenoord matig gestart in de Eredivisie.
Kneus. Kan je niet gewoon ergens met hmf in een hoekje wegkwijnen?quote:Op zondag 14 september 2014 08:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Meerdere opstootjes inderdaad. Maar ja, Vermeer toejuichen. Tyft even snel op.
Dat Rutten, op papier, beschikt over een redelijk tot goede groep kan ik het wel mee eens zijn... Maar beschikt Feyenoord met Rutten wel over een goede trainer?quote:
redelijke groep die de potentie heeft een goede groep te worden. Het is alleen een selectie die in onbalans is.quote:Op zondag 14 september 2014 12:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat Rutten, op papier, beschikt over een redelijk tot goede groep kan ik het wel mee eens zijn... Maar beschikt Feyenoord met Rutten wel over een goede trainer?
Zo een vaart zal het niet lopen, de ArenA is qua ligging een stuk gunstiger, slechts tien minuten met de trein vanaf Schipholquote:Op zondag 14 september 2014 11:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, dat moeten we niet willen, anders krijg je ook weer interlands () in De Kuip
Waar ik zat maar weinig anti-vermeer gehoord. Wat ik wel opmerkelijk vond is dat ik ook weer een aantal keer, (waaronder zo'n kerel met een megafoon in zo'n verkooptentje vlak naast de trap) heb horen roepen dat niet Mulder maar Lodewijks geslachtofferd had moeten worden. Ik vraag me toch een beetje af waar dat op gebaseerd is.quote:Op zondag 14 september 2014 00:48 schreef Caland het volgende:
Aparte sfeer ook wel in de Kuip, deel dat Vermeer uitfloot en een deel dat hem toejuichde, met name in het begin. Waar ook weer een opstootje op mijn vak uit voortkwam
Wellicht dat Clasie de leider is van dit Feyenoord. De eerste wedstrijden niet echt gezien, maar toen was het niveau nog wel wat hoger dan gisterquote:Op zondag 14 september 2014 12:14 schreef RvLaak het volgende:
Damn... Hoe dit te verbeteren? Dat lijkt de vraag te zijn...
Je mag blij wezen dat 1 van de beste keepers van de eredivisie bij ons onder de laat staat. Met je broodvoetballerquote:Op zondag 14 september 2014 11:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Als het goed is ja, maar laat hem het eerst maar bij ons bewijzenquote:Op zondag 14 september 2014 12:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Erwin is inderdaad een Feyenoorder, good for him.
Maar gelukkig speelt er nu een betere keeper.
Wilkshire valt me gemiddeld genomen niet tegen hoor, maar ik geloof dat hij gisteren pakweg 12 voorzetten heeft gegeven waarvan er 10 rechtstreeks in de handen van Lamprou. Heb me kapot staan ergeren aan die kerel.quote:Op zondag 14 september 2014 00:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gelukkig valt Wilkshire 100% mee, dat vind ik wel een waardige vervanger van Janmaat
Viel me ook op ja, al vind ik ook dat er met Te Vrede een spits loopt die totaal niet anticipeert op voorzetten.quote:Op zondag 14 september 2014 12:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wilkshire valt me gemiddeld genomen niet tegen hoor, maar ik geloof dat hij gisteren pakweg 12 voorzetten heeft gegeven waarvan er 10 rechtstreeks in de handen van Lamprou. Heb me kapot staan ergeren aan die kerel.
Klopt, maar daarbij moet ook opgemerkt worden dat al onze aanvallers stonden afwachten op die bal en zelf geen enkele actie ondernamen om het duel aan te gaan. Er waren volgens mij best mogelijkheden om voor de keeper te komen, maar ze bleven simpelweg stil staan en wachten. Daarbij kwamen er van hem iig nog 2 voorzetten aan, Schaken heeft alleen maar over de grond in de voeten van tegenstanders gespeeld, JPB en Manu waren helemaal dramatischquote:Op zondag 14 september 2014 12:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wilkshire valt me gemiddeld genomen niet tegen hoor, maar ik geloof dat hij gisteren pakweg 12 voorzetten heeft gegeven waarvan er 10 rechtstreeks in de handen van Lamprou. Heb me kapot staan ergeren aan die kerel.
Dit ja. Het is toch echt wel een stapje achteruit t.o.v. Janmaat, met name qua felheid, snelheid, actie.quote:Op zondag 14 september 2014 00:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op zeg.
Dat hij vooralsnog voldoet ben ik wel met je eens, maar ook niet meer dan dat.
Je hebt gisteren gekeken?quote:Op zondag 14 september 2014 00:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vaak zijn de voorzetten van Wilkshire nog bruikbaarder ook dan de voorzetten die Janmaat vaak gaf.
Kusje.quote:Op zondag 14 september 2014 12:18 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kneus. Kan je niet gewoon ergens met hmf in een hoekje wegkwijnen?
'Zo'n kerel.'quote:Op zondag 14 september 2014 12:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waar ik zat maar weinig anti-vermeer gehoord. Wat ik wel opmerkelijk vond is dat ik ook weer een aantal keer, (waaronder zo'n kerel met een megafoon in zo'n verkooptentje vlak naast de trap) heb horen roepen dat niet Mulder maar Lodewijks geslachtofferd had moeten worden. Ik vraag me toch een beetje af waar dat op gebaseerd is.
Overigens, WMB gaat deze in de OP:
[ afbeelding ]![]()
Zeker, maar volgens mij romantiseert iedereen het beeld van Janmaat achteraf.quote:Op zondag 14 september 2014 12:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit ja. Het is toch echt wel een stapje achteruit t.o.v. Janmaat, met name qua felheid, snelheid, actie.
[..]
Je hebt gisteren gekeken?
Ik probeer altijd hoop te putten door op individuele spelers te letten.. een speler kan zijn dag niet hebben, maar je kan wel zien of een speler qua balbehandeling etc. iets kan. Wat dat betreft ben ik niet erg optimistisch over dit Feyenoord. Een speler als El Ahmadi heeft duidelijk kwaliteiten, ook al speelt hij niet altijd even goed. Maar de meesten lijken wel de elementaire basistechniek te missen, ook de spelers uit onze eigen opleiding.. een bal lijkt te vaak op een hete bitterbal als ze hem hebben, want hij wordt erg snel weer ingeleverd.quote:Op zondag 14 september 2014 12:14 schreef RvLaak het volgende:
Damn... Hoe dit te verbeteren? Dat lijkt de vraag te zijn...
Love you!quote:Op zondag 14 september 2014 12:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Kusje.![]()
Zie je in Sevilla donderdag.
Je kan bijvoorbeeld ook Janmaat afkraken op basis van wat wedstrijden die je zelf niet eens gezien hebt. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 14 september 2014 12:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeker, maar volgens mij romantiseert iedereen het beeld van Janmaat achteraf.
De voorzetten van Janmaat waren vaak nog veel dramatischer.
Daarnaast vind ik het niet Wilkshire's schuld dat zoveel van zijn voorzetten direct bij Lamprou terecht kwamen.
Zoals ik net al zei hebben we met Te Vrede een spits die totaal niet anticipeert op voorzetten. Er zijn momenten zat geweest waarin ik inschatte dat Te Vrede (of iemand anders) makkelijk voor de keeper had kunnen komen.
Ik niet hoor.. vind het een prima deal dat we hem voor 6 miljoen hebben verpatst, gezien zijn kwaliteiten.quote:Op zondag 14 september 2014 12:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeker, maar volgens mij romantiseert iedereen het beeld van Janmaat achteraf.
Ga maar naar je eigen topic, misschien heb je daar wel iets nuttigs te meldenquote:Op zondag 14 september 2014 03:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De club was al 90% gezond dankzij Pim Blokland, daar heeft Feyenoord zelf barweinig voor hoeven doen. Het bestuur en de technische staf hebben ruimschoots de tijd gehad om goed te investeren. Dat hebben ze niet gedaan. Het begon al met de dubieuze aanstelling van Fred Rutten, een man die totaal niet bij Feyenoord past, ook zijn visie niet, Fred wil alles altijd voetballend oplossen, dat zijn ze niet gewend bij Feyenoord. Verder zijn aankopen als Kazim, El Ahmadi en Bouhlarouz onbegrijpelijk, terwijl de begrijpelijke aankopen als Basaçikoglu en Toornstra steevast op de bank worden gehouden.
Nu niet al te dramatisch worden. Spelers als Kongolo, Van Beek, El Ahmadi, Vilhena, Toornstra, en Boetius hebben al meer dan eens laten zien echt wel wat te kunnen.quote:Op zondag 14 september 2014 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd hoop te putten door op individuele spelers te letten.. een speler kan zijn dag niet hebben, maar je kan wel zien of een speler qua balbehandeling etc. iets kan. Wat dat betreft ben ik niet erg optimistisch over dit Feyenoord. Een speler als El Ahmadi heeft duidelijk kwaliteiten, ook al speelt hij niet altijd even goed. Maar de meesten lijken wel de elementaire basistechniek te missen, ook de spelers uit onze eigen opleiding.. een bal lijkt te vaak op een hete bitterbal als ze hem hebben, want hij wordt erg snel weer ingeleverd.
Ach, bij Feyenoord was Janmaat ook een Feyenoord-waardige rechtsback maar niet meer dan dat.quote:Op zondag 14 september 2014 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan bijvoorbeeld ook Janmaat afkraken op basis van wat wedstrijden die je zelf niet eens gezien hebt. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
Vond ik wel. Was gewoon ontzettend belangrijk vorig seizoen. Wist eigenlijk constant de gehele rechterflank te bestrijken. Als Wilkshire dat op die manier doet moet hij na een minuut of 40-45 al aan de beademing. Dat waggelt daar maar wat rond, moet je maar eens op letten als hij de bal niet heeft.quote:Op zondag 14 september 2014 12:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, bij Feyenoord was Janmaat ook een Feyenoord-waardige rechtsback maar niet meer dan dat.
Precies zoals ik Wilkshire ook beoordeel.
Janmaat moet men niet groter maken dan hij is. Ook bij Feyenoord was hij geen grootheid.
Ik vind het niet fair om alles bij Rutten neer te leggen.quote:Op zondag 14 september 2014 07:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Keertje verliezen kan natuurlijk altijd gebeuren, maar slechts 1 puntje pakken uit 3 thuiswedstrijden is belachelijk slecht. Ook de Europese wedstrijden waren niet om aan te zien. Valt me mee dat iedereen zo gelaten is. Van mij mag Rutten zijn bureautje leegmaken.
Nee. Er viel weinig op af te dingen, je dwingt voetballend gewoon niets af. Zat 0,0 tempo en bezieling in ook. Pas na de 1-2 begrepen ze door te hebben dat ze, liefst met enige snelheid, naar voren moesten met die bal.quote:Op zondag 14 september 2014 09:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Heb net de samenvatting gezien, maar Willem II krijgt 3 kansen, twee goals, en wij krijgen er zo veel meer. Wij hadden makkelijk minstens 3 goals kunnen maken. We missen gewoon te veel kansen.
Klopt dit beeld met de rest van de wedstrijd?
Spelers als Janmaat en Boetius hadden vorig seizoen Pelle als richtpunt.. daar draaide gewoon het hele spel om. In Oranje heb ik Janmaat zelden op een echt goede wedstrijd kunnen betrappen en Boetius lijkt zonder Pelle het voetbal helemaal te hebben verleerd.quote:Op zondag 14 september 2014 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ik wel. Was gewoon ontzettend belangrijk vorig seizoen.
Pelle had zich wel raad geweten met minstens 4 van die voorzetten. Bij Janmaat stond er gewoon een betere spits die die voorzetten wel op waarde kon schatten. Dan lijk je als back al gauw beter.quote:Op zondag 14 september 2014 12:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit ja. Het is toch echt wel een stapje achteruit t.o.v. Janmaat, met name qua felheid, snelheid, actie.
[..]
Je hebt gisteren gekeken?
Het is dat Wilkshire als enige af en toe nog een goede voorzet kan afleveren.quote:Op zondag 14 september 2014 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ik wel. Was gewoon ontzettend belangrijk vorig seizoen. Wist eigenlijk constant de gehele rechterflank te bestrijken. Als Wilkshire dat op die manier doet moet hij na een minuut of 40-45 al aan de beademing. Dat waggelt daar maar wat rond, moet je maar eens op letten als hij de bal niet heeft.
Je kan ook trachten inhoudelijk te reageren en als je dat toch niet lukt, reageer dan gewoon niet. In de post die jij quote heb ik het op een normale manier over Feyenoord, er is geen sprake van enig getroll. Ik geef mijn mening over de situatie bij Feyenoord, dat mag in dit forum. Ik snap dat niet iedereen hier daar op zit te wachten, maar dan kun je er ook gewoon over heen lezen en er niet op reageren, zoals de meeste dan ook doen.quote:Op zondag 14 september 2014 12:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ga maar naar je eigen topic, misschien heb je daar wel iets nuttigs te melden
Toch is Wilkshere geen verkeerde aanwinst, dat je achteruit gaat als je je RB voor 8 miljoen verkoopt en er een gratis aantrekt is wel redelijk logisch.quote:Op zondag 14 september 2014 12:49 schreef Caland het volgende:
Als die Wilkshere echt zo goed was dan had hij wel bij Australie meegedaan op het WK, bijvoorbeeld
Dat weet ik niet.. je hebt ook te maken met bondscoaches die hun persoonlijke voorkeuren hebben. Die van Australie wilde verjongen geloof ik.. ja, dan moet je Wilkshere niet meenemen.quote:Op zondag 14 september 2014 12:49 schreef Caland het volgende:
Als die Wilkshere echt zo goed was dan had hij wel bij Australie meegedaan op het WK, bijvoorbeeld
Helemaal mee eens. Maar doen alsof Wilkshere geen achteruitgang is is echt belachelijk. Dan heb je de laatste twee seizoenen met stront in je ogen gekeken of overschat je Wilkshere nogal. Een combinatie is ook mogelijk.quote:Op zondag 14 september 2014 12:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Toch is Wilkshere geen verkeerde aanwinst, dat je achteruit gaat als je je RB voor 8 miljoen verkoopt en er een gratis aantrekt is wel redelijk logisch.
Klopt helemaal, maar dan zou die mafkees dat na 5 voorzetten op Lamprou ook wel eens door mogen hebben en aan mogen passen.quote:Op zondag 14 september 2014 12:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Viel me ook op ja, al vind ik ook dat er met Te Vrede een spits loopt die totaal niet anticipeert op voorzetten.
Ongetwijfeld, maar kan kennelijk het niveau nog niet aan.. niet alles wat uit onze opleiding komt is zaligmakend.quote:
/Carequote:Op zondag 14 september 2014 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
'Zo'n kerel.'Peter Nolte staat er al minstens een jaar of 40-45
Net zoals de inspeelpasses op Te Vrede. Zodra een bal 20 cm of meer naast zijn voeten wordt ingespeeld, geeft hij al op.quote:Op zondag 14 september 2014 12:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar dan zou die mafkees dat na 5 voorzetten op Lamprou ook wel eens door mogen hebben en aan mogen passen.
Qua aanvallende impulsen is Janmaat echt beter. Verdedigend is het allebei meh.quote:Op zondag 14 september 2014 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pelle had zich wel raad geweten met minstens 4 van die voorzetten. Bij Janmaat stond er gewoon een betere spits die die voorzetten wel op waarde kon schatten. Dan lijk je als back al gauw beter.
Daar ben ik het mee eens. We moeten het nu doen met twee gemankeerde spitsen. En het resultaat laat zich al direct gelden: we hebben pas 4 goals gemaakt. Enkel Heracles scoort minder.quote:Op zondag 14 september 2014 12:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vind het niet fair om alles bij Rutten neer te leggen.
Ik weet dat ik me hiermee niet populair maak onder bepaalde users, maar ik vind dat Van Geel toch meerdere steken heeft laten vallen.
Immers kan het niveau ook niet aan maar speelt wel altijd. Cabral is heel lang geblesseerd (geweest?). Ik vind backs typisch spelers die je het makkelijkst zou moeten kunnen opleiden en inpassen vanuit de jeugd. Woudenberg gaat hopelijk ook een keer een kans krijgen.quote:Op zondag 14 september 2014 12:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar kan kennelijk het niveau nog niet aan.. niet alles wat uit onze opleiding komt is zaligmakend.
Ik heb geen idee wat die gasten kunnen.. gasten als Schenkeveld, Steenvoorden, Nieveld en nog een hele zwik verdedigers uit de eigen opleiding waren niet goed genoeg voor Feyenoord 1. Of Cabral en Woudenberg die potentie wel hebben zou ik niet weten.quote:Op zondag 14 september 2014 13:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Immers kan het niveau ook niet aan maar speelt wel altijd. Cabral is heel lang geblesseerd (geweest?). Ik vind backs typisch spelers die je het makkelijkst zou moeten kunnen opleiden en in passen vanuit de jeugd. Woudenberg gaat hopelijk ook een keer een kans krijgen.
Wat ik gister zag is Kazim wel een stuk beter dan Te Vrede. Nu was het maar 30 minuten en was iedereen die wat kon fantastisch in vergelijking met de rest, maar tochquote:Op zondag 14 september 2014 13:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. We moeten het nu doen met twee gemankeerde spitsen. En het resultaat laat zich al direct gelden: we hebben pas 4 goals gemaakt. Enkel Heracles scoort minder.
Plus dat het fundament is vervangen door een kaartenhuis.quote:Op zondag 14 september 2014 13:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. We moeten het nu doen met twee gemankeerde spitsen. En het resultaat laat zich al direct gelden: we hebben pas 4 goals gemaakt. Enkel Heracles scoort minder.
Ik vond hem gisteren niet bij de slechtste spelers zitten.quote:Op zondag 14 september 2014 13:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar even zonder dollen. Nog een wedstrijd met Immers en ik pak 't vliegtuig en ga naar 't Maasgebouw.
Misschien geen geweldenaar, maar ik zag ten minste een speler die voetballend íets toevoegde en énige dreiging creeerde. Zodra hij fit is Te Vrede terugzetten naar jong ~.quote:Op zondag 14 september 2014 13:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat ik gister zag is Kazim wel een stuk beter dan Te Vrede. Nu was het maar 30 minuten en was iedereen die wat kon fantastisch in vergelijking met de rest, maar toch
Zijn acties waren zó traag......quote:Op zondag 14 september 2014 13:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wat ik gister zag is Kazim wel een stuk beter dan Te Vrede. Nu was het maar 30 minuten en was iedereen die wat kon fantastisch in vergelijking met de rest, maar toch
Iets teveel aan de gewichten gehangen volgens mij. Niet zo handig als je profvoetballer bent.quote:Op zondag 14 september 2014 13:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn acties waren zó traag......
Wel een verbetering tov Te Vrede. Kazim Kazim deed tenminste iets
Nou ja, het was beter dan wat er liep en leek dus fantastischquote:Op zondag 14 september 2014 13:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Misschien geen geweldenaar, maar ik zag ten minste een speler die voetballend íets toevoegde en énige dreiging creeerde. Zodra hij fit is Te Vrede terugzetten naar jong ~.
Het is wel een klerenkast ja, kan z'n snelheid niet ten goede zijn gekomen. Maar toch, met zo'n lichaam moet je in de eredivisie wel wat klaar kunnen spelen, zal zich hopelijk niet zo gemakkelijk van de bal laten zetten als Te Vrede elke keerquote:Op zondag 14 september 2014 13:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij weer wedstrijdritme heeft en ingespeeld is met de rest, er wat moois uitkomt. Je hoeft geen Messi te zijn om het in de eredivisie te halen, vaak is de actie al genoeg. Hoeft ie niet eens mooi, goed of snel te zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets teveel aan de gewichten gehangen volgens mij. Niet zo handig als je profvoetballer bent.
Ik had het even puur over de voorzetten. Van Janmaat ging inderdaad meer dreiging uit en hij kon de hele wedstrijd de flank op en neer rennen, wat dat betreft is Wilkshire wel minder. Maar hij is zeker de meest solide verdediger op het moment, wat veel zegt over de vorm en kwaliteiten van de restquote:Op zondag 14 september 2014 13:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Qua aanvallende impulsen is Janmaat echt beter. Verdedigend is het allebei meh.
Schandalig, inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2014 13:29 schreef Sejt het volgende:
Lamprou kreeg trouwens een flinke beuk van Kazim toen hij de bal uit het doel wilde pakken.
Goeie goal.. mooie omhaal die ik al telde.. leek de bal iets beter te kunnen controleren dan Te Vrede.. van mij mag hij een kans krijgen.quote:Op zondag 14 september 2014 13:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad, begrijp echt niet dat hij Toornstra niet opstelt. Brengt zoveel meer voetbal op het middenveld.quote:Op zondag 14 september 2014 13:31 schreef elCholo het volgende:
Het ergste van alles vind ik dat Rutten nog steeds met Immers en te Vrede speelt.
Die 2 hebben gewoon echt serieus na 9 wedstrijden nog geen 1 kans samen gecreëerd.
Ik ben er gisteren vandoor gegaan toen ik die 2 nog steeds zag staan bij de aftrap van de 2e helft.
Bovendien deed ie veel actiever mee met het spel. Te Vrede sjokt een beetje rond in de spitspositie. Als ie fit genoeg is mag ie van mij ook in de basis.quote:Op zondag 14 september 2014 13:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Goeie goal.. mooie omhaal die ik al telde.. leek de bal iets beter te kunnen controleren dan Te Vrede.. van mij mag hij een kans krijgen.
Heb ik ook.quote:Op zondag 14 september 2014 13:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat had ik toch niet verwacht eerlijk gezegd, omdat ik wel vertrouwen heb in het inzicht van Rutten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |