Ik vind dat nogal overtrokken. De selectie van de 'top' clubs zijn van hogere kwaliteit dan dit Willem 2 en Utrecht. Zeker individueel. Maar wat je vandaag bij Feyenoord zag dat niemand zich blijkbaar aan zijn taken hield of wist wat die waren. Lex Immers zegt het een paar post's geleden, nou als de aanvoerder zoiets zegt begin ik me echt zorgen te maken.quote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat bij Feyenoord mis is, geldt in mindere mate ook voor Ajax en PSV.. de eredivisie is kwalitatief zo uitgehold dat de verschillen steeds kleiner worden. Dat geeft nog een beetje hoop dat we nog klimmen op de ranglijst, maar leuk om steeds van die zaadpartijen te zien is het niet echt.. We gaan landen als Zweden en Denemarken achterna.
Ajax, PSV en Feyenoord hebben weliswaar individueel iets meer kwaliteit dan andere ploegen, maar niet zo heel erg veel.. en als die andere ploegen dan goed georganiseerd zijn en er fel bovenop zitten, dan kunnen ze van iedereen winnen.quote:Op zondag 14 september 2014 01:20 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal overtrokken. De selectie van de 'top' clubs zijn van hogere kwaliteit dan dit Willem 2 en Utrecht. Zeker individueel. Maar wat je vandaag bij Feyenoord zag dat niemand zich blijkbaar aan zijn taken hield of wist wat die waren. Lex Immers zegt het een paar post's geleden, nou als de aanvoerder zoiets zegt begin ik me echt zorgen te maken.
De voornaamste reden is denk ik dat er minder druk is bij die ploegen. Trek alle spelers van PEC een Feyenoord-shirt aan en ze bakken er weinig meer van, dat weet ik bijna zeker.quote:Waarom lukt het Jans bijvoorbeeld wel met een Zwolle. De selectie is niet beter dan die van Feyenoord. Dus eerder de hand van de trainer of motivatie/voetbal-intelligentie.
Het boeit mij niet zoveel hoe Janmaat het bij oranje of Newcastle doet. Bij Feyenoord was het gewoon verreweg de beste rechtsback van de eredivisie, iets wat Wilshire nooit gaat worden.quote:Op zondag 14 september 2014 00:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, Janmaat is niet slecht, maar wordt schromelijk overschat. Bewijzen zijn dramatische optredens in oranje en bij Newcastle ook week in week uit. Al heb ik dat laatste niet zelf kunnen constateren. Maar afgaande op de verhalen die ik hoor doet hij het alles behalve goed in Engeland.
Maar ik vind Wilkshire bij Feyenoord niet slechter dan Janmaat. Vaak zijn de voorzetten van Wilkshire nog bruikbaarder ook dan de voorzetten die Janmaat vaak gaf.
Alleen hebben we nu iemand in de spits lopen die totaal niet goed anticipeert op voorzetten.
Van Rhijn > Janmaat.quote:Op zondag 14 september 2014 01:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Het boeit mij niet zoveel hoe Janmaat het bij oranje of Newcastle doet. Bij Feyenoord was het gewoon verreweg de beste rechtsback van de eredivisie, iets wat Wilshire nooit gaat worden.
ripquote:Op zondag 14 september 2014 01:32 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ga nog dood van ergernis aan die Immers.
Dat bedoel ik ook te zeggen. Dit krijg je als ploeg tegen een 'felle' mindere tegenstander zonder helder strijdplan aan een wedstrijd begint. Maar daar is een trainer / bepalende spelers voor om dat uit te werken.quote:Op zondag 14 september 2014 01:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ajax, PSV en Feyenoord hebben weliswaar individueel iets meer kwaliteit dan andere ploegen, maar niet zo heel erg veel.. en als die andere ploegen dan goed georganiseerd zijn en er fel bovenop zitten, dan kunnen ze van iedereen winnen.
[..]
De voornaamste reden is denk ik dat er minder druk is bij die ploegen. Trek alle spelers van PEC een Feyenoord-shirt aan en ze bakken er weinig meer van, dat weet ik bijna zeker.
Tja, als je dan een trainer hebt die denkt met Feyenoord ook van Willem II te kunnen winnen met Mathijsen in de basis, Immers in de basis, Te Vrede in de basis en Schaken in de basis dan kun je nog zo'n goede selectie hebben maar dan moet je wel zorgen dat de juiste spelers spelen.quote:Op zondag 14 september 2014 01:37 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook te zeggen. Dit krijg je als ploeg tegen een 'felle' mindere tegenstander zonder helder strijdplan aan een wedstrijd begint. Maar daar is een trainer / bepalende spelers voor om dat uit te werken.
Dan kan jij zeggen 'iets meer kwaliteit', maar als je middenvelders als Toornstra, El Ahmadi, Vilhena, Clasie tot je beschikking hebt zou je dit Willem 2 voor rust toch al helemaal dronken moeten hebben getikt. Op Toornstra na ook nog internationals, onbegrijpelijk dit.
(Clasie kreeg rust, I know)
Maak je niet druk, Feyenoord eindigt gewoon in de top 5, daar zorgt de arbitrage wel voor, zie de eerste twee wedstrijden van het seizoen toen de tegenstander spontaan met tien man verder moest.quote:Op zondag 14 september 2014 00:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen leiders.. geen persoonlijkheden.. nee, wordt niks meer dit seizoen.
Volgens mij zou die lul er zelfs nog in staan als we Ozil, Xabi Alonso, Iniesta en Kroos in de selectie zouden hebben.quote:Op zondag 14 september 2014 01:32 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ga nog dood van ergernis aan die Immers.
De club was al 90% gezond dankzij Pim Blokland, daar heeft Feyenoord zelf barweinig voor hoeven doen. Het bestuur en de technische staf hebben ruimschoots de tijd gehad om goed te investeren. Dat hebben ze niet gedaan. Het begon al met de dubieuze aanstelling van Fred Rutten, een man die totaal niet bij Feyenoord past, ook zijn visie niet, Fred wil alles altijd voetballend oplossen, dat zijn ze niet gewend bij Feyenoord. Verder zijn aankopen als Kazim, El Ahmadi en Bouhlarouz onbegrijpelijk, terwijl de begrijpelijke aankopen als Basaçikoglu en Toornstra steevast op de bank worden gehouden.quote:Op zondag 14 september 2014 02:58 schreef BeamofLight het volgende:
Het verhaal had moeten zijn: eerst de club gezond. Dat is nu. Dan rustig met beek, boetius, vilhena gericht aankopen en binnen 3 jaar meedoen. Maar nee: dit jaar willen we kampioen worden....
Zelfde hiero.... godverdomme wat gaat dit weer een kutseizoen worden. Het was ook te mooi voor woorden dat het maar al te goed ging...quote:Op zondag 14 september 2014 07:53 schreef PIETR het volgende:
Tering, over ontwaken met een kater gesproken. Thuis verliezen van Willem II, schandalig slecht.
Sevilla uit gaat een ingecalculeerde nederlaag worden. Houd mn hart vast voor Ajax thuis.
Nu die goal bekijk is het ook weer ongelooflijk wat Immers doet. Hij ziet hem vanaf de 16 al weglopen en gaat pas aanzetten als de voorzet komt. Waarom gaat bij ons altijd hopeloos mis op vrij basale onderdelen van het voetbal?quote:Op zondag 14 september 2014 01:17 schreef heiden6 het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)raag-omschakelt.html
Keertje verliezen kan natuurlijk altijd gebeuren, maar slechts 1 puntje pakken uit 3 thuiswedstrijden is belachelijk slecht. Ook de Europese wedstrijden waren niet om aan te zien. Valt me mee dat iedereen zo gelaten is. Van mij mag Rutten zijn bureautje leegmaken.quote:Op zondag 14 september 2014 07:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zelfde hiero.... godverdomme wat gaat dit weer een kutseizoen worden. Het was ook te mooi voor woorden dat het maar al te goed ging...
Dat is ook alweer een eeuwigheid geleden man, om over het laatste kampioenschap nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 14 september 2014 08:03 schreef TLC het volgende:
Nog niet zo lang geleden won Feyenoord nog de UEFA Cup, wat is er sindsdien misgegaan ?
quote:Op zondag 14 september 2014 08:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Vind Rutten Immers beter dan Toornstra? OMFG!
Dan haal je voor 4 miljoen een aardige speler en dan stel je een beroerde speler op en die maak je nog aanvoerder ook.
Nah, eerder een mentale kwestie.quote:Op zondag 14 september 2014 01:20 schreef H.M.Murdock het volgende:
Waarom lukt het Jans bijvoorbeeld wel met een Zwolle. De selectie is niet beter dan die van Feyenoord. Dus eerder de hand van de trainer of motivatie/voetbal-intelligentie.
Heeft meer te maken dat hij hem en Clasie wilt inzetten tegen Sevilla en Ajax. Ik zou hen als coach dan ook sparen voor die twee grote wedstrijden.quote:Op zondag 14 september 2014 08:34 schreef Tha_Duck het volgende:
Vind Rutten Immers beter dan Toornstra? OMFG!
Dan haal je voor 4 miljoen een aardige speler en dan stel je een beroerde speler op en die maak je nog aanvoerder ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |