abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144511161
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 01:30 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Van Rhijn > Janmaat.
Rot eens op debiele negerjood.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_144511176
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:14 schreef RvLaak het volgende:
Damn... Hoe dit te verbeteren? Dat lijkt de vraag te zijn...
Ik probeer altijd hoop te putten door op individuele spelers te letten.. een speler kan zijn dag niet hebben, maar je kan wel zien of een speler qua balbehandeling etc. iets kan. Wat dat betreft ben ik niet erg optimistisch over dit Feyenoord. Een speler als El Ahmadi heeft duidelijk kwaliteiten, ook al speelt hij niet altijd even goed. Maar de meesten lijken wel de elementaire basistechniek te missen, ook de spelers uit onze eigen opleiding.. een bal lijkt te vaak op een hete bitterbal als ze hem hebben, want hij wordt erg snel weer ingeleverd.
pi_144511190
Dat broodvoetballer slaat ook nergens op.
Hij had gewoon geen zin om weer een seizoen doelloos op het bankie te gaan zitten.
Hij zal de uitdaging willen hebben om te slagen bij de grote rivaal waar alles wat die doet onder een vergrootglas wordt gelegd, zeker in het begin.
pi_144511191
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2014 12:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Kusje. :*

Zie je in Sevilla donderdag. ^O^
Love you!
  zondag 14 september 2014 @ 12:35:54 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144511205
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zeker, maar volgens mij romantiseert iedereen het beeld van Janmaat achteraf.

De voorzetten van Janmaat waren vaak nog veel dramatischer.

Daarnaast vind ik het niet Wilkshire's schuld dat zoveel van zijn voorzetten direct bij Lamprou terecht kwamen.

Zoals ik net al zei hebben we met Te Vrede een spits die totaal niet anticipeert op voorzetten. Er zijn momenten zat geweest waarin ik inschatte dat Te Vrede (of iemand anders) makkelijk voor de keeper had kunnen komen.
Je kan bijvoorbeeld ook Janmaat afkraken op basis van wat wedstrijden die je zelf niet eens gezien hebt. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144511214
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zeker, maar volgens mij romantiseert iedereen het beeld van Janmaat achteraf.

Ik niet hoor.. vind het een prima deal dat we hem voor 6 miljoen hebben verpatst, gezien zijn kwaliteiten.
pi_144511232
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 03:15 schreef Shreyas het volgende:

[..]

De club was al 90% gezond dankzij Pim Blokland, daar heeft Feyenoord zelf barweinig voor hoeven doen. Het bestuur en de technische staf hebben ruimschoots de tijd gehad om goed te investeren. Dat hebben ze niet gedaan. Het begon al met de dubieuze aanstelling van Fred Rutten, een man die totaal niet bij Feyenoord past, ook zijn visie niet, Fred wil alles altijd voetballend oplossen, dat zijn ze niet gewend bij Feyenoord. Verder zijn aankopen als Kazim, El Ahmadi en Bouhlarouz onbegrijpelijk, terwijl de begrijpelijke aankopen als Basaçikoglu en Toornstra steevast op de bank worden gehouden.
Ga maar naar je eigen topic, misschien heb je daar wel iets nuttigs te melden :')
pi_144511264
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik probeer altijd hoop te putten door op individuele spelers te letten.. een speler kan zijn dag niet hebben, maar je kan wel zien of een speler qua balbehandeling etc. iets kan. Wat dat betreft ben ik niet erg optimistisch over dit Feyenoord. Een speler als El Ahmadi heeft duidelijk kwaliteiten, ook al speelt hij niet altijd even goed. Maar de meesten lijken wel de elementaire basistechniek te missen, ook de spelers uit onze eigen opleiding.. een bal lijkt te vaak op een hete bitterbal als ze hem hebben, want hij wordt erg snel weer ingeleverd.
Nu niet al te dramatisch worden. Spelers als Kongolo, Van Beek, El Ahmadi, Vilhena, Toornstra, en Boetius hebben al meer dan eens laten zien echt wel wat te kunnen.

Gisteren viel Toornstra mij ook weer in positieve zin op.

Dat Boetius in zo'n lange vormcrisis zit baart me echter wel zorgen (ook een behoorlijk grote vormcrisis aangezien zelfs de meest simpele zaken al mis gaan).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144511312
quote:
10s.gif Op zondag 14 september 2014 12:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Je kan bijvoorbeeld ook Janmaat afkraken op basis van wat wedstrijden die je zelf niet eens gezien hebt. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
Ach, bij Feyenoord was Janmaat ook een Feyenoord-waardige rechtsback maar niet meer dan dat.

Precies zoals ik Wilkshire ook beoordeel.

Janmaat moet men niet groter maken dan hij is. Ook bij Feyenoord was hij geen grootheid.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 14 september 2014 @ 12:41:42 #260
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144511373
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ach, bij Feyenoord was Janmaat ook een Feyenoord-waardige rechtsback maar niet meer dan dat.

Precies zoals ik Wilkshire ook beoordeel.

Janmaat moet men niet groter maken dan hij is. Ook bij Feyenoord was hij geen grootheid.
Vond ik wel. Was gewoon ontzettend belangrijk vorig seizoen. Wist eigenlijk constant de gehele rechterflank te bestrijken. Als Wilkshire dat op die manier doet moet hij na een minuut of 40-45 al aan de beademing. Dat waggelt daar maar wat rond, moet je maar eens op letten als hij de bal niet heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144511379
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 07:59 schreef PIETR het volgende:

[..]

Keertje verliezen kan natuurlijk altijd gebeuren, maar slechts 1 puntje pakken uit 3 thuiswedstrijden is belachelijk slecht. Ook de Europese wedstrijden waren niet om aan te zien. Valt me mee dat iedereen zo gelaten is. Van mij mag Rutten zijn bureautje leegmaken.
Ik vind het niet fair om alles bij Rutten neer te leggen.
Ik weet dat ik me hiermee niet populair maak onder bepaalde users, maar ik vind dat Van Geel toch meerdere steken heeft laten vallen.
  Moderator zondag 14 september 2014 @ 12:44:09 #262
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144511434
Boetius wil te veel lijkt het en de indraaiende voorzetten vanaf links waren weer dramatisch. Je moet die jongen gewoon een tijdje op rechts zetten met de opdracht z'n mannetje voorbij te gaan en/of een voorzet te geven. Meer niet. Hij is altijd nog wel sneller dan Schaken :')
pi_144511453
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 09:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Heb net de samenvatting gezien, maar Willem II krijgt 3 kansen, twee goals, en wij krijgen er zo veel meer. Wij hadden makkelijk minstens 3 goals kunnen maken. We missen gewoon te veel kansen.

Klopt dit beeld met de rest van de wedstrijd?
Nee. Er viel weinig op af te dingen, je dwingt voetballend gewoon niets af. Zat 0,0 tempo en bezieling in ook. Pas na de 1-2 begrepen ze door te hebben dat ze, liefst met enige snelheid, naar voren moesten met die bal.
pi_144511518
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 12:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Vond ik wel. Was gewoon ontzettend belangrijk vorig seizoen.
Spelers als Janmaat en Boetius hadden vorig seizoen Pelle als richtpunt.. daar draaide gewoon het hele spel om. In Oranje heb ik Janmaat zelden op een echt goede wedstrijd kunnen betrappen en Boetius lijkt zonder Pelle het voetbal helemaal te hebben verleerd.
  zondag 14 september 2014 @ 12:49:05 #265
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_144511559
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:31 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dit ja. Het is toch echt wel een stapje achteruit t.o.v. Janmaat, met name qua felheid, snelheid, actie.

[..]

Je hebt gisteren gekeken? :')
Pelle had zich wel raad geweten met minstens 4 van die voorzetten. Bij Janmaat stond er gewoon een betere spits die die voorzetten wel op waarde kon schatten. Dan lijk je als back al gauw beter.
pi_144511569
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2014 12:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Vond ik wel. Was gewoon ontzettend belangrijk vorig seizoen. Wist eigenlijk constant de gehele rechterflank te bestrijken. Als Wilkshire dat op die manier doet moet hij na een minuut of 40-45 al aan de beademing. Dat waggelt daar maar wat rond, moet je maar eens op letten als hij de bal niet heeft.
Het is dat Wilkshire als enige af en toe nog een goede voorzet kan afleveren.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 14 september 2014 @ 12:49:59 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144511582
Als die Wilkshere echt zo goed was dan had hij wel bij Australie meegedaan op het WK, bijvoorbeeld :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144511587
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:36 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ga maar naar je eigen topic, misschien heb je daar wel iets nuttigs te melden :')
Je kan ook trachten inhoudelijk te reageren en als je dat toch niet lukt, reageer dan gewoon niet. In de post die jij quote heb ik het op een normale manier over Feyenoord, er is geen sprake van enig getroll. Ik geef mijn mening over de situatie bij Feyenoord, dat mag in dit forum. Ik snap dat niet iedereen hier daar op zit te wachten, maar dan kun je er ook gewoon over heen lezen en er niet op reageren, zoals de meeste dan ook doen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_144511624
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:49 schreef Caland het volgende:
Als die Wilkshere echt zo goed was dan had hij wel bij Australie meegedaan op het WK, bijvoorbeeld :')
Toch is Wilkshere geen verkeerde aanwinst, dat je achteruit gaat als je je RB voor 8 miljoen verkoopt en er een gratis aantrekt is wel redelijk logisch.
pi_144511646
Maar Boulahrouz is over een paar maanden weer fit. Dan komt het allemaal goed.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_144511658
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:49 schreef Caland het volgende:
Dat weet ik niet.. je hebt ook te maken met bondscoaches die hun persoonlijke voorkeuren hebben. Die van Australie wilde verjongen geloof ik.. ja, dan moet je Wilkshere niet meenemen.
  zondag 14 september 2014 @ 12:52:56 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144511669
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:51 schreef Adames het volgende:

[..]

Toch is Wilkshere geen verkeerde aanwinst, dat je achteruit gaat als je je RB voor 8 miljoen verkoopt en er een gratis aantrekt is wel redelijk logisch.
Helemaal mee eens. Maar doen alsof Wilkshere geen achteruitgang is is echt belachelijk. Dan heb je de laatste twee seizoenen met stront in je ogen gekeken of overschat je Wilkshere nogal. Een combinatie is ook mogelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 14 september 2014 @ 12:55:43 #273
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144511804
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 12:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Viel me ook op ja, al vind ik ook dat er met Te Vrede een spits loopt die totaal niet anticipeert op voorzetten.
Klopt helemaal, maar dan zou die mafkees dat na 5 voorzetten op Lamprou ook wel eens door mogen hebben en aan mogen passen.
pi_144511807
quote:
9s.gif Op zondag 14 september 2014 12:55 schreef Slobeend het volgende:
Leeft Lopes Cabral nog?
Ongetwijfeld, maar kan kennelijk het niveau nog niet aan.. niet alles wat uit onze opleiding komt is zaligmakend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')