Ik probeer altijd hoop te putten door op individuele spelers te letten.. een speler kan zijn dag niet hebben, maar je kan wel zien of een speler qua balbehandeling etc. iets kan. Wat dat betreft ben ik niet erg optimistisch over dit Feyenoord. Een speler als El Ahmadi heeft duidelijk kwaliteiten, ook al speelt hij niet altijd even goed. Maar de meesten lijken wel de elementaire basistechniek te missen, ook de spelers uit onze eigen opleiding.. een bal lijkt te vaak op een hete bitterbal als ze hem hebben, want hij wordt erg snel weer ingeleverd.quote:Op zondag 14 september 2014 12:14 schreef RvLaak het volgende:
Damn... Hoe dit te verbeteren? Dat lijkt de vraag te zijn...
Love you!quote:Op zondag 14 september 2014 12:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Kusje.![]()
Zie je in Sevilla donderdag.
Je kan bijvoorbeeld ook Janmaat afkraken op basis van wat wedstrijden die je zelf niet eens gezien hebt. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 14 september 2014 12:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeker, maar volgens mij romantiseert iedereen het beeld van Janmaat achteraf.
De voorzetten van Janmaat waren vaak nog veel dramatischer.
Daarnaast vind ik het niet Wilkshire's schuld dat zoveel van zijn voorzetten direct bij Lamprou terecht kwamen.
Zoals ik net al zei hebben we met Te Vrede een spits die totaal niet anticipeert op voorzetten. Er zijn momenten zat geweest waarin ik inschatte dat Te Vrede (of iemand anders) makkelijk voor de keeper had kunnen komen.
Ik niet hoor.. vind het een prima deal dat we hem voor 6 miljoen hebben verpatst, gezien zijn kwaliteiten.quote:Op zondag 14 september 2014 12:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeker, maar volgens mij romantiseert iedereen het beeld van Janmaat achteraf.
Ga maar naar je eigen topic, misschien heb je daar wel iets nuttigs te meldenquote:Op zondag 14 september 2014 03:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De club was al 90% gezond dankzij Pim Blokland, daar heeft Feyenoord zelf barweinig voor hoeven doen. Het bestuur en de technische staf hebben ruimschoots de tijd gehad om goed te investeren. Dat hebben ze niet gedaan. Het begon al met de dubieuze aanstelling van Fred Rutten, een man die totaal niet bij Feyenoord past, ook zijn visie niet, Fred wil alles altijd voetballend oplossen, dat zijn ze niet gewend bij Feyenoord. Verder zijn aankopen als Kazim, El Ahmadi en Bouhlarouz onbegrijpelijk, terwijl de begrijpelijke aankopen als Basaçikoglu en Toornstra steevast op de bank worden gehouden.
Nu niet al te dramatisch worden. Spelers als Kongolo, Van Beek, El Ahmadi, Vilhena, Toornstra, en Boetius hebben al meer dan eens laten zien echt wel wat te kunnen.quote:Op zondag 14 september 2014 12:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd hoop te putten door op individuele spelers te letten.. een speler kan zijn dag niet hebben, maar je kan wel zien of een speler qua balbehandeling etc. iets kan. Wat dat betreft ben ik niet erg optimistisch over dit Feyenoord. Een speler als El Ahmadi heeft duidelijk kwaliteiten, ook al speelt hij niet altijd even goed. Maar de meesten lijken wel de elementaire basistechniek te missen, ook de spelers uit onze eigen opleiding.. een bal lijkt te vaak op een hete bitterbal als ze hem hebben, want hij wordt erg snel weer ingeleverd.
Ach, bij Feyenoord was Janmaat ook een Feyenoord-waardige rechtsback maar niet meer dan dat.quote:Op zondag 14 september 2014 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan bijvoorbeeld ook Janmaat afkraken op basis van wat wedstrijden die je zelf niet eens gezien hebt. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
Vond ik wel. Was gewoon ontzettend belangrijk vorig seizoen. Wist eigenlijk constant de gehele rechterflank te bestrijken. Als Wilkshire dat op die manier doet moet hij na een minuut of 40-45 al aan de beademing. Dat waggelt daar maar wat rond, moet je maar eens op letten als hij de bal niet heeft.quote:Op zondag 14 september 2014 12:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, bij Feyenoord was Janmaat ook een Feyenoord-waardige rechtsback maar niet meer dan dat.
Precies zoals ik Wilkshire ook beoordeel.
Janmaat moet men niet groter maken dan hij is. Ook bij Feyenoord was hij geen grootheid.
Ik vind het niet fair om alles bij Rutten neer te leggen.quote:Op zondag 14 september 2014 07:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Keertje verliezen kan natuurlijk altijd gebeuren, maar slechts 1 puntje pakken uit 3 thuiswedstrijden is belachelijk slecht. Ook de Europese wedstrijden waren niet om aan te zien. Valt me mee dat iedereen zo gelaten is. Van mij mag Rutten zijn bureautje leegmaken.
Nee. Er viel weinig op af te dingen, je dwingt voetballend gewoon niets af. Zat 0,0 tempo en bezieling in ook. Pas na de 1-2 begrepen ze door te hebben dat ze, liefst met enige snelheid, naar voren moesten met die bal.quote:Op zondag 14 september 2014 09:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Heb net de samenvatting gezien, maar Willem II krijgt 3 kansen, twee goals, en wij krijgen er zo veel meer. Wij hadden makkelijk minstens 3 goals kunnen maken. We missen gewoon te veel kansen.
Klopt dit beeld met de rest van de wedstrijd?
Spelers als Janmaat en Boetius hadden vorig seizoen Pelle als richtpunt.. daar draaide gewoon het hele spel om. In Oranje heb ik Janmaat zelden op een echt goede wedstrijd kunnen betrappen en Boetius lijkt zonder Pelle het voetbal helemaal te hebben verleerd.quote:Op zondag 14 september 2014 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ik wel. Was gewoon ontzettend belangrijk vorig seizoen.
Pelle had zich wel raad geweten met minstens 4 van die voorzetten. Bij Janmaat stond er gewoon een betere spits die die voorzetten wel op waarde kon schatten. Dan lijk je als back al gauw beter.quote:Op zondag 14 september 2014 12:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit ja. Het is toch echt wel een stapje achteruit t.o.v. Janmaat, met name qua felheid, snelheid, actie.
[..]
Je hebt gisteren gekeken?
Het is dat Wilkshire als enige af en toe nog een goede voorzet kan afleveren.quote:Op zondag 14 september 2014 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ik wel. Was gewoon ontzettend belangrijk vorig seizoen. Wist eigenlijk constant de gehele rechterflank te bestrijken. Als Wilkshire dat op die manier doet moet hij na een minuut of 40-45 al aan de beademing. Dat waggelt daar maar wat rond, moet je maar eens op letten als hij de bal niet heeft.
Je kan ook trachten inhoudelijk te reageren en als je dat toch niet lukt, reageer dan gewoon niet. In de post die jij quote heb ik het op een normale manier over Feyenoord, er is geen sprake van enig getroll. Ik geef mijn mening over de situatie bij Feyenoord, dat mag in dit forum. Ik snap dat niet iedereen hier daar op zit te wachten, maar dan kun je er ook gewoon over heen lezen en er niet op reageren, zoals de meeste dan ook doen.quote:Op zondag 14 september 2014 12:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ga maar naar je eigen topic, misschien heb je daar wel iets nuttigs te melden
Toch is Wilkshere geen verkeerde aanwinst, dat je achteruit gaat als je je RB voor 8 miljoen verkoopt en er een gratis aantrekt is wel redelijk logisch.quote:Op zondag 14 september 2014 12:49 schreef Caland het volgende:
Als die Wilkshere echt zo goed was dan had hij wel bij Australie meegedaan op het WK, bijvoorbeeld
Dat weet ik niet.. je hebt ook te maken met bondscoaches die hun persoonlijke voorkeuren hebben. Die van Australie wilde verjongen geloof ik.. ja, dan moet je Wilkshere niet meenemen.quote:Op zondag 14 september 2014 12:49 schreef Caland het volgende:
Als die Wilkshere echt zo goed was dan had hij wel bij Australie meegedaan op het WK, bijvoorbeeld
Helemaal mee eens. Maar doen alsof Wilkshere geen achteruitgang is is echt belachelijk. Dan heb je de laatste twee seizoenen met stront in je ogen gekeken of overschat je Wilkshere nogal. Een combinatie is ook mogelijk.quote:Op zondag 14 september 2014 12:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Toch is Wilkshere geen verkeerde aanwinst, dat je achteruit gaat als je je RB voor 8 miljoen verkoopt en er een gratis aantrekt is wel redelijk logisch.
Klopt helemaal, maar dan zou die mafkees dat na 5 voorzetten op Lamprou ook wel eens door mogen hebben en aan mogen passen.quote:Op zondag 14 september 2014 12:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Viel me ook op ja, al vind ik ook dat er met Te Vrede een spits loopt die totaal niet anticipeert op voorzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |