Even uitgezonderd wat Fred is en Fred doet.quote:Op zondag 14 september 2014 10:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Spel van de al gespeelde wedstrijden is opzich al genoeg reden voor ontslag, maar er zal weer gewacht worden tot we stijf onderaan staan, en uit de beker en Europa liggen ..
Vooral met zoveel nieuwe spelers (doorgestroomd/aanwinsten).quote:Op zondag 14 september 2014 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even uitgezonderd wat Fred is en Fred doet.
Is het niet normaal dat een ploeg nog wat haperingen kent in de Augustusmaand?
Opzich wel, ware het niet dat er dan meestal wel wat positieve puntjes zijn te ontdekken. Dat is nu helemaal niet het geval.quote:Op zondag 14 september 2014 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker als er zoveel wisselingen zijn op essentiële plekken.quote:Op zondag 14 september 2014 10:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja en wie bepaalt die opstelling?quote:Op zondag 14 september 2014 10:09 schreef RetRy32 het volgende:
En ik ga niet in op de Fred Rutten blamers, mensen die janken om de trainer met Te Vrede en Immers in de basis. Damn, I just spilled my drink.
En dan Boulahrouz er in?quote:Op zondag 14 september 2014 10:09 schreef Caland het volgende:
Tsja. Als dit soort wedstrijden er uitendelijk voor zorgen dat Mathijsen en Immers uit de basis verdwijnen kan ik er uiteindelijk nog wel mee leven ook
Clasie heeft na het WK nog geen rust gehad omdat hij direct alweer tegen Besiktas moest aantreden. Volkomen normaal dat hij dat nu wel kreeg.quote:Op zondag 14 september 2014 10:09 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Zeker als er zoveel wisselingen zijn op essentiële plekken.
Maar de beginopstelling was natuurlijk wel gek. Als je wilt bouwen aan automatismen, dan moet je je beoogd basisspeler wel opstellen. Zeker tegen Willem II moet dat toch kunnen....
Dan maar Nelom naar links, fuck it. Kongolo moet je niet zo willen verkrachten op die plek.quote:
Ik had het niet alleen over Clasie.quote:Op zondag 14 september 2014 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie heeft na het WK nog geen rust gehad omdat hij direct alweer tegen Besiktas moest aantreden. Volkomen normaal dat hij dat nu wel kreeg.
Jans zou ook een uitstekende trainer voor Feyenoord zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 10:15 schreef Henrys het volgende:
Ik volg ook Zwolle en moet zeggen dat die interviews met Ron Jans echt zoveel beter zijn dan die met Rutten, die man trapt alleen maar open deuren in met zijn signaal en beloftes die hij niet nakomt
Nee joh. Die komt nooit verder dan wat provincieclubjes.quote:Op zondag 14 september 2014 10:17 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Jans zou ook een uitstekende trainer voor Feyenoord zijn.
Ik zou hem het voordeel van de twijfel geven. Maar die wordt de Ferguson van Zwolle denk ik.quote:Op zondag 14 september 2014 10:17 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee, provincietrainer zoals Verbeek dat ook is.quote:Op zondag 14 september 2014 10:17 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
hej ga jij ff lekker naar 410 toe. Clown.quote:Op zondag 14 september 2014 10:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, provincietrainer zoals Verbeek dat ook is.
Kongolo oogt al zo goed op de LB positie, zet hem dan maar gewoon op een nog vitalere positie.quote:Op zondag 14 september 2014 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan maar Nelom naar links, fuck it. Kongolo moet je niet zo willen verkrachten op die plek.
Wie dan wel? Fraser? Van Gastel? Sevilla uit en Ajax thuis kun je verliezen, daarna spelen we twee keer uit tegen Go Ahead en daar hebben we het ook nooit makkelijk. Kan weleens de laatste maand van Rutten gaan worden.quote:Op zondag 14 september 2014 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Die komt nooit verder dan wat provincieclubjes.
Ja, Rutten zal echt worden afgerekend op Sevilla uit.quote:Op zondag 14 september 2014 10:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wie dan wel? Fraser? Van Gastel? Sevilla uit en Ajax thuis kun je verliezen, daarna spelen we twee keer uit tegen Go Ahead en daar hebben we het ook nooit makkelijk. Kan weleens de laatste maand van Rutten gaan worden.
Leer lezen.quote:Op zondag 14 september 2014 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Rutten zal echt worden afgerekend op Sevilla uit.
ken die niet. Anders had die zich wel druk om zn eigen club gemaakt.quote:
Welnee, Rutten blijft gewoon tot de winterstop zitten denk ik. Al staan we stijf onderaan in oktober en november.quote:Op zondag 14 september 2014 10:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wie dan wel? Fraser? Van Gastel? Sevilla uit en Ajax thuis kun je verliezen, daarna spelen we twee keer uit tegen Go Ahead en daar hebben we het ook nooit makkelijk. Kan weleens de laatste maand van Rutten gaan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |