Sorry, ik ben ff lunsjequote:Op zaterdag 13 september 2014 20:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mevrouw Kally, twee koffie alstublieft. *buzz*
Oh man, sinds ik gewoon een set vijlen en raspen aan de WC muur heb gehangen koop ik nooit meer toiletpapier. Gewoon even de vaatwasser in als de gaatjes in de rasp verstopt zitten en gaan!quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon lekker met korrel 10 schuren na het poepen is anders ook erg fijn.
Oke oke, kut afdankertjes van Ajaxquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man, sinds ik gewoon een set vijlen en raspen aan de WC muur heb gehangen koop ik nooit meer toiletpapier. Gewoon even de vaatwasser in als de gaatjes in de rasp verstopt zitten en gaan!
Feyenoord is gewoon de satallietclubquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke oke, kut afdankertjes van Ajax
Zit jij nog steeds vast op dat level van Freecell? STUMPER!quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh shit, it's the popo!
*vensters minimaliseert*
Het zit in je hart, of je wil of nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Feyenoord is gewoon de satallietclub
Satellietquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Feyenoord is gewoon de satallietclub
Jij ook proficiat met de gezinsuitbreidingquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hallon baas, grotjes aan het gezin
Nou een beetje satan zit er wel inquote:
Dankequote:Op zaterdag 13 september 2014 20:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij ook proficiat met de gezinsuitbreiding
zwart bloed is niet zo bestquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Het zit in je hart, of je wil of niet
Ik zag alleen een potje water, maar ik keek op telefoon, zal nog even kijkenquote:
Aan de rechterkantquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag alleen een potje water, maar ik keek op telefoon, zal nog even kijken
Ja nu zie ik hetquote:
Pril geluk is schitterend.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:41 schreef Pharkus het volgende:
FYLAX SATURDAY LOKQUOTE.
Sorry dat ik zoiets flikte gister.
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:49 schreef Paxcon het volgende:
FYLAX SATURDAY LOKQUOTE
sorry dat ik je dit aan deed gister
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:26 schreef eend112 het volgende:
FYLAX SATURDAY LOKQUOTE.
Je krijgt je schadevergoeding.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoi, dit is het Radio49 topic. Vele weten het, sommige nog niet. Praat hier over mijn radioshow, anders moet ik meerdere topics in de gaten houden en dat is best wel kut en onhandig.quote:
Aight.quote:
Pics van de rechterbil van LV!quote:
Nee nee, niet die ik toen nam, verse!quote:
Sowieso niet, sommige DJ's hier zijn echter wel de moeitequote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef Geralt het volgende:
Het is geen Radio Bendeleider dit; dat is wel duidelijk
Je bent er wel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef hugecooll het volgende:
Nu ben ik er niet, Fylax
Nu ben ik er niet
Oh shit, moet ik weer aan de gang hè? Ik stuur ze morgen even doorquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee nee, niet die ik toen nam, verse!
Deze zogenaamde Fylax ook? Klinkt als een knulletje van 12 ofzoquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso niet, sommige DJ's hier zijn echter wel de moeite
Is ie ookquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Deze zogenaamde Fylax ook? Klinkt als een knulletje van 12 ofzo
Bijna goed 15quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nah, niet mijn ding. Ik luister liever naar Melting of Symphonic ofzo, draaien ook wat oudere muziek. Zo ben ikquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Haha wat stoer van je zegquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Oy, chief, stop eens met in mijn desktop te remoten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds vast op dat level van Freecell? STUMPER!
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, niet mijn ding. Ik luister liever naar Melting of Symphonic ofzo, draaien ook wat oudere muziek. Zo ben ikoud.
Klootzakquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ohja, twaalf met wat ervaring
Hoi Martijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ohja, twaalf met wat ervaring
heb netjes een dm gestuurdquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:06 schreef Studiotje het volgende:
Maar appelen post hier helemaal niet
Doeg.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
Fylaxje, ik ga weer ff wat anders doen, het was leuk je een keer te horen.
Veel plezier verder. Kus van je Fokmama.
Weet je wat ik al heel lang niet meer gehoord heb? Cannibal Corpse - I Cum Blood.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:06 schreef LompeHork het volgende:
Hallo, ik wil graag Slayer aanvragen.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je wat ik al heel lang niet meer gehoord heb? Cannibal Corpse - I Cum Blood.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je wat ik al heel lang niet meer gehoord heb? Cannibal Corpse - I Cum Blood.
Windows media player classic.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef jamesdeen het volgende:
Ik krijg deze foutmelding als ik de radio wil beluisteren.
[ afbeelding ]
En deze als ik 'm handmatig invoer:
[ afbeelding ]
Hetzelfde met de link: http://www.radio49.nl/listen80.pls gedaan.
Iemand een oplossing?
mazzelpikquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef jamesdeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand een oplossing?
Check je logboek.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef jamesdeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand een oplossing?
Ik vraag em ook meteen aanquote:
aan de titel te zien,quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |