Maar ik blijf altijd van jou.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:02 schreef Paxcon het volgende:
Je bent wel echt een pedomagneet trouwens![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik een meisje was had ik mijn kutje zo veel gespreid voor pax.
En nu zijn zeker alle winkels dichtquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
Waarom is een cadeau kopen voor kleine kinderen zo tering lastig...
Had ik wat gevonden, kom ik thuis... Had ik vorig jaar niet exact het zelfde gekocht...
Even bellen... heeft ... dat al, ik denk het eigenlijk wel.
Yup.
Kut.
Dat wordt ruilen dus..
Ik heb nog een week. Dacht alleen slim te zijn. Maar hetzelfde/gelijkwaardig cadeau uitkiezen is wel suf.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En nu zijn zeker alle winkels dicht
Ah maarja, zonde dat het nu geen zin heeft gehadquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb nog een week. Dacht alleen slim te zijn. Maar hetzelfde/gelijkwaardig cadeau uitkiezen is wel suf.
Wat wel leuk is is dat ik het dus ingepakt terug kan brengen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah maarja, zonde dat het nu geen zin heeft gehad
quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:17 schreef Symphonic het volgende:
Zo 1e wedstrijd dag zit erop. 2 keer eerste en 2 winstpunten. Morgen promoveren
Je hebt gewoon recht om het terug te brengen. hoe bekakt ze ook zijnquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wat wel leuk is is dat ik het dus ingepakt terug kan brengen.
Nu nog een snedige opmerking verzinnen, want echt kak personeel in die winkel.
"Fylax had em al"quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wat wel leuk is is dat ik het dus ingepakt terug kan brengen.
Nu nog een snedige opmerking verzinnen, want echt kak personeel in die winkel.
30 dagen zelfs, maar ik wil eigenlijk gewoon een grapje jegens hun maken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon recht om het terug te brengen. hoe bekakt ze ook zijn
Reactie van de winkel:quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
30 dagen zelfs, maar ik wil eigenlijk gewoon een grapje jegens hun maken.
Maar ze met hun neus op het feit drukken dat ze rond deze tijd van het jaar al twee keer het zelfde artikel promoten kan wellicht al pijnlijk zijn.
Dudequote:Op zaterdag 13 september 2014 18:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik een meisje was had ik mijn kutje zo veel gespreid voor pax.
Heb jij je al voorbereid op Fylax Zaterdag? Ik sta op het punt om de stoppen er uit te trekken en met een doos kaarsen en een goed boek de kruipruimte in te rollen.quote:
Waar?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Volgens mij komt Inso vanavond op tv trouwens
Ik zit immer klaar met een boek in perkamentvorm en meerdere kaarsen om mij sociaal af te sluiten van de wereld zodat ik niets mee kan krijgen van het internet. Tevens heb ik mijn telefoon in de WC gepleurdquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb jij je al voorbereid op Fylax Zaterdag? Ik sta op het punt om de stoppen er uit te trekken en met een doos kaarsen en een goed boek de kruipruimte in te rollen.
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb jij je al voorbereid op Fylax Zaterdag? Ik sta op het punt om de stoppen er uit te trekken en met een doos kaarsen en een goed boek de kruipruimte in te rollen.
ze hebben zijn ouders verrast door over te komen uit Noorwegen.quote:
Cutequote:Op zaterdag 13 september 2014 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hebben zijn ouders verrast door over te komen uit Noorwegen.
ZIjn ouders hadden hun kleinkind nog niet gezien geloof ik
Overmars is zelfs gierig qua lengte..quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:24 schreef Kally het volgende:
Van der Sar moet gaan zitten zodat Overmars wat in zijn oor kan zeggen
Zit hij bij de goede club tochquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Overmars is zelfs gierig qua lengte..
Ik ken er meer ja.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:24 schreef Kally het volgende:
Van der Sar moet gaan zitten zodat Overmars wat in zijn oor kan zeggen
Heeft Ajax fans dan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bijna alle fans moeten die lul niet
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Heeft Ajax fans dan?
Sorry kon het niet laten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belachelijk![]()
Ik kan me zo voorstellen dat het net zoiets is als mensen die beginnen aan een serie en ondanks dat al jaren alle afleveringen kut zijn en niet om aan te zien, ze het toch maar trouw blijven volgen omdat het te laat is om af te haken. Stiekem is de hoop op een mooie finale al lang vervlogen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Heeft Ajax fans dan?
Sorry kon het niet laten![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:42 schreef LompeHork het volgende:
Proost hè?Het begintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belachelijk
🐙
Zoiets als GTST?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat het net zoiets is als mensen die beginnen aan een serie en ondanks dat al jaren alle afleveringen kut zijn en niet om aan te zien, ze het toch maar trouw blijven volgen omdat het te laat is om af te haken. Stiekem is de hoop op een mooie finale al lang vervlogen.
Ik lul maar wat, wat is voetbal?
daar doe ik echt niets mee man..quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee ben niet thuis en alles is nog gekoppelt aan mijn email of telefoonnummer
quote:
Ik kom altijd door jouquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:48 schreef Fylax het volgende:
Voeg me toe op Skype om in te bellen tijdens de show:
FylaxSaturday
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je je doos ook maar niet in de regen laten staan.
Het regent niet lulquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je je doos ook maar niet in de regen laten staan.
Hee rob ga je mee luisteren?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:50 schreef robdriessen het volgende:
Pas op, de baas is in het pand.
Moet ik nu net doen alsof ik werk, nee toch?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:50 schreef robdriessen het volgende:
Oh shit, it's the popo!quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:50 schreef robdriessen het volgende:
UitgeDROOGde pruim jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha droog van mij hè?!/1?!??!?/
Hallon baas, grotjes aan het gezinquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:50 schreef robdriessen het volgende:
Van een droge doos wordt niemand blijquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha droog van mij hè?!/1?!??!?/
Schuurt zo lekkahquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van een droge doos wordt niemand blij
Harry wel, je weet wel achter het station.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van een droge doos wordt niemand blij
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Harry wel, je weet wel achter het station.
Ja. Alles is beter dan nog één aflevering van Power Rangers mee te moeten kijkenquote:
Stel je eens even degelijk voor.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:53 schreef Roceco het volgende:
8 luisteraars, als de site het nu maar niet begeeft
Gewoon lekker met korrel 10 schuren na het poepen is anders ook erg fijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Garagezeep met grove korrel is uitstekend glijmiddel.
Tuurlijk, ik kom iedere dag recht uit school even op het station om een beetje te ontspannen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Harry wel, je weet wel achter het station.
Mevrouw Kally, twee koffie alstublieft. *buzz*quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet ik nu net doen alsof ik werk, nee toch?
Sorry, ik ben ff lunsjequote:Op zaterdag 13 september 2014 20:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mevrouw Kally, twee koffie alstublieft. *buzz*
Oh man, sinds ik gewoon een set vijlen en raspen aan de WC muur heb gehangen koop ik nooit meer toiletpapier. Gewoon even de vaatwasser in als de gaatjes in de rasp verstopt zitten en gaan!quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon lekker met korrel 10 schuren na het poepen is anders ook erg fijn.
Oke oke, kut afdankertjes van Ajaxquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man, sinds ik gewoon een set vijlen en raspen aan de WC muur heb gehangen koop ik nooit meer toiletpapier. Gewoon even de vaatwasser in als de gaatjes in de rasp verstopt zitten en gaan!
Feyenoord is gewoon de satallietclubquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke oke, kut afdankertjes van Ajax
Zit jij nog steeds vast op dat level van Freecell? STUMPER!quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh shit, it's the popo!
*vensters minimaliseert*
Het zit in je hart, of je wil of nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Feyenoord is gewoon de satallietclub
Satellietquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Feyenoord is gewoon de satallietclub
Jij ook proficiat met de gezinsuitbreidingquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hallon baas, grotjes aan het gezin
Nou een beetje satan zit er wel inquote:
Dankequote:Op zaterdag 13 september 2014 20:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij ook proficiat met de gezinsuitbreiding
zwart bloed is niet zo bestquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Het zit in je hart, of je wil of niet
Ik zag alleen een potje water, maar ik keek op telefoon, zal nog even kijkenquote:
Aan de rechterkantquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag alleen een potje water, maar ik keek op telefoon, zal nog even kijken
Ja nu zie ik hetquote:
Pril geluk is schitterend.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:41 schreef Pharkus het volgende:
FYLAX SATURDAY LOKQUOTE.
Sorry dat ik zoiets flikte gister.
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:49 schreef Paxcon het volgende:
FYLAX SATURDAY LOKQUOTE
sorry dat ik je dit aan deed gister
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:26 schreef eend112 het volgende:
FYLAX SATURDAY LOKQUOTE.
Je krijgt je schadevergoeding.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoi, dit is het Radio49 topic. Vele weten het, sommige nog niet. Praat hier over mijn radioshow, anders moet ik meerdere topics in de gaten houden en dat is best wel kut en onhandig.quote:
Aight.quote:
Pics van de rechterbil van LV!quote:
Nee nee, niet die ik toen nam, verse!quote:
Sowieso niet, sommige DJ's hier zijn echter wel de moeitequote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef Geralt het volgende:
Het is geen Radio Bendeleider dit; dat is wel duidelijk
Je bent er wel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef hugecooll het volgende:
Nu ben ik er niet, Fylax
Nu ben ik er niet
Oh shit, moet ik weer aan de gang hè? Ik stuur ze morgen even doorquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee nee, niet die ik toen nam, verse!
Deze zogenaamde Fylax ook? Klinkt als een knulletje van 12 ofzoquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso niet, sommige DJ's hier zijn echter wel de moeite
Is ie ookquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Deze zogenaamde Fylax ook? Klinkt als een knulletje van 12 ofzo
Bijna goed 15quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nah, niet mijn ding. Ik luister liever naar Melting of Symphonic ofzo, draaien ook wat oudere muziek. Zo ben ikquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Haha wat stoer van je zegquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Oy, chief, stop eens met in mijn desktop te remoten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zit jij nog steeds vast op dat level van Freecell? STUMPER!
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, niet mijn ding. Ik luister liever naar Melting of Symphonic ofzo, draaien ook wat oudere muziek. Zo ben ikoud.
Klootzakquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ohja, twaalf met wat ervaring
Hoi Martijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ohja, twaalf met wat ervaring
heb netjes een dm gestuurdquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:06 schreef Studiotje het volgende:
Maar appelen post hier helemaal niet
Doeg.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
Fylaxje, ik ga weer ff wat anders doen, het was leuk je een keer te horen.
Veel plezier verder. Kus van je Fokmama.
Weet je wat ik al heel lang niet meer gehoord heb? Cannibal Corpse - I Cum Blood.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:06 schreef LompeHork het volgende:
Hallo, ik wil graag Slayer aanvragen.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je wat ik al heel lang niet meer gehoord heb? Cannibal Corpse - I Cum Blood.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je wat ik al heel lang niet meer gehoord heb? Cannibal Corpse - I Cum Blood.
Windows media player classic.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef jamesdeen het volgende:
Ik krijg deze foutmelding als ik de radio wil beluisteren.
[ afbeelding ]
En deze als ik 'm handmatig invoer:
[ afbeelding ]
Hetzelfde met de link: http://www.radio49.nl/listen80.pls gedaan.
Iemand een oplossing?
mazzelpikquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef jamesdeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand een oplossing?
Check je logboek.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef jamesdeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand een oplossing?
Ik vraag em ook meteen aanquote:
aan de titel te zien,quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhh, ik wil Burzum - Dunkelheit.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhh, ik wil Burzum - Dunkelheit.
Maar Cannibal Corpse is ook prima.Want meerderheid, dus grotere kans.
Ylvis - Stonehengequote:Op zaterdag 13 september 2014 21:10 schreef robdriessen het volgende:
Zal ik nu Ylvis of Psy aanvragen om iedereen gek te maken?
Nee, mijn vinger ruikt niet naar Fylax. Die van jou?quote:
Misschien die van Pinoquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, mijn vinger ruikt niet naar Fylax. Die van jou?
mijn vinger ruikt naar karamel, dus het is best mogelijkquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, mijn vinger ruikt niet naar Fylax. Die van jou?
VAN SLEEJURquote:
JAquote:
Ik hoor het ja. De studioversie is de enige versie die ik ken en ik hoorde gelijk het verschil.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De live-versie is best heel erg pauper.
Maarja. Jeugd moet wat enzo.
Dit is toch gewoon goeie muziek of ben ik nou gek?quote:
Dat zeker.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:13 schreef robin007bond het volgende:
Wat een grote baas is LompeHork.
Sommige mensen beweren dat domme vragen niet bestaan. Nou...quote:
Nee is goedquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon goeie muziek of ben ik nou gek?
Het is niet superslecht dit, maar die studioversie is wel beter. Vooral qua zangquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoor het ja. De studioversie is de enige versie die ik ken en ik hoorde gelijk het verschil.
neequote:Op zaterdag 13 september 2014 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Media -> Open Network Stream in VLC en het zou moeten werken.
Ik bereid me nu al voor op de tremolomasturbatie van KK.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is niet superslecht dit, maar die studioversie is wel beter. Vooral qua zang
Hallo, zo zing ik ook jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is niet superslecht dit, maar die studioversie is wel beter. Vooral qua zang
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of je switcht naar de éckte studioversie en zet hem op hetzelfde tijdstip.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bereid me nu al voor op de tremolomasturbatie van KK.
Ja maar dat valt dan onder de noemer "elegant"quote:
Je zit toevallig niet op een bedrijfsnetwerk, he?quote:
En ik ookquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:17 schreef JanCees het volgende:
Ik had ook een verzoekje gestuurd fylax
Ik ookquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:17 schreef JanCees het volgende:
Ik had ook een verzoekje gestuurd fylax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |