quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:24 schreef Kally het volgende:
Van der Sar moet gaan zitten zodat Overmars wat in zijn oor kan zeggen
Heeft Ajax fans dan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bijna alle fans moeten die lul niet
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Heeft Ajax fans dan?
Sorry kon het niet laten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belachelijk![]()
Ik kan me zo voorstellen dat het net zoiets is als mensen die beginnen aan een serie en ondanks dat al jaren alle afleveringen kut zijn en niet om aan te zien, ze het toch maar trouw blijven volgen omdat het te laat is om af te haken. Stiekem is de hoop op een mooie finale al lang vervlogen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Heeft Ajax fans dan?
Sorry kon het niet laten![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:42 schreef LompeHork het volgende:
Proost hè?Het begintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Belachelijk
🐙
Zoiets als GTST?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat het net zoiets is als mensen die beginnen aan een serie en ondanks dat al jaren alle afleveringen kut zijn en niet om aan te zien, ze het toch maar trouw blijven volgen omdat het te laat is om af te haken. Stiekem is de hoop op een mooie finale al lang vervlogen.
Ik lul maar wat, wat is voetbal?
daar doe ik echt niets mee man..quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee ben niet thuis en alles is nog gekoppelt aan mijn email of telefoonnummer
quote:
Ik kom altijd door jouquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:48 schreef Fylax het volgende:
Voeg me toe op Skype om in te bellen tijdens de show:
FylaxSaturday
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je je doos ook maar niet in de regen laten staan.
Het regent niet lulquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je je doos ook maar niet in de regen laten staan.
Hee rob ga je mee luisteren?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:50 schreef robdriessen het volgende:
Pas op, de baas is in het pand.
Moet ik nu net doen alsof ik werk, nee toch?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:50 schreef robdriessen het volgende:
Oh shit, it's the popo!quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:50 schreef robdriessen het volgende:
UitgeDROOGde pruim jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha droog van mij hè?!/1?!??!?/
Hallon baas, grotjes aan het gezinquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:50 schreef robdriessen het volgende:
Van een droge doos wordt niemand blijquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha droog van mij hè?!/1?!??!?/
Schuurt zo lekkahquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van een droge doos wordt niemand blij
Harry wel, je weet wel achter het station.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van een droge doos wordt niemand blij
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Harry wel, je weet wel achter het station.
Ja. Alles is beter dan nog één aflevering van Power Rangers mee te moeten kijkenquote:
Stel je eens even degelijk voor.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:53 schreef Roceco het volgende:
8 luisteraars, als de site het nu maar niet begeeft
Gewoon lekker met korrel 10 schuren na het poepen is anders ook erg fijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Garagezeep met grove korrel is uitstekend glijmiddel.
Tuurlijk, ik kom iedere dag recht uit school even op het station om een beetje te ontspannen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Harry wel, je weet wel achter het station.
Mevrouw Kally, twee koffie alstublieft. *buzz*quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet ik nu net doen alsof ik werk, nee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |