SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Tenacious Dquote:Op zaterdag 13 september 2014 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
Sasquatsh is my father and he's gonna protect me!
Hoezo heb ik geen standaardenquote:Op zaterdag 13 september 2014 02:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lr is nu de koning van general chatland
was fa2 tochquote:Op zaterdag 13 september 2014 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo heb ik geen standaarden
Chicksquote:Op zaterdag 13 september 2014 07:20 schreef Monopoly het volgende:
Waarom ik mijzelf op heb gegeven voor het bedrijfs vollybalteam is mij nog steeds een raadsel. Op mijn vrije dag achterlijk vroeg wakker. Matig.
insoquote:
doe je best maarquote:Op zaterdag 13 september 2014 03:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal sof even wakkerwhatsappen
Watain kan er ook wat van. Ik was opslag fan toen ik ze zag optredenquote:Op zaterdag 13 september 2014 03:15 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Bang bang feuer frei!
Bedankt denk ik. Uit jouw mond doet het toch wel iets met mij, positief welteverstaan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lr is nu de koning van general chatland
De eerste, de teringquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Watain kan er ook wat van. Ik was opslag fan toen ik ze zag optreden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Bedankt denk ik. Uit jouw mond doet het toch wel iets met mij, positief welteverstaan.
Ga weg met je onzin Crackiequote:Op zaterdag 13 september 2014 12:54 schreef Snowbells het volgende:
Omg de perfecte kamer/licht gevonden voor selfies
Vannacht sta ik aan je bed, onverwachts, te hijgen in je oorquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha wauw dit was zooooo onverwacht
quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vannacht sta ik aan je bed, onverwachts, te hijgen in je oor
Ja dan hoor jij te schrikken..quote:
Ro is vanavond bij me dus zou maar oppassen als ik jou wasquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dan hoor jij te schrikken..![]()
Net een onweer/flits buiten waardoor je mijn silhouette ziet en mijn mes oplicht en als je dan de lamp aan doet ben ik weg.
Ben meer bang voor die sch..quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ro is vanavond bij me dus zou maar oppassen als ik jou was
quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben meer bang voor die sch..
Goed laten we het gezellig houden
hahahaahhaahquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:05 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
amarantha, heb jij ook zo'n lelijk kind in sims?
In de ochtend ook hoor.. ik eet regelmatig spaghetti of macaroni dat over is in de ochtend. Dit zullen jullie vast ook wel weer raar vindenquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
In de middag warm eten is zo lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In de ochtend ook hoor.. ik eet regelmatig spaghetti of macaroni dat over is in de ochtend. Dit zullen jullie vast ook wel weer raar vinden
Alleen in Indonesië deed ik dat in de ochtend, moet er hier eigenlijk niet aan denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien van de week maar proberen als ik macaroni maak.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Vaak vind ik de macaroni dan nog lekker zelfsquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen in Indonesië deed ik dat in de ochtend, moet er hier eigenlijk niet aan denken.
Misschien van de week maar proberen als ik macaroni maak.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja met jou?
net wakker dus even snel aankleden en douchen en naar de winkel sprinten
Ik kon er ook niets aan doen dat ik mee moest. Vanavond Fylax Saturday.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
Fy-laks, week lang hypen en dan niets uitvoeren
Onterechte klacht.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
Ik kreeg commentaar op mijn cadeautjes omdat ik alleen maar cd's heb gevraagd
en dat ik beter geld had kunnen vragen![]()
rot op jij snapt cd's niet
Nee Fy-laks.. hou ik niet van van dit soort dingen, ik boycot vanavond.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kon er ook niets aan doen dat ik mee moest. Vanavond Fylax Saturday.
Neee luister meequote:Op zaterdag 13 september 2014 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee Fy-laks.. hou ik niet van van dit soort dingen, ik boycot vanavond.
Een fysieke cd hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onterechte klacht.
Gewoon downloaden en geld vragen.. heb je beide![]()
gr gr de piraat die nog nooit in zijn leven legaal een cd of zelfs een liedje gekocht heeft
Ik denk niet dat je dat wilt.. Monopoly en lovelylady van radio49 hebben nog nachtmerries van mijn request spam.quote:
die boekjes zijn wel leuk maar weegt niet op tegen het geld, fysieke cd.. tja kan je ook branden, minder mooi maar toch. Maar de laatste keer dat ik een cd in een speler gepropt heb kan ik mij ook niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Een fysieke cd hebben![]()
de boekjes lezen
Boeie.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat wilt.. Monopoly en lovelylady van radio49 hebben nog nachtmerries van mijn request spam.
Neequote:Op zaterdag 13 september 2014 13:05 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
amarantha, heb jij ook zo'n lelijk kind in sims?
Ik denk dat dat alleen met gedownloade versies zo isquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]gelukkig, anders had je hem in de fik moeten steken hoor.. dat kan niet gezond zijn.
PS3 spellen koop ik wel legaal maar laatste PC spel dat ik legaal kocht kan goed Yuri's Revenge zijn uit 2002 dacht ik.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alleen met gedownloade versies zo is
kan je ps3 spellen illegaal downloaden dan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PS3 spellen koop ik wel legaal maar laatste PC spel dat ik legaal kocht kan goed Yuri's Revenge zijn uit 2002 dacht ik.
Als hij omgebouwd is dan wel jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
kan je ps3 spellen illegaal downloaden dan?
Ikquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:40 schreef Fylax het volgende:
Wie van jullie gaat vanavond luisteren naar Fylax Saturday?
Ikquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:40 schreef Fylax het volgende:
Wie van jullie gaat vanavond luisteren naar Fylax Saturday?
gister al gedaan en morgen ookquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
ik ook niet ik ga gewoon lekker sociaal doen
ZOALS HET HOORT OP ZATERDAGAVOND
kan ik niet meer aan word ik te oud voorquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik hele weekend toch #hardknocklife
rip jcquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan ik niet meer aan word ik te oud voor
Is p_z er ook?quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen chillen bij Ro-ald
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen chillen bij Ro-ald
Die komt ook idd. Ik zal de groetjes doen aan roro.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is p_z er ook?
doe roro maar de groeten
laat roro maar een foto whatsappenquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die komt ook idd. Ik zal de groetjes doen aan roro.
Kaneel schatje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
LB, bby.
Heb je je date al gehad?
Bohquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo dikke magnum met een laagje karamel ertussen
Ik weet het niet. Uit aan het gaan, bij hun vriendje of vriendinnetje zijn?quote:
Ohquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Uit aan het gaan, bij hun vriendje of vriendinnetje zijn?
Nou dan ga ik wel gamenquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry ben geen leuk gezelschap vandaag.
Kirbyquote:
quote:
MetaKnightquote:
quote:
Willem 2 is goed hoorquote:Op zondag 14 september 2014 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met Fred aan het roer win je geen moer
Prima, beetje moe. Met jou?quote:
Geo wanneer gaan wij eens chillen.quote:
Hij is voor ajaxes joh ik heb hem laatst zien posten in het ajax topic,quote:Op zondag 14 september 2014 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met Fred aan het roer win je geen moer
Uitslag op mn ooglidquote:Op zondag 14 september 2014 00:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Prima, beetje moe. Met jou?
Jij woont zo ver wegquote:Op zondag 14 september 2014 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geo wanneer gaan wij eens chillen.
kusjequote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uitslag op mn ooglid![]()
jeukt maar niet krabben en oog is half dicht.
Ja jammer is dat als er een fokker is met wie ik wel zou willen chillen dan ben jij het Geo.quote:
hoi jcquote:
Game Theoryquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja jammer is dat als er een fokker is met wie ik wel zou willen chillen dan ben jij het Geo.
Heb je al een rijbewijs?quote:Op zondag 14 september 2014 00:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dit vind ik tof. Jij lijkt mij ook tof, tikje gek .. maar toch
![]()
Wie weet Mike misschien ooit
Tof om te kijken en ze hebben goed bewijs ook nog.quote:
quote:
Zijn laatste videoquote:Op zondag 14 september 2014 00:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je al een rijbewijs?
[..]
Tof om te kijken en ze hebben goed bewijs ook nog.
Pluskut als je weet wat dat is.quote:
Dat is wel eind jaquote:
Ik hoor er dan ook niet,quote:Op zondag 14 september 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha serieus? Dat had ik niet gedacht.
Wat een knaller.quote:
Ik zit die mario theory te kijken.quote:
Is die al bijna uit? Ik verwacht er niet veel van.quote:Op zondag 14 september 2014 00:20 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien dat we Avengers 2 samen gaan kijken in de bios mike
April 2015 toch?quote:Op zondag 14 september 2014 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is die al bijna uit? Ik verwacht er niet veel van.
Kan wel, Maar ik verwacht er niet veel van volgens mij komen ze opeens met veel te veel nieuwe helden wat natuurlijk alleen maar screentime kan afnemen van de hulk.quote:
Waarom eet je zo vaak in de nacht?quote:Op zondag 14 september 2014 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga stokbrood snijden en de filet american pakken![]()
Omdat ik dik ben en vaak tot laat op blijf en dan weer honger krijg.quote:Op zondag 14 september 2014 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom eet je zo vaak in de nacht?
En wanneer sta je op in de ochtend/middag?quote:Op zondag 14 september 2014 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik dik ben en vaak tot laat op blijf en dan weer honger krijg.
quote:Op zondag 14 september 2014 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You can get that lapdance here for free
Vakantie dus whenever i want, vandaag was het half 12 maar afgelopen week lag het gemiddelde rond 15.30 smiddagsquote:Op zondag 14 september 2014 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En wanneer sta je op in de ochtend/middag?
Anders lees je even terug.quote:Op zondag 14 september 2014 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ThanksJij ook (als je nog moet eten)
Ik zit aan de stokbrood met filet americanquote:Op zondag 14 september 2014 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ThanksJij ook (als je nog moet eten)
Lekkerrrquote:Op zondag 14 september 2014 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zit aan de stokbrood met filet american
Jij gaat normaal naar verjaardagen waar je moet betalen voor het drinken?quote:Op zondag 14 september 2014 00:53 schreef badschaap het volgende:
er was gratis bacardi en bier op feestje van mn neef
My anaconda don't want nonequote:
potten zou kunnen op uit de hand gelopen feestjesquote:Op zondag 14 september 2014 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij gaat normaal naar verjaardagen waar je moet betalen voor het drinken?
nop, maar de bacardi was wel mooi meegenomenquote:Op zondag 14 september 2014 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij gaat normaal naar verjaardagen waar je moet betalen voor het drinken?
Nicki heeft het schaamteloos gejatquote:Op zondag 14 september 2014 00:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
My anaconda don't want none
Unless you've got buns, hun
Goed gebruikt juistquote:Op zondag 14 september 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nicki heeft het schaamteloos gejat
Oh diequote:Op zondag 14 september 2014 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer
Tijd om te slapen denk ik
Godver, gelijk trek in een milkshake.quote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
My milkshake brings all the boys to the yards and they're like..
Dit dusquote:Op zondag 14 september 2014 01:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Godver, gelijk trek in een milkshake.
Hou je smoelquote:Op zondag 14 september 2014 01:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Welke smaak?quote:Op zondag 14 september 2014 01:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
aarbeiquote:Op zondag 14 september 2014 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke smaak?
Ik heb dat ook mega lang niet gehad.. nu ook wel zin inaarbei voor mij
qotsaquote:
quote:
I want you too.. i want to take you to a..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is zo fout op zoveel levelsquote:
Chocolade, die koele dikke vloeistof die je keel in glijdt... Woooow milkshakesquote:Op zondag 14 september 2014 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke smaak?
Ik heb dat ook mega lang niet gehad.. nu ook wel zin inaarbei voor mij
hier heb je ook nog deze.quote:Op zondag 14 september 2014 01:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is zo fout op zoveel levels..
Hoezo ken jij dit en haal je het zo snel tevoorschijn?
quote:Op zondag 14 september 2014 01:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hier heb je ook nog deze.
oja van mn vriendin.
Slaap lekkerquote:Op zondag 14 september 2014 01:22 schreef JanCees het volgende:
Ik ga slapen
Een dikke kus voor iedereen van ome jc
Ik heb wel chocolade achtige vloeistof wat glijdt gehad vandaag maar dat was geen milkshake.quote:Op zondag 14 september 2014 01:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Chocolade, die koele dikke vloeistof die je keel in glijdt... Woooow milkshakes
Hazelnoot pasta?quote:Op zondag 14 september 2014 01:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel chocolade achtige vloeistof wat glijdt gehad vandaag maar dat was geen milkshake.
Bohhquote:Op zondag 14 september 2014 01:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hazelnoot pasta?
Lekker man, Nutella.
Nutella met jamquote:Op zondag 14 september 2014 01:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hazelnoot pasta?
Lekker man, Nutella.
Ik deed ooit jam op een cracker omdat ik het er mooi uit vond zien, maar het was niet te vreten, sindsdien nooit meer jam gegeten.quote:
Wel hele slechte jam danquote:Op zondag 14 september 2014 01:29 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik deed ooit jam op een cracker omdat ik het er mooi uit vond zien, maar het was niet te vreten, sindsdien nooit meer jam gegeten.
Dat jeugdsentimentquote:
okee doeiquote:Op zondag 14 september 2014 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is wel te merken dat dit topic wat kwaliteit mist nu.
Dat pesthumeur van jou zal weinig toe gaan voegen.quote:Op zondag 14 september 2014 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is wel te merken dat dit topic wat kwaliteit mist nu.
Ik ben in een UITSTEKEND humeur.quote:Op zondag 14 september 2014 02:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat pesthumeur van jou zal weinig toe gaan voegen.
post daar eens naar danquote:Op zondag 14 september 2014 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben in een UITSTEKEND humeur.
Uitstekend bedankt. Vandaag voor het eerst een heel stuk gereden.quote:
ben je de dikke mensen al zat?quote:Op zondag 14 september 2014 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uitstekend bedankt. Vandaag voor het eerst een heel stuk gereden.
Nee. Had erger verwacht.quote:Op zondag 14 september 2014 02:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben je de dikke mensen al zat?
Jij bent toch een bijna adonis.quote:Op zondag 14 september 2014 02:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus het zou voor mij niet uitmaken?
jaquote:Op zondag 14 september 2014 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent toch een bijna adonis.
Oeps. Was dit topic even vergeten. Maar het is dus wel gezellig/leuk daar?quote:Op zondag 14 september 2014 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uitstekend bedankt. Vandaag voor het eerst een heel stuk gereden.
Oh meneer is een succesvolle deejay en meteen vergeet hij zijn rootsquote:Op zondag 14 september 2014 02:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oeps. Was dit topic even vergeten. Maar het is dus wel gezellig/leuk daar?
Nou. Succesvol. Ze kotsen me nog steeds uit bij radio49. Zie topic van yvonne post 27.quote:Op zondag 14 september 2014 02:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh meneer is een succesvolle deejay en meteen vergeet hij zijn roots
fokker heeft waarschijnlijk gedronkenquote:Op zondag 14 september 2014 02:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou. Succesvol. Ze kotsen me nog steeds uit bij radio49. Zie topic van yvonne post 27.
Slaat echt nergens op.. Ze geven me overal de schuld van.quote:Op zondag 14 september 2014 02:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fokker heeft waarschijnlijk gedronken
wie is ze?quote:Op zondag 14 september 2014 02:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op.. Ze geven me overal de schuld van.
Niet serieus nemen. Vooral Hork nietquote:Op zondag 14 september 2014 02:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op.. Ze geven me overal de schuld van.
Link? Ben te lui om te zoekn.quote:Op zondag 14 september 2014 02:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou. Succesvol. Ze kotsen me nog steeds uit bij radio49. Zie topic van yvonne post 27.
rob doet daar niet echt aan mee met de ruzie. symph mag me wel volgens mij. melting misschien. uccie mag me. fogel. en de rest niet volgens mijquote:
och lekker negerenquote:Op zondag 14 september 2014 03:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
rob doet daar niet echt aan mee met de ruzie. symph mag me wel volgens mij. melting misschien. uccie mag me. fogel. en de rest niet volgens mij
hij deed ook helemaal moeilk dat ik "zijn moeder uitschold" maar hij schold mijn moeder uit?quote:Op zondag 14 september 2014 03:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
och lekker negeren
sowieso die fokker![]()
idioot is het
Ik ben blij dat toen hij hier postte laatst ik met geen enkele reden onaardig deedquote:Op zondag 14 september 2014 03:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
och lekker negeren
sowieso die fokker![]()
idioot is het
kun jij aardig zijn?quote:Op zondag 14 september 2014 03:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben blij dat toen hij hier postte laatst ik met geen enkele reden onaardig deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |