April 2015 toch?quote:Op zondag 14 september 2014 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is die al bijna uit? Ik verwacht er niet veel van.
Kan wel, Maar ik verwacht er niet veel van volgens mij komen ze opeens met veel te veel nieuwe helden wat natuurlijk alleen maar screentime kan afnemen van de hulk.quote:
Waarom eet je zo vaak in de nacht?quote:Op zondag 14 september 2014 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga stokbrood snijden en de filet american pakken![]()
Omdat ik dik ben en vaak tot laat op blijf en dan weer honger krijg.quote:Op zondag 14 september 2014 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom eet je zo vaak in de nacht?
En wanneer sta je op in de ochtend/middag?quote:Op zondag 14 september 2014 00:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik dik ben en vaak tot laat op blijf en dan weer honger krijg.
quote:Op zondag 14 september 2014 00:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You can get that lapdance here for free
Vakantie dus whenever i want, vandaag was het half 12 maar afgelopen week lag het gemiddelde rond 15.30 smiddagsquote:Op zondag 14 september 2014 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En wanneer sta je op in de ochtend/middag?
Anders lees je even terug.quote:Op zondag 14 september 2014 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ThanksJij ook (als je nog moet eten)
Ik zit aan de stokbrood met filet americanquote:Op zondag 14 september 2014 00:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ThanksJij ook (als je nog moet eten)
Lekkerrrquote:Op zondag 14 september 2014 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zit aan de stokbrood met filet american
Jij gaat normaal naar verjaardagen waar je moet betalen voor het drinken?quote:Op zondag 14 september 2014 00:53 schreef badschaap het volgende:
er was gratis bacardi en bier op feestje van mn neef
My anaconda don't want nonequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |