potten zou kunnen op uit de hand gelopen feestjesquote:Op zondag 14 september 2014 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij gaat normaal naar verjaardagen waar je moet betalen voor het drinken?
nop, maar de bacardi was wel mooi meegenomenquote:Op zondag 14 september 2014 00:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij gaat normaal naar verjaardagen waar je moet betalen voor het drinken?
Nicki heeft het schaamteloos gejatquote:Op zondag 14 september 2014 00:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
My anaconda don't want none
Unless you've got buns, hun
Goed gebruikt juistquote:Op zondag 14 september 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nicki heeft het schaamteloos gejat
Oh diequote:Op zondag 14 september 2014 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer
Tijd om te slapen denk ik
Godver, gelijk trek in een milkshake.quote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
My milkshake brings all the boys to the yards and they're like..
Dit dusquote:Op zondag 14 september 2014 01:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Godver, gelijk trek in een milkshake.
Hou je smoelquote:Op zondag 14 september 2014 01:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Welke smaak?quote:Op zondag 14 september 2014 01:06 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
aarbeiquote:Op zondag 14 september 2014 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke smaak?
Ik heb dat ook mega lang niet gehad.. nu ook wel zin inaarbei voor mij
qotsaquote:
quote:
I want you too.. i want to take you to a..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is zo fout op zoveel levelsquote:
Chocolade, die koele dikke vloeistof die je keel in glijdt... Woooow milkshakesquote:Op zondag 14 september 2014 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke smaak?
Ik heb dat ook mega lang niet gehad.. nu ook wel zin inaarbei voor mij
hier heb je ook nog deze.quote:Op zondag 14 september 2014 01:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is zo fout op zoveel levels..
Hoezo ken jij dit en haal je het zo snel tevoorschijn?
quote:Op zondag 14 september 2014 01:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hier heb je ook nog deze.
oja van mn vriendin.
Slaap lekkerquote:Op zondag 14 september 2014 01:22 schreef JanCees het volgende:
Ik ga slapen
Een dikke kus voor iedereen van ome jc
Ik heb wel chocolade achtige vloeistof wat glijdt gehad vandaag maar dat was geen milkshake.quote:Op zondag 14 september 2014 01:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Chocolade, die koele dikke vloeistof die je keel in glijdt... Woooow milkshakes
Hazelnoot pasta?quote:Op zondag 14 september 2014 01:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel chocolade achtige vloeistof wat glijdt gehad vandaag maar dat was geen milkshake.
Bohhquote:Op zondag 14 september 2014 01:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hazelnoot pasta?
Lekker man, Nutella.
Nutella met jamquote:Op zondag 14 september 2014 01:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hazelnoot pasta?
Lekker man, Nutella.
Ik deed ooit jam op een cracker omdat ik het er mooi uit vond zien, maar het was niet te vreten, sindsdien nooit meer jam gegeten.quote:
Wel hele slechte jam danquote:Op zondag 14 september 2014 01:29 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik deed ooit jam op een cracker omdat ik het er mooi uit vond zien, maar het was niet te vreten, sindsdien nooit meer jam gegeten.
Dat jeugdsentimentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |