De eerste, de teringquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Watain kan er ook wat van. Ik was opslag fan toen ik ze zag optreden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Bedankt denk ik. Uit jouw mond doet het toch wel iets met mij, positief welteverstaan.
Ga weg met je onzin Crackiequote:Op zaterdag 13 september 2014 12:54 schreef Snowbells het volgende:
Omg de perfecte kamer/licht gevonden voor selfies
Vannacht sta ik aan je bed, onverwachts, te hijgen in je oorquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha wauw dit was zooooo onverwacht
quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vannacht sta ik aan je bed, onverwachts, te hijgen in je oor
Ja dan hoor jij te schrikken..quote:
Ro is vanavond bij me dus zou maar oppassen als ik jou wasquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dan hoor jij te schrikken..![]()
Net een onweer/flits buiten waardoor je mijn silhouette ziet en mijn mes oplicht en als je dan de lamp aan doet ben ik weg.
Ben meer bang voor die sch..quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ro is vanavond bij me dus zou maar oppassen als ik jou was
quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben meer bang voor die sch..
Goed laten we het gezellig houden
hahahaahhaahquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:05 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
amarantha, heb jij ook zo'n lelijk kind in sims?
In de ochtend ook hoor.. ik eet regelmatig spaghetti of macaroni dat over is in de ochtend. Dit zullen jullie vast ook wel weer raar vindenquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
In de middag warm eten is zo lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In de ochtend ook hoor.. ik eet regelmatig spaghetti of macaroni dat over is in de ochtend. Dit zullen jullie vast ook wel weer raar vinden
Alleen in Indonesië deed ik dat in de ochtend, moet er hier eigenlijk niet aan denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien van de week maar proberen als ik macaroni maak.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Vaak vind ik de macaroni dan nog lekker zelfsquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen in Indonesië deed ik dat in de ochtend, moet er hier eigenlijk niet aan denken.
Misschien van de week maar proberen als ik macaroni maak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |