quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja met jou?
net wakker dus even snel aankleden en douchen en naar de winkel sprinten
Ik kon er ook niets aan doen dat ik mee moest. Vanavond Fylax Saturday.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
Fy-laks, week lang hypen en dan niets uitvoeren
Onterechte klacht.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
Ik kreeg commentaar op mijn cadeautjes omdat ik alleen maar cd's heb gevraagd
en dat ik beter geld had kunnen vragen![]()
rot op jij snapt cd's niet
Nee Fy-laks.. hou ik niet van van dit soort dingen, ik boycot vanavond.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kon er ook niets aan doen dat ik mee moest. Vanavond Fylax Saturday.
Neee luister meequote:Op zaterdag 13 september 2014 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee Fy-laks.. hou ik niet van van dit soort dingen, ik boycot vanavond.
Een fysieke cd hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onterechte klacht.
Gewoon downloaden en geld vragen.. heb je beide![]()
gr gr de piraat die nog nooit in zijn leven legaal een cd of zelfs een liedje gekocht heeft
Ik denk niet dat je dat wilt.. Monopoly en lovelylady van radio49 hebben nog nachtmerries van mijn request spam.quote:
die boekjes zijn wel leuk maar weegt niet op tegen het geld, fysieke cd.. tja kan je ook branden, minder mooi maar toch. Maar de laatste keer dat ik een cd in een speler gepropt heb kan ik mij ook niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Een fysieke cd hebben![]()
de boekjes lezen
Boeie.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat wilt.. Monopoly en lovelylady van radio49 hebben nog nachtmerries van mijn request spam.
Neequote:Op zaterdag 13 september 2014 13:05 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
amarantha, heb jij ook zo'n lelijk kind in sims?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |