jaquote:Op zondag 14 september 2014 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent toch een bijna adonis.
Oeps. Was dit topic even vergeten. Maar het is dus wel gezellig/leuk daar?quote:Op zondag 14 september 2014 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uitstekend bedankt. Vandaag voor het eerst een heel stuk gereden.
Oh meneer is een succesvolle deejay en meteen vergeet hij zijn rootsquote:Op zondag 14 september 2014 02:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oeps. Was dit topic even vergeten. Maar het is dus wel gezellig/leuk daar?
Nou. Succesvol. Ze kotsen me nog steeds uit bij radio49. Zie topic van yvonne post 27.quote:Op zondag 14 september 2014 02:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh meneer is een succesvolle deejay en meteen vergeet hij zijn roots
fokker heeft waarschijnlijk gedronkenquote:Op zondag 14 september 2014 02:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou. Succesvol. Ze kotsen me nog steeds uit bij radio49. Zie topic van yvonne post 27.
Slaat echt nergens op.. Ze geven me overal de schuld van.quote:Op zondag 14 september 2014 02:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fokker heeft waarschijnlijk gedronken
wie is ze?quote:Op zondag 14 september 2014 02:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op.. Ze geven me overal de schuld van.
Niet serieus nemen. Vooral Hork nietquote:Op zondag 14 september 2014 02:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Slaat echt nergens op.. Ze geven me overal de schuld van.
Link? Ben te lui om te zoekn.quote:Op zondag 14 september 2014 02:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nou. Succesvol. Ze kotsen me nog steeds uit bij radio49. Zie topic van yvonne post 27.
rob doet daar niet echt aan mee met de ruzie. symph mag me wel volgens mij. melting misschien. uccie mag me. fogel. en de rest niet volgens mijquote:
och lekker negerenquote:Op zondag 14 september 2014 03:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
rob doet daar niet echt aan mee met de ruzie. symph mag me wel volgens mij. melting misschien. uccie mag me. fogel. en de rest niet volgens mij
hij deed ook helemaal moeilk dat ik "zijn moeder uitschold" maar hij schold mijn moeder uit?quote:Op zondag 14 september 2014 03:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
och lekker negeren
sowieso die fokker![]()
idioot is het
Ik ben blij dat toen hij hier postte laatst ik met geen enkele reden onaardig deedquote:Op zondag 14 september 2014 03:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
och lekker negeren
sowieso die fokker![]()
idioot is het
kun jij aardig zijn?quote:Op zondag 14 september 2014 03:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben blij dat toen hij hier postte laatst ik met geen enkele reden onaardig deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |