Ik heb er ook nog eentje ergens dacht ikquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...![]()
Mijn eerste account van rond die tijd is ter ziele gegaan wegens een verloren password en een opgeheven hotmail mailaccount.
Ben ik nu net zo oud als Yvonne?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is mijn usernummer
[..]
ja, lullig hè
Ik ga me je meequote:Op zaterdag 13 september 2014 00:19 schreef MadMaster het volgende:
Slapen, om 8 uur moet ik weer op pad...
Ja ik vroeg het me ook al af ... Ben hard in training om jonger te wordenquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... jij ziet er uit als 28 dus dat kan nooit!
Ach ik heb er wel een aantal en soms zijn ze wel grappig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:22 schreef just me het volgende:
Ik ben altijd slecht geweest in kloons raden/ontmaskeren!
Roken?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:21 schreef just me het volgende:
Zo, bed is opgemaakt, recordtempo, laatste cigaret
Japanse lupine dampen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:25 schreef D. het volgende:
[..]
Roken?
Dat kan echt niet meer anno 2014
Nam aan dat je een 'sigaret' bedoelde, of rook je iets Engels![]()
Ik rook Johnny Player (das wel engels) ben 1,5 jaar gestopt en door stress weer gaan roken, stomstomstomquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:25 schreef D. het volgende:
[..]
Roken?
Dat kan echt niet meer anno 2014
Nam aan dat je een 'sigaret' bedoelde, of rook je iets Engels![]()
Rara....quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:22 schreef just me het volgende:
Ja ik ook niet Dat gedoe hier onder andere namen en zo ... Sig zal zo wl langs komen ..quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:22 schreef just me het volgende:
Sig komt wat abrassief over en die blijft in ruste voorlopig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook niet Dat gedoe hier onder andere namen en zo ... Sig zal zo wl langs komen ..
Ik haal je de stress uit je lijf .. en dan stop je vanzelf weer met rokenquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik rook Johnny Player (das wel engels) ben 1,5 jaar gestopt en door stress weer gaan roken, stomstomstom
Hoiquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:27 schreef just me het volgende:
Ik vind het wel leuk hoor die ouwe users die dan weer voorbij komen *nostalgie*
rara had vroeger iets te maken met de makro en zuid-afrikaquote:
De jongen ook toch/quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:27 schreef just me het volgende:
Ik vind het wel leuk hoor die ouwe users die dan weer voorbij komen *nostalgie*
Mijn broer is er voor opgepakt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:28 schreef just me het volgende:
[..]
rara had vroeger iets te maken met de makro en zuid-afrika
Ik geloof dat 'die user' wilde dat je probeerde te raden van wie het een kloon wasquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:28 schreef just me het volgende:
[..]
rara had vroeger iets te maken met de makro en zuid-afrika
Tardis, Pakhuisquote:
Mooi zo, ik hoop dat hij nog in een cel ligt te rotten!quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn broer is er voor opgepakt.
Was een lieve jongen, hopelijk nog steedsquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:31 schreef just me het volgende:
[..]
Tardis, Pakhuis
Mijn dochter heeft af en toe nog contact met Tardis!
Heb geen idee waar ie uithangt nu?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:31 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi zo, ik hoop dat hij nog in een cel ligt te rotten!
Hij was voor mij de ideale schoonzoon maar er was geen klik tussen die 2.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Was een lieve jongen, hopelijk nog steeds
Care.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee waar ie uithangt nu?
Delft niet, wel een keer in het Vondelparkquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:33 schreef just me het volgende:
[..]
Hij was voor mij de ideale schoonzoon maar er was geen klik tussen die 2.
Er is ooit een SGOP meet geweest in Delft, daar was jij toch niet bij?
Trustenquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:38 schreef just me het volgende:
Ik wens een ieder nog een fijne avond en tot de volgende keer
Zal toch niet al te moeilijk zijn? Dat sommige mensen dat zelf niet kunnen ...quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:46 schreef APK het volgende:
Ga ik nog even Black Betty opzoeken voor die WJ
Het orginele clipje dat WJ ooit gepost heeft is idd moeilijk te vinden, maar ga je gangquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal toch niet al te moeilijk zijn? Dat sommige mensen dat zelf niet kunnen ...
Ok nu de twijfel ... Wat is het origineelquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Het orginele clipje dat WJ ooit gepost heeft is idd moeilijk te vinden, maar ga je gang
Deze is gelukkig wel weer beschikbaar!
Ja nu je het vraagt.. Geen idee .. Heb er een aantal geprobeerd , maar helaasquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:55 schreef APK het volgende:
Wat is zijn username eigenlijk, 'Willem_Jozef' oid?
Met zo'n avatar van Floris...
Ok gok van Jaquote:
Het ging om Black Betty.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok nu de twijfel ... Wat is het origineel
Deze dan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Het ging om Black Betty.
Ik weet het, een andere clip daarna posten is verwarrend
En dan om het clipje dat WJ ooit af en toe gepost heeft.
Maakt mij allemaal verder niets uit hoor, doe je ding
quote:
Tha fuck?quote:
Nick Cave, hoeveel zelfmoorden heeft die gast op zijn geweten me zijn talentloze depressieve shitquote:
Was blijkbaar wel een populair liedje om te coverenquote:
Heb geen idee? Zou dat veel uitmaken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Nick Cave, hoeveel zelfmoorden heeft die gast op zijn geweten me zijn talentloze depressieve shit
Wel een snelle dan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:29 schreef APK het volgende:
Laat maar, niet nodig
- Dat was een edit-
Ze hebben hem geblokkeerdquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Het orginele clipje dat WJ ooit gepost heeft is idd moeilijk te vinden, maar ga je gang
Heerlijk weer, straks even naar de kunstmarkt hier in het dorp en eind van de middag nog maar een keer bakplaten, nu het nog kan.quote:
Bakplaten als in BBQ, zonnen of ...?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk weer, straks even naar de kunstmarkt hier in het dorp en eind van de middag nog maar een keer bakplaten, nu het nog kan.
Als in bakplaten...quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bakplaten als in BBQ, zonnen of ...?
Oh, wist niet dat dat bestond.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als in bakplaten...
[ afbeelding ]
Inderdaad, een groot gourmetpannetje eigenlijk, met het verschil dat hier geen boter aan te pas komt, dus heerlijk gezondquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat dat bestond.
Soort gourmetten maar dan meer uitgerekt...
Ik laat vanmiddag in Dûh Hâgh wel voor me bakken...quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, een groot gourmetpannetje eigenlijk, met het verschil dat hier geen boter aan te pas komt, dus heerlijk gezond
Ga juh op ut ledse plen een harinkie happuh?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik laat vanmiddag in Dûh Hâgh wel voor me bakken...
Nee, ik ga trekken in het park...quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga juh op ut ledse plen een harinkie happuh?
Huh?quote:
quote:
ah... ziet er gezellig uit daaroquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ga trekken in het park...
http://www.festival-trek.nl/
Is dat voor binnen of buiten Dees? Of kan het allebei?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als in bakplaten...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Huh?
[..]verklaar jij je eens nader....
wat voor aanvraag?quote:
Ja mannen kunnen dat nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:35 schreef chufi het volgende:
Ja dat iets typisch vrouwelijks... Faken
Ik kan doen alsof met een condoom om, maar als ie leeg blijkt zou ik gefaket hebben of gewoon droog zaad ..quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:55 schreef just me het volgende:
Nacontrole??? Dat is nog nooit in me opgekomen.
ik ook, de soep staat te trekkenquote:
Ik zou zeggen laat de soep niet te lang trekken.. Voor je het weet wordt het een creme-soepiequote:Op zaterdag 13 september 2014 17:53 schreef just me het volgende:
[..]
ik ook, de soep staat te trekken
waar is die 150 gram groente?quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:04 schreef chufi het volgende:
Ik krijg weer honger... Kebab heb ik Broodjes heb ik .. Klaar
Het kan binnen en buiten, maar ik doe het alleen buiten, ik wil die vette zooi niet binnen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat voor binnen of buiten Dees? Of kan het allebei?
Moet je wel een lange tafel hebben denk ik als het voor binnen is
En je meldde nog dat het zonder vet was ...quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan binnen en buiten, maar ik doe het alleen buiten, ik wil die vette zooi niet binnen.
En de mijne is niet zo groot als die van het plaatje.
40+ / [40+ SC #410] Bed opmaken en dromen van het weekend...quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En je meldde nog dat het zonder vet was ...
150 gramquote:
Ieder zn ding...quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:27 schreef Voxs het volgende:
OngelooflijkIk gebruik altijd maar weinig anders sta ik in de fik.
ik ken het daarvan;quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:25 schreef just me het volgende:
Jalapenos ken ik alleen uit mijn Farmville tijd
en wat is dat? Klinkt wel spannend!quote:
Ik gebruik er ook geen boter bij, maar van het vlees en de vis komt toch altijd vet en ik wil die stinktroep niet binnen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En je meldde nog dat het zonder vet was ...
Zoietsquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
en wat is dat? Klinkt wel spannend!
quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:25 schreef just me het volgende:
Jalapenos ken ik alleen uit mijn Farmville tijd
ik herken wel wat woordjes !quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets
http://it.paperblog.com/ieri-sera-avevo-amici-a-cena-1293398/
Ah sorry tis int Italiaans...
Bereid hen ... Ik wilde iets bijzonders en sindsdien is de warmte sterk is verminderd, ik dacht van een bord pasta die ik hou van heel veel en dat is altijd een hit, vooral in de zomer (zelfs als de zomer heeft absoluut niets), en dan, gezien dat het inschakelen van de oven was geen groot offer, heb ik op de tafel ...quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets
http://it.paperblog.com/ieri-sera-avevo-amici-a-cena-1293398/
Ah sorry tis int Italiaans...
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kom je al een heel eind mee... Koken is zo internationaal ..
Vertaald ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tim is een schatjequote:Op zaterdag 13 september 2014 22:09 schreef Treehut362 het volgende:
Coldplay was vorig jaar op Pinkpop en Tim Knol.
Jammer dat ik zo laat inschakelde , hun shows zijn echt goed.quote:
Echt niet, ze stonden in mijn woonkamer.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij was het opgenonem
Heb je nu nog Noorderlicht gespot ? In Texel was het wel te zien las ik ..quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:38 schreef sacha het volgende:
vorige week stond ik te springen op Typhoon
Kijk maar uit dat je je boomhut niet omzaagdquote:
Daarvoorquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je je boomhut niet omzaagd
OP Texelquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nu nog Noorderlicht gespot ? In Texel was het wel te zien las ik ..
Hebben die nu panne?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, en toen raakte ik de vuurtoren van Terschelling
sst je maakt de meisjes boos ... Ach OK die slapen inmiddels alquote:Op zondag 14 september 2014 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was ooit wel leuk.
Tegenwoordig is het een commerciële bagger band...
Ik ben tot de eeuwwisseling een groot liefhebber geweest van U2.quote:Op zondag 14 september 2014 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
sst je maakt de meisjes boos ... Ach OK die slapen inmiddels al
En nog wel gratis .. tot 14 okt of zo ... Maar voor mij hoeft het ook niet ..quote:Op zondag 14 september 2014 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben tot de eeuwwisseling een groot liefhebber geweest van U2.
Die zijn daarna ook de weg kwijt geraakt. Vandaag hoorde ik hun nieuwe album, ook weer om te janken...
vroeger was alles beter gezeurquote:Op zondag 14 september 2014 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was ooit wel leuk.
Tegenwoordig is het een commerciële bagger band...
Vroeger, toen de openhaard nog automatisch begon te knetteren als je een muziekje opzette....quote:
Ben blij dat ik voor het eerst sinds tijden op tijd ben gaan slapen, ben nu redelijk uitgerust wakker geworden en ga zo 'n rondje golfenquote:Op zondag 14 september 2014 01:53 schreef sacha het volgende:
vroeger gaan slapen was voor mij beter geweest
Morgen is de toekomst.quote:
HaHaquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je je boomhut niet omzaagd
Je ziet er (geen) gat meer in?quote:Op zondag 14 september 2014 11:16 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dat ik al ga, maar bij deze mn laatste voor vandaag hier ..quote:Op zondag 14 september 2014 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel erg vroeg... Ik ga ook op tijd ,,,
quote:Op maandag 15 september 2014 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben jij wel eens héél hard uit je boomhut geflikkert en op je hoofd terecht gekomen?
Gelukkig niet.quote:Op maandag 15 september 2014 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben jij wel eens héél hard uit je boomhut geflikkert en op je hoofd terecht gekomen?
Er is toch momenteel ook zo'n reclame op TV tochquote:Op maandag 15 september 2014 17:39 schreef FANN het volgende:
NWS / Bejaarde miljardair (81) trouwt met Playboy-model (24)
sukkel
ik zie die reclame nu nietquote:Op maandag 15 september 2014 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is toch momenteel ook zo'n reclame op TV toch
Ik nu ook niet .... Weet niet eens waar het over gaat ... Alleen een oude man met een jonge vrouw die net getrouwd zijn en de man meteen daarna in elkaar zaktquote:
Dus Sjimmie is vervangen door dikkie? alsof dikkies niet genoeg gediscrimineerd worden.quote:
En het is niet eens een lekker dingquote:Op maandag 15 september 2014 17:39 schreef FANN het volgende:
NWS / Bejaarde miljardair (81) trouwt met Playboy-model (24)
sukkel
ik heb geen idee hoelang ze hem opgesloten willen houdenquote:
en zien we hem noooooooooooooit meer terugquote:Op maandag 15 september 2014 21:38 schreef drakin het volgende:
Misschien beviel het hem wel goed die 48 uur Fokvrij
Zeg nooit nooit, misschien komt hij daar nu juist op af.quote:Op maandag 15 september 2014 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
en zien we hem noooooooooooooit meer terug
Zijn ban is eraf maar hij verdwijnt wel vaker een tijd.quote:Op maandag 15 september 2014 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoelang ze hem opgesloten willen houden
we hoeven dus spoorloos niet in de schakelen ?quote:Op maandag 15 september 2014 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn ban is eraf maar hij verdwijnt wel vaker een tijd.
een ordinaire lurkerquote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef sacha het volgende:
misschien wacht ie op smeekbedes, en geniet hij nu mateloos van onze onwetendheid
Laatste keer was het zowat een jaar.quote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
we hoeven dus spoorloos niet in de schakelen ?
Dit vermoeden heb ik ook, maar ik dat gun ik hem welquote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef sacha het volgende:
misschien wacht ie op smeekbedes, en geniet hij nu mateloos van onze onwetendheid
Natuurlijk moet hij dat zelf weten, maar mij zou het wel uit makenquote:Op maandag 15 september 2014 22:10 schreef drakin het volgende:
Het maakt me echt niks uit he, moet ie gewoon zelf weten.
Ik vraag me alleen af of het hierover nu blijft gaan
Hij duikt vanzelf weer op.quote:Op maandag 15 september 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk moet hij dat zelf weten, maar mij zou het wel uit maken
Dat mag je hoor, ik zou zelf anderen hier sneller missen dan KT, PP bijvoorbeeld, of Fannquote:Op maandag 15 september 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk moet hij dat zelf weten, maar mij zou het wel uit maken
Die zou ik inderdaad ook missen en nog wel een paar.quote:Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat mag je hoor, ik zou zelf anderen hier sneller missen dan KT, PP bijvoorbeeld, of Fann
Maar ook een paar die ik absoluut niet zou missen, alhoewel een zeurend mens soms het wel levend houd hier.quote:Op maandag 15 september 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zou ik inderdaad ook missen en nog wel een paar.
Nee, missen betekend dat ze me niet raken he? Of ik hen niet.quote:
Die paddestoel misschien?quote:
als kiespijn?quote:
Geweldig spul.quote:Op maandag 15 september 2014 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie is er niet groot mee geworden?
in een glaasjequote:
was je op je mondje gevallen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was op mijn 21e al 2 voortanden kwijt.
ik heb ook ooit in 'n kraakpand gewoondquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Daarna hebben we toch maar iets anders gekraakt, dat is nu redelijk bekende coffeeshop.
In de jaren 80 was dat doodnormaal.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:49 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb ook ooit in 'n kraakpand gewoond
mijn vader (toen bij de politie) vond het minder leukquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de jaren 80 was dat doodnormaal.
In de jaren 70 wisten we de politie al aardig op de kast te jagen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:54 schreef just me het volgende:
[..]
mijn vader (toen bij de politie) vond het minder leuk
En mijn oudste broer was bij de MEquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de jaren 70 wisten we de politie al aardig op de kast te jagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |