Ik heb er ook nog eentje ergens dacht ikquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah...![]()
Mijn eerste account van rond die tijd is ter ziele gegaan wegens een verloren password en een opgeheven hotmail mailaccount.
Ben ik nu net zo oud als Yvonne?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is mijn usernummer
[..]
ja, lullig hč
Ik ga me je meequote:Op zaterdag 13 september 2014 00:19 schreef MadMaster het volgende:
Slapen, om 8 uur moet ik weer op pad...
Ja ik vroeg het me ook al af ... Ben hard in training om jonger te wordenquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... jij ziet er uit als 28 dus dat kan nooit!
Ach ik heb er wel een aantal en soms zijn ze wel grappig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:22 schreef just me het volgende:
Ik ben altijd slecht geweest in kloons raden/ontmaskeren!
Roken?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:21 schreef just me het volgende:
Zo, bed is opgemaakt, recordtempo, laatste cigaret
Japanse lupine dampen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:25 schreef D. het volgende:
[..]
Roken?
Dat kan echt niet meer anno 2014
Nam aan dat je een 'sigaret' bedoelde, of rook je iets Engels![]()
Ik rook Johnny Player (das wel engels) ben 1,5 jaar gestopt en door stress weer gaan roken, stomstomstomquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:25 schreef D. het volgende:
[..]
Roken?
Dat kan echt niet meer anno 2014
Nam aan dat je een 'sigaret' bedoelde, of rook je iets Engels![]()
Rara....quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:22 schreef just me het volgende:
Ja ik ook niet Dat gedoe hier onder andere namen en zo ... Sig zal zo wl langs komen ..quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:22 schreef just me het volgende:
Sig komt wat abrassief over en die blijft in ruste voorlopig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook niet Dat gedoe hier onder andere namen en zo ... Sig zal zo wl langs komen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |