Jij hebt daar helemaal geen zin in.quote:
Zij kon het lonken niet laten...quote:
Nikkelen Nelis...quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:38 schreef just me het volgende:
[..]
Zij kon het lonken niet laten...
Daar krijg ik toch altijd een glimlach vanquote:
Ik vond Wim Sonneveld te geëngageerd, niet echt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:39 schreef just me het volgende:
[..]
Daar krijg ik toch altijd een glimlach van
Ik vond hem leukquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond Wim Sonneveld te geëngageerd, niet echt.
Heb het dus ook zelden leuk gevonden. Alleen Frater Fernantiu kon ik wel om lachen, omdat dat was losser was...
Hij was al dood voordat we er een goed oordeel over konden vellen... Maar dat geengageerde was in die tijd volgens mij hipquote:Op vrijdag 12 september 2014 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond Wim Sonneveld te geëngageerd, niet echt.
Heb het dus ook zelden leuk gevonden. Alleen Frater Fernantiu kon ik wel om lachen, omdat dat was losser was...
hij is overleden in 74....quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was al dood voordat we er een goed oordeel over konden vellen... Maar dat geengageerde was in die tijd volgens mij hip
sex drugs and rock and rrollquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:32 schreef chufi het volgende:
Mijn ouders hadden een LP en zijn ooit een keer naar iets in Amsterdam wezen kijken ... Maar als puber in de 70's heb je wel andere dingen aan je hoofd
Sex nog net niet (of je moet die enorme tongzoen in de 6e klas lagere school meetellen) , drugs wel eind jaren '70 en rock n' roll zeker...quote:
70ś zijn wel 10 jaar... Begin 80 ging ik studerenquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:10 schreef drakin het volgende:
Ik zat nog niet eens op de peuterschool of wat je toen had.
Maar het ging toch over het jaar 74? Ik begon in de jaren 70 wel op de basisschoolquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
70ś zijn wel 10 jaar... Begin 80 ging ik studeren
We gaan gauw over op generaliserenquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar het ging toch over het jaar 74? Ik begon in de jaren 70 wel op de basisschool
Hoort dat bij je generatie?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
We gaan gauw over op generaliseren
nee ik was een laatbloeier, werd moeder op mijn 30equote:
ik op mn 29ste .. Maar ik ben nog niet toe aan dat kleinkind ...quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:27 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik was een laatbloeier, werd moeder op mijn 30e
en nu gaat oma naar haar kleindochter om op te passen
De bewaarschool, al denk ik dat dat ook voor jouw tijd was.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:10 schreef drakin het volgende:
Ik zat nog niet eens op de peuterschool of wat je toen had.
Kleuterschool schreef mijn moeder in mn fotoboekquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De bewaarschool, al denk ik dat dat ook voor jouw tijd was.
in 1984 ging ik psychologie studeren in Leidenquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
70ś zijn wel 10 jaar... Begin 80 ging ik studeren
Wat heb je gedaan tussen 80 en 84?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
in 1984 ging ik psychologie studeren in Leiden
Sta jij op die afbeelding?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:47 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
in 1984 ging ik psychologie studeren in Leiden
[ afbeelding ]
in 1981 was ik soldaatquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan tussen 80 en 84?
-in 1981 was ik soldaatquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK ... Dienstplicht was niet aan mij besteed
filosofie nog welquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
-in 1981 was ik soldaat
-Kraken
Filosofie/wijsbegeerte in Amsterdam 1982-1983
-en ik heb een winkel gehad en naar de de vrije akademie tekenen/schilderen
Ik kwam pas in 85 naar Amsterdam ... Na mn kandidaats in Grunn. En OK ook gekraakt en verder studeren aan de VU... Ik was inmiddels getrouwd en moest nog 3-4 jaar........quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
-in 1981 was ik soldaat
-Kraken
Filosofie/wijsbegeerte in Amsterdam 1982-1983
-en ik heb een winkel gehad en naar de de vrije akademie tekenen/schilderen
Drakin ik doe effe een Kingetjequote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
filosofie nog wel![]()
en wat voor winkel had je?
ik had ook wel naar de vrije akademie gewild
kleding en accessoiresquote:en wat voor winkel had je?
en wat voor studiequote:Op vrijdag 12 september 2014 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kwam pas in 85 naar Amsterdam ... Na mn kandidaats in Grunn. En OK ook gekraakt en verder studeren aan de VU... Ik was inmiddels getrouwd en moest nog 3-4 jaar........
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]Heb je VWO gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kleding en accessoires
want iets anders mocht niet van het bestemmingsplan
en ik had nog geen Middenstandsdiploma
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:58 schreef Treehut362 het volgende:
[..]eh.. wat een rare spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kleding en accessoires
want iets anders mocht niet van het bestemmingsplan
en ik had nog geen Middenstandsdiploma![]()
maar oké..
quote:
ja NL FRans DUits engels geschiedenis aardrijkkskunde biologiequote:
Geologie en uiteindelijk afgestudderd als Marine Geologist in aug 1989 , last moment for the old schoolquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
eh.. wat een rare spoiler![]()
maar oké..
quote:dat moest een quote zijn
jean jacques cousteauquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Geologie en uiteindelijk afgestudderd als Marine Geologist in aug 1989 , last moment for the old school
misschien vbergis ik me en ik weet niet het niet meer precies is al 30 jaar geledenquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:02 schreef chufi het volgende:
Ben er nooit zo mee bezig geweest, maar ik begreep dat je dan geen middenstands diploma nodig zou hebben Of was het met een universitaire titel ... ?
Waarom heb je dan nu geen mooi baantje bij de Shellquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Geologie en uiteindelijk afgestudderd als Marine Geologist in aug 1989 , last moment for the old school
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets idd... Ik heb de Middellandse Zee bevaren op een onderzoeksschip...
[ afbeelding ]
Mijn opa heeft zijn hele leven gevaren bij de nl zeemacht/marinequote:Op vrijdag 12 september 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Crisis tijd en wel de mooiste, maar niet de beste van de klas...quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan nu geen mooi baantje bij de Shell
het blijft natuurlijk interessant want de zeebodemquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Crisis tijd en wel de mooiste, maar niet de beste van de klas...
Lief toch die meezwemmende dolfijntjes, naast een soort echo apparaat...quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar rijdt de hele wereld op ... Op wat daar ooit is ontstaan door de miljoenen jaren heen ..quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het blijft natuurlijk interessant want de zeebodem
Wij gingen dieper dan die vis... 2800 m diep .. Heb ik nog een watermonster van ... Stinkt naar rotte eierenquote:
en mooie boeken natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Wij gingen dieper dan die vis... 2800 m diep .. Heb ik nog een watermonster van ... Stinkt naar rotte eieren
en wat houd je tegen om het alsnog te doen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had ook wel naar de vrije akademie gewild
houdenquote:
Boeken waren gewoon duffe studieboeken, maar de excursies waren met de verhalen van de professoren altijd de moeite waard... Elk jaar een 2 weekse excursie naar Frankrijk, ENgeland, Duitsland Oostenrijk Italie ...quote:
De Europese waterenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Boeken waren gewoon duffe studieboeken, maar de excursies waren met de verhalen van de professoren altijd de moeite waard... Elk jaar een 2 weekse excursie naar Frankrijk, ENgeland, Duitsland Oostenrijk Italie ...
Jaarlijks 4 weken veldwerk in de binnenlanden van Spanje ... En dan nog een eenmalige, onvergetelijke cruise in 2 pogingen van Den Helder / Rotterdam - naar Kreta
De zee kan wreed zijnquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
50+ overboord geslagen vermisten toen ... Geen niewsbericht over gezien...
Een vele aziaten en afrikaanse bemanningsleden hebben nooit leren zwemmen ... Dus dan vergeten we maar dat het gebeurd is ...quote:
SaS?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:14 schreef sacha het volgende:
[..]
is achterlijke jij dezelfde spellingregel als achterlijke je?
stam + tquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:25 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
stam + tDa's een regel, geen antwoord op de vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is 'houdt je' trouwens in dit geval, niet 'houtje'...
Ouderwets met een touwtje ... in een nieuw jasjequote:Op vrijdag 12 september 2014 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's een regel, geen antwoord op de vraag.
Het is 'houdt je' trouwens in dit geval, niet 'houtje'...
Ja, dat houtje wel warm...quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ouderwets met een touwtje ... in een nieuw jasje
[ afbeelding ]
Zo dat waren een hoopquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige week tijdens het whiskyevenement: Kies u uw batch maar uit.
on the rocksquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
230 Personen, excl. de voedselbereiders...
En wat voelde je ?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Zal ik beginnen vanavond?
Ik ben vanavond langs het huis van Afrojack gelopen
Vermoeide benen, ik had al 3 weken niet hardgelopen en dat viel een beetje tegen.quote:
Hahaha, maar liep je een andere route of is Afrojack verhuist ?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vermoeide benen, ik had al 3 weken niet hardgelopen en dat viel een beetje tegen.
Iets met een ontploffing op de zon en dat komt deze kant op en dan kunnen wij het hier ook zien.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Noorderlicht in Nederland?
Ik dacht dat ik daarvoor naar de Noordkaap moest.
Soms is het hier waarneembaar Dees.. Maar des te noordelijker en zo min mogelijk verstoring van kunstmatige verlichting...quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Noorderlicht in Nederland?
Ik dacht dat ik daarvoor naar de Noordkaap moest.
Ik liep een binnendoorroute omdat er aardig wat wind stond en ik die op die manier probeerde te ontlopen, het is hier vlak in de buurt, maar ik hoorde laatst dat het te koop staat en hij inmiddels naar Leersum verhuisd is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha, maar liep je een andere route of is Afrojack verhuist ?
Wie weet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms is het hier waarneembaar Dees.. Maar des te noordelijker en zo min mogelijk verstoring van kunstmatige verlichting...
quote:Hoe donkerder de plek, hoe groter de kans is dat je het Poollicht kunt zien. De meeste kans heb je dan ook op Schiermonnikoog , 't Hoge Land in Groningen en de Friese Waddenkust. Maar wees gerust, ook wanneer je niet in de buurt van deze plekken woont, kun je het licht zien.
Bij dezen donkerste plek per provincie:
Friesland: Schiermonnikoog
Groningen: 't Hoge Land
Gelderland: Landgoed Welna
Drenthe: Drents-Friese Wold
Overijssel: Nationaal Landschap Noordoost Twente
Noord-Holland: Amstelmeer
Zuid-Holland: Kop van Goeree
Flevoland: Roggebotzand
Utrecht: Gelderse Vallei
Zeeland: Oostkapelle
Noord-Brabant: De Peel
Limburg: Maasduinen
Ik wist het niet, maar het lijkt me geweldig om zoiets te kunnen zien.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets met een ontploffing op de zon en dat komt deze kant op en dan kunnen wij het hier ook zien.
Goedemorgen PP... Ja duurt nog even .. Maar je moet wel naar het Noorden kijken !quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb net gekeken maar zie nog niks.
Ow dat valt niet mee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedemorgen PP... Ja duurt nog even .. Maar je moet wel naar het Noorden kijken !
Zoveel licht zal het niet zijn toch?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je Lupine zullen het licht voelen en zich naar het noorden draaien ,...
Dat het echt donker wordt en zo .. Ja lijkt me ook maf iddquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw heb ooit live een zonsverduistering meegemaakt, dat was wel maf.
Was een jaar of 15 geleden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw heb ooit live een zonsverduistering meegemaakt, dat was wel maf.
Maar ging die over Nederland? Nee toch?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was een jaar of 15 geleden.
Met die zwarte brilletjes tegen het felle licht, ik zie me nog rond het middaguur buiten staan met dat ding op mijn gok...
JAwel, even gecheckt: augustus 1999 was het.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ging die over Nederland? Nee toch?
Het leek net Close Encounters Of The Third Kind toen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het gaat ook ineens hard waaien dan.
Ja dat krijg je .. Warm en koud..quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het gaat ook ineens hard waaien dan.
Was op weg met 2 hengsten in de trailer naar ergens boven in Duitslandquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ging die over Nederland? Nee toch?
In 2015 komt er weer 1.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het leek net Close Encounters Of The Third Kind toen.
Surrealistisch...
Vrijdag 20 maart 2015, tussen 09:30 en 11:48 uurquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je het dan toch weet.. Hoe laat, welke dag en waar te zien ..
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrijdag 20 maart 2015, tussen 09:30 en 11:48 uur
Totale zonsverduistering op 20 maart 2015, 09:45:39.857 UT
Geocentrische afstand: 57’46.64”, grootte: 1.0445, lunatie: 188, γ: 0.94537, Δt: 68.01s
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geocentrische afstand: 57’46.64”, grootte: 1.0445, lunatie: 188, γ: 0.94537, Δt: 68.01s
PPquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat vergeet ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
PP
Stuur me een reminder over 6 maand ..
Waren er die brilletjes in 99 ook al?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Tegen die tijd worden we er wel via de media aan herinnert.
En via de aangeboden brilletjes bij de Blokker...
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waren er die brilletjes in 99 ook al?
Een goeie Polaroid doet hetzelfdequote:Op vrijdag 12 september 2014 22:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waren er die brilletjes in 99 ook al?
Johquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow ja, en dan niet door het gaatje kijken.
Verdwijnen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kant en klare foto's die vanzelf weer verdwijnen, geniaal concept.
Jij hebt duidelijk geen polaroid foto's in de schoendoos.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Verdwijnen?
Dan heb je ze kwijt gemaakt
Dat is 't 'm juist, volgens mij welquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen polaroid foto's in de schoendoos.
Gelijk scannen en digitisen..quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen polaroid foto's in de schoendoos.
Goedele is inderdaad moeilijk in toom te houdenquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vraag aan Belgische boer. "Hebt u een vrouw?"
- Neuh ze was erg sportief en is gaan lopen.
Ik ben geduldig aan het wachten tot ie kan lopen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:06 schreef just me het volgende:
* just me was vergeten dat kleine kindjes heel hard kunnen huilen en ontroostbaar kunnen zijn![]()
maar wel lekker om met zo'n kleintje te knuffelen
Aan de ene kant moet ik er niet aan denken , maar de andere kant zegt ook ja .. Maar dan ooit mn eigen miet de jouwe ..quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:06 schreef just me het volgende:
* just me was vergeten dat kleine kindjes heel hard kunnen huilen en ontroostbaar kunnen zijn![]()
Toch fijn dat er mensen zijn die dan nog wel geduld hebben...quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:06 schreef just me het volgende:
wat is er mis met de mijnequote:Op vrijdag 12 september 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan de ene kant moet ik er niet aan denken , maar de andere kant zegt ook ja .. Maar dan ooit mn eigen miet de jouwe ..
Nog geen fotos van gezien en geen vergelijkings materiaal .. Ja moeder wel eens gezien op een plaatje hier ..quote:
Wat wil je kwijt?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:17 schreef just me het volgende:
PP ben jij voor of tegen uithuwelijken
Dat is een lastige vraag, wilde zelf nooit trouwen maar de notaris was duurder.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:17 schreef just me het volgende:
PP ben jij voor of tegen uithuwelijken
Mijn vogeltje wil geen foto's van haar kind op internetquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog geen fotos van gezien en geen vergelijkings materiaal .. Ja moeder wel eens gezien op een plaatje hier ..
ik vind jouw kleinzoon wel erg leukquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is een lastige vraag, wilde zelf nooit trouwen maar de notaris was duurder.
Vrouw PP moet blijven ... anders ben je minstens de helft kwijt ..quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is een lastige vraag, wilde zelf nooit trouwen maar de notaris was duurder.
Gelijk heeft je vogeltje ..quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn vogeltje wil geen foto's van haar kind op internet
Gelijk heeft ze.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn vogeltje wil geen foto's van haar kind op internet
Wat ik ook probeer, daar kom ik niet meer vanaf.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrouw PP moet blijven ... anders ben je minstens de helft kwijt ..
Amateurquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat ik ook probeer, daar kom ik niet meer vanaf.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maar goed PP.. Volgens mij ben je wel gelukkig zo ... En wil je er nooit meer vanaf..quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
OK. Ga je mee?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:25 schreef just me het volgende:
Maar... het is vrijdagavond, moet er niet gestapt worden?
Zijn jullie wel ooit getrouwd? Openstaand vraagjequote:Op vrijdag 12 september 2014 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na 35 jaar dezelfde ga je er aan hechten.
Je moet beetje geluk hebben met een vrouw, dat heeft niet iedereen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed PP.. Volgens mij ben je wel gelukkig zo ... En wil je er nooit meer vanaf..
ik ga wel mee hoorquote:
Ja, ik ben 22 jaar getrouwd geweest, daarna nog een relatie van 8 jaar gehad.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn jullie wel ooit getrouwd? Openstaand vraagje
Ja in 1982 toen er kleine kwam.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn jullie wel ooit getrouwd? Openstaand vraagje
En ouderwets moetje ..quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja in 1982 toen er kleine kwam.
Daarvoor woonde we al ruim 2 jaar samen.quote:
Dan pas?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na 35 jaar dezelfde ga je er aan hechten.
Mijn schoonouders wilde graag een bruiloft en heb ze hun zin gegeven.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:31 schreef just me het volgende:
* just me is eigenlijk gewoon een burgertrut,ook getrouwd in de kerk, weggegeven door haar vader...
Okquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, ik ben 22 jaar getrouwd geweest, daarna nog een relatie van 8 jaar gehad.
Hosselen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok
Vanavond lukt het niet meer .. Maar de volgende keer spreken we vooraf iets af offline..
Vanavond gaat zeker niet meer lukkenquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok
Vanavond lukt het niet meer .. Maar de volgende keer spreken we vooraf iets af offline..
Hosselen, het is vooral een term die op straat wordt gebruikt door hele en halve criminelen die op illegale wijze aan geld proberen te komen ???quote:
Ja maar ik herken het van mn Spaanse schoonfamilie .. Van de 9 kinderen waren de eerste 4 een moetje ... De mijne was nummer 8 in de lijn en dat duurde minstens 5 jaarquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daarvoor woonde we al ruim 2 jaar samen.
Die Amsterdammers zijn lui en denken dat iedereen daar wel heen komt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:34 schreef just me het volgende:
[..]
Vanavond gaat zeker niet meer lukken
mijn ex woont ook in A'dam, Chufi je bent mijn ex toch niet ?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Amsterdammers zijn lui en denken dat iedereen daar wel heen komt.
Daar weet ik niets van.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
Hosselen, het is vooral een term die op straat wordt gebruikt door hele en halve criminelen die op illegale wijze aan geld proberen te komen ???
Niet generaliseren.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Amsterdammers zijn lui en denken dat iedereen daar wel heen komt.
Misschien ben jij gewoon 1/4 crimineelquote:
Hoe goed is je SPaans?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
mijn ex woont ook in A'dam, Chufi je bent mijn ex toch niet ?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:35 schreef just me het volgende:
[..]
Hosselen, het is vooral een term die op straat wordt gebruikt door hele en halve criminelen die op illegale wijze aan geld proberen te komen ???
Ik ken wel een aantal woorden Portugeesquote:
Elke Tilburger is dat.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien ben jij gewoon 1/4 crimineel
Dan kun je er niets aan doen en heb je dat bij je geboorte meegekregen!quote:
Je kan altijd een paar kogels door de toiletdeur jagen en zeggen dat je dacht dat het eenquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben ooit in Brazilie geweest ..quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken wel een aantal woorden Portugees
Heb mijn best gedaan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
Dan kun je er niets aan doen en heb je dat bij je geboorte meegekregen!
Je bedoelt die Kangaroo op zn springveren ..quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan altijd een paar kogels door de toiletdeur jagen en zeggen dat je dacht dat het een
inbreker was![]()
net als die atleet zonder benen
Ik heb wel benen en ze gaan me niet geloven vrees ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan altijd een paar kogels door de toiletdeur jagen en zeggen dat je dacht dat het een
inbreker was![]()
net als die atleet zonder benen
Ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bedoelt die Kangaroo op zn springveren ..
Ik geloof die gast zonder benen ook nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb wel benen en ze gaan me niet geloven vrees ik.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
Ik heb het woord nu niet in mn mind genomen ... PP deed er vroeger zaken in
Als jij nou eens op pad ging om te scoren in plaats van hier kansloos iedereen te blijven uitnodigen, dan wordt het misschien ooit nog wel eens wat voor je...quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja mag best een keertje in de nacht langs komen ...
Turksequote:Op vrijdag 12 september 2014 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent wel erg scherp, welke thee heb je op?
Ik dacht dat ik bijzonder was en nu wordt Fann voor een nacht uitgenodigdquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij nou eens op pad ging om te scoren in plaats van hier kansloos iedereen te blijven uitnodigen, dan wordt het misschien ooit nog wel eens wat voor je...
Ik kan eventueel nog wel wat hosselenquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij nou eens op pad ging om te scoren in plaats van hier kansloos iedereen te blijven uitnodigen, dan wordt het misschien ooit nog wel eens wat voor je...
Chuf heeft half Fok al uitgenodigd hoorquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik bijzonder was en nu wordt Fann voor een nacht uitgenodigd
MM is volgens mij ook al bezet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:48 schreef just me het volgende:
[..]
Mij nog nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Chuf heeft half Fok al uitgenodigd hoordus nee bijzonder is dat niet écht
Daar voel je niets vanquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
MM is volgens mij ook al bezet.
nou als het aan die amerikaan ligt nietquote:
D. is nog vrij.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:50 schreef just me het volgende:
Krijg ik opeens een meneer uit de USA op mijn skype die zegt "leuk je te ontmoeten"
Sjoef maakt het allemaal niks uit, vlakbij z'n huis is een kinderboerderij...quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ow, nou, dan bedank ik voor de 'eer'quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je zoblijft kijken, maak je vast een kans...
quote:
Daar moet je dan ook zuinig op zijnquote:
Ik snap niet wat je zegtquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
nou als het aan die amerikaan ligt niet
doe je het erg als we gaan zijn vrienden om elkaar te leren kennen en ik bedoel geen kwaad
Dat was een quote van een vreemde amerikaan die ik opeens op skype kreeg, heb 'm maar geblokkeerdquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je zegtde tweede zin...
We zijn al eeuwen bij elkaar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Daar moet je dan ook zuinig op zijn
Treehut doet me denken aan Tarzan, daar zal wel een Jane bijhoren tochquote:
Hoe komt ie terecht bij je?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
Dat was een quote van een vreemde amerikaan die ik opeens op skype kreeg, heb 'm maar geblokkeerd
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn al eeuwen bij elkaar.
En ik kan niet koken...
Je reageerde ff niet Sorry.. Fann is mn maatje ,maar zolang ze Grieks praat wordt het nooit wat ..quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:48 schreef just me het volgende:
[..]
ah....... dan lag het net aan mij, beetje vage zin welquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
Dat was een quote van een vreemde amerikaan die ik opeens op skype kreeg, heb 'm maar geblokkeerd
I don't know!quote:
Oh ja doekoe ladiesquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan eventueel nog wel wat hosselen
Ik kan 'm niet zo goed plaatsen, een bijzonder persoon is het.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
Treehut doet me denken aan Tarzan, daar zal wel een Jane bijhoren toch
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nope
Daarom vroeg ik me af waar ik die indruk wek
Ik gok ook maar wat.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nope
Daarom vroeg ik me af waar ik die indruk wek
Ja trusten alvast .. Tegen de tijd dat je klaar bent heb je vast zin om onder die verse lakens te duikenquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:01 schreef just me het volgende:
Kut, bedenk me opeens dat ik vandaag mijn bed heb afgehaald en alles gewassen heb maar daarna het bed niet meer heb opgemaakt
Dat kan nog steedsquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:01 schreef just me het volgende:
Kut, bedenk me opeens dat ik vandaag mijn bed heb afgehaald en alles gewassen heb maar daarna het bed niet meer heb opgemaakt
5 Minuten werk en je kan onder de wol...quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:01 schreef just me het volgende:
dekbed, geen wollen dekens, die kriebelen zoquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
5 Minuten werk en je kan onder de wol...
quote:
Ik kruip ook nog alleen maar onder een dekbed ..quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:04 schreef just me het volgende:
[..]
dekbed, geen wollen dekens, die kriebelen zo
Als alleenstaande vrouw moet je toch wat...quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:04 schreef just me het volgende:
[..]
dekbed, geen wollen dekens, die kriebelen zo
Ik woon wel in de regio Den Haag maar Trek Festival zegt me nietsquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:05 schreef MadMaster het volgende:
Iemand hier uit de regio Den Haag?
Ik ga daar morgen voor het eerst naar het Trek Festival (goede naam...) en ben benieuwd of iemand het kent...
Met de nadruk op 'alleen'...quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kruip ook nog alleen maar onder een dekbed ..
tis behelpen alleen je dekbed opmakenquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als alleenstaande vrouw moet je toch wat...
http://www.festival-trek.nl/quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik woon wel in de regio Den Haag maar Trek Festival zegt me niets
ik denk dat ik ouder ben, ik kan niet meer zeggen dat ik 38 benquote:
ziet er wel leuk uitquote:
dat kan je een permban opleverenquote:
Ach, hij mag wel eens bij mij komen logeren.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is een lullige opmerking maar wel grappig.
Mwoah, dat weet ze zelf ook wel denk ikquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:09 schreef just me het volgende:
[..]
dat kan je een permban opleveren
Een paar mailtjes en het is weer opgelost.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:09 schreef just me het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vonden wij ook, dus morgenavond daar dineren...
Ik ga het toch vragen: Waar staan die romeinse cijfers voor in relatie tot jou?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:09 schreef just me het volgende:
[..]
Dus in 99 was jij al geen 38 meer .. Terwijl Yvonne dat nog wel was...quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat ik ouder ben, ik kan niet meer zeggen dat ik 38 ben
User ID #quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga het toch vragen: Waar staan die romeinse cijfers voor in relatie tot jou?
675?
Je maakt het wel erg ingewikkeld.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus in 99 was jij al geen 38 meer .. Terwijl Yvonne dat nog wel was...
Dat is mijn usernummerquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga het toch vragen: Waar staan die romeinse cijfers voor in relatie tot jou?
675?
ja, lullig hèquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus in 99 was jij al geen 38 meer .. Terwijl Yvonne dat nog wel was...
Ah...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |