Een Oostenrijkse miljardair (81) heeft de 'ware liefde' gevonden bij een 57 jaar jonger Playboy-model. De excentrieke Richard Lugner gaf dit weekend zijn ja-woord aan de blonde Cathy Schmitz.
![media_xll_2488777.jpg]()
Voor de steenrijke zakenman is het al zijn vijfde huwelijk, maar erg veel vertrouwen lijkt hij er niet in te hebben. 'Hopelijk is deze keer de goede keer', liet hij optekenen.
Het huwelijk werd uitbundig gevierd. Volgens de Daily Mail waren er zaalwachters in traditionele klederdracht, een paardenkoets getrokken door vier lippizaners, ontelbare flessen champagne en twee duiven die door het kersverse paar losgelaten werden.
Cathy meldde dat het bij haar niet in de planning stond om verliefd te worden, maar het is blijkbaar toch gebeurd. 'Op liefde staat geen leeftijd', verklaarde ze eerder dit jaar.
![media_xll_2488686.jpg]()
Lugner had -in ruil voor 500.000 dollar- ook al eens een date met Kim Kardashian versierd, maar daar houdt hij allerminst warme herinneringen aan over. Volgens hem kon de beroemde tv-ster tijdens het Weense Operabal niet gedragen. 'Ze irriteerde me omdat ze zich niet aan het voorgeschreven programma hield. Ze was opnames aan het maken en wilde mij daarom niet in haar buurt. Mijn gaste moet echter naast mij lopen en geen dingen doen die niet op voorhand afgesproken zijn.'
Kim Kardashian wimpelde zijn voorstel om samen te dansen af omdat ze hem 'te handtastelijk vond'. Toen een andere aanwezige haar ook nog eens racistisch bejegende, vond ze het welletjes en ging ze ervandoor.
De familie van de bouwmagnaat staat hoog aangeschreven bij de Weense elite. Wereldwijde aandacht kreeg hij echter pas toen hij sterren begon uit te nodigen voor het jaarlijkse prestigebal. Onder meer Pamela Anderson en Paris Hilton zijn al op zijn voorstel ingegaan.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ayboy-model-24.dhtml
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !