Morgen komt de zon op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Georginio verneukt een mooie bal van Daley.
Gast, praat eens normaal.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
Emanuelson op LB!
Volgens FIFA Speelt die nigger al op LB in de serie a.
[ afbeelding ]
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 21:11:40De man die bijna net zoveel waard is als heel het land Andorra, Gareth Bale, heeft zojuist Wales weer op 1-1 gebracht. reageer retweet
Mag deze user nou eens een ban? Kuttroll.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
Emanuelson op LB!
Volgens FIFA Speelt die nigger al op LB in de serie a.
[ afbeelding ]
Denneboomquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:13 schreef Paul het volgende:
Dave vd Bergh hadden we nu goed kunnen gebruiken
Deneboom of vd Beukering idem ditoquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:13 schreef Paul het volgende:
Dave vd Bergh hadden we nu goed kunnen gebruiken
Ga je dit bij iedere fout van iedere speler doen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Van Persie niet geschikt voor dit systeem.
Groetjes van mij.
Wat is daar troll aanquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mag deze user nou eens een ban? Kuttroll.
Jij vind alles wat geen Ajax is niet geschikt volgens mij. Kruip lekker je Ajax dekbed inquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Van Persie niet geschikt voor dit systeem.
Groetjes van mij.
4-2-4. Deed ik ook altijd bij FIFA '97 met Ajax, altijd kampioen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:14 schreef franske19 het volgende:
Hopelijk stappen we nu van dat waardeloze 5-3-2 af. Bereik je niets mee. Het WK succes was 100% te danken aan Robben, niet Van Gaal of het systeem.
Ik mis ook een stukje bezieling en uitgenastheidquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:14 schreef franske19 het volgende:
Hopelijk stappen we nu van dat waardeloze 5-3-2 af. Bereik je niets mee. Het WK succes was 100% te danken aan Robben, niet Van Gaal of het systeem.
Precies.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:14 schreef franske19 het volgende:
Heb ik dan gezegd dat elke Ajaxspeler wel geschikt is?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:14 schreef Vatta het volgende:
[..]
Jij vind alles wat geen Ajax is niet geschikt volgens mij. Kruip lekker je Ajax dekbed in
Ging inderdaad lekker in die eerste paar minuten tegen Italië..quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:14 schreef franske19 het volgende:
xDquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:15 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Robben is wel erg onzichtbaar tot nu toe.
4-3-3 tegen een betere tegenstander. Tegen een mindere tegenstander 5-3-2, fuck logic.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ging inderdaad lekker in die eerste paar minuten tegen Italië..
Die staat niet opgesteld manquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:15 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Praat eens normaal.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef alors het volgende:
Wat is Sneijder zijn haar opeens zwart, of ligt dat aan mijn beeld?
JA-SON MCATEEEER!!!!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
Onder Guus krijgen we eindelijk weer eens een spannende kwalificatiereeks.
ik werd kampioen met het kerstboom systeem met ADOquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
4-2-4. Deed ik ook altijd bij FIFA '97 met Ajax, altijd kampioen.
Ja, Mickey.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt dat plaatje uit de op zijn Zoet en Pietersecht opgeroepen?
We moeten ook kijken naar de linies en de kwaliteit daarvan. Zijn onze verdedigers echt beter dan de aanvallers van Tsjechië?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
4-3-3 tegen een betere tegenstander. Tegen een mindere tegenstander 5-3-2, fuck logic.
Dat had met het systeem niets te maken. Als je slapend start zoals Martens Indi dan maakt het niet uit hoe je speelt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ging inderdaad lekker in die eerste paar minuten tegen Italië..
Onze verdedigers zijn niveau Kazachstan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
We moeten ook kijken naar de linies en de kwaliteit daarvan. Zijn onze verdedigers echt beter dan de aanvallers van Tsjechië?
Zoals die voor het WK1994. Die was bloedspannendquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
Onder Guus krijgen we eindelijk weer eens een spannende kwalificatiereeks.
hahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:15 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Robbengodquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:18 schreef KingRoland het volgende:
Pax, je weet wie ik nu echt mis he
De Oekraïnse competitie ligt stil. Niet eerlijk dit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe vaak zie jij Kiev spelen?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef empa1010 het volgende:
Gelukkig komt de Rijdende Rechter straks
Op het WK speelden we ook bagger, maar mét Robben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef DeLuna het volgende:
Je kan toch niet ineens slecht gaan spelen door een slechte coach? Zo lang geleden is het WK niet.
Hebben ze de geestelijke gesteldheid gecheckt van Hiddink voor ze hem hebben aangenomen?quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef 44rdbei het volgende:
Miss kunnen ze Louis even bellen in de rust, hoe dat systeem ook alweer werkte
Lijkt me ook niet hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef DeLuna het volgende:
Je kan toch niet ineens slecht gaan spelen door een slechte coach? Zo lang geleden is het WK niet.
WK viel alles op zijn plaats. Voor hetzelfde geld had je van Spanje verloren en lag je er na ronde 1 uit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef DeLuna het volgende:
denken dat er iets bestaat als een 'systeem'quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef 44rdbei het volgende:
Miss kunnen ze Louis even bellen in de rust, hoe dat systeem ook alweer werkte
Ze doen me denken aan Italie 2006quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef DeLuna het volgende:
Van Persie is nu onder zoveel trainers aanvoerder geweest, dat zal niet voor niks zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
De Jong moet aanvoerder worden van deze spelers.
Heb het gevoel dat van persie niks tegen zijn medespelers zegt
de tsjechen hebben gescoord.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Oké ik schakel nu pas in, 1-0 achter, wat is dit?
Lekker ruziën over de erfgrensquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef empa1010 het volgende:
Gelukkig komt de Rijdende Rechter straks
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Matige pot weer, 5-3-2 werkt voor geen ene tyfusmeter zonder Robben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Misschien omdat ie anders de hele boel verziekt. Die coaches kiezen eieren voor hun geld.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Persie is nu onder zoveel trainers aanvoerder geweest, dat zal niet voor niks zijn.
Boeiend, als de aanval maar een goal meer maakt dan we tegen krijgen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, die verdediging gaat opeens wel goed verdedigen, of zo.
Robben speelt niet, dit is geen excuus maar we hebben een kut verdediging en keeper.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat zal het zijn ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien omdat ie anders de hele boel verziekt. Die coaches kiezen eieren voor hun geld.
het hoeft niet kut te zijn met de verdediging die ik eerder gafquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robben speelt niet, dit is geen excuus maar we hebben een kut verdediging en keeper.
Ik denk dat je in de war bent met Pierre van Hooijdonk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien omdat ie anders de hele boel verziekt. Die coaches kiezen eieren voor hun geld.
Veltman en Cilissen doen het ook uitstekend, de rest is brandhout.quote:
Cillessen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Veltman en Cilissen doen het ook uitstekend, de rest is brandhout.
Haha je bent boosquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hiddink en zijn psv vriendjes falen hard.
hahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met Pierre Aubemeyang.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met Pierre van Hooijdonk.
Ik haal die twee altijd door elkaar. Alletwee donker haar hè.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met Pierre van Hooijdonk.
Ik denk dat je in de war bent met Leroy Hernandezquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met Pierre Aubemeyang.
Veltman verspeelde net die bal waar een goal uitkwam.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Allebei jankballen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik haal die twee altijd door elkaar. Alletwee donker haar hè.
Scorebordjournalistiek.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veltman verspeelde net die bal waar een goal uitkwam.
Inderdaad. Dat was even één en al drama op die rechtervleugel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Veltman verspeelde net die bal waar een goal uitkwam.
Haha haha, nou wat zijn ze goed. Wie verspeelde de bal vlak voor de goal? Oh ja Veltman...quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:24 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Haha haha, nou wat zijn ze goed. Wie verspeelde de bal vlak voor de goal? Oh ja Veltman...
Dag Veltmanquote:
Een jodenbril, noemen ze dat.quote:
idd vooral bij die 1-3quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:25 schreef Pedroso het volgende:
NarsinghDat is Cambuur niveau. Dravertje.
wahahahahhhaa xpquote:
Was ook zijn enige aardige wedstrijd in 2 jaar tijd. Toppertje hoor.quote:
Dit is een ongeldig nummerquote:
Pieters, Veltman, Afellay dat kan je toch niet serieus nemen. De eerste twee zijn de slechtste internationals van de laatste 10 jaar.quote:
Nu word ik boos.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:26 schreef NoNickOne het volgende:
Die Ruud van Nistelrooy heeft er ook de ballen verstand van
Veltman is Hiddinks PSV vriendje? Okéquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pieters, Veltman, Afellay dat kan je toch niet serieus nemen. De eerste twee zijn de slechtste internationals van de laatste 10 jaar.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een ongelofelijke kut speler trouwens die Veltman
Cech speelt thuisquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom speelt NL trouwens niet in het Oranje?
Kapotirritant.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:27 schreef empa1010 het volgende:
Wat een briljant commentaar toch weer
Sorry.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:28 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Gaat daar iemand z'n telefoon over?
Dat we hiervoor een weekend Eredivisie moeten missen is wel een beetje teleurstellend ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verlang weer naar de Eredivisie.
Dan kan je beter een extra verdediger erin laten idd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
Narsingh inbrengen terwijl de tegenstander zich ingraaft. Bril-jant.
Sowieso, ik wil clubvoetbal zien uit heel Europa. Interlands prima maar net na een WK kan ik het enthousiasme nooit zo opbrengen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat we hiervoor een weekend Eredivisie moeten missen is wel een beetje teleurstellend ja.
Narsingh is niks meer dan een counterspelertje idd, domme zet van Guus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
Narsingh inbrengen terwijl de tegenstander zich ingraaft. Bril-jant.
nu al inconsequenter dan van gaalquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:29 schreef Cara het volgende:
Wat zet die Hiddink zichzelf voor lul zeg.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan kan je beter een extra verdediger erin laten idd.
narsingh kan niks in de kleine ruimte.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan kan je beter een extra verdediger erin laten idd.
Als het een beetje niveau is vind ik het niet zo erg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso, ik wil clubvoetbal zien uit heel Europa. Interlands prima maar net na een WK kan ik het enthousiasme nooit zo opbrengen.
Leuk voor FIFA inderdaadquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
Deze opstelling zou Nederland wereldkampioen maken
----- V. Persie --- Huntelaar ----
Depay ---- Sneijder ----- Robben
-------------De Jong------------------
Emanuelson-Vrij-Vlaar-VD wiel
-------------------Krul-----------------
Alweerquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Snoeks versprak zich.. het is geen Depay
Ik noem het het tetris systeem.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het "park the bus" systeem
In Haxball werkt dit perfect
Een samenvoeging van het Amerikaanse asshole en lijderquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:29 schreef Vatta het volgende:
AssholeLijer Vind ik wel HET woord van 2014.
Omdat hij er niks van kan, of dacht jij dat ie pech had?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Waarom bukte De Vrij trouwens bij de 1-0 ?
Een grap uitleggen? Ben je een Amerikaan of zo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een samenvoeging van het Amerikaanse asshole en lijder
Hij quote Mr. Visser.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Een grap uitleggen? Ben je een Amerikaan of zo?
Twee posts verder...quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Veltman is Hiddinks PSV vriendje? Oké
Nee joh dat zei Frank Vissergodquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ie er niks van kan is bekend maar hij kan toch nog wel doen alsof ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat hij er niks van kan, of dacht jij dat ie pech had?
Prachtigquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een samenvoeging van het Amerikaanse asshole en lijder
Ik weet het niet, Kazachstan speelt best goed momenteelquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Er moet nog wel wat meer gebeuren willen wij vierde eindigen in deze groep
Oh dan is het goed.quote:
Kijken jullie dat programma opeens allemaal? Zou je niet denken, deze doelgroep.quote:
twitter:martijnvbeeten twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 21:31:18Misschien moet er ook een systeembeheerder in de technische staf van Oranje. #tsjned reageer retweet
Wat lul jij nou weer?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:32 schreef n00b13 het volgende:
Maar er vallen toch 2 landen ofzo af bij de kwalificatie?
Niet opeens hoor. 'Wij' kijken dat braaf elke weekquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dan is het goed.
[..]
Kijken jullie dat programma opeens allemaal? Zou je niet denken, deze doelgroep.
Met je twitterhoofdquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:32 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:martijnvbeeten twitterde op dinsdag 09-09-2014 om 21:31:18Misschien moet er ook een systeembeheerder in de technische staf van Oranje. #tsjned reageer retweet
Ik weet dat jij dit haat, dus waarom verveel je ons er mee?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:32 schreef Gramulanion het volgende:
nog steeds kan narsingh er geen kut vanquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit deed Narsingh wel oke. Het is dat Wijnaldum niet kan schieten
Da's toch ook wel weer liefquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet opeens hoor. 'Wij' kijken dat braaf elke week
Een vuilnisman is beter op zijn plaats.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:32 schreef Gramulanion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering heb je daar lang over nagedacht?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Misschien moet Narsighn een carriere in Singhen vinden,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |