Zorgen dat je vooraan rijd. Daar rijden meestal de mensen die wel kunnen rijden en wel netjes inhalen zonder te rammen. Achterin is het vaak 1 grote bende met beukers.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Forza online is ook maar kut. Wordt alleen maar van de weg afgeduwd, inhaalrace is op zich wel leuk alleen moet het niet te vaak gebeuren... Maar even de Horizon demo proberen.
Tot hoe lang is die speelbaar?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:56 schreef JohnB52 het volgende:
Forza Horizon 2 Demo nu op 36%
Bedankt voor de tip!
yupquote:Op woensdag 17 september 2014 08:02 schreef warp995 het volgende:
ik ben dus van plan om een xbox one aan te schaffen alleen ik heb nog een paar vraagjes en ik dacht dat jullie dat misschien wel zouden weten.
-Ik neem aan dat hij naast blue ray films ook gewoon dvds kan afspelen?
Volgens mij is het allebei 1080p output, dus nee.quote:-Als je films of series of Netflix kijkt, is de kwaliteit dan mooier dan wanneer je het op de xbox 360 kijkt?
Gok dat de versies volledig gescheiden zijn, misschien dat ze een service hebben om je account over te zetten.quote:-Ik ben ook van plan om dan battlefield 4 te halen, alleen die heb ik ook op de 360 nu. Hoe zit het dan met achievements, begin je dan gewoon op nieuw of tellen ze verder bij battlefield 4 op de 360 achievements, en ben je Online dan ook weer level 1?
Nee, eigenlijk niet.quote:-Zijn er nog dingen die je achteraf tegenviellen bij de one?
Alvast bedankt
Hoe denken jullie in hemelsnaam de concurrentie aan te kunnen met DriveClub, Project Cars en Mario Kart?quote:Op woensdag 17 september 2014 09:02 schreef Pheno het volgende:
Ook hier even vragen: iemand nog vragen voor The Crew? Ik ga vanmiddag de devvers spreken.
Zin wel eigenlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Deze kerels zijn al 12 uur bezig met een Destiny raid...
http://www.twitch.tv/goldglove
Je moet er maar zin in hebben...
Vorige week dagenlang niets anders gedaan... 9u 's-ochtends beginnen en dan door tot een uur of 22u 's-avonds. baalde ervan dat ik weer moest werkenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:50 schreef Chevalric het volgende:
[..]
haha, dat dacht ik nou ook! Ik zou willen dat ik 12 uur de tijd om aan een stuk door te gamen
Zit in destiny al over de 30 uur geloof ik dus dat valt nog meequote:Op woensdag 17 september 2014 15:43 schreef Reintji het volgende:
12h/dag?. Ik heb nog niet eens 12h totaal gehaald in Destiny haha
Ben benieuwd.. lijkt mij een toffe game!quote:Op woensdag 17 september 2014 09:02 schreef Pheno het volgende:
Ook hier even vragen: iemand nog vragen voor The Crew? Ik ga vanmiddag de devvers spreken.
Hotdamn dat is flink lang idd!quote:Op woensdag 17 september 2014 14:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vorige week dagenlang niets anders gedaan... 9u 's-ochtends beginnen en dan door tot een uur of 22u 's-avonds. baalde ervan dat ik weer moest werken
Bedankt voor je reactiequote:Op woensdag 17 september 2014 08:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
yup
[..]
Volgens mij is het allebei 1080p output, dus nee.
[..]
Gok dat de versies volledig gescheiden zijn, misschien dat ze een service hebben om je account over te zetten.
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Best veel al toch?, 30 uur.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zit in destiny al over de 30 uur geloof ik dus dat valt nog mee
Ook nog wel andere dingen offline gegamed vorige week, maar weet uit het verleden dat ik het makkelijk kan halen... met Oblivion had ik iets van 33 uur in 2 dagen tijd
Werkt niet voor de Xbox One, helaas. Gelukkig houdt Smartglass het al bij, al lijkt dat ook niet altijd ideaal.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hotdamn dat is flink lang idd!
Tip voor het bijhouden welke games je hoelang speelt is raptr.com, die houdt dat netjes voor je bij. Niet altijd even foutloos, maar het werkt wel.
Denk dat ik wel online kom na studio sport. Al sla ik de samenvatting van Feyenoord over want ik wil dat niet nog eens zien....quote:Op zondag 21 september 2014 15:29 schreef wiebel535 het volgende:
Vanavond nog mensen online voor destiny? Ik ben er vanaf uurtje of 8 hoop ik.... Als de kleine wil slapen. Xbox live is wiebel535.
Ik ben rond 9 uur wel online.quote:Op zondag 21 september 2014 15:29 schreef wiebel535 het volgende:
Vanavond nog mensen online voor destiny? Ik ben er vanaf uurtje of 8 hoop ik.... Als de kleine wil slapen. Xbox live is wiebel535.
Dat ga ik zo meemaken. Zet hem zo aan.quote:Op maandag 22 september 2014 20:05 schreef SolidDS het volgende:
Jullie ook problemen met verbinding maken. Xbox One heeft echt bijzonder lang nodig om alles te laden
Ik pak hem wel mee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:57 schreef SolidDS het volgende:
Zijn jullie nog van plan Forza H2 te halen?
Demo gespeeld, maar ik vind autoraces idd nog steeds stom... dus neequote:Op dinsdag 23 september 2014 00:57 schreef SolidDS het volgende:
Nee. Gewoon te arcade voor mij. Dat Free roamen slaat eigenlijk nergens op. Je moet alsnog van race naar race rijden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:57 schreef SolidDS het volgende:
Dat arcade klopt, maar op zich is er wel veel te ontdekken en de wereld is echt heel groot. En het ziet er prachtig uit.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:08 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon te arcade voor mij. Dat Free roamen slaat eigenlijk nergens op. Je moet alsnog van race naar race rijden.
Wilde hem eerst wel halen want ik vond Forza Horizon zeer vermakelijk. Deze voelt echter heel anders, zeker niet positief. Denk dat ik hem daarom ook maar voorbij laat gaan. Het hele offroad gebeuren spreekt mij ook niet aan. Auto's rijden veel te goed op het zand, online races zullen niet meer om het bochtenwerk gaan maar om de kortste route door het gras.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:12 schreef SolidDS het volgende:
[..]
Dat arcade klopt, maar op zich is er wel veel te ontdekken en de wereld is echt heel groot. En het ziet er prachtig uit.
Zal eens kijken of ik een stream kan starten deze week.
En, heb je t nog gevraagd?quote:Op woensdag 17 september 2014 09:02 schreef Pheno het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het hele offroad gebeuren spreekt mij ook niet aan. Auto's rijden veel te goed op het zand, online races zullen niet meer om het bochtenwerk gaan maar om de kortste route door het gras.
Je merkt zeker wel het verschil tussen een normale weg en offroad, maar eens dat het verschil groter zou kunnen zijn. De game komt pas echt tot zijn recht als je de moeilijkheidsgraad hoger zet.
Volgens mij kan ik de moeilijkheidsgraad niet hoger zetten. ABS, STM & TCS zet ik altijd uit. Manual (zonder clutch) en simulation steering (al weet ik niet of dat alleen in Forza zit of ook in Horizon) staan aan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:15 schreef SolidDS het volgende:
Je merkt zeker wel het verschil tussen een normale weg en offroad, maar eens dat het verschil groter zou kunnen zijn. De game komt pas echt tot zijn recht als je de moeilijkheidsgraad hoger zet.
bij geen van de battery packs kunnen ze aangeven hoeveel mAh er in zit.. dat is wel een beetje jammer. Net zelf die van big ben besteld omdat voor het play&charge gedeelte daar de kabel er aan de bovenkant in kan en bij de orb aan de achterkant.. wat mij minder handig lijkt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wilde hem eerst wel halen want ik vond Forza Horizon zeer vermakelijk. Deze voelt echter heel anders, zeker niet positief. Denk dat ik hem daarom ook maar voorbij laat gaan. Het hele offroad gebeuren spreekt mij ook niet aan. Auto's rijden veel te goed op het zand, online races zullen niet meer om het bochtenwerk gaan maar om de kortste route door het gras.
Heeft iemand hier eigenlijk een play & charge kit? De officiële van microsoft is best duur... Op Bol.com staan er een aantal goedkopere versies. Deze van Orb ziet er wel grappig uit.
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/o(...)ne/9200000024780108/
Iemand ervaring met dit soort apparaten?
Hmmm, ga denk ook die Bigben bestellen. Die andere ziet er ook wel geinig uit maar dan heb ik nog meer licht in mijn kamer. Komt echt een hoop licht vanaf.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:46 schreef Remcaw het volgende:
[..]
bij geen van de battery packs kunnen ze aangeven hoeveel mAh er in zit.. dat is wel een beetje jammer. Net zelf die van big ben besteld omdat voor het play&charge gedeelte daar de kabel er aan de bovenkant in kan en bij de orb aan de achterkant.. wat mij minder handig lijkt.
Ja, 25 september mag het artikel online.quote:
Volgens mij kun je het beste de originele halen die zijn meestal wel wat duurder idd maar ook beter.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wilde hem eerst wel halen want ik vond Forza Horizon zeer vermakelijk. Deze voelt echter heel anders, zeker niet positief. Denk dat ik hem daarom ook maar voorbij laat gaan. Het hele offroad gebeuren spreekt mij ook niet aan. Auto's rijden veel te goed op het zand, online races zullen niet meer om het bochtenwerk gaan maar om de kortste route door het gras.
Heeft iemand hier eigenlijk een play & charge kit? De officiële van microsoft is best duur... Op Bol.com staan er een aantal goedkopere versies. Deze van Orb ziet er wel grappig uit.
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/o(...)ne/9200000024780108/
Iemand ervaring met dit soort apparaten?
Draadloze headset?quote:Op woensdag 24 september 2014 10:41 schreef zoz het volgende:
Wie o wie kan mij helpen met het testen van mijn nieuwe headset?
Een vriend van me klaagt dat hij zichzelf dubbel hoort en het geluid van slechte kwaliteit is. Terwijl hij hier geen last van heeft als ik met de bijgeleverde headset game.
Nee niet echt. Speel van redelijk dichtbij op een 50" scherm en de verschillen zijn te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:43 schreef warp995 het volgende:
Zitten er nou eigenlijk tussen de Xbox One en PS4 grote verschillen als het om graphics gaat?
Oh oke dankje. Het verschil klinkt namelijk wel groot tussen 720p (xbox) en 1080p (ps4)quote:Op woensdag 24 september 2014 15:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nee niet echt. Speel van redelijk dichtbij op een 50" scherm en de verschillen zijn te verwaarlozen.
Ja klopt, over die paar jaar zie ik het dan wel jaquote:Op woensdag 24 september 2014 16:23 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij zie je het verschil alleen ècht duidelijk als je ze naast elkaar ziet, maar op dit moment is het grafische verschil niet echt schokkend. Misschien over een aantal jaar wel, wanneer games meer geoptimaliseerd worden voor de One en PS4. Omdat er dan pas echt het maximale uit de machines geperst gaat worden en er is een kans dat je dan ietwat grotere verschillen gaat zien.
Maar ik zou de console kopen die het beste bij jouw wensen past en je niet laten afremmen door een paar pixels meer of minder
Ik kan je niet vertellen wat het probleem is maar wel dat ik al wist dat het om een draadloze headset ging. Ik kende iemand die daar ook telkens last van had. Volgens mij hielp het om het volume een beetje te 'tunen' waardoor de echo minder werd. En dan sowieso niet alles voluit zetten.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:33 schreef zoz het volgende:
Het gaat om de draadloze stereo headset van Microsoft.
Ik kom zelf van de PS4 (sinds release eind vorig jaar) en kan je zeggen, verschillen zijn echt vrij minimaal te noemen en ik denk (persoonlijke mening hehe) dat het na verloop van tijd ook niet zoveel gaat verschillen. Misschien wat exclusives die wél het maximum uit de PS4 weten te persen maar ik zie een EA of Ubisoft er niet voor aan om door te blijven sleutelen tot het maximum potentieel uit beiden is geperst.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:19 schreef warp995 het volgende:
[..]
Oh oke dankje. Het verschil klinkt namelijk wel groot tussen 720p (xbox) en 1080p (ps4)
Ok thnx. Ik ga het proberen maar heb ondertussen contact gehad met Microsoft en zij gaan hem omwisselen.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:38 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik kan je niet vertellen wat het probleem is maar wel dat ik al wist dat het om een draadloze headset ging. Ik kende iemand die daar ook telkens last van had. Volgens mij hielp het om het volume een beetje te 'tunen' waardoor de echo minder werd. En dan sowieso niet alles voluit zetten.
En Season 2 ultra is compleet? Dus alle fighters die er tot nu toe zijn?quote:Op donderdag 25 september 2014 08:52 schreef Chevalric het volgende:
https://store.xbox.com/nl(...)8a-b162-26e9e3ab7ab2
Nee, op die site zie je ook DLC. Elk personage uit het eerste seizoen moet je dus los kopen, als je op de dlc klikt zie ik zo'n 5 euro per personage. Of de bundel van seizoen 1 erbij kopenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En Season 2 ultra is compleet? Dus alle fighters die er tot nu toe zijn?
Pfff. Er is dus geen super mega twee in een bundel? Wat een afzetterij.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, op die site zie je ook DLC. Elk personage uit het eerste seizoen moet je dus los kopen, als je op de dlc klikt zie ik zo'n 5 euro per personage. Of de bundel van seizoen 1 erbij kopen
https://store.xbox.com/nl(...)98-aadf-a329f73251be
Waar staat ie dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, 25 september mag het artikel online.
Even geduld, ik was vergeten erbij te zeggen dat het pas om 18:00 isquote:
ok dan wacht ik even ongeduldig af!quote:Op donderdag 25 september 2014 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even geduld, ik was vergeten erbij te zeggen dat het pas om 18:00 isEerder mag gewoonweg niet
Hier zoquote:Op donderdag 25 september 2014 17:23 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
ok dan wacht ik even ongeduldig af!
Enne: waar staat ie dan om 18:00? Front page?
Na het gelezen te hebben ga ik meteen twijfelen of ik niet gewoon voor deze game ga ipv Forza horizon. Ik heb de demo geprobeerd en het rijd gewoon niet echt fijn.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier zo![]()
http://games.fok.nl/preview/670134/1/1/150/the-crew.html
Je moet online zijn, maar je kunt singleplayer spelen. Always online dus, zoals Diablo, Starcraft en wat andere games die dat ook eisen. Vrij irritant, dat weten ze zelf ook, maar dat komt door alle mogelijkheden, tot dat asynchroon rijden toe.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:46 schreef JohnB52 het volgende:
Euhm, is het spel alleen maar online te spelen of ook nog single player?
Je hebt t over een bèta, bedoel je daarmee een demo?
De beta is nog niet uit. Hier kun je jezelf inschrijven: http://thecrew-game.ubi.com/portal/nl-nl/beta/index.aspxquote:Op donderdag 25 september 2014 22:08 schreef JohnB52 het volgende:
Dus wij, als Xbox One bezitters, kunnen die bèta nog downloaden? Of niet?
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:23 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij zie je het verschil alleen ècht duidelijk als je ze naast elkaar ziet, maar op dit moment is het grafische verschil niet echt schokkend. Misschien over een aantal jaar wel, wanneer games meer geoptimaliseerd worden voor de One en PS4. Omdat er dan pas echt het maximale uit de machines geperst gaat worden en er is een kans dat je dan ietwat grotere verschillen gaat zien.
Maar ik zou de console kopen die het beste bij jouw wensen past en je niet laten afremmen door een paar pixels meer of minder
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Launch in Rusland
[ afbeelding ]
Ja precies nu zit ik ook te twijfelen, vooral door dat cijfer.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Middle Earth ziet er toch wel echt vet uit. Het is helemaal niet mijn spel maar het kriebelt toch wel een beetje.
http://www.ign.com/articl(...)dow-of-mordor-review
Klinkt echt geweldig!quote:After 10+ deaths against the same fucking enemy, I finally managed to kill him today. The fucker was immune to most of my attacks and always had a pack of orcs with him whenever I met him. I've met him several times since the start of the game and never managed to kill him.
I've honestly never held such a grudge against a video game character before. He has leveled from 5 to 20 and caused me so much problems.
I spent 3 hours this afternoon, killing off his captains and leveling up, just to be absolutely butchered when I gathered the courage to attack him again,
Then I interrogated an informer and learned that he fears Caragors (the bear/hound things) and that he's susceptible to stealth kills.
So I tamed a beast and let it loose inside his camp after tracking him there, watched as he fled, and followed him at a distance.
When he was alone on a cliff, I snuck up behind him and slit his throat.
God daaaaaaamn, it felt so good.
I love the nemisis system.
Daaaamn! Ik moet die game hebbenquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Shadow of Mordor klinkt wel echt awesome , check deze post van een ander forum:
[..]
Klinkt echt geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |