abonnement Unibet Coolblue
pi_144551221
quote:
Microsoft gaat het vast slopen. En dat zou treurig zijn.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_144551940
Ik snap nog steeds niet waarom mensen Minecraft willen spelen...
  maandag 15 september 2014 @ 17:24:05 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144555455
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 15:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen Minecraft willen spelen...
Om dezelfde reden als je vroeger met Lego speelde :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144556649
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 07:46 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

nee man, ik ga amper dood :D
Maar uiteraard heb ik wel gezegd dat ze het goed deed. Was nog een strike ook. Geen zin om eens mee te doen? Rotterdammert hier :D
pi_144556717
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 15:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom mensen Minecraft willen spelen...
Ik heb hem toch ook weer gedownload voor de one. Nog niet gespeeld maar dat komt wel weer een keer. Voor 5 dollar kon ik het niet laten.
pi_144559485
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:58 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Maar uiteraard heb ik wel gezegd dat ze het goed deed. Was nog een strike ook. Geen zin om eens mee te doen? Rotterdammert hier :D
Ja is goed hoor, ik ben alleen de komende dagen in Sevilla :P Maar voeg me maar toe! IDK Faithy
pi_144559657
quote:
99s.gif Op maandag 15 september 2014 19:19 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja is goed hoor, ik ben alleen de komende dagen in Sevilla :P Maar voeg me maar toe! IDK Faithy
Haha dan heb jij je naam veranderd op fok denk ik want ik heb jou echt al best lang in mijn friendlist. Zal je binnenkort eens uitnodigen als ik je online zie. Ben zelf drugsbunny.

offtopic. Feyenoord moet wel erg veranderen in deze korte tijd willen ze daar in Spanje ook maar enige kans maken. Afgelopen zaterdag was ook al niet al te best.
pi_144559780
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 19:24 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Haha dan heb jij je naam veranderd op fok denk ik want ik heb jou echt al best lang in mijn friendlist. Zal je binnenkort eens uitnodigen als ik je online zie. Ben zelf drugsbunny.

offtopic. Feyenoord moet wel erg veranderen in deze korte tijd willen ze daar in Spanje ook maar enige kans maken. Afgelopen zaterdag was ook al niet al te best.
Nee ik was altijd c_a op fok en IDK Faithy op xbox :P
Drugsbunny staat inderdaad in me lijst. Denk Gears of War?

Ja en anders gaan we gewoon veel bier drinken tapas eten :+ :o
pi_144560243
Idkfa, ik moest even nadenken, maar dat is van Doom, toch?
pi_144560730
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 19:36 schreef JohnB52 het volgende:
Idkfa, ik moest even nadenken, maar dat is van Doom, toch?
I don't know? :P
pi_144561194
Ja, dat was mijn tweede keuze ;-)
pi_144579743
Over 10 minuten begint een van de eerste Destiny raids.

http://www.twitch.tv/streamerhouse
pi_144580917
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Over 10 minuten begint een van de eerste Destiny raids.

http://www.twitch.tv/streamerhouse
Ziet er tbh niet echt veel leuker uit dan de basisgamplay van de strikes.... Wel wat pittiger.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:44:10 #90
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_144581226
Het is inderdaad nog steeds verdedigen tegen waves. En dan zal zometeen wel een boss komen. Maar goed, dat geldt ook voor een World of Warcraft raid. Die zijn qua gameplay ook niet veel anders dan een 5-speler dungeon.

Kan me trouwens niet voorstellen dat je die raid kunt doen zonder mics. Je moet echt weten wat er aan de andere kant gebeurd, want anders kun je daar niet inspringen als het nodig is. En je kunt het niet zien, dus je medespelers moeten het vertellen.

[ Bericht 37% gewijzigd door Chevalric op 16-09-2014 11:49:25 ]
pi_144581538
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:44 schreef Chevalric het volgende:
Het is inderdaad nog steeds verdedigen tegen waves. En dan zal zometeen wel een boss komen. Maar goed, dat geldt ook voor een World of Warcraft raid. Die zijn qua gameplay ook niet veel anders dan een 5-speler dungeon.

Kan me trouwens niet voorstellen dat je die raid kunt doen zonder mics. Je moet echt weten wat er aan de andere kant gebeurd, want anders kun je daar niet inspringen als het nodig is. En je kunt het niet zien, dus je medespelers moeten het vertellen.
Dat zal dan ook wel de reden zijn dat er geen matchmaking mogelijk is, alleen met 6 vrienden tegelijk een raid starten is mogelijk. Wel jammer, in mijn ervaring met andere games is het ook best mogelijk om met matchmaking goede teamprestaties neer te zetten, zelfs zonder microfoons, als mensen maar gewoon bekend zijn met de game. Wie weet veranderen ze het ooit nog.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:55:38 #92
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_144581610
Ja, als je een paar keer de raid gedaan hebt en je weet wat je moet doen, dan wordt het wel gemakkelijker om het zonder te praten te doen. Maar het lijkt me toch prettiger om het met "bekenden" te doen en dat je dan ook kunt praten.
pi_144581838
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:55 schreef Chevalric het volgende:
Ja, als je een paar keer de raid gedaan hebt en je weet wat je moet doen, dan wordt het wel gemakkelijker om het zonder te praten te doen. Maar het lijkt me toch prettiger om het met "bekenden" te doen en dat je dan ook kunt praten.
Ik merk met de strikes al hoe bloedirritant het is als er eentje geen mic heeft.
Gisteren samen met een vriend en 1 onbekende (zonder mic) en dan heb je dus geen enkele mogelijkheid om iemand duidelijk te maken dat hij stom bezig is en we dankzij hem/haar de strike de eerste keer failden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144582812
Vind de raid er nog wel vet uit zien. Vrees wel dat zodra iedereen het begrijpt en weet wat hij moet doen dat het dan een stuk makkelijker wordt. Dan hangt het er een beetje vanaf of er genoeg nieuwe content komt en of het ook daadwerkelijk moeilijker wordt en dat het zich niet gewoon blijft herhalen.
pi_144583878
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Vind de raid er nog wel vet uit zien. Vrees wel dat zodra iedereen het begrijpt en weet wat hij moet doen dat het dan een stuk makkelijker wordt. Dan hangt het er een beetje vanaf of er genoeg nieuwe content komt en of het ook daadwerkelijk moeilijker wordt en dat het zich niet gewoon blijft herhalen.
Expansion 1 staat gepland voor December dit jaar, Expansion 2 is nog onbekend.
Geen idee wat de plannen zijn voor kleine content-releases tussendoor.

Die Raid ziet er idd wel tof uit, maar headsets gaan daar echt een must zijn en eigenlijk wil je echt wel een groep(je) wat vaak samenspeelt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_144588523
Iemand een idee hoelaat ongeveer de Forza Horizon 2 demo beschikbaar komt?
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  dinsdag 16 september 2014 @ 16:07:09 #97
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_144589207
Hij is nu beschikbaar. Als je via je smartglass app zoekt op Forza Horizon 2 Demo, dan vind je 'm. (in de US store in ieder geval).
pi_144591087
Forza online is ook maar kut. Wordt alleen maar van de weg afgeduwd, inhaalrace is op zich wel leuk alleen moet het niet te vaak gebeuren... Maar even de Horizon demo proberen.
pi_144592414
Valiant hearts in the deals with gold deze week, topper mocht je hem nog niet hebben
Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life.
Technical owner of www.shavingsociety.nl
pi_144592658
Hmmmm, heb eventje Horizon 2 gespeeld en ik weet het nog niet. Het ziet er wel gelikt uit maar ik vrees dat het te arcade is voor mij. Een stuk meer dan de eerste Horizon in ieder geval...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')