quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het hele offroad gebeuren spreekt mij ook niet aan. Auto's rijden veel te goed op het zand, online races zullen niet meer om het bochtenwerk gaan maar om de kortste route door het gras.
Je merkt zeker wel het verschil tussen een normale weg en offroad, maar eens dat het verschil groter zou kunnen zijn. De game komt pas echt tot zijn recht als je de moeilijkheidsgraad hoger zet.
Volgens mij kan ik de moeilijkheidsgraad niet hoger zetten. ABS, STM & TCS zet ik altijd uit. Manual (zonder clutch) en simulation steering (al weet ik niet of dat alleen in Forza zit of ook in Horizon) staan aan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:15 schreef SolidDS het volgende:
Je merkt zeker wel het verschil tussen een normale weg en offroad, maar eens dat het verschil groter zou kunnen zijn. De game komt pas echt tot zijn recht als je de moeilijkheidsgraad hoger zet.
bij geen van de battery packs kunnen ze aangeven hoeveel mAh er in zit.. dat is wel een beetje jammer. Net zelf die van big ben besteld omdat voor het play&charge gedeelte daar de kabel er aan de bovenkant in kan en bij de orb aan de achterkant.. wat mij minder handig lijkt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wilde hem eerst wel halen want ik vond Forza Horizon zeer vermakelijk. Deze voelt echter heel anders, zeker niet positief. Denk dat ik hem daarom ook maar voorbij laat gaan. Het hele offroad gebeuren spreekt mij ook niet aan. Auto's rijden veel te goed op het zand, online races zullen niet meer om het bochtenwerk gaan maar om de kortste route door het gras.
Heeft iemand hier eigenlijk een play & charge kit? De officiële van microsoft is best duur... Op Bol.com staan er een aantal goedkopere versies. Deze van Orb ziet er wel grappig uit.
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/o(...)ne/9200000024780108/
Iemand ervaring met dit soort apparaten?
Hmmm, ga denk ook die Bigben bestellen. Die andere ziet er ook wel geinig uit maar dan heb ik nog meer licht in mijn kamer. Komt echt een hoop licht vanaf.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:46 schreef Remcaw het volgende:
[..]
bij geen van de battery packs kunnen ze aangeven hoeveel mAh er in zit.. dat is wel een beetje jammer. Net zelf die van big ben besteld omdat voor het play&charge gedeelte daar de kabel er aan de bovenkant in kan en bij de orb aan de achterkant.. wat mij minder handig lijkt.
Ja, 25 september mag het artikel online.quote:
Volgens mij kun je het beste de originele halen die zijn meestal wel wat duurder idd maar ook beter.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wilde hem eerst wel halen want ik vond Forza Horizon zeer vermakelijk. Deze voelt echter heel anders, zeker niet positief. Denk dat ik hem daarom ook maar voorbij laat gaan. Het hele offroad gebeuren spreekt mij ook niet aan. Auto's rijden veel te goed op het zand, online races zullen niet meer om het bochtenwerk gaan maar om de kortste route door het gras.
Heeft iemand hier eigenlijk een play & charge kit? De officiële van microsoft is best duur... Op Bol.com staan er een aantal goedkopere versies. Deze van Orb ziet er wel grappig uit.
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/o(...)ne/9200000024780108/
Iemand ervaring met dit soort apparaten?
Draadloze headset?quote:Op woensdag 24 september 2014 10:41 schreef zoz het volgende:
Wie o wie kan mij helpen met het testen van mijn nieuwe headset?
Een vriend van me klaagt dat hij zichzelf dubbel hoort en het geluid van slechte kwaliteit is. Terwijl hij hier geen last van heeft als ik met de bijgeleverde headset game.
Nee niet echt. Speel van redelijk dichtbij op een 50" scherm en de verschillen zijn te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:43 schreef warp995 het volgende:
Zitten er nou eigenlijk tussen de Xbox One en PS4 grote verschillen als het om graphics gaat?
Oh oke dankje. Het verschil klinkt namelijk wel groot tussen 720p (xbox) en 1080p (ps4)quote:Op woensdag 24 september 2014 15:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nee niet echt. Speel van redelijk dichtbij op een 50" scherm en de verschillen zijn te verwaarlozen.
Ja klopt, over die paar jaar zie ik het dan wel jaquote:Op woensdag 24 september 2014 16:23 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij zie je het verschil alleen ècht duidelijk als je ze naast elkaar ziet, maar op dit moment is het grafische verschil niet echt schokkend. Misschien over een aantal jaar wel, wanneer games meer geoptimaliseerd worden voor de One en PS4. Omdat er dan pas echt het maximale uit de machines geperst gaat worden en er is een kans dat je dan ietwat grotere verschillen gaat zien.
Maar ik zou de console kopen die het beste bij jouw wensen past en je niet laten afremmen door een paar pixels meer of minder
Ik kan je niet vertellen wat het probleem is maar wel dat ik al wist dat het om een draadloze headset ging. Ik kende iemand die daar ook telkens last van had. Volgens mij hielp het om het volume een beetje te 'tunen' waardoor de echo minder werd. En dan sowieso niet alles voluit zetten.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:33 schreef zoz het volgende:
Het gaat om de draadloze stereo headset van Microsoft.
Ik kom zelf van de PS4 (sinds release eind vorig jaar) en kan je zeggen, verschillen zijn echt vrij minimaal te noemen en ik denk (persoonlijke mening hehe) dat het na verloop van tijd ook niet zoveel gaat verschillen. Misschien wat exclusives die wél het maximum uit de PS4 weten te persen maar ik zie een EA of Ubisoft er niet voor aan om door te blijven sleutelen tot het maximum potentieel uit beiden is geperst.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:19 schreef warp995 het volgende:
[..]
Oh oke dankje. Het verschil klinkt namelijk wel groot tussen 720p (xbox) en 1080p (ps4)
Ok thnx. Ik ga het proberen maar heb ondertussen contact gehad met Microsoft en zij gaan hem omwisselen.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:38 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik kan je niet vertellen wat het probleem is maar wel dat ik al wist dat het om een draadloze headset ging. Ik kende iemand die daar ook telkens last van had. Volgens mij hielp het om het volume een beetje te 'tunen' waardoor de echo minder werd. En dan sowieso niet alles voluit zetten.
En Season 2 ultra is compleet? Dus alle fighters die er tot nu toe zijn?quote:Op donderdag 25 september 2014 08:52 schreef Chevalric het volgende:
https://store.xbox.com/nl(...)8a-b162-26e9e3ab7ab2
Nee, op die site zie je ook DLC. Elk personage uit het eerste seizoen moet je dus los kopen, als je op de dlc klikt zie ik zo'n 5 euro per personage. Of de bundel van seizoen 1 erbij kopenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En Season 2 ultra is compleet? Dus alle fighters die er tot nu toe zijn?
Pfff. Er is dus geen super mega twee in een bundel? Wat een afzetterij.quote:Op donderdag 25 september 2014 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, op die site zie je ook DLC. Elk personage uit het eerste seizoen moet je dus los kopen, als je op de dlc klikt zie ik zo'n 5 euro per personage. Of de bundel van seizoen 1 erbij kopen
https://store.xbox.com/nl(...)98-aadf-a329f73251be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |