Zorgen dat je vooraan rijd. Daar rijden meestal de mensen die wel kunnen rijden en wel netjes inhalen zonder te rammen. Achterin is het vaak 1 grote bende met beukers.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Forza online is ook maar kut. Wordt alleen maar van de weg afgeduwd, inhaalrace is op zich wel leuk alleen moet het niet te vaak gebeuren... Maar even de Horizon demo proberen.
Tot hoe lang is die speelbaar?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:56 schreef JohnB52 het volgende:
Forza Horizon 2 Demo nu op 36%
Bedankt voor de tip!
yupquote:Op woensdag 17 september 2014 08:02 schreef warp995 het volgende:
ik ben dus van plan om een xbox one aan te schaffen alleen ik heb nog een paar vraagjes en ik dacht dat jullie dat misschien wel zouden weten.
-Ik neem aan dat hij naast blue ray films ook gewoon dvds kan afspelen?
Volgens mij is het allebei 1080p output, dus nee.quote:-Als je films of series of Netflix kijkt, is de kwaliteit dan mooier dan wanneer je het op de xbox 360 kijkt?
Gok dat de versies volledig gescheiden zijn, misschien dat ze een service hebben om je account over te zetten.quote:-Ik ben ook van plan om dan battlefield 4 te halen, alleen die heb ik ook op de 360 nu. Hoe zit het dan met achievements, begin je dan gewoon op nieuw of tellen ze verder bij battlefield 4 op de 360 achievements, en ben je Online dan ook weer level 1?
Nee, eigenlijk niet.quote:-Zijn er nog dingen die je achteraf tegenviellen bij de one?
Alvast bedankt
Hoe denken jullie in hemelsnaam de concurrentie aan te kunnen met DriveClub, Project Cars en Mario Kart?quote:Op woensdag 17 september 2014 09:02 schreef Pheno het volgende:
Ook hier even vragen: iemand nog vragen voor The Crew? Ik ga vanmiddag de devvers spreken.
Zin wel eigenlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Deze kerels zijn al 12 uur bezig met een Destiny raid...
http://www.twitch.tv/goldglove
Je moet er maar zin in hebben...
Vorige week dagenlang niets anders gedaan... 9u 's-ochtends beginnen en dan door tot een uur of 22u 's-avonds. baalde ervan dat ik weer moest werkenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:50 schreef Chevalric het volgende:
[..]
haha, dat dacht ik nou ook! Ik zou willen dat ik 12 uur de tijd om aan een stuk door te gamen
Zit in destiny al over de 30 uur geloof ik dus dat valt nog meequote:Op woensdag 17 september 2014 15:43 schreef Reintji het volgende:
12h/dag?. Ik heb nog niet eens 12h totaal gehaald in Destiny haha
Ben benieuwd.. lijkt mij een toffe game!quote:Op woensdag 17 september 2014 09:02 schreef Pheno het volgende:
Ook hier even vragen: iemand nog vragen voor The Crew? Ik ga vanmiddag de devvers spreken.
Hotdamn dat is flink lang idd!quote:Op woensdag 17 september 2014 14:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vorige week dagenlang niets anders gedaan... 9u 's-ochtends beginnen en dan door tot een uur of 22u 's-avonds. baalde ervan dat ik weer moest werken
Bedankt voor je reactiequote:Op woensdag 17 september 2014 08:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
yup
[..]
Volgens mij is het allebei 1080p output, dus nee.
[..]
Gok dat de versies volledig gescheiden zijn, misschien dat ze een service hebben om je account over te zetten.
[..]
Nee, eigenlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |