Vond hij zelf ook.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:37 schreef Knalerwtje het volgende:
Ach. Meestal scoren wij vaker, nu de tegenstander een keer.
Onvoorstelbaar dat Broerse geen rood kreeg.
Narsingh vind ik normaal wel lekker maar die was net zoals iedereen vandaag echt heel slecht.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:51 schreef tompsv18 het volgende:
Als Depay er lang uit ligt ga je de komende tijd nog meer veel puntverlies lijden. Aanvallend gezien totaal onmachtig. Locadia en Narsingh op de vleugels. Dat is echt om te janken.
En niet zo lang geleden waren jullie nog oppermachtige en veruit de beste selectie in de Eredivisie?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:51 schreef tompsv18 het volgende:
Als Depay er lang uit ligt ga je de komende tijd nog meer veel puntverlies lijden. Aanvallend gezien totaal onmachtig. Locadia en Narsingh op de vleugels. Dat is echt om te janken.
Tijd om Bakkali naar het eerste te halen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:51 schreef tompsv18 het volgende:
Dat is al 5 jaar zo.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En niet zo lang geleden waren jullie nog oppermachtige en veruit de beste selectie in de Eredivisie?
Uh, oke dan..quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Narsingh vind ik normaal wel lekker
Boljevicquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tijd om Bakkali naar het eerste te halen.
Geen idee wie dat heeft gezegd, maar die persoon heeft ongetwijfeld aan scorebordjournalistiek gedaan. Op het veld was hier namelijk absoluut geen sprake in. In geen van de eerste vier (en inmiddels dus vijf) wedstrijden dit seizoen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En niet zo lang geleden waren jullie nog oppermachtige en veruit de beste selectie in de Eredivisie?
Qua selectie klopt dat ook. Helaas lukt het niet om er een eenheid van te maken. Al jaren niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bedoelt wedstrijden waarin het gebrek aan tempo, combinaties, creativiteit en teamspel er ook daadwerkelijk voor zorgt dat je verliest?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:18 schreef Buitendam het volgende:
Dit soort wedstrijden zitten er tussen. Niks aan de hand.
Wedstrijden die je normaal gesproken na de 0-1 op slot gooit. Stelletje wijven.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Je bedoelt wedstrijden waarin het gebrek aan tempo, combinaties, creativiteit en teamspel er ook daadwerkelijk voor zorgt dat je verliest?
Wat ben jij naīef zeg.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wedstrijden die je normaal gesproken na de 0-1 op slot gooit. Stelletje wijven.
Ben ik dus helemaal met je eens. En toch hoorde je het overal.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:58 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat heeft gezegd, maar die persoon heeft ongetwijfeld aan scorebordjournalistiek gedaan. Op het veld was hier namelijk absoluut geen sprake in. In geen van de eerste vier (en inmiddels dus vijf) wedstrijden dit seizoen.
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mhm juiste voorspelling, maar of we daar nu blij mee moeten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Jij bent dan ook één van de weinigen hier die het wel goed zietquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:58 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat heeft gezegd, maar die persoon heeft ongetwijfeld aan scorebordjournalistiek gedaan. Op het veld was hier namelijk absoluut geen sprake in. In geen van de eerste vier (en inmiddels dus vijf) wedstrijden dit seizoen.
Ik vind het perfect vergelijkbaar met begin vorig jaar. Toen verbloemde de resultaten ook het waardeloze en machteloze spel. Ook toen waren het individuen die met bevliegingen de wedstrijd besliste.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vond ze niet eens zo slecht eigenlijk..PEC was gewoon beter vandaag en zo'n blunder van je keeper helpt dan ook niet mee.
De Jong deed het vrij goed, ik vond Guardado sterk spelen..
Kan gebeuren maar heb vorig jaar veel erger gezien.
Dat over die sterkste selectie heb ik mijn twijfels maar dat is niet zo belangrijk, waar het om gaat is dat met de aankopen die gedaan zijn de problemen van vorig seizoen niet zijn opgelost, Guardado is geen cvm en Hiljegod een gemankeerde, verder is de verdediging nog hetzelfde als die je vorig seizoen had, prima selectie om te counteren maar dat heb je als topploeg in NL zo weinig.quote:Op zondag 14 september 2014 10:03 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik vind het perfect vergelijkbaar met begin vorig jaar. Toen verbloemde de resultaten ook het waardeloze en machteloze spel. Ook toen waren het individuen die met bevliegingen de wedstrijd besliste.
Alleen toen was het een overgangsjaar en moest Cocu de tijd krijgen om te bouwen. Nu heb je, individueel gezien, de sterkste selectie van Nederland en moet er gewoon gewonnen worden van FC Afgedankt.
Ik geloof oprecht niet dat Cocu het voor elkaar gaat krijgen. Ik heb nog geen enkel teken gezien dat dit PSV beter gaat zijn dan dat van vorig jaar, ook al is de selectie veel sterker.
Dan kun je niet anders dan concluderen dat Cocu niet de juiste man is voor deze groep.
Die twee clowns centraal achterin zijn nog het grootste probleem.quote:Op zondag 14 september 2014 10:18 schreef Lemming22 het volgende:
Voor die conclusie ben ik ook bang. PSV heeft een selectie waarmee je (ondanks dat die niet optimaal is) kampioen kunt worden. Maar Cocu heeft er tot nu nog steeds geen lijn in weten te brengen. En dan maakt hij ook nog tactische beslissingen die te betwijfelen zijn. Een middenveld met Guardado, Wijnaldum en Maher gaat ons geen kampioen maken. Daarmee komt er teveel druk op onze te zwakke defensie, zeker als de tegenstander daarop acteert, net zoals Zwolle gisteren. En Locadia op de vleugel is gewoon ronduit lachwekkend.
Waarbij?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:37 schreef Knalerwtje het volgende:
Ach. Meestal scoren wij vaker, nu de tegenstander een keer.
Onvoorstelbaar dat Broerse geen rood kreeg.
Dezelfde generatie als de Boer he, die heeft dat ook weleens.quote:Op zondag 14 september 2014 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, Cocu vond serieus dat de overwinning voor PEC onverdiend was.
Is dat van zoek de overeenkomsten? Veel meer zal je er niet vinden als het over coaching gaat.quote:Op zondag 14 september 2014 11:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dezelfde generatie als de Boer he, die heeft dat ook weleens.
Gelijkspelletje was terechter jaquote:Op zondag 14 september 2014 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, Cocu vond serieus dat de overwinning voor PEC onverdiend was.
De Jong vind ik eerlijk gezegd 100% meevallen. Werkt hard en is in de afgelopen wedstrijden met passes gewoon beslissend geweest, zeker tegen Ajax.quote:Op zondag 14 september 2014 11:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hopelijk is Cocu binnenkort een keer verstandig en gooit hij Luuk de Jong en Maher op de bank.
Ik weet niet wat je onder fanatiek verstaat, maar dat is gewoon zitten en kijken.quote:Op zondag 14 september 2014 18:35 schreef E-Dubble het volgende:
Iemand die wat vaker bij psv in het stadion en me kan vertellen of de westkant(vak J) ook gevuld is met fanatieke supporters? kan er niet veel over vinden op de site zelf.
Dit gaat helemaal niet over coaching, maar over de pers te woord staan en een verkeerd beeld hebben van de wedstrijd...quote:Op zondag 14 september 2014 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat van zoek de overeenkomsten? Veel meer zal je er niet vinden als het over coaching gaat.
Dit.quote:Op zondag 14 september 2014 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is iig weer het oude liedje: "Ja, het was eigenlijk best goed hoor wat we deden! We hebben alleen vrij kansloos verloren maar ja, dat is niet onze schuld hč?"
Ik complimenteerde laatst Wijnaldum nog dat hij ook in zijn uitspraken volwassener was geworden maar bij de eerste tegenslag lijkt hij weer terug te vallen in (slechte) oude gewoontes.quote:Op maandag 15 september 2014 12:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dit.
Zelfreflectie en inzicht is dit PSV nog steeds vreemd.
En maar handjes boven het hoofd houden. Nooit eens zeggen dat het nergens op sloeg wat er tentoongesteld werd.
Stelletje mietjes
Zelfs mét Depay is elke wedstrijd verraderlijk voor PSV maar het is nogal een aderlating ja. Als hij er langdurig uit is zal het puntverlies zich snel opstapelen.quote:Op maandag 15 september 2014 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan ook nog Depay waarschijnlijk 'even' uit de roulatie.
Estoril en Cambuur thuis zijn toch zeer verraderlijke wedstrijden.
Ajax kampioen dus.quote:Op maandag 15 september 2014 13:39 schreef mrstylo het volgende:
@JeroenKapteijns: De eerste berichten zijn dat de blessure van Depay niet meevalt. Vanmiddag geeft #PSV uitsluitsel over de aard en ernst van de kwetsuur
SC Cambuur.quote:
Dachten we geluk te hebben dat hij bleef...quote:Op maandag 15 september 2014 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Depay er 'enkele weken uit' volgens Thijs.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 15-09-2014 om 14:46:56liesblessure #depay zou hem minimaal zes weken kosten, krijg ik net te horen. Benieuwd hoe #Cocu dit tactisch oplost reageer retweet
Gefeliciteerd met het kampioenschap dan maar.quote:Op maandag 15 september 2014 14:48 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 15-09-2014 om 14:46:56liesblessure #depay zou hem minimaal zes weken kosten, krijg ik net te horen. Benieuwd hoe #Cocu dit tactisch oplost reageer retweet
quote:Op maandag 15 september 2014 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het kampioenschap dan maar.
9 punten en Utrecht uit kan ook nog mee zitten. De wedstrijden tegen Cambuur en DKV verlies je, jammer.quote:Op maandag 15 september 2014 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
zo 21-9 14.30 PSV - SC Cambuur Ere
zo 28-9 16.45 sc Heerenveen - PSV Ere
zo 5-10 12.30 PSV - Excelsior Ere
za 18-10 18.30 PSV - AZ Ere
zo 26-10 14.30 FC Utrecht - PSV Ere
za 1-11 20.45 PSV - ADO Den Haag Ere
Programma kon erger.
DKV kerelquote:Op maandag 15 september 2014 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9 punten en Utrecht uit kan ook nog mee zitten. De wedstrijden tegen Cambuur en DKV verlies je, jammer.
quote:Op maandag 15 september 2014 15:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou, als ik nog een schrijntje hoop had gekregen op het kampioenschap, is dat nu weer verdwenen.
Het blijft PSV hé, consequent komt niet in hun woordenboek voor, dus als Bakkali één keer hint op verlengen zit hij (zeker nu) zo weer bij de selectie.quote:
twitter:
6 á 8 weken dus volgens PSV zelf.twitter:PSV twitterde op maandag 15-09-2014 om 14:56:04(2/2) Voor een dergelijk letsel staat in de regel een herstel van 6 tot 8 weken, maar dit kan per individu verschillen. #psv reageer retweet
Word steeds meerquote:Op maandag 15 september 2014 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
twitter:6 á 8 weken dus volgens PSV zelf.twitter:PSV twitterde op maandag 15-09-2014 om 14:56:04(2/2) Voor een dergelijk letsel staat in de regel een herstel van 6 tot 8 weken, maar dit kan per individu verschillen. #psv reageer retweet
Ik zou eerst dat kroatische wijf met haar placenta's proberen.quote:Op maandag 15 september 2014 15:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Jammer dit. Boljevic er maar in dan.
Zakelijke 3-0 overwinning voor jullie.quote:Op maandag 15 september 2014 15:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zie de bekerwedstrijd volgende week met iets meer vertrouwen tegemoet.
Mhwoa, dat lijkt mij weer ietwat overdreven.quote:Op maandag 15 september 2014 16:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zakelijke 3-0 overwinning voor jullie.
Met zo'n instelling wel ja.quote:Op maandag 15 september 2014 16:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mhwoa, dat lijkt mij weer ietwat overdreven.
Ik hou het op 1-2.quote:Op maandag 15 september 2014 16:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Met zo'n instelling wel ja.
Die dikke van de Plus.quote:Op maandag 15 september 2014 16:05 schreef superniger het volgende:
Wie gaat er op de plek van Depay spelen?
Ik bied me aanquote:Op maandag 15 september 2014 16:05 schreef superniger het volgende:
Beetje een Calimero reactie Davy. Nu pas gaan we zien of PSV het ook kan zonder bevliegingen van individuele spelers. Afgelopen zaterdag ging dat in ieder geval goed mis.quote:
Dan zal Raymond Verheije wel komen roeptoeterenquote:Op maandag 15 september 2014 16:12 schreef Caland het volgende:
Je ziet dat wel vaker bij onervaren trainers, veel spierblessures. Volgens mij was dat vorig jaar ook al wel een dingetje bij PSV.
Cocu kennende gaat Narsingh als linksbuiten spelen en Locadia op rechts.quote:Op maandag 15 september 2014 16:05 schreef superniger het volgende:
Ja zeker. Nu komt lukinho eindelijk los. Depay z'n blessure een zegen voor psvquote:Op maandag 15 september 2014 16:21 schreef F.Begbie het volgende:
Een mogelijk voordeel is dat er misschien ook een keer voorzetten van links komen.Kan voor de Jong wel aardig uitpakken.
Geen zegen. En heb sowieso mijn bedenkingen hoe het tot op heden ging. Maar wat meer diversiteit zou geen kwaad kunnen. Dat zou zoiets eventueel kunnen brengen. Kan, zeg niet dat het ook zal gebeuren.quote:Op maandag 15 september 2014 16:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja zeker. Nu komt lukinho eindelijk los. Depay z'n blessure een zegen voor psv
quote:Op maandag 15 september 2014 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uit #respect voor depay deze positie onbezet laten zou ik ook een mooi gebaar vinden.
WK dit dat alles. Heeft hij eigenlijk extra rust gehad? Je ziet dat ze bij Feyenoord nu de internationals laten rusten, bij Ajax hebben ze de eerste paar wedstrijden rust gehad, geen idee of PSV Depay en Wijnaldum nog extra rust heeft gegeven?quote:Op maandag 15 september 2014 16:12 schreef Caland het volgende:
Je ziet dat wel vaker bij onervaren trainers, veel spierblessures. Volgens mij was dat vorig jaar ook al wel een dingetje bij PSV.
Goed mis? Gaat het dan juist goed, of juist mis?quote:
Kei misquote:Op maandag 15 september 2014 16:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Goed mis? Gaat het dan juist goed, of juist mis?
twitter:troostjohn twitterde op maandag 15-09-2014 om 16:48:10Blessure Memphis 100% veilig in 1 a 1,5 wk volledig te genezen zonder apparatuur. http://t.co/PpIESWlWEN reageer retweet
4-4-2. Niks mis mee als je er de juiste spelers voor hebt. Niet dat wij die hebben nu, maar het doet terugdenken aan de mooie tijden met onder andere Nilis en Van Nistelrooy.quote:Op maandag 15 september 2014 16:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Middenveld versterken met Hiljemark.
Meneer had wel gelijk met Ajax - PSVquote:Op maandag 15 september 2014 16:51 schreef F.Begbie het volgende:
De oplossing is er al...twitter:troostjohn twitterde op maandag 15-09-2014 om 16:48:10Blessure Memphis 100% veilig in 1 a 1,5 wk volledig te genezen zonder apparatuur. http://t.co/PpIESWlWEN reageer retweet
Godverdommequote:Op maandag 15 september 2014 16:51 schreef F.Begbie het volgende:
De oplossing is er al...twitter:troostjohn twitterde op maandag 15-09-2014 om 16:48:10Blessure Memphis 100% veilig in 1 a 1,5 wk volledig te genezen zonder apparatuur. http://t.co/PpIESWlWEN reageer retweet
quote:Op maandag 15 september 2014 16:51 schreef F.Begbie het volgende:
Stilstaande klok heeft het ook 2 x per dag juist.quote:Op maandag 15 september 2014 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meneer had wel gelijk met Ajax - PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |