Die twee clowns centraal achterin zijn nog het grootste probleem.quote:Op zondag 14 september 2014 10:18 schreef Lemming22 het volgende:
Voor die conclusie ben ik ook bang. PSV heeft een selectie waarmee je (ondanks dat die niet optimaal is) kampioen kunt worden. Maar Cocu heeft er tot nu nog steeds geen lijn in weten te brengen. En dan maakt hij ook nog tactische beslissingen die te betwijfelen zijn. Een middenveld met Guardado, Wijnaldum en Maher gaat ons geen kampioen maken. Daarmee komt er teveel druk op onze te zwakke defensie, zeker als de tegenstander daarop acteert, net zoals Zwolle gisteren. En Locadia op de vleugel is gewoon ronduit lachwekkend.
Waarbij?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:37 schreef Knalerwtje het volgende:
Ach. Meestal scoren wij vaker, nu de tegenstander een keer.
Onvoorstelbaar dat Broerse geen rood kreeg.
Dezelfde generatie als de Boer he, die heeft dat ook weleens.quote:Op zondag 14 september 2014 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, Cocu vond serieus dat de overwinning voor PEC onverdiend was.
Is dat van zoek de overeenkomsten? Veel meer zal je er niet vinden als het over coaching gaat.quote:Op zondag 14 september 2014 11:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dezelfde generatie als de Boer he, die heeft dat ook weleens.
Gelijkspelletje was terechter jaquote:Op zondag 14 september 2014 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, Cocu vond serieus dat de overwinning voor PEC onverdiend was.
De Jong vind ik eerlijk gezegd 100% meevallen. Werkt hard en is in de afgelopen wedstrijden met passes gewoon beslissend geweest, zeker tegen Ajax.quote:Op zondag 14 september 2014 11:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hopelijk is Cocu binnenkort een keer verstandig en gooit hij Luuk de Jong en Maher op de bank.
Ik weet niet wat je onder fanatiek verstaat, maar dat is gewoon zitten en kijken.quote:Op zondag 14 september 2014 18:35 schreef E-Dubble het volgende:
Iemand die wat vaker bij psv in het stadion en me kan vertellen of de westkant(vak J) ook gevuld is met fanatieke supporters? kan er niet veel over vinden op de site zelf.
Dit gaat helemaal niet over coaching, maar over de pers te woord staan en een verkeerd beeld hebben van de wedstrijd...quote:Op zondag 14 september 2014 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat van zoek de overeenkomsten? Veel meer zal je er niet vinden als het over coaching gaat.
Dit.quote:Op zondag 14 september 2014 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is iig weer het oude liedje: "Ja, het was eigenlijk best goed hoor wat we deden! We hebben alleen vrij kansloos verloren maar ja, dat is niet onze schuld hè?"
Ik complimenteerde laatst Wijnaldum nog dat hij ook in zijn uitspraken volwassener was geworden maar bij de eerste tegenslag lijkt hij weer terug te vallen in (slechte) oude gewoontes.quote:Op maandag 15 september 2014 12:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dit.
Zelfreflectie en inzicht is dit PSV nog steeds vreemd.
En maar handjes boven het hoofd houden. Nooit eens zeggen dat het nergens op sloeg wat er tentoongesteld werd.
Stelletje mietjes
Zelfs mét Depay is elke wedstrijd verraderlijk voor PSV maar het is nogal een aderlating ja. Als hij er langdurig uit is zal het puntverlies zich snel opstapelen.quote:Op maandag 15 september 2014 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
En dan ook nog Depay waarschijnlijk 'even' uit de roulatie.
Estoril en Cambuur thuis zijn toch zeer verraderlijke wedstrijden.
Ajax kampioen dus.quote:Op maandag 15 september 2014 13:39 schreef mrstylo het volgende:
@JeroenKapteijns: De eerste berichten zijn dat de blessure van Depay niet meevalt. Vanmiddag geeft #PSV uitsluitsel over de aard en ernst van de kwetsuur
SC Cambuur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |