Op 10 sec zie je HMF losgaan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hahaha wat een stel beesten zijn het ook![]()
Feyenoordfans
Ik zou geneigd zijn te gaan counteren moet ik eerlijk zeggen, PEC doet het goed, laat maar zien dan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
ik heb zin in morgen![]()
eens kijken hoe PSV het nu gaat doen, die eerste 4 wedstrijden zijn geen graadmeter, nu wil ik niet zeggen dat PEC dat wel is maar PSV zal nu veel meer het spel moeten maken.
Hoe kom je erbij dat psv het spel moet gaan maken? Als het psv -zwolle was geweest wel, maar nu zeker niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
ik heb zin in morgen![]()
eens kijken hoe PSV het nu gaat doen, die eerste 4 wedstrijden zijn geen graadmeter, nu wil ik niet zeggen dat PEC dat wel is maar PSV zal nu veel meer het spel moeten maken.
Jans heeft angst voor de counter. Zo is hij er in Tsjechië natuurlijk ook afgegaan. Ik denk dat hij deze wedstrijd minder naïef zal benaderen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:29 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Ik zou geneigd zijn te gaan counteren moet ik eerlijk zeggen, PEC doet het goed, laat maar zien dan.
Sowieso al vrolijkheid troef omdat er überhaupt weer gevoetbald gaat worden door PSV
De uitslag vanavond doet er weinig toe, tenzij het 10-0 ofzo wordt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik voorspel verlies vanavond.
Waarom? Zo'n TT vraagt erom.
Ik voorspel ook een verlies. Niet vanwege de TT, maar omdat het Zwolle uit is en dan ook nog eens na een interlandperiode.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik voorspel verlies vanavond.
Waarom? Zo'n TT vraagt erom.
Dat ook.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik voorspel ook een verlies. Niet vanwege de TT, maar omdat het Zwolle uit is en dan ook nog eens na een interlandperiode.
Als het 10-0 word voor PSV zit ik zoquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De uitslag vanavond doet er weinig toe, tenzij het 10-0 ofzo wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat ook.
[..]
Als het 10-0 word voor PSV zit ik zo
[ afbeelding ]
Als het 10-0 word voor Zwolle zit ik zo
[ afbeelding ]
Als het 10-10 word zit ik zo
[ afbeelding ]
True story.Goed verhaal, lekker kort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Jammer dan, voor mij wel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat tweede plaatje doet het niet.
[..]
Dat ook.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True story.Wel goed dat je de verkeerde werkwoordsvervoeging consequent doorvoert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dat ook.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True story.wordt, wordt, wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lies. Onduidelijk hoe ernstig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:17 schreef Lemming22 het volgende:
Wat is er loos met Depay? Ernstig?
Waar is die fransman?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
Het is echt triest dat Bruma überhaupt professioneel voetbal mag spelen.
Zoet had anders wel een paar goede reddingen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:36 schreef tompsv18 het volgende:
Door het wisselbeleid van Cocu en het geblunder van Zoet verliezen we. Kansloze boel.
Leuk, kost gewoon punten dit. Wat hij bij de 3-1 aan het doen was is me ook een raadsel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zoet had anders wel een paar goede reddingen.
Stel je niet aan. Rood is het alleen als hij de bal uit het doel slaat.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:37 schreef Knalerwtje het volgende:
Onvoorstelbaar dat Broerse geen rood kreeg.
Zat twee keer gewoon mis.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leuk, kost gewoon punten dit. Wat hij bij de 3-1 aan het doen was is me ook een raadsel.
Ok.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:42 schreef Knalerwtje het volgende:
Zelfs Broerse geeft toe dat hij rood had moeten krijgen...
Boeie, in de vorige wedstrijden hebben we ook wel keer een gelukje gehad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:42 schreef Knalerwtje het volgende:
Zelfs Broerse geeft toe dat hij rood had moeten krijgen...
Klopt. En ook tegen 11 Zwollenaren moet je kunnen winnen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Boeie, in de vorige wedstrijden hebben we ook wel keer een gelukje gehad.
Eens. Kan de stap niet maken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Maar die Hiljemark hè, die kan er niet zo gek veel van.
Zwolle heeft ook gewoon een leuke ploeg. Jans laat gewoon zien dat hij het maximale uit spelers haalt die elders zijn afgedankt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:47 schreef Lemming22 het volgende:
Verloren, zoals verwacht. Maargoed, kan gebeuren als je helemaal niet zoveel beter bent als de rest van de (sub)top. Net zoals wij vandaag, gaan de concurrenten ook nog veel punten verspelen tegen subtoppers (of Willem II). En wij zelf ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |