We zien het wel tegen PEC, is weer een mooie testcase. Voetballend en vooral verdedigend mankeert er nog van alles aan PSV, genoeg om nog heel wat puntverlies te lijden en dat zal geen vijf wedstrijden meer duren vermoed ik. Al is het maar omdat de Europese duels er weer tussen gaan komen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Dan zou PEC of Groningen met 6-0 moeten winnen en PSV met 6-0 verliezen ofzo Sowieso staan jullie volgende week nog bovenaan.
Als PSV met 6-0 verliest is de kans wel aanwezig dat PEC met 6-0 wint moet ik zeggen..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik denk niet dat jullie verliezen bij PEC. Oké, kunstgras en ook PEC is in vorm. Maar PEC heeft nieuwe keeper die er 2 dagen is geweest en daarna met jong oranje op pad is geweest. De keeper moet de baas zijn in de 16 en aanvoelen hoe het daar gaat. PSV wint zakelijk met 2-0. Jammer wel, ik ben een PEC supporter maar voorzie geen stunt in Zwolle.
Op dinsdag 9 september 2014 07:21 schreef Vasion het volgende: Zoals altijd, hosanna eerste paar wedstrijden en in de meest onverwachtse komt een reeks met gelijkspel aan. Pec gaan jullie ook niet winnen.
Op dinsdag 9 september 2014 07:21 schreef Vasion het volgende: Zoals altijd, hosanna eerste paar wedstrijden en in de meest onverwachtse komt een reeks met gelijkspel aan. Pec gaan jullie ook niet winnen.
Op dinsdag 9 september 2014 06:51 schreef Monopoly het volgende: Ik denk niet dat jullie verliezen bij PEC. Oké, kunstgras en ook PEC is in vorm. Maar PEC heeft nieuwe keeper die er 2 dagen is geweest en daarna met jong oranje op pad is geweest. De keeper moet de baas zijn in de 16 en aanvoelen hoe het daar gaat. PSV wint zakelijk met 2-0. Jammer wel, ik ben een PEC supporter maar voorzie geen stunt in Zwolle.
Voor het eerst in jaren weer EL kijken in het stadion. Voor de prijs hoef ik het niet te laten, tegenstanders zijn 'aardig', 2 'late' wedstrijden, er gaat goei volk mee en een bonuswedstrijd voor de beker tegen Utrecht is ook niet verkeerd.
Maw: de smoesjes om niet te gaan waren op
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op dinsdag 9 september 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende: Oei, PSV kan maar beter alvast een klachtenbrief schrijven voor het geval Makkelie enorm de mist in gaat.
Tja. Het leed wat koploper heet. Dan wordt je gezocht hè.
Op dinsdag 9 september 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende: Oei, PSV kan maar beter alvast een klachtenbrief schrijven voor het geval Makkelie enorm de mist in gaat.
Och, het had ook Higler kunnen zijn.
Un dann rettet kein Kavallerie, keine Zorro kümmert sich dodrömm. Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Op woensdag 10 september 2014 13:12 schreef Ciscus het volgende: Makkelie is echt geen slechte scheidsrechter, maar iedereen praat Derksen weer een na...triest
Niemand praat Derksen na. Niemand hoeft Derksen nodig te hebben om te begrijpen dat Makkelie een gedrocht van een scheidsrechter is.
Wat is er toch gebeurd met gewoon snel zijn en een doelpunt maken? Vroeger was het allemaal zo simpel, als je snel was, dan zorgde je ervoor dat je hard ging lopen, dat er iemand achter je stond die een balletje kon versturen en dat jij vervolgens jouw directe tegenstander uitkapt en dat je een doelpunt scoorde. Heerlijk. Simpel. En vooral erg vaak doen.
Cristiano Ronaldo. Man, wat heb ik een hekel aan hem gehad. Vooral toen ik wat jonger was stak de jaloezie denk ik vaak de kop op en kon ik hem niet uitstaan. Elke keer maar dat gelul met zijn haartjes, schaartjes en gebaartjes. Het was een mannetje, al vanaf dat hij jong was. Een speler zoals de voetbalwereld er velen van kent. Spelers die na een gelukte actie even reflecteren op het veld. Het gezicht lijkt uit te stralen 'Zo jongen, dat heb je ff lekker gedaan'. Nagenieten.
Cristiano Ronaldo is een speler die niet meer irritant is. Nee, in tegenstelling zelfs. Cristiano Ronaldo heeft iets geweldigs gedaan. Toen hij namelijk naar Real Madrid kwam heeft hij geleden aan het Messi syndroom maar hij is ervan genezen. Jawel, Cristiano Ronaldo heeft een opmerkelijke stap gemaakt in zijn voetbalcarriere die zijn leven heeft gedefinieerd.
Toen Cristiano naar Real Madrid kwam was één van de eerste dingen die hij deed, het registreren van het merk 'CR9'. In tegenstelling tot zijn vertrouwde nummer 7, op de flanken, wilde hij als het mannetje in de spits gaan fungeren. Ronaldo zag het helemaal voor zich. Hij, in de spits, als de man die de doelpunten zou gaan maken. Maar het lukte niet. Het wilde niet. Ronaldo liep als een betere Robin van Persie verschrikkelijk te prutsen. Ronaldo kwam in de bal. Ronaldo kwam het middenveld opgelopen. Ronaldo had constant 2 centrale, irritante verdedigers op zijn nek. Ronaldo was geen schim van de Ronaldo van Man'U. Nou ja, hij scoorde wel in de 4 eerste wedstrijden van de La Liga en zette daarmee een record maar je snapt mijn punt.
Ronaldo deed vervolgens iets wat uniek is voor de voetbalwereld. Ronaldo kocht namelijk een spiegel. Ok, ok. Ronaldo had in zijn huis 48 spiegels, maar hij keek er dit keer enorm lang in. En kritisch. Ronaldo keek kritisch naar zijn kwaliteiten. Ronaldo is geen Messi. Ronaldo moet het niet van zijn steekpasses hebben. Nee. Ronaldo heeft specifieke, exceptionele kwaliteiten. Ronaldo is ongelooflijk snel aan de bal. Ronaldo kan een man 1 op 1 moeiteloos voor schut zetten. Ronaldo heeft een fantastisch schot. Ronaldo heeft kwaliteiten voor de vleugel en zo geschiedde. Cristiano Ronaldo kwam op de vleugel terecht en besloot in de rest van zijn carrière keihard te werken, elke wedstrijd lang. Keihard zwoegen van 16 tot 16 om het scoren van doelpunten tot ware kunst te verheffen. Niks dan respect voor Cristiano Ronaldo. Niks dan ontzag voor zijn zelfreflectie en prestaties.
Depay en Hazard lijken op elkaar. Hazard kwam bij België op het WK en Depay bij PSV, binnen als Messi. Spelers die ineens in de bal wilden komen. Diepgang is een vies woord geworden. Aan de bal vanuit stilstand de norm. Beide spelers wilden het spel gaan maken en wilden het team op sleeptouw nemen, niet beseffend dat het team meer gebaat is bij de fantastische buitenspelers die zij beiden zijn. Hazard lijkt het weer op te pikken onder José Mourinho. En Depay? Ik ben bang dat Depay wordt gekoesterd om de parel die hij is. Een speler met een groot ego gelijk aan zijn talent, maar ook een speler van 20 jaar die nog een lange weg heeft te gaan. Cocu vertel Depay toch snel, Ronaldo ligt dichter bij jou dan Messi en dat is niks om je voor te schamen.
[ Bericht 17% gewijzigd door GGMM op 11-09-2014 16:46:34 ]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op vrijdag 12 september 2014 20:37 schreef Beursaap het volgende: hoe snel is psv-feyenoord uitverkocht? ik wil wel gaan dit jaar, lekker trollen net als vroeger:
eens kijken hoe PSV het nu gaat doen, die eerste 4 wedstrijden zijn geen graadmeter, nu wil ik niet zeggen dat PEC dat wel is maar PSV zal nu veel meer het spel moeten maken.
eens kijken hoe PSV het nu gaat doen, die eerste 4 wedstrijden zijn geen graadmeter, nu wil ik niet zeggen dat PEC dat wel is maar PSV zal nu veel meer het spel moeten maken.
Ik zou geneigd zijn te gaan counteren moet ik eerlijk zeggen, PEC doet het goed, laat maar zien dan.
Sowieso al vrolijkheid troef omdat er überhaupt weer gevoetbald gaat worden door PSV
Hoe kom je erbij dat psv het spel moet gaan maken? Als het psv -zwolle was geweest wel, maar nu zeker niet.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
De uitslag vanavond doet er weinig toe, tenzij het 10-0 ofzo wordt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Verloren, zoals verwacht. Maargoed, kan gebeuren als je helemaal niet zoveel beter bent als de rest van de (sub)top. Net zoals wij vandaag, gaan de concurrenten ook nog veel punten verspelen tegen subtoppers (of Willem II). En wij zelf ook.
Op zaterdag 13 september 2014 22:47 schreef Lemming22 het volgende: Verloren, zoals verwacht. Maargoed, kan gebeuren als je helemaal niet zoveel beter bent als de rest van de (sub)top. Net zoals wij vandaag, gaan de concurrenten ook nog veel punten verspelen tegen subtoppers (of Willem II). En wij zelf ook.
Zwolle heeft ook gewoon een leuke ploeg. Jans laat gewoon zien dat hij het maximale uit spelers haalt die elders zijn afgedankt.
Als Depay er lang uit ligt ga je de komende tijd nog meer veel puntverlies lijden. Aanvallend gezien totaal onmachtig. Locadia en Narsingh op de vleugels. Dat is echt om te janken.