SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik ook al een paar keer tegen gekomenquote:Op maandag 8 september 2014 12:05 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Zijn we eindelijk van die ice bucket aandachtshoererij verlost, krijgen we weer van die figuren die je hun verrotte muzieksmaak willen opdringen
[ afbeelding ]
Die reacties ook allemaalquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:11 schreef amaranta het volgende:
Een plaatje van de 'hema' waarop veronderstelt wordt dat jip en Janneke ook weg moeten.
Klacht: niet weten dat jip en Janneke 2 blanke kinderen zijnmaar denken dat het 2 negertjes zijn.
https://m.facebook.com/we(...)497809323042/?type=1
Ik heb dus mensen op mijn tijdlijn die elkaar telkens nominerenquote:Op maandag 8 september 2014 12:05 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Zijn we eindelijk van die ice bucket aandachtshoererij verlost, krijgen we weer van die figuren die je hun verrotte muzieksmaak willen opdringen
[ afbeelding ]
Doe ik ook zo vaak. Heb gelukkig wel vaak dat fb op de achtergrond aan staat en ik er niet elke paar minuten op kijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:29 schreef Fascination het volgende:
Ik lees hier doorgaans niet mee, dus wellicht is hierover eerder geklaagd.
Mensen die een privébericht op fb (nog) niet willen beantwoorden en daarom het bericht niet aanklikken, zodat het lijkt alsof ze het bericht nog niet hebben gelezen. Nigga, you're not fooling me.
Ik dacht eerst dat dat kind door een zaaddonor was verwekt ofzo. Maar je moet het natuurlijk lezen uit het oogpunt van het zusjequote:
Oh myquote:
Alle hoeken van de kamerquote:
Whaha thanks, ik zat ook te denken vanuit een lesbisch stel ofzoquote:Op dinsdag 9 september 2014 11:32 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dat kind door een zaaddonor was verwekt ofzo. Maar je moet het natuurlijk lezen uit het oogpunt van het zusje.
dat had ik dus ook...quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:22 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Whaha thanks, ik zat ook te denken vanuit een lesbisch stel ofzo
De grote zus zou logischer zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:08 schreef mapima het volgende:
[..]
dat had ik dus ook...maar kennelijk is de opdrachtgever het zusje.
Goffer wat slecht. Ik kan zulke mensen wel schietenquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
O wacht, deze was een uurtje later...
[ afbeelding ]
Nee sorry, hier trap ik niet in. Deze heb je gewoon zelf gemaakt. Beter je best doen hoor. Toch? Zeg dat je deze hebt gemaakt..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
de fuckng plagen houden gewoon niet opquote:Op maandag 8 september 2014 12:05 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 september 2014 19:18 schreef Ireth het volgende:
(volledige tekst van eerste bericht in Spoiler)
Denken mensen nou serieus dat dit zal gaan helpen?? Volgens mij totaal niet!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
We weten nu in ieder geval dat er 16/10 een zitting isquote:Op vrijdag 12 september 2014 14:59 schreef Vlindur het volgende:
Oh shit. PvO heeft mn vrienden bereikt![]()
[ afbeelding ]
Ben 'm 2 keer tegen gekomen op mijn tijdlijn. Heb nu 2 vrienden minder.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:59 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij ook!quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:59 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
nee echt niet. Origineel gedeeld op mijn tijdlijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:55 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nee sorry, hier trap ik niet in. Deze heb je gewoon zelf gemaakt. Beter je best doen hoor. Toch? Zeg dat je deze hebt gemaakt..
Wat een niveau zeg. Met geen pen te beschrijven.quote:
Dat is toch gewoon niet te bevatten...quote:
Ik ben geneigd mensen die dit op Facebook delen te ontvrienden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:59 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
De leven?quote:
Met een IQ van een water plant? Of valt dat wel mee?quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je verdomme een vent van 23
Hij stond niet vooraan nee....quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Met een IQ van een water plant? Of valt dat wel mee?
Godver, ik heb nu ook iemand die deze heeft gedeeld.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je verdomme een vent van 23
ik ben de varianten vijf dagen lang een dikke truck posten, vijf dagen lang een tractorfoto posten, vijf dagen lang een zwart wit foto posten en vijf dagen lang een mooie foto posten al tegen gekomen inmiddelsquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Nieuwe ''nominatie'' gebeuren gespot;
Vijf dagen lang een selfie posten
Oh nee! Je bent niet gezellig!quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben de varianten vijf dagen lang een dikke truck posten, vijf dagen lang een tractorfoto posten, vijf dagen lang een zwart wit foto posten en vijf dagen lang een mooie foto posten al tegen gekomen inmiddels![]()
Ik ben zelf genomineerd om 5 dagen lang elke dag een vrachtwagenfoto te posten... Terwijl ik facebook de hele dag door al volkots met een stroom aan vrachtwagenzooi![]()
heb vriendelijk geweigerd maar toen was ik een spelbrekende zuurpruim
quote:Dit is een creatieve challenge, niks een bak ijs over je harses of 6 negerzoenen in je mik stoppen. De bedoeling is dat je met Paint een kleine cartoon maakt. Het onderwerp krijg je van de persoon van wie jij de cartoon "liked". Als je geen zin hebt, maak je hem niet [naam] gaf mij het onderwerp: "Een dwerg die keytar speelt"
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:49 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand deze al voorbij zien komen?
[..]
het is maar dat jullie het wetenquote:dit is Snowey degene die nu helemaal uit zijn doen is en 16 jaar is
Wat een lelijke kut katquote:Op woensdag 17 september 2014 00:59 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Gelukkig niet
[ afbeelding ]
[..]
het is maar dat jullie het weten
Wat een lelijk kut kind.quote:Op woensdag 17 september 2014 07:21 schreef maily het volgende:
[..]
Heej het is wel Karin's kind he!!!
Wat een lijke kut... ehmmm... doen?!?quote:Op woensdag 17 september 2014 09:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat kind is wel uit d'r doen he!!![]()
Gewoon vragen of ze een illegaal crematorium runt.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:28 schreef maily het volgende:
Iemand heeft zijn/haar huis te koop en binnenkort kijkdag:
"Kom binnen en laat je verassen"
Met een mannetje of 200 langs gaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:28 schreef maily het volgende:
Iemand heeft zijn/haar huis te koop en binnenkort kijkdag:
"Kom binnen en laat je verassen"
Die zag ik ook.... Ik durf niet te vragen waarom...quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:21 schreef Alexxxxx het volgende:
volgende kansloze copypaste quote gespot:
I know nobody will see my status, but sometimes when i am bored. I go into the garden, i cover myself in earth and i pretend i am a carrot.
Daarop krijg je dit als antwoord:quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:49 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Die zag ik ook.... Ik durf niet te vragen waarom...
edit: Oh iets anders
'Ik weet dat niemand dit bericht leest. Maar soms als ik me verveel, dan ga ik de tuin in en begraaf mezelf in de aarde en doe alsof ik een radijsje ben.'
quote:Ik heb een spel verloren en jij nu ook, omdat je op mijn status gereageerd of vind ik leuk gedrukt heb. Het is een spel wat jij moet voortzetten. Als je dit niet doet, betekend dat, dat je geen humor hebt... Dus, schrijf op je tijdlijn: Ik weet dat niemand dit bericht leest. Maar soms als ik me verveel, dan ga ik de tuin in en begraaf mezelf in de aarde en doe alsof ik een radijsje ben.
Ik heb alleen m'n omslagfoto openbaar. Voor de rest is werkelijk álles privéquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:13 schreef maily het volgende:
Ik blijf me erover verbazen dat zoveel mensen echt alles openbaar hebben staan ....
Groot gelijk! Ik ook trouwensquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen m'n omslagfoto openbaar. Voor de rest is werkelijk álles privé
Als ze het maar niet verneuken, zoals bij Hyves toen.. Kon je alleen dingen van anderen bekijken als je je instellingen op ''openbaar'' of ''vrienden van vrienden'' had gezet.quote:
Oja. Nou, er blijven genoeg dingen van anderen te bekijken; zoals gezegd, de lui die alles openbaar hebben staanquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Als ze het maar niet verneuken, zoals bij Hyves toen.. Kon je alleen dingen van anderen bekijken als je je instellingen op ''openbaar'' of ''vrienden van vrienden'' had gezet.
Ja. of er wordt zomaar weer een of andere default instelling gewijzigd en ben je plots wel weer openbaar.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Als ze het maar niet verneuken, zoals bij Hyves toen.. Kon je alleen dingen van anderen bekijken als je je instellingen op ''openbaar'' of ''vrienden van vrienden'' had gezet.
Als je één keer iets openbaar deelt, staat gelijk ál je instellingen op openbaar.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. of er wordt zomaar weer een of andere default instelling gewijzigd en ben je plots wel weer openbaar.
* Syntos liked deze post.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:10 schreef Paul het volgende:
Ik weet dat niemand dit bericht leest. Maar soms als ik me verveel, dan ga ik de tuin in en begraaf mezelf in de aarde en doe alsof ik een radijsje ben.
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #83 Chipsquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:10 schreef Paul het volgende:
Ik weet dat niemand dit bericht leest. Maar soms als ik me verveel, dan ga ik de tuin in en begraaf mezelf in de aarde en doe alsof ik een radijsje ben.
Er zijn blijkbaar diverse versies van.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:10 schreef Paul het volgende:
quote:Ik weet dat niemand dit bericht leest. Maar soms als ik me verveel, dan ga ik de tuin in en begraaf mezelf in de aarde en doe alsof ik een wortel ben.
quote:Ik weet dat niemand dit bericht leest! Maar soms als ik me verveel, dan ga ik de tuin in, begraaf mezelf in de aarde en doe alsof ik een juin ben!
quote:I know nobody will see my status but sometimes, when I am bored, I go into the garden, I cover myself in earth and I pretend I am a carrot.
Gelukkig geen awareness shit. Niet dat ik er nu wel aan mee doequote:Op vrijdag 19 september 2014 11:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daarop krijg je dit als antwoord:
[..]
Onzin. Je bent gewoon te dom om het te snappen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Als je één keer iets openbaar deelt, staat gelijk ál je instellingen op openbaar.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:02 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Onzin. Je bent gewoon te dom om het te snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |