abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 september 2014 @ 01:38:52 #101
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_144262590
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 01:37 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, ik ben tegen de agressieve expansiepolitiek van Poetin die om die expansie te bewerkstelligen onze zwakheden uitbuit via figuren zoals die ook in deze reeks veel voorkomen.
Die types die het voor onze vijand blijven opnemen.
Die types hebben geen ene pepernoot in te brengen in het integrale beleid wat gevoerd wordt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_144262604
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:28 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Dat is het enige puntje? Die OP is wel erg gekleurd ja.
Nee, niet het enige punt maar wel een significant punt.
Verder staan bijvoorbeeld in elke opsomming van bronnen waarbij geen tweedeling is gemaakt de pro-NAVO bronnen als eerste vermeld, er zou net zoals onder ''Twitter'' en ''Blogs'' een duidelijke tweedeling moeten worden gemaakt waarbij de kleur van de bronnen duidelijk is.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_144262615
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 01:37 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, ik ben tegen de agressieve expansiepolitiek van Poetin die om die expansie te bewerkstelligen onze zwakheden uitbuit via figuren zoals die ook in deze reeks veel voorkomen.
Die types die het voor onze vijand blijven opnemen.
Steek Kissinger dan maar in de cel, en Mark Eyskens, en Reagan's ambassadeur in Moskou etc...
  zondag 7 september 2014 @ 01:40:18 #104
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_144262620
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:30 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet mogelijk kunnen zijn? Een 'expert' zegt ook niks.
Jammer hoor, het lijkt alsof de waarheid je niet interesseert. Ben je daar nu benieuwd naar of wil je graag dit conflict eenzijdig bekijken? De experts waar ik het over had zijn hobbyisten maar je hebt vast nog geen kijkje genomen :)
  zondag 7 september 2014 @ 01:40:31 #105
426473 .Exe
And Justice for All
pi_144262624
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

En dat is nobel , omdat?
Omdat zij zich inzetten, met alle gevaren van dien, voor exposure.
Iets waar wij anders lang naar zouden blijven vissen.
  zondag 7 september 2014 @ 01:41:49 #106
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_144262645
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:40 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Jammer hoor, het lijkt alsof de waarheid je niet interesseert. Ben je daar nu benieuwd naar of wil je graag dit conflict eenzijdig bekijken?
Juist ik ben daar benieuwd naar, ik ben kritisch en geloof de NAVO niet op haar blauwe ogen en wat vage filmpjes.
Anti-Turkije
pi_144262666
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:41 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Juist ik ben daar benieuwd naar, ik ben kritisch en geloof de NAVO niet op haar blauwe ogen en wat vage filmpjes.
Het is alleen jammer dat je deze kritische blik niet hebt richting Russische bronnen.
pi_144262672
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, en het verbaal voor de vijand op nemen valt onder vrijheid van meningsuiting.

Wil je dat niet, dan kan je beter emigreren naar een land zoals Saodie Arabie ofzo.
Onzin, we kunnen best een discussie voeren met mensen die afwijken van de 'standaard/NAVO' mening over het conflict. Duitse media schrijven daar ook goede kritische stukken over waar men serieus op in gaat..

Je kunt echter niets met posters als SadPanda die tegen alles 'Nee' en 'Bron?' zegt. Al valt er straks een Sukhoi op zijn huis dan nog zou hij ontkennen dat het van Russische makelij is.
  zondag 7 september 2014 @ 01:43:22 #109
104871 remlof
Europees federalist
pi_144262675
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, en het verbaal voor de vijand op nemen valt onder vrijheid van meningsuiting.

Wil je dat niet, dan kan je beter emigreren naar een land zoals Saodie Arabie ofzo.
Je kan nu ook nog juichen voor de vijand, maar als het echt oorlog wordt is dat wel anders, dan gaat staatsondermijning boven vrijheid van meningsuiting. En terecht.
Yankee go home!
  zondag 7 september 2014 @ 01:44:12 #110
426473 .Exe
And Justice for All
pi_144262689
obk twitterde op zondag 07-09-2014 om 01:35:40 Staakt-het-vuren zonder staken van het vuren... http://t.co/Txf7GdOYEE reageer retweet
pi_144262691
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:43 schreef Nintex het volgende:

[..]

Onzin, we kunnen best een discussie voeren met mensen die afwijken van de 'standaard/NAVO' mening over het conflict. Duitse media schrijven daar ook goede kritische stukken over waar men serieus op in gaat..

Je kunt echter niets met posters als SadPanda die tegen alles 'Nee' en 'Bron?' zegt. Al valt er straks een Sukhoi op zijn huis dan nog zou hij ontkennen dat het van Russische makelij is.
Uh?

Volgens mij heb ik nergens gezegd dat je daar iets mee kan...
  zondag 7 september 2014 @ 01:44:25 #112
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_144262696
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:42 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

Het is alleen jammer dat je deze kritische blik niet hebt richting Russische bronnen.
Onzin, ik neem iets wat RT of een andere Russische bron zegt niet automatisch als feit aan.
Anti-Turkije
pi_144262697
quote:
Enige jammere van die VICE serie is dat ze expres aan het einde van het filmpje lijken gaan filmen om de kijkers te trekken.

Vorig deel had je dat mortuarium, waar je tegen de edele delen van een burgerslachtoffer aankijkt, en het deel daarvoor verbrande en uit elkaar gereten soldaten.

En nu dus een lijk die hoog op een kabel terechtgekomen is. Een apart gezicht, maar wel banaal.
pi_144262700
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 01:43 schreef remlof het volgende:

[..]

Je kan nu ook nog juichen voor de vijand, maar als het echt oorlog wordt is dat wel anders, dan gaat staatsondermijning boven vrijheid van meningsuiting. En terecht.
Oh, je sprak over een oorlogssituatie?

My bad dan.
pi_144262703
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:43 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hela, daar kan je geen grappen over maken, is ons (de Belgen) al overkomen.

quote:
Het toestel was om 9.14 uur voor een trainingsvlucht opgestegen van de luchtmachtbasis Koobrzeg in Polen. Het kreeg al na 41 seconden problemen met de naverbrander. De piloot heeft het vliegtuig daarna met zijn schietstoel verlaten. De verwachting was dat het toestel zou neerstorten in de Oostzee. Dat gebeurde echter niet, de MiG heeft op de automatische piloot nog zo'n duizend kilometer afgelegd over de DDR, de Bondsrepubliek, Nederland en België.

Om 9.40 uur werd het vijandelijk toestel voor het eerst waargenomen op de radar van de NAVO in Lüchow. Twee Amerikaanse F15's, die om 9.42 uur voor een onderscheppingsmissie waren opgestegen van de NAVO-basis in het Nederlandse Soesterberg, constateerden om 10.02 uur dat het om een onbemand vliegtuig met een geëjecteerde cockpitkap ging. Wegens de grote bevolkingsdichtheid onder het vliegtraject besloot de Belgische legerleiding samen met minister van Landsverdediging Guy Coëme om het vliegtuig pas boven de Noordzee neer te halen. Het was op dat moment nog onduidelijk of het ging om een (onwaarschijnlijke) aanval of provocatie, dan wel om een desertie of een technisch probleem.

Boven Kortrijk was de brandstof van de MiG echter op, waarop het toestel zich omstreeks 10.37 uur op de grens van Bellegem en Kooigem in de woning aan de rijksweg boorde. Een 19-jarige student informatica, Wim Delaere, kwam om het leven en de woning werd volledig verwoest.
  zondag 7 september 2014 @ 01:45:08 #116
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_144262705
quote:

[..]

Waarom denk jij dat de huidige machten zelf niet aan staatsondermijning doen? Want dat doen ze.
En jij doet daar duidelijk aan mee, dus wie denk jij dat er straks in het tribunaal zitten? Ik zou maar op je tellen passen met je domme gedrag hier, dat kan op een gegeven moment tegen je gebruikt worden.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 7 september 2014 @ 01:47:00 #117
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_144262732
quote:

[..]

Ik zou je klapperpistooltje maar onder je kussentje leggen alvast....je weet maar nooit of je opgeroepen zal worden voor aktieve dienst.... _O-
  † In Memoriam † zondag 7 september 2014 @ 01:49:49 #118
230491 Zith
pls tip
pi_144262776
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:39 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Nee, niet het enige punt maar wel een significant punt.
Verder staan bijvoorbeeld in elke opsomming van bronnen waarbij geen tweedeling is gemaakt de pro-NAVO bronnen als eerste vermeld, er zou net zoals onder ''Twitter'' en ''Blogs'' een duidelijke tweedeling moeten worden gemaakt waarbij de kleur van de bronnen duidelijk is.
Laten we ajb niet de Russische media gelijkwaardig stellen aan de westerse in deze discussie. Dat is alsof je creationisten gelijkstelt aan biologen als het over evolutie gaat.

De ene regio heeft enorm veel vrijheid van informatie, de ander is in bezit van de dictatoriale regering.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † zondag 7 september 2014 @ 01:51:03 #119
230491 Zith
pls tip
pi_144262793
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Zith op 07-09-2014 01:51:13 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_144262828
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:49 schreef Zith het volgende:

[..]

De ene regio heeft enorm veel vrijheid van informatie, de ander is in bezit van de dictatoriale regering.
Nee hoor, het is heel normaal om een president te hebben die de grondwet wijzigt zodat hij zelf langer kan blijven zitten. :')
pi_144262830
Toen was het gelijk stil>? :)
Wraak is zoet maar vergeving zoeter
  zondag 7 september 2014 @ 01:54:16 #122
426473 .Exe
And Justice for All
pi_144262839
quote:

[..]

Laten we ajb niet de Russische media gelijkwaardig stellen aan de westerse in deze discussie. Dat is alsof je creationisten gelijkstelt aan biologen als het over evolutie gaat.

Naar objectiviteit moet je gewoon echt zoeken.
Zowel in westerse als in Russische media.

Je moet zelf kunnen `selecteren` :Y)
  † In Memoriam † zondag 7 september 2014 @ 01:57:38 #123
230491 Zith
pls tip
pi_144262887
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 01:54 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dan toch wel Absolut Vodka hoop ik......
[ afbeelding ]
Voor wannabe's, echte Russen drinken Stolichnaya of Rodnik. :Y
  zondag 7 september 2014 @ 01:57:39 #124
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_144262888
De Oekarinie is al zoo interessant geworden dat er niets meer op de CNN pagina te vinden is.... :Y
pi_144262922
quote:

[..]

Het ene cluster aan media, overheden en instituten verwijt het andere cluster onbetrouwbaar, dictatoriaal en minderwaardig te zijn en vice versa.
Niets nieuws onder de zon.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')