Hoezo?quote:Op zondag 7 september 2014 01:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, heel zielig maar waarschijnlijk zijn veel van die vrouwen gewoon pro Putin.
Ik ben niet degene die denkt dat poetin een complot smeed en in het geheim allemaal onzichtbare leger eenheden en tanks in oekraine heeft staan.quote:
Waarom zou dat niet mogelijk kunnen zijn? Een 'expert' zegt ook niks.quote:Op zondag 7 september 2014 01:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
http://www.independent.co(...)-rebels-9695852.html
In detail kun je dit vinden op het militaire forum wat ik eerder aangaf (militaryphotos.net). Daar zitten overigens gebruikers van over de hele wereld (ook pro-Russisch dus).
Oekraine heeft overigens 1000+ T-72 in de opslag die ze niet kunnen gebruiken en er gaan nu inderdaad geruchten dat er via via een aantal verkocht wordt vanuit Hongarije die in Oekraine moeten eindigen. Maar dat is van half augustus, die zijn dan niet nu al in het bezit van seperatisten toch mag ik aannemen? haha.
Het staat nu goed zo.quote:Op zondag 7 september 2014 01:29 schreef Nintex het volgende:
Nu dit gezeur weer over het 'gekleurd' zijn van de OP. Het lijkt wel een PR bureau met afspraken over welke termen er gebruikt moeten worden.
Eigenlijk zouden die misinformatieverspreiders gewoon opgepakt moeten worden wegens landverraad.quote:Op zondag 7 september 2014 01:27 schreef Nintex het volgende:
[..]
Russen zijn een kei in het spreiden van misinformatie en tegen het westen werkt dat erg goed, omdat wij zelfkritisch zijn en in onze media meerdere standpunten belicht worden.
De fans gebruiken al dan niet betaald dezelfde strategie. Vooral het spreiden van misinformatie gaat hen goed af. Zoals het lul verhaal dat de MH17 werd begeleid door 2 straaljagers (die technisch gezien niet eens op die hoogte kunnen vliegen) of het constante ontkennen dat er Russische soldaten in Oekraine zijn. Al die bullshit kost de VN/EU/NAVO etc. tijd en middelen om uit te zoeken. Op den duur maak je de informatie zo troebel dat niemand meer precies weet hoe de vork in de steel zit.
Classic Putin.
Als dit door zet mogen ze een cel delen met de lui die voor IS zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden die misinformatieverspreiders gewoon opgepakt moeten worden wegens landverraad.
Zo zijn wij niet, maar een internetverbod voor dat gespuis lijkt mij wel,op z'n plaats.
Waar is die foto trouwens? Ik herinner me hoe maanden geleden iedereen claimde dat de rebellen met RPG-29's rondliepen...quote:Op zondag 7 september 2014 01:12 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het zou gaan om het vernieuwde T-72BM model dat Rusland niet aan andere landen verkoopt.
Meen je dit nu serieus?quote:Op zondag 7 september 2014 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden die misinformatieverspreiders gewoon opgepakt moeten worden wegens landverraad.
Zo zijn wij niet, maar een internetverbod voor dat gespuis lijkt mij wel,op z'n plaats.
Het lijkt erop dat deze vrouwen gewoon een nobel doel hebben.quote:Op zondag 7 september 2014 01:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat Putin redelijk populair is in Rusland.
Welk nobel doel?quote:Op zondag 7 september 2014 01:32 schreef .Exe het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat deze vrouwen gewoon een nobel doel hebben.
Of ze nou pro Poetin zijn doet dan verder niet ter zake.
Maar Poetin is een dictator....quote:Op zondag 7 september 2014 01:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel als je kaarsjes aansteekt om de doden te gedenken.quote:Op zondag 7 september 2014 01:33 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Maar Poetin is een dictator....
In Rusland wordt je niet opgepakt als je pro-Oekraïens bent op het internet.
Nee.quote:Op zondag 7 september 2014 01:33 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wel als je kaarsjes aansteekt om de doden te gedenken.
Toevallig met een fotograaf van Novoya gazeta erbij...quote:Op zondag 7 september 2014 01:33 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wel als je kaarsjes aansteekt om de doden te gedenken.
Je bent dus tegen vrijheid van meningsuiting..quote:Op zondag 7 september 2014 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Heulen met de vijand stel ik niet op prijs.
En dat is nobel , omdat?quote:Op zondag 7 september 2014 01:34 schreef .Exe het volgende:
[..]
Het in het licht brengen van de gevallen soldaten in de Oekraine.
Wij hebben geen Russische tactieken nodig om te winnen hoorquote:Op zondag 7 september 2014 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Heulen met de vijand stel ik niet op prijs.
Nee, ik ben tegen de agressieve expansiepolitiek van Poetin die om die expansie te bewerkstelligen onze zwakheden uitbuit via figuren zoals die ook in deze reeks veel voorkomen.quote:Op zondag 7 september 2014 01:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent dus tegen vrijheid van meningsuiting..
Ja, en het verbaal voor de vijand op nemen valt onder vrijheid van meningsuiting.quote:Op zondag 7 september 2014 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben tegen de agressieve expansiepolitiek van Poetin die om die expansie te bewerkstelligen onze zwakheden uitbuit via figuren zoals die ook in deze reeks veel voorkomen.
Die types die het voor onze vijand blijven opnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |