Het zou gaan om het vernieuwde T-72BM model dat Rusland niet aan andere landen verkoopt.quote:Op zondag 7 september 2014 01:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
http://www.independent.co(...)-rebels-9695852.html
In detail kun je dit vinden op het militaire forum wat ik eerder aangaf (militaryphotos.net). Daar zitten overigens gebruikers van over de hele wereld (ook pro-Russisch dus).
Oekraine heeft overigens 1000+ T-72 in de opslag die ze niet kunnen gebruiken en er gaan nu inderdaad geruchten dat er via via een aantal verkocht wordt vanuit Hongarije die in Oekraine moeten eindigen. Maar dat is van half augustus, die zijn dan niet nu al in het bezit van seperatisten toch mag ik aannemen? haha.
Ik vermoed dat de Oekraïense regering dat ook wel gaat zeggen als Mariupol continu door de Russen beschoten wordt.quote:Op zondag 7 september 2014 01:12 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Een bestand is aan flarden als één van de partijen dat zegt.
I know maar er zitten hier fokkers die weigeren te geloven dat de russen actief zijn in Oekraine (en dan bedoel ik niet vrijwilligers). Dat valt mijn inziens inmiddels niet meer met droge ogen te ontkennen.quote:Op zondag 7 september 2014 01:12 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het zou gaan om het vernieuwde T-72BM model dat Rusland niet aan andere landen verkoopt.
twitter:RolandOliphant twitterde op zondag 07-09-2014 om 01:14:00Aaaaand one more volley of something or other explosive. Bedtime reageer retweet
Volgens mij staan die nog ik Kievquote:Op zondag 7 september 2014 01:15 schreef phpmystyle het volgende:
Is het Oekrainnse leger al full operationel? Zijn alle tanks en raketsystemen al in gebruik genomen?
Dat is inderdaad heel onwaarschijnlijk. Vooral ook omdat de plek waar de separatisten evt. veel Oekraïens materieel buitgemaakt zou hebben, al sinds de eerste helft van juli (of nog eerder) niet meer bevoorraad kon worden.quote:Op zondag 7 september 2014 01:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Maar dat is van half augustus, die zijn dan niet nu al in het bezit van seperatisten toch mag ik aannemen? haha.
Geen idee hoor, zij mailen mij geen inventarisatielijst met de voertuigen die in gebruik zijn genomenquote:
Hoe ze dat zo hardnekkig volhouden is mij ook een raadsel.quote:Op zondag 7 september 2014 01:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
I know maar er zitten hier fokkers die weigeren te geloven dat de russen actief zijn in Oekraine (en dan bedoel ik niet vrijwilligers). Dat valt mijn inziens inmiddels niet meer met droge ogen te ontkennen.
quote:Op zondag 7 september 2014 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe ze dat zo hardnekkig volhouden is mij ook een raadsel.
Tenzij ze door de FSB worden betaald om Russische propaganda op westerse fora te verspreiden.
Ehh, RT is alleen maar Russische propagandaquote:Op zondag 7 september 2014 01:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Waarom staat RT eigenlijk niet als news~source in de Op?
Niet dat ik dat kijk (nouja heb me gisteren geabboneerd op een afgeleide er van op yt maar dat terzijde)
maar het is toch een nieuwsbron met enige relevantie, dat er ook propaganda op te zien is doet er niet toe, dat is ook zat op bronnen die wel in de op staan.
Continu beschoten? Berichten spreken over 16 GRAD raketten. Andere over artillerie. Eerste ontploffingen werden 10 km van de stad gehoord, pas daarna werd het checkpoint bij Mariupol beschoten.quote:Op zondag 7 september 2014 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de Oekraïense regering dat ook wel gaat zeggen als Mariupol continu door de Russen beschoten wordt.
twitter:JeroenAkkermans twitterde op zondag 07-09-2014 om 01:18:42Russische soldatenmoeders publiceren foto's van hun in Oekraïne omgekomen zonen. http://t.co/9XbWfQWRXQ reageer retweet
BNW is die kant op >>>quote:Op zondag 7 september 2014 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ehh, RT is alleen maar Russische propaganda
De BBC had het net over continuing shelling.quote:Op zondag 7 september 2014 01:20 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Continu beschoten? Berichten spreken over 16 GRAD raketten. Andere over artillerie. Eerste ontploffingen werden 10 km van de stad gehoord, pas daarna werd het checkpoint bij Mariupol beschoten.
Een tweet van pro-Kiev meldde dat de Oekrainse troepen opdracht hadden gekregen om aan te vallen.
Journalisten melden dat er voor de beschieting van het checkpoint Oekrainse legervoertuigen voorbijreden, in welke richting werd er niet bij gezegd, maar als die de stad inreden kan dat duiden op terugtrekken na een mislukte aanval.
Tja, RFE/RL staat ook in de OP...quote:Op zondag 7 september 2014 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ehh, RT is alleen maar Russische propaganda
Het liveblog van RT ook.quote:Op zondag 7 september 2014 01:22 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Tja, RFE/RL staat ook in de OP...
Deze jongens waren allen op vakantiequote:Op zondag 7 september 2014 01:20 schreef .Exe het volgende:
twitter:JeroenAkkermans twitterde op zondag 07-09-2014 om 01:18:42Russische soldatenmoeders publiceren foto's van hun in Oekraïne omgekomen zonen. http://t.co/9XbWfQWRXQ reageer retweet
Russen zijn een kei in het spreiden van misinformatie en tegen het westen werkt dat erg goed, omdat wij zelfkritisch zijn en in onze media meerdere standpunten belicht worden.quote:Op zondag 7 september 2014 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe ze dat zo hardnekkig volhouden is mij ook een raadsel.
Tenzij ze door de FSB worden betaald om Russische propaganda op westerse fora te verspreiden.
Zeker!quote:Op zondag 7 september 2014 01:26 schreef chroestjov het volgende:
De OP is inderdaad ''gekleurd'' te noemen.
RT zou gewoon bij de media vermeld moeten staan.
Jaja, heel zielig maar waarschijnlijk zijn veel van die vrouwen gewoon pro Putin.quote:Op zondag 7 september 2014 01:20 schreef .Exe het volgende:
Dat is het enige puntje? Die OP is wel erg gekleurd ja.quote:Op zondag 7 september 2014 01:26 schreef chroestjov het volgende:
De OP is inderdaad ''gekleurd'' te noemen.
RT zou gewoon bij ''media'' vermeld moeten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |