Zij is daar in dat gebied en doet verslag van wat ze ziet.quote:Op zondag 7 september 2014 00:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Opnieuw een of ander vaag filmpje waaraan niet te zien is dat het het Russische leger is.
Wat moet ik met deze tweet, een of andere politica van de Groenen?
Dat eerste wordt gezegd door de pro-Oekraners maar ik heb nog geen bewijs gezien. Hongarije heeft T-72's verkocht aan Oekrane.quote:Op zondag 7 september 2014 00:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Veel van de wapens die gebruikt worden waren niet eens in het bezit van het Oekraiense leger, zijn bijvoorbeeld anders geschilderd (zou jij daar moeite voor gaan doen als je het hebt gejat en voor je eigen stad vecht?), bovendien lag er amper zwaar materiaal in dat deel van het land gelegerd.
Hoe leg je dat uit?
Russian Nazi Armyquote:Op zondag 7 september 2014 00:51 schreef .Exe het volgende:
[..]
5 KIA vind ik niet echt een schermutseling
Als het waar is!twitter:lennutrajektoor twitterde op zondag 07-09-2014 om 00:42:08BREAKING Defenders of #Mariupol have heavy casualties 5 KIA, 15 WIA after #Russian Nazi army shelled the city w GRAD units. #Ukraine reageer retweet
We moeten nog maar zien of het allemaal wel zal meevallen, economie is geen exacte wetenschap.quote:Op zondag 7 september 2014 00:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Yup, omdat het relatief allemaal wel zal meevallen. En je kunt beter de tijger doden wanneer die nog klein is
Deze manquote:Op zondag 7 september 2014 00:50 schreef phpmystyle het volgende:
Gewoon rustig blijven lieve menschen. De Russische economie is tanende, roebel gaat onderuit, kortlopende lening worden gestut door de Russische overheid (Gazprom bijvoorbeeld). Het is bluf pur sang.
Het enige respect dat ik heb voor Poetin is dat hij zo rustig blijft, inflatie loopt op, voedsel moet elders vandaan gehaald worden (wat defacto duurder is), bevolking gaat op termijn morren omdat hun lonen daar niet voor gendexeerd worden.
Over welk deel van Oekrane hebben jullie het?quote:Op zondag 7 september 2014 00:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat eerste wordt gezegd door de pro-Oekraners maar ik heb nog geen bewijs gezien. Hongarije heeft T-72's verkocht aan Oekrane.
Bron voor dat laatste?
Volgens mij heeft Isral niets met mij, de EU of de NAVO te maken.quote:Op zondag 7 september 2014 00:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau, beetje consequent zijn he.
Wij (het westen) kunnen moreel gezien lastig verkondigen dat het doorzetten van imperium uitbreiden een schending is van het staakt het vuren.
Klopt, maar wat gebeurt er als je Putin ongehinderd laat doorgaan?quote:Op zondag 7 september 2014 01:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
We moeten nog maar zien of het allemaal wel zal meevallen, economie is geen exacte wetenschap.
De sancties werken op lange termijn, wij kunnen dus nog lang niet zien wie het meeste pijn gaat hebben.
Nee, heeft inderdaad niets met de NAVO te maken..quote:Op zondag 7 september 2014 01:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Isral niets met mij, de EU of de NAVO te maken.
Ok, dus het Russische leger moeten ze wel geloven?quote:Op zondag 7 september 2014 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
RT is geen militaire defensieve organisatie volgens mij.
Even mijn glazen bol uit de kast halen.quote:Op zondag 7 september 2014 01:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar wat gebeurt er als je Putin ongehinderd laat doorgaan?
Als ze vaderlandslievend zijn wel ja.quote:Op zondag 7 september 2014 01:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ok, dus het Russische leger moeten ze wel geloven?
Die les hebben we al geleerd met Hitler volgens mij.quote:Op zondag 7 september 2014 01:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar wat gebeurt er als je Putin ongehinderd laat doorgaan?
Ach, dat zou jij misschien ook zeggen als jouw land wordt bezet en je doodsangsten uitstaatquote:Op zondag 7 september 2014 01:00 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Russian Nazi Armyx999999999999999999999999999999999999999
Ja we weten nou wel dat er een benzinestation in brand staat, dat is de afgelopen uren al honderdduizend keer gemeld.quote:Op zondag 7 september 2014 01:04 schreef remlof het volgende:
BBC World News meldt ook dat er een brandstofdepot in Mariupol in brand staat ten gevolge van beschietingen.
Als dat waar is weet ik niet, maar iets in mij zegt dat wij dat risico beter niet kunnen aangaan. En derhalve moet het Putin regime dusdanig hard bestreden worden de bevolking hem niet meer wil.quote:Op zondag 7 september 2014 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Die les hebben we al geleerd met Hitler volgens mij.
"Continuing shelling" zegt mij dat het bestand aan flarden is.quote:Op zondag 7 september 2014 01:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja we weten nou wel dat er een benzinestation in brand staat, dat is de afgelopen uren al honderdduizend keer gemeld.
Nee thanksquote:
Dan zouden we die waarschijnlijk horen op de live feed.quote:Op zondag 7 september 2014 01:07 schreef .Exe het volgende:
CNN ter plaatse meldt dat er nog steeds ontploffingen worden gehoord bij Mariupol(nu op CNN)
http://www.independent.co(...)-rebels-9695852.htmlquote:Op zondag 7 september 2014 00:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat eerste wordt gezegd door de pro-Oekraners maar ik heb nog geen bewijs gezien. Hongarije heeft T-72's verkocht aan Oekrane.
Bron voor dat laatste?
Een bestand is aan flarden als n van de partijen dat zegt.quote:Op zondag 7 september 2014 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
"Continuing shelling" zegt mij dat het bestand aan flarden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |