Maar dit is gewoon hoe ik normaal benquote:Op zondag 7 september 2014 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind je altijd vrij chagrijnig en gereserveerd. Doe eens een beetje vrolijk.
Sommige mensen vinden dat wel oké hoor.quote:Op zondag 7 september 2014 00:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon hoe ik normaal ben
Dat was het antwoordquote:Op zondag 7 september 2014 00:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ontwijk je nu de vraag omdat het antwoord je niet bevalt?
Een paarquote:Op zondag 7 september 2014 00:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat wel oké hoor.
Hebberig zeg. Dan wil ik ook nog 1quote:Op zondag 7 september 2014 00:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oké maar dan wil ik wel Vera erbij
Ik vind sommige mensen ook wel okee.quote:Op zondag 7 september 2014 00:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar zo is ze niet echt het is een houding, dunkt mequote:Op zondag 7 september 2014 00:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoh haar schaamlippen plakken aan elkaar van kutvocht zodra ik haar weer eens seksueel intimideer, dus die kiest gegarandeert voor mij.quote:Op zondag 7 september 2014 00:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ontwijk je nu de vraag omdat het antwoord je niet bevalt?
Aha. Dat kan. Het leven is ook niet altijd een feest maar soms houses, moet je even een zonnebril opzetten als het regent, dan regent het wat minder.quote:Op zondag 7 september 2014 00:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon hoe ik normaal ben
Jij mag Etsu wel hebben denk ik.quote:Op zondag 7 september 2014 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebberig zeg. Dan wil ik ook nog 1
regel jij houses ik regel vb..quote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die zie ik al een paar maanden, maar er gebeurt nog altijd niets tussen die twee.
Truste.quote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Dat kan. Het leven is ook niet altijd een feest maar soms houses, moet je even een zonnebril opzetten als het regent, dan regent het wat minder.
Jezelf voor de gek houden. Dan blijft het leven leuk.
Van mij heb je in ieder geen last meer, ik ga naar bed.
Nachtbagger ze luitjes!
Fijne avond iedereen
Ik zal het onthouden. Slaap lekkerquote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Dat kan. Het leven is ook niet altijd een feest maar soms houses, moet je even een zonnebril opzetten als het regent, dan regent het wat minder.
Nachtbagger ze luitjes!
Fijne avond iedereen
Die tepels lijken op van die snoepjesquote:
2 voor 2 is dat dan tochquote:Op zondag 7 september 2014 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebberig zeg. Dan wil ik ook nog 1
quote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
maar soms houses, moet je even een zonnebril opzetten als het regent, dan regent het wat minder.
Slaap lekker Frankiequote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nachtbagger ze luitjes!
Fijne avond iedereen
Liever Paxcon danquote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij mag Etsu wel hebben denk ik.
Zit iedereen niet in een houding? Wanneer ben je echt?quote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maar zo is ze niet echt het is een houding, dunkt me
Kijk dit bedoel ik. Kun je nagaan wat ik zou moeten tolereren als ik me vrolijk en uitnodigend zou gedragen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoh haar schaamlippen plakken aan elkaar van kutvocht zodra ik haar weer eens seksueel intimideer, dus die kiest gegarandeert voor mij.
Picsquote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
2 voor 2 is dat dan toch
Mijn stiefzusje is best veel waard
peacequote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nachtbagger ze luitjes!
Fijne avond iedereen
Negeren werkt het beste geloof ik. In een narcistische gedachtegang bevestig je namelijk z'n bewering.quote:Op zondag 7 september 2014 00:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik. Kun je nagaan wat ik zou moeten tolereren als ik me vrolijk en uitnodigend zou gedragen.
CHOO CHOOquote:Op zondag 7 september 2014 00:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit maar het heeft m'n voorkeur niet denk ik.
Wat een sletquote:Op zondag 7 september 2014 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die zit al met Fylax te sjansen.
redelijk helderquote:Op zondag 7 september 2014 00:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit maar het heeft m'n voorkeur niet denk ik.
Voor mij bedoel ik danquote:
Dat is gewoon omdat je niet weet hoe je je aan je diepste gevoelens moet toegeven.quote:Op zondag 7 september 2014 00:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik. Kun je nagaan wat ik zou moeten tolereren als ik me vrolijk en uitnodigend zou gedragen.
nu is het niet leuk meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Oh jezus Hoinkquote:Op zondag 7 september 2014 00:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat je niet weet hoe je je aan je diepste gevoelens moet toegeven.
Voor een sterke vrouw is dit taboo en een taboo is verschrikkelijk geil.
quote:Op zondag 7 september 2014 00:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nu is het niet leuk meerDie kende ik wel maar ik moest aan die brandende trein denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Ik ben geen narcist.quote:Op zondag 7 september 2014 00:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Negeren werkt het beste geloof ik. In een narcistische gedachtegang bevestig je namelijk z'n bewering.
Goede vraag! Weet er even geen antwoord opquote:Op zondag 7 september 2014 00:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zit iedereen niet in een houding? Wanneer ben je echt?
Ok man.quote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh jezus Hoink. Zelfs vanuit een hilarisch oogpunt is dit anti-grappig.
Bedankt voor je mening, Hans, daar zaten we echt op te wachten.quote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
Had liever deadprez gehad en ik ben nog wel zn grootste vijand.
Hij is dan ook een gore klootzak maar hij verdiende het om mod te worden.
Als je de studies erop natrekt is een narcist trots op z'n aandoening en zal zelf ook bevestigen dat hij een narcist is.quote:
Jij hebt toch gewoon een vriendin?! Waarom heb je de behoefte dit soort berichtjes te plaatsen. Wat is de end-game hier?quote:Op zondag 7 september 2014 00:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat je niet weet hoe je je aan je diepste gevoelens moet toegeven.
Voor een sterke vrouw is dit taboo en een taboo is verschrikkelijk geil.
quote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
Door gedrag, niet door tekstuele bevestiging.quote:Op zondag 7 september 2014 00:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je de studies erop natrekt is een narcist trots op z'n aandoening en zal zelf ook bevestigen dat hij een narcist is.
Nee wij zijn gewoon bros.quote:Op zondag 7 september 2014 00:23 schreef Thezappa het volgende:
is dit een love thing tussen vb en ledzep?
Soms wil je gewoon even naast de pot pissen. Begrijp je dat echt niet.quote:Op zondag 7 september 2014 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewoon een vriendin?! Waarom heb je de behoefte dit soort berichtjes te plaatsen. Wat is de end-game hier?
Nee wij zijn gewoon bros.quote:Op zondag 7 september 2014 00:23 schreef Thezappa het volgende:
is dit een love thing tussen vb en ledzep?
Slechte VI imatie. Verder ben jij dr meest levenloze troll hier. Dat is ook een leuke mening je? Jij bent non stop online: geen mening. Je doet geen uni: geen me.ing maar feit. Je moeder is dik: feitquote:Op zondag 7 september 2014 00:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening, Hans, daar zaten we echt op te wachten.
ok manquote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
Hoink quote één of ander niet collegiaal getoetst artikel/onderzoek van laatstquote:Op zondag 7 september 2014 00:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Door gedrag, niet door tekstuele bevestiging.
ik heb zeker 3 minuten gelachen hieromquote:
Nee, deze zal zelf letterlijk toegeven dat hij narcistisch is, kusje.quote:Op zondag 7 september 2014 00:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Door gedrag, niet door tekstuele bevestiging.
Dat is dan wel weer overdrevenquote:Op zondag 7 september 2014 00:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik heb zeker 3 minuten gelachen hierom
Jij kijkt zeker nooit Criminal Minds.quote:Op zondag 7 september 2014 00:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, deze zal zelf letterlijk toegeven dat hij narcistisch is, kusje.
Voel je in ieder geval iets.quote:Op zondag 7 september 2014 00:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik voel me altijd wel een beetje slecht nadat ik heb zitten lachen om zoiets.
In het oude Griekenland was een lichtelijk homo-erotische vriendschap tussen twee mannen heel normaal.quote:
Waarom?quote:Op zondag 7 september 2014 00:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
In het Romeinse Rijk ook. Je punt?quote:Op zondag 7 september 2014 00:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
In het oude Griekenland was een lichtelijk homo-erotische vriendschap tussen twee mannen heel normaal.
Het gaat om JantjeVertongen, dat geeft niet.quote:Op zondag 7 september 2014 00:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben ook niet boos manquote:Op zondag 7 september 2014 00:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
In het oude Griekenland was een lichtelijk homo-erotische vriendschap tussen twee mannen heel normaal.
Dat het wel ok is dat ik een flikker benquote:Op zondag 7 september 2014 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In het Romeinse Rijk ook. Je punt?
Laterquote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
Jullie redden het, later, was weer eens leuk.
je gaat niet stappen, dus ook niet na bedquote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
Dominantie. Ik heb niet de intentie in je broekje te komen maar je algehele houding en gedachtes over zulk gedrag dwingen me bijna je op deze manier te stangen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewoon een vriendin?! Waarom heb je de behoefte dit soort berichtjes te plaatsen. Wat is de end-game hier?
Blijf nog effe joh, je weet toch, Yolo.quote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |