Truste.quote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Dat kan. Het leven is ook niet altijd een feest maar soms houses, moet je even een zonnebril opzetten als het regent, dan regent het wat minder.
Jezelf voor de gek houden. Dan blijft het leven leuk.
Van mij heb je in ieder geen last meer, ik ga naar bed.
Nachtbagger ze luitjes!
Fijne avond iedereen
Ik zal het onthouden. Slaap lekkerquote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha. Dat kan. Het leven is ook niet altijd een feest maar soms houses, moet je even een zonnebril opzetten als het regent, dan regent het wat minder.
Nachtbagger ze luitjes!
Fijne avond iedereen
Die tepels lijken op van die snoepjesquote:
2 voor 2 is dat dan tochquote:Op zondag 7 september 2014 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebberig zeg. Dan wil ik ook nog 1
quote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
maar soms houses, moet je even een zonnebril opzetten als het regent, dan regent het wat minder.
Slaap lekker Frankiequote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nachtbagger ze luitjes!
Fijne avond iedereen
Liever Paxcon danquote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij mag Etsu wel hebben denk ik.
Zit iedereen niet in een houding? Wanneer ben je echt?quote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maar zo is ze niet echt het is een houding, dunkt me
Kijk dit bedoel ik. Kun je nagaan wat ik zou moeten tolereren als ik me vrolijk en uitnodigend zou gedragen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoh haar schaamlippen plakken aan elkaar van kutvocht zodra ik haar weer eens seksueel intimideer, dus die kiest gegarandeert voor mij.
Picsquote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
2 voor 2 is dat dan toch
Mijn stiefzusje is best veel waard
peacequote:Op zondag 7 september 2014 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nachtbagger ze luitjes!
Fijne avond iedereen
Negeren werkt het beste geloof ik. In een narcistische gedachtegang bevestig je namelijk z'n bewering.quote:Op zondag 7 september 2014 00:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik. Kun je nagaan wat ik zou moeten tolereren als ik me vrolijk en uitnodigend zou gedragen.
CHOO CHOOquote:Op zondag 7 september 2014 00:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit maar het heeft m'n voorkeur niet denk ik.
Wat een sletquote:Op zondag 7 september 2014 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die zit al met Fylax te sjansen.
redelijk helderquote:Op zondag 7 september 2014 00:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit maar het heeft m'n voorkeur niet denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |