Voor mij bedoel ik danquote:
Dat is gewoon omdat je niet weet hoe je je aan je diepste gevoelens moet toegeven.quote:Op zondag 7 september 2014 00:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik. Kun je nagaan wat ik zou moeten tolereren als ik me vrolijk en uitnodigend zou gedragen.
nu is het niet leuk meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Oh jezus Hoinkquote:Op zondag 7 september 2014 00:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat je niet weet hoe je je aan je diepste gevoelens moet toegeven.
Voor een sterke vrouw is dit taboo en een taboo is verschrikkelijk geil.
quote:Op zondag 7 september 2014 00:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nu is het niet leuk meerDie kende ik wel maar ik moest aan die brandende trein denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Ik ben geen narcist.quote:Op zondag 7 september 2014 00:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Negeren werkt het beste geloof ik. In een narcistische gedachtegang bevestig je namelijk z'n bewering.
Goede vraag! Weet er even geen antwoord opquote:Op zondag 7 september 2014 00:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zit iedereen niet in een houding? Wanneer ben je echt?
Ok man.quote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh jezus Hoink. Zelfs vanuit een hilarisch oogpunt is dit anti-grappig.
Bedankt voor je mening, Hans, daar zaten we echt op te wachten.quote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
Had liever deadprez gehad en ik ben nog wel zn grootste vijand.
Hij is dan ook een gore klootzak maar hij verdiende het om mod te worden.
Als je de studies erop natrekt is een narcist trots op z'n aandoening en zal zelf ook bevestigen dat hij een narcist is.quote:
Jij hebt toch gewoon een vriendin?! Waarom heb je de behoefte dit soort berichtjes te plaatsen. Wat is de end-game hier?quote:Op zondag 7 september 2014 00:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat je niet weet hoe je je aan je diepste gevoelens moet toegeven.
Voor een sterke vrouw is dit taboo en een taboo is verschrikkelijk geil.
quote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
Door gedrag, niet door tekstuele bevestiging.quote:Op zondag 7 september 2014 00:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je de studies erop natrekt is een narcist trots op z'n aandoening en zal zelf ook bevestigen dat hij een narcist is.
Nee wij zijn gewoon bros.quote:Op zondag 7 september 2014 00:23 schreef Thezappa het volgende:
is dit een love thing tussen vb en ledzep?
Soms wil je gewoon even naast de pot pissen. Begrijp je dat echt niet.quote:Op zondag 7 september 2014 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewoon een vriendin?! Waarom heb je de behoefte dit soort berichtjes te plaatsen. Wat is de end-game hier?
Nee wij zijn gewoon bros.quote:Op zondag 7 september 2014 00:23 schreef Thezappa het volgende:
is dit een love thing tussen vb en ledzep?
Slechte VI imatie. Verder ben jij dr meest levenloze troll hier. Dat is ook een leuke mening je? Jij bent non stop online: geen mening. Je doet geen uni: geen me.ing maar feit. Je moeder is dik: feitquote:Op zondag 7 september 2014 00:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening, Hans, daar zaten we echt op te wachten.
ok manquote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef jantjevertonghen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |