Hoink quote één of ander niet collegiaal getoetst artikel/onderzoek van laatstquote:Op zondag 7 september 2014 00:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Door gedrag, niet door tekstuele bevestiging.
ik heb zeker 3 minuten gelachen hieromquote:
Nee, deze zal zelf letterlijk toegeven dat hij narcistisch is, kusje.quote:Op zondag 7 september 2014 00:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Door gedrag, niet door tekstuele bevestiging.
Dat is dan wel weer overdrevenquote:Op zondag 7 september 2014 00:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik heb zeker 3 minuten gelachen hierom
Jij kijkt zeker nooit Criminal Minds.quote:Op zondag 7 september 2014 00:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, deze zal zelf letterlijk toegeven dat hij narcistisch is, kusje.
Voel je in ieder geval iets.quote:Op zondag 7 september 2014 00:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik voel me altijd wel een beetje slecht nadat ik heb zitten lachen om zoiets.
In het oude Griekenland was een lichtelijk homo-erotische vriendschap tussen twee mannen heel normaal.quote:
Waarom?quote:Op zondag 7 september 2014 00:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
In het Romeinse Rijk ook. Je punt?quote:Op zondag 7 september 2014 00:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
In het oude Griekenland was een lichtelijk homo-erotische vriendschap tussen twee mannen heel normaal.
Het gaat om JantjeVertongen, dat geeft niet.quote:Op zondag 7 september 2014 00:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ben ook niet boos manquote:Op zondag 7 september 2014 00:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
In het oude Griekenland was een lichtelijk homo-erotische vriendschap tussen twee mannen heel normaal.
Dat het wel ok is dat ik een flikker benquote:Op zondag 7 september 2014 00:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In het Romeinse Rijk ook. Je punt?
Laterquote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
Jullie redden het, later, was weer eens leuk.
je gaat niet stappen, dus ook niet na bedquote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
Dominantie. Ik heb niet de intentie in je broekje te komen maar je algehele houding en gedachtes over zulk gedrag dwingen me bijna je op deze manier te stangen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewoon een vriendin?! Waarom heb je de behoefte dit soort berichtjes te plaatsen. Wat is de end-game hier?
Blijf nog effe joh, je weet toch, Yolo.quote:Op zondag 7 september 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |