Ik zeker niet hequote:Op zondag 7 september 2014 23:55 schreef Jimbo het volgende:
En schiet nou maar op typ, dan mag je in mn fireteam. Als een baas!
een 70 kan je makkelijk helpen op Torment...quote:Op maandag 8 september 2014 00:51 schreef Santello het volgende:
Diablo level 62. Moet Malthael verslaan. Wie wil er helpen?
Liefst met 4 man omdat ik op Torment difficulty speel. Rete moeilijk
Edit: Shiiiiit. Master is ook taai. Dit moet je niet alleen spelen
Dat mag natuurlijk ook! Dan doen we het gewoon difficulty IIquote:Op maandag 8 september 2014 01:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
een 70 kan je makkelijk helpen op Torment...
Ga morgen wel even een rondje bellen.quote:Op zondag 7 september 2014 23:55 schreef Jimbo het volgende:
En schiet nou maar op typ, dan mag je in mn fireteam. Als een baas!
Nee je begrijpt het nietquote:Op maandag 8 september 2014 07:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat paniekerige hierHet is maar een spelletje... De servers zijn toch onbereikbaar op launch day
Zul je zien: hebben ze het spel is het uneens niet meer zo leuk als ze dachtenquote:Op maandag 8 september 2014 07:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat paniekerige hierHet is maar een spelletje... De servers zijn toch onbereikbaar op launch day
Als het een nieuwe Mario was lag jij al 2 weken voor de deur mangquote:Op maandag 8 september 2014 07:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2014 23:13 schreef Jimbo het volgende:
Zieke library inmidds53 digital games en nog t idee dat ik niks heb om te spelen.
Dat is de hype in dit topic bij elke game. Maandenlang roepen dat ze er zo'n zin in hebben, en een week later is het niet meer leuk. In plaats van zich maanden kunnen vermaken met een game, wordt er doorheen geracet en is het op naar de volgende hype.quote:Op maandag 8 september 2014 08:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zul je zien: hebben ze het spel is het uneens niet meer zo leuk als ze dachten
ook goedquote:
Sorry moest ineens weg gisteren, maar damn na 30x dood te gaan tegen Malthael had ik het ook wel een beetje gehadquote:Op maandag 8 september 2014 00:51 schreef Santello het volgende:
TypischFeyenoord010quote:Op maandag 8 september 2014 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga morgen wel even een rondje bellen.
Even een PSNnaam verzinnen.
Dat hoop ik, koop ik hem over 2 weken tweedehands voor drie tientjesquote:Op maandag 8 september 2014 08:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zul je zien: hebben ze het spel is het uneens niet meer zo leuk als ze dachten
Heb m alleen op de pc, dus gaat niet werken voor mij.quote:Op maandag 8 september 2014 00:51 schreef Santello het volgende:
Je kunt er wel vanuit gaan dat Destiny snel 2ehands beschikbaar is ja.quote:Op maandag 8 september 2014 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat hoop ik, koop ik hem over 2 weken tweedehands voor drie tientjes
idd, helemaal omdat mensen goedkoper uit zijn met dat pakket kopen, destiny voor 30 verkopen ipv ps4 los halen.quote:Op maandag 8 september 2014 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt er wel vanuit gaan dat Destiny snel 2ehands beschikbaar is ja.
Dat gaat vaak hand in hand he, teveel games kopen en je weet niet meer waar je aan moet beginnen.quote:Op zondag 7 september 2014 23:13 schreef Jimbo het volgende:
Zieke library inmidds53 digital games en nog t idee dat ik niks heb om te spelen.
quote:Op maandag 8 september 2014 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat hoop ik, koop ik hem over 2 weken tweedehands voor drie tientjes
Dit jaquote:Op maandag 8 september 2014 09:20 schreef Jimbo het volgende:
Nog een dagje tot destiny(maakt schreeuw geluiden)
Kan niet wachten tot ik terug ben van mn werk morgen
Ik heb morgenavond een meeting van de zaak... Wat een horror-timing is dat zegquote:Op maandag 8 september 2014 09:20 schreef Jimbo het volgende:
Waarom heb je 3 destinys besteld?quote:Op zondag 7 september 2014 19:09 schreef Jimbo het volgende:
Hmph niu twijfel ik
destiny uit de usa limited edition, 69 eur.
Heb de normale voor 52 (exp passes er nog bij kom je op 90 uit)
maar ook de ghost edition is onderweg, die is 150... en heb je items die ik toch nooit meer gebruik
zodat hij straks kan zeggen dat hij 56 spellen heeftquote:Op maandag 8 september 2014 11:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Waarom heb je 3 destinys besteld?
quote:Op maandag 8 september 2014 11:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zodat hij straks kan zeggen dat hij 56 spellen heeft
Hatseflats !!quote:Hey David
Gefeliciteerd! Je hebt een exemplaar van Diablo III UEE (PS4) gewonnen met onze wedstrijd.
Bezorg aub zsm je volledige adresgegevens zodat we de game kunnen opsturen.
De OPM-crew
De boetes daarop kunnen nogal hoog zijn weet ik... Je hebt wel altijd van die tenten die het toch doen en je hoort dan weinig over die boetes is mijn ervaring. Ben wel eens benieuwd hoe dat nu echt zit.quote:Op maandag 8 september 2014 11:18 schreef 7nightwing7 het volgende:
ps4 Destiny:
Verschillende winkels hier in de buurt al gebeld. (Bart Smit, Mediamarkt, Game Mania). Ze hebben hem wel al, maar mogen nog niet verkopen. Wat maakt het uit, de servers gaan toch pas morgen online. Dus spelen gaat nog niet. Verkoop die game gewoon al. Scheelt mij weer een ritje morgen.
Ik werk bij een filmdistributeur en bij sommige films werkt het ook zo.quote:Op maandag 8 september 2014 11:23 schreef jackson het volgende:
[..]
De boetes daarop kunnen nogal hoog zijn weet ik... Je hebt wel altijd van die tenten die het toch doen en je hoort dan weinig over die boetes is mijn ervaring. Ben wel eens benieuwd hoe dat nu echt zit.
Kijk, goed om te horen.... Aanpakken die tenten.quote:Op maandag 8 september 2014 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik werk bij een filmdistributeur en bij sommige films werkt het ook zo.
En wij hebben weldegelijk boetes uitgedeeld aan klanten die een titel te vroeg in de schappen legten.
Ik maak echt mega veel typfouten, maar deze is wel echt koningquote:Op maandag 8 september 2014 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En wij hebben weldegelijk boetes uitgedeeld aan klanten die een titel te vroeg in de schappen legten.
Ja ja ja ja ja jaquote:Op maandag 8 september 2014 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik maak echt mega veel typfouten, maar deze is wel echt koning![]()
Verstandig! De webapp voor FUT gaat aankomende vrijdag los is de verwachting.quote:Op maandag 8 september 2014 12:06 schreef Massief het volgende:
Fifa 15 besteld.
Mijn tweede game op de ps4 na Fifa 14.
Ja er zullen vast nieuwe irritaties inzitten maar we gaan het weer een kans geven. Ondanks dat EA er natuurlijk geen flikker aan doet als je op jaarbasis kijkt..quote:Op maandag 8 september 2014 12:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Verstandig! De webapp voor FUT gaat aankomende vrijdag los is de verwachting.
Heb er wel weer zin in.
Er zitten inderdaad elk jaar weer nieuwe frustraties in... Moet zeggen dat ik van weinig games zo over de rooie kan gaan als Fifa. Sterker nog, heb het met geen enkel andere titel dat ik me er überhaupt iets van aantrek.quote:Op maandag 8 september 2014 12:21 schreef Massief het volgende:
[..]
Ja er zullen vast nieuwe irritaties inzitten maar we gaan het weer een kans geven. Ondanks dat EA er natuurlijk geen flikker aan doet als je op jaarbasis kijkt..
wees blij dat jullie troep verkocht wordtquote:Op maandag 8 september 2014 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En wij hebben weldegelijk boetes uitgedeeld aan klanten die een titel te vroeg in de schappen plaatsten.
Doe dat dan ook niet!quote:Op maandag 8 september 2014 12:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Er zitten inderdaad elk jaar weer nieuwe frustraties in... Moet zeggen dat ik van weinig games zo over de rooie kan gaan als Fifa. Sterker nog, heb het met geen enkel andere titel dat ik me er überhaupt iets van aantrek.
EA doet er inderdaad bijzonder weinig aan. Het feit dat de huidige webapp al maanden achterelkaar niet functioneert zegt genoeg. De server problemen zijn enorm terwijl Fifa 14 al bijna een jaar live is. Als je erover nadenkt moet je die troep eigenlijk niet meer kopen... Enfin.
Jij had ook besteld bij Bart Smit toch? Staat er bij jou al dat PostNL het pakket aan het verwerken is? Bij mij zegt Track and Trace nog steeds dat het pakket bij Bart Smit ligt nog.quote:Op maandag 8 september 2014 09:20 schreef Jimbo het volgende:
Laat maar weten... Dan ben ik erbijquote:Op maandag 8 september 2014 12:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet!
Kunnen we tenminste weer eens BF4 spelen
Ik heb de game al bijna een half jaar niet meer opgestartquote:Op maandag 8 september 2014 12:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Laat maar weten... Dan ben ik erbij. Multiplayer BF sowieso voor Fifa hoor!
Ben alleen vrij (lees: heel erg) slecht. Maar dan schieten ze mij overhoop en kun jij verder lopen.
Geen paniek. Bol geeft hier ook nog niks aanquote:Op maandag 8 september 2014 12:27 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jij had ook besteld bij Bart Smit toch? Staat er bij jou al dat PostNL het pakket aan het verwerken is? Bij mij zegt Track and Trace nog steeds dat het pakket bij Bart Smit ligt nog.
Erm?quote:Op maandag 8 september 2014 12:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wees blij dat jullie troep verkocht wordt
Met je boetes
Is toch stoer om op een forum te zeggen dat je er 3 besteld hebt maar in werkelijkheid er maar eentje of geen besteld hebt?quote:Op maandag 8 september 2014 11:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hehe. Maakt niet uit joh. Was we lachen!quote:Op maandag 8 september 2014 09:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry moest ineens weg gisteren, maar damn na 30x dood te gaan tegen Malthael had ik het ook wel een beetje gehad
Ik krijg vrijdag al een mailtje dat hij verstuurd was, inclusief Track&Trace code. De mijn pakket app en postnl.nl geven echter al sinds vrijdag aan dat de verzender het pakket klaar maakt voor verzending etc, vandaar.quote:Op maandag 8 september 2014 12:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen paniek. Bol geeft hier ook nog niks aan. Ik verwacht vannacht een mailtje dat ze hem opsturen, dat is eigenlijk altijd zo.
Hmmm, vreemd. Waarschijnlijk gewoon morgen binnenquote:Op maandag 8 september 2014 12:43 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik krijg vrijdag al een mailtje dat hij verstuurd was, inclusief Track&Trace code. De mijn pakket app en postnl.nl geven echter al sinds vrijdag aan dat de verzender het pakket klaar maakt voor verzending etc, vandaar.
Vrijdag versturen met afleverdatum 9-9.quote:Op maandag 8 september 2014 12:43 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik krijg vrijdag al een mailtje dat hij verstuurd was, inclusief Track&Trace code. De mijn pakket app en postnl.nl geven echter al sinds vrijdag aan dat de verzender het pakket klaar maakt voor verzending etc, vandaar.
Ik was wel jaloers op je ranged attacks, jij kon tenminste nog wegrennen, dat lukte me echt niet tegen die one-hit-kills de hele tijdquote:Op maandag 8 september 2014 12:38 schreef Santello het volgende:
[..]
Hehe. Maakt niet uit joh. Was we lachen!
Waarom niet gewoon de moeilijkheidsgraad één stapje lager als je blijkbaar voortdurend dood gaat?quote:Op maandag 8 september 2014 13:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik was wel jaloers op je ranged attacks, jij kon tenminste nog wegrennen, dat lukte me echt niet tegen die one-hit-kills de hele tijd
Omdat het niet mìjn game wasquote:Op maandag 8 september 2014 13:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de moeilijkheidsgraad één stapje lager als je blijkbaar voortdurend dood gaat?
Ik ben inmiddels bijna toe aan Torment 3. Gearen gaat toch nog best langzaam.
Hoezo?quote:Op maandag 8 september 2014 13:53 schreef Quantic het volgende:
Ik ben echt bang dat destiny een groot dlc uitmelk festijn gaat worden.
Naja als het DLC wordt zoals Borderlands 2 DLC, dan mag het van mij wel hoor. Die DLC pakketten waren echt superquote:Op maandag 8 september 2014 13:53 schreef Quantic het volgende:
Ik ben echt bang dat destiny een groot dlc uitmelk festijn gaat worden.
Was het je al is gelukt?quote:Op maandag 8 september 2014 01:22 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk ook! Dan doen we het gewoon difficulty II
Zijn toch gewoon bluray doosjes?quote:Op maandag 8 september 2014 14:34 schreef MeneerLogica het volgende:
Weet iemand waar je ps4 hoesjes koopt? Krijg via marktplaats binnen in een dvd hoes. En er is er nog eentje stuk.
Staat toch ps4 op ofzo? dacht ik.quote:Op maandag 8 september 2014 14:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zijn toch gewoon bluray doosjes?
Oh ja.quote:Op maandag 8 september 2014 14:44 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Staat toch ps4 op ofzo? dacht ik.
Awwquote:Op maandag 8 september 2014 10:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond een meeting van de zaak... Wat een horror-timing is dat zeg
Volgens mij duurt het niet echt lang, hopelijk rond 20.30 thuis.
quote:Op maandag 8 september 2014 11:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 september 2014 11:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zodat hij straks kan zeggen dat hij 56 spellen heeft
Dan maken we speciaal voor jou een nieuwe char aan om samen te spelenquote:Op maandag 8 september 2014 13:50 schreef MeneerLogica het volgende:
Gamesync vanochtend al verstuur bevestiging. Kan het alleen pas vrijdag spelen, dan is iedereen al goed
Dan maken we speciaal voor jou een nieuwe char aan om samen te spelenquote:Op maandag 8 september 2014 13:50 schreef MeneerLogica het volgende:
Gamesync vanochtend al verstuur bevestiging. Kan het alleen pas vrijdag spelen, dan is iedereen al goed
Zie hierboven.quote:Op maandag 8 september 2014 12:35 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Is toch stoer om op een forum te zeggen dat je er 3 besteld hebt maar in werkelijkheid er maar eentje of geen besteld hebt?
Nou nou niet zo bescheiden, jij bent gewoon echt stoer.quote:Op maandag 8 september 2014 15:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan maken we speciaal voor jou een nieuwe char aan om samen te spelen
[..]
Zie hierboven.
Niet met stoer doen te maken, het kwam gewoon even zo uit.
de CE en de normale versie gaan gewoon weer terug. (Tenzij de CE zo limtied is dat iedereen er op geilt, dan gaat ie op MP )
Dat doet deze gast dagelijks. Hij speelt alleen FIFA trouwens.quote:
of zoals onze grote vriend met de jetpack zou zeggen,quote:Op maandag 8 september 2014 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou nou niet zo bescheiden, jij bent gewoon echt stoer.
spot de fout(en)? _o-quote:
Ik heb er nog wel een paar over.quote:Op maandag 8 september 2014 14:34 schreef MeneerLogica het volgende:
Weet iemand waar je ps4 hoesjes koopt? Krijg via marktplaats binnen in een dvd hoes. En er is er nog eentje stuk.
quote:
Noord-Hollands Dagbladquote:Op maandag 8 september 2014 15:36 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Godverdomme zeg, welke krant is dit
Dagen vliegen hier ook voorbij hoor... Maar van +/- 8.30 t/m 20.15 is toch wel evenquote:Op maandag 8 september 2014 15:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Aww
Hier gaat de dag heel snel, ben van kantoor verhuisd en van PC verwisseld. Voor alles ingesteld was is het nu ook al weer 15:00
Awwquote:Op maandag 8 september 2014 15:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan maken we speciaal voor jou een nieuwe char aan om samen te spelen
Wat wil je ervoor hebben? Woon je toevallig in NH?quote:Op maandag 8 september 2014 16:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 PS4 doosjes over.
Rotterdam en 7 Euro inc.quote:Op maandag 8 september 2014 16:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben? Woon je toevallig in NH?
Herken t wel. M'n dagen zijn van 9 tot 6 (op papier) maar zit regelmatig nog tot savonds laat wat voor te bereiden of af te rondenquote:Op maandag 8 september 2014 15:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Dagen vliegen hier ook voorbij hoor... Maar van +/- 8.30 t/m 20.15 is toch wel even.
ROT-TER-DAM ! HOO-LI-GANS !quote:
Man man manquote:
Hahaha, jij bent ook een draaikontquote:Op maandag 8 september 2014 16:36 schreef Vault-Boy het volgende:
Stukje gezien en ben toch wel enthousiast geworden. Ik hou wel van die sci-fi setting en die rpg elementen dat je kan levellen en nieuwe armor of wapens kan vinden als loot. Of gewoon kan kopen bij bepaalde vendors.
Goed ook dat het levellen langzamer is geworden dan in die beta.
Eens even kijken waar ik hem bestel
Geef haar een Destiny-bundel cadeau. Kan je het daar lekker spel onder het mom van 'laten zien hoe het werkt'.quote:Op maandag 8 september 2014 16:41 schreef Cikx het volgende:
Morgen is mijn moeder jarig, dat verzin je toch niet
[..]
Man man man
Ik wist het gewoon nog niet helemaal zeker met deze game. Heb helaas de beta niet kunnen spelen anders was mijn keuze veel makkelijker geweest. Maar ik heb nu een stukje gezien en het ziet er wel echt tof uit.quote:Op maandag 8 september 2014 16:46 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent ook een draaikont.
Vrees dat ze dat niet erg op prijs stelt.quote:Op maandag 8 september 2014 16:46 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent ook een draaikont.
[..]
Geef haar een Destiny-bundel cadeau. Kan je het daar lekker spel onder het mom van 'laten zien hoe het werkt'.
Naar mijn mening had het wel iets meer RPG mogen zijn, het levelen is vrij beperkt. Het het tof gevonden als er skilltrees en dergelijke inzaten, maarja dat spreekt het mainstream publiek waarschijnlijk niet aan.quote:Op maandag 8 september 2014 16:50 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon nog niet helemaal zeker met deze game. Heb helaas de beta niet kunnen spelen anders was mijn keuze veel makkelijker geweest. Maar ik heb nu een stukje gezien en het ziet er wel echt tof uit.
En aangezien Action RPG/RPG mijn favoriete genre is. Denk ik toch dat Destiny me wel gaat bevallen
Ach studie is belangrijker moet je maar denkenquote:Op maandag 8 september 2014 16:50 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vrees dat ze dat niet erg op prijs stelt.![]()
Ik ga het ook lastig krijgen om tijd vrij te maken, ivm studie helaas.
quote:Op maandag 8 september 2014 16:52 schreef Cikx het volgende:
[..]
Naar mijn mening had het wel iets meer RPG mogen zijn, het levelen is vrij beperkt. Het het tof gevonden als er skilltrees en dergelijke inzaten, maarja dat spreekt het mainstream publiek waarschijnlijk niet aan.
Zal echt wel meevallen denk ik hoor. De halve wereld kan nu al spelen, USA komt het volk van de midnight release om een uur of 10:00 onze tijd online, tegen de tijd dat NL het spel in de post heeft, rond 16:00 ligt half de VS weer te pitten of is net aan het werk. Komt wel goed denk,quote:Op maandag 8 september 2014 16:48 schreef Disker91 het volgende:
Ik ben morgen vrij. Zal wel niet kunnen spelen, ik gok dat de servers er de hele dag uitknallen, en tegen donderdag weer redelijk werken. Ik hoop het niet though.
Nouja ik vond het een beetje karig die skills, met maar 1 speciale aanval (Granaat en melee vind ik niet echt speciaal.)quote:Op maandag 8 september 2014 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Skilltree dit dat.
Dat is zeker waar. Al was nu en nadat Dragon Age uitkomt een vakantie niet erg geweest.quote:Op maandag 8 september 2014 16:52 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ach studie is belangrijker moet je maar denken![]()
Het is dat ik nu helaas weer werkloos ben en dat ik daardoor genoeg tijd heb, maar ik ben natuurlijk ook veel liever aan het werk of wat dan ook
Ja de classes hebben maar 1 special geloof ik he?quote:Op maandag 8 september 2014 16:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nouja ik vond het een beetje karig die skills, met maar 1 speciale aanval (Granaat en melee vind ik niet echt speciaal.)
Klopt inderdaad, maar meer zal vast wel weer lastig liggen met PvP.quote:Op maandag 8 september 2014 17:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja de classes hebben maar 1 special geloof ik he?
Ach ja, ik vermaak me vast wel tot iig lvl 20, daarna eens zien hoelang het nog leuk blijft.
Shadows of Mordor en DriveClub komen er ook al snel aan...
Ach vind het nu ook niet super erg hoorquote:Op maandag 8 september 2014 16:59 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nouja ik vond het een beetje karig die skills, met maar 1 speciale aanval (Granaat en melee vind ik niet echt speciaal.)
[..]
Dat is zeker waar. Al was nu en nadat Dragon Age uitkomt een vakantie niet erg geweest.
Omdat er via de PSstore e.d. nu al heel veel zaken te koop staan en de opzet van deze game perfect is om constant uit te breiden met DLC's. Ik ben wellicht een beetje ouderwets, maar ik mis gewoon de tijden dat je een game kocht en deze meteen volledig was, ipv om de maand een DLC uitbrengen met een beetje content en 3 nieuwe maps, en door en door en door.quote:
Ik heb geen Borderlands gespeeld dus geen idee hoe dat was.quote:Op maandag 8 september 2014 14:03 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Naja als het DLC wordt zoals Borderlands 2 DLC, dan mag het van mij wel hoor. Die DLC pakketten waren echt super
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 8 september 2014 17:31 schreef Verbodsbord het volgende:
Godverdomme, mijn Destiny ligt nog steeds bij Bart Smit
Kan altijd nog veranderd worden hoorquote:Op maandag 8 september 2014 17:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Status zending:
Zending wordt voorbereid door de verzender
Wat kun je met die webapp pre-Fifa dan?quote:Op maandag 8 september 2014 12:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Verstandig! De webapp voor FUT gaat aankomende vrijdag los is de verwachting.
Heb er wel weer zin in.
Hunter kiezen.quote:Op maandag 8 september 2014 17:43 schreef Disker91 het volgende:
Bungie employee die als Titan speelt. Damn, Warlock/Titan is een moeilijke keus
Het is niet zo zwart/wit. De meeste games hanteren dlc's die je als extra op de volledige game kan aanschaffen. Deze verlengen de duur van de game voor de echte liefhebbers. En deze worden ook pas gemaakt nadat de game verschenen is. Het grote voordeel van deze dlc's is dat je ze kan aanschaffen wanneer je de game echt tof vind en als je het minder leuk vond koop je hem niet en bespaar je je zo wat geld.quote:Op maandag 8 september 2014 17:30 schreef Quantic het volgende:
[..]
Omdat er via de PSstore e.d. nu al heel veel zaken te koop staan en de opzet van deze game perfect is om constant uit te breiden met DLC's. Ik ben wellicht een beetje ouderwets, maar ik mis gewoon de tijden dat je een game kocht en deze meteen volledig was, ipv om de maand een DLC uitbrengen met een beetje content en 3 nieuwe maps, en door en door en door.
Limited heeft alleen de steelbook volgens mij.quote:Op maandag 8 september 2014 17:47 schreef Disker91 het volgende:
[ afbeelding ]
En hopelijk heeft mijn LE doosje niet al deze troep erop zitten qua tekst, heb daar een pesthekel aan.
En anders maar mijn metalen case gebruiken die erbij komt
Ik ga sowieso Titan. In de beta hunter gespeeld, was tof, maar die super van Titan vind ik veel toffer.quote:Op maandag 8 september 2014 17:43 schreef Disker91 het volgende:
Bungie employee die als Titan speelt. Damn, Warlock/Titan is een moeilijke keus
Welke heb je besteld?quote:Op maandag 8 september 2014 17:51 schreef defokkingfoker het volgende:
FFUUUUUUUCCCCKKKKKKKKKKKKK!!!!
Ben net ff langs de GameMania gegaan.. blijkt dat ze 41 ps4 bundels op vooraad hebben en laat ik nou net de 42 wachtende zijn![]()
![]()
Nu hopen op dat iemand zijn order canceld
Kapitaal opbouwenquote:Op maandag 8 september 2014 17:40 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Wat kun je met die webapp pre-Fifa dan?
41 is al tering veelquote:Op maandag 8 september 2014 17:51 schreef defokkingfoker het volgende:
FFUUUUUUUCCCCKKKKKKKKKKKKK!!!!
Ben net ff langs de GameMania gegaan.. blijkt dat ze 41 ps4 bundels op vooraad hebben en laat ik nou net de 42 wachtende zijn![]()
![]()
Nu hopen op dat iemand zijn order canceld
Mja, ze konden niet even een Ghost edition voor me bestellen die al sinds juli in bestelling stondquote:Op maandag 8 september 2014 17:55 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ze hebben er nog 20 in de bestelling zeiden ze
Magequote:Op maandag 8 september 2014 18:05 schreef gniffie het volgende:
JONGONS WAT IS DE STOERSTE KLASSE OM TE SPELENNNN?!?!??111/1/1/!?!?!?
Titan!quote:Op maandag 8 september 2014 18:05 schreef gniffie het volgende:
Warlockquote:Op maandag 8 september 2014 18:05 schreef gniffie het volgende:
Wat is je PSN?quote:Op maandag 8 september 2014 18:43 schreef Rossdale het volgende:
Iemand die me nu even wil helpen om malthael te vermoorden? Lukt me niet alleen op master
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |