jij koopt veelquote:Op zondag 7 september 2014 16:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Misschien eens The Last of Us Remastered Strategy Guide kopen![]()
De enige keer dat ik zoiets kocht was voor Fallout 3
Heb je alle collectibles al gevonden, sommige van de firefly medals hangen in bomen of lantaarnpalen, waar je ze echt nooit zou vinden.quote:Op zondag 7 september 2014 16:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Misschien eens The Last of Us Remastered Strategy Guide kopen![]()
De enige keer dat ik zoiets kocht was voor Fallout 3
Nog niet neequote:Op zondag 7 september 2014 16:35 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb je alle collectibles al gevonden, sommige van de firefly medals hangen in bomen of lantaarnpalen, waar je ze echt nooit zou vinden.
Zie dat ze Watch Dogs en InFamous SS naar 44,98 hebben veranderd, zullen wel teveel mensen met die games zijn gaan inruilenquote:Op zondag 7 september 2014 17:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Net bij de Game Mania geweest, blijkt dat Watch Dogs geen ¤50,- inruilprijs meer is.![]()
Geen Destiny dus voorlopig.
Gelukkig wou ik ook nog langs de Chinese supermarkt, dus ik ben niet voor niets geweest.
Dat denk ik ook. Toen ik vorige week keek was 'ie nog ¤49,98 en kwam dus in aanmerking voor die actie. Ze zullen per filiaal wel 100 van die dingen gekregen hebben en daarom de prijs maar iets aangepast hebben zodat 'ie niet meer voor de actie meetelt.quote:Op zondag 7 september 2014 17:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zie dat ze Watch Dogs en InFamous SS naar 44,98 hebben veranderd, zullen wel teveel mensen met die games zijn gaan inruilen
Nouja Fallout had wel wat meer replay-value met de open wereld en wat er wel niet allemaal te doen en te ontdekken viel.quote:Op zondag 7 september 2014 16:39 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nog niet nee![]()
Binnenkort weer eens starten en dan wil ik wel inderdaad echt alles proberen te vinden. Daarom wil ook zo'n guide kopen. Kan ik dat lekker bij de hand houden en zo alles gaan vinden.
Metro Redux toch weer kunnen verkopen voor 30 euro (1 euro verlies). Dus van dat geld kan ik mooi zo'n guide kopen
![]()
Merk trouwens wel dat ik een beetje hetzelfde gevoel krijgt als wat ik bij Fallout 3 had. Kon dat spel blijven spelen en het verveelde nooit. Wilde daar ook alles vinden wat er te vinden was
De beide Game Mania's waar ik vroeger heen ging zijn sinds kort dicht, dus ik moest er flink voor omfietsen. Heb het daarom maar gecombineerd met wat shoppen.quote:Op zondag 7 september 2014 17:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zoiets moet je altijd in de eerste week doen en niet 3 dagen voor een release ermee aankomen.
4 weken geleden besteld hier. De status staat bij mij nu op 'Klaar voor verzending'.quote:Op zondag 7 september 2014 15:56 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Een week van tevoren is niet echt ruim op tijd. Volgens mij de meest gepreorderde PS4 game tot nu toe. YGZ heeft waarschijnlijk veel preorders binnengekregen omdat ze tijd lang bovenaan op budgetgaming stonden met de laagste prijs.
precies, jij verkoopt de dag erop toch alles weerquote:
Lachen hequote:Op zondag 7 september 2014 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
precies, jij verkoopt de dag erop toch alles weer
En de andere users bepalen zelf wel of ze daarom willen lachenquote:Op zondag 7 september 2014 18:10 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lachen he![]()
![]()
![]()
Ik bepaal zelf wel wat ik met mijn spullen doe
je moet het helemaal zelf weten inderdaad. Ik vind het grappig om langs de zijlijn aan te zienquote:Op zondag 7 september 2014 18:10 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lachen he![]()
![]()
![]()
Ik bepaal zelf wel wat ik met mijn spullen doe
Ah komt een bijdehandje even mee bemoeienquote:Op zondag 7 september 2014 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En de andere users bepalen zelf wel of ze daarom willen lachen
crisis is iets dat de overheid verzonnen heeft om op alles te kunnen bezuinigenquote:Op zondag 7 september 2014 18:14 schreef Mystikvm het volgende:
Als ik in dit topic kijk hoe er soms met geld gesmeten wordt, verbaas ik mij dat er nog crisis is
Sommige mensen doen alsof ik elke dag tientallen spullen koop en verkoopquote:Op zondag 7 september 2014 18:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
je moet het helemaal zelf weten inderdaad. Ik vind het grappig om langs de zijlijn aan te zien
Hopelijk heb je dezelfde koopobsessie niet met kleren
Same here, begin juli besteld. Zal dus morgen op de post gaan.quote:Op zondag 7 september 2014 17:55 schreef Morri het volgende:
[..]
4 weken geleden besteld hier. De status staat bij mij nu op 'Klaar voor verzending'.
Tja, ik bel morgen even en als ik dinsdag geen exemplaar van YGZ kan verwachten cancel ik mijn pre-order wel. Als ze niet genoeg op voorraad hebben om elke pre-order ook echt op release te kunnen versturen moeten ze dat ook niet op de website laten staan. Ze hebben gewoon meer pre-orders dan exemplaren binnen gekregen, wat op zich begrijpelijk is, maar wel lullig voor de mensen die hem niet krijgen.quote:Op zondag 7 september 2014 15:56 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Een week van tevoren is niet echt ruim op tijd. Volgens mij de meest gepreorderde PS4 game tot nu toe. YGZ heeft waarschijnlijk veel preorders binnengekregen omdat ze tijd lang bovenaan op budgetgaming stonden met de laagste prijs.
Dat spel verkoop je zelf toch ook nog wel voor 30 euro, is nieuw nog minimaal 45 euro. Zoveel verschilt het dan uiteindelijk allemaal niet meer.quote:Op zondag 7 september 2014 17:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Net bij de Game Mania geweest, blijkt dat Watch Dogs geen ¤50,- inruilprijs meer is.![]()
Geen Destiny dus voorlopig.
Gelukkig wou ik ook nog langs de Chinese supermarkt, dus ik ben niet voor niets geweest.
Ik heb het 3 weken op fok! te koop gehad. Kreeg ik alleen onzinbiedingen op en 2 users waar ik mee akkoord was en die vervolgens niet betalen. Dat is ook typisch FOK!quote:Op zondag 7 september 2014 18:44 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Dat spel verkoop je zelf toch ook nog wel voor 30 euro, is nieuw nog minimaal 45 euro. Zoveel verschilt het dan uiteindelijk allemaal niet meer.
Marktplaats, is die bij mij meestal binnen paar dagen wegquote:Op zondag 7 september 2014 18:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb het 3 weken op fok! te koop gehad. Kreeg ik alleen onzinbiedingen op en 2 users waar ik mee akkoord was en die vervolgens niet betalen. Dat is ook typisch FOK!
In ieder geval kan ik nu eerst rustig The Last of Us spelen. Daar moet ik nog aan beginnen.
Ja, komt wel goed hoorquote:Op zondag 7 september 2014 18:59 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Marktplaats, is die bij mij meestal binnen paar dagen weg, heb nog nooit een game niet kunnen verkopen die ik heb uitgespeeld.
Dat kan.quote:Op zondag 7 september 2014 18:56 schreef Roypsv het volgende:
is het nu ook mogelijk om dus maandag op dinsdag om 00:00 destiny te spelen? Als je hem bijvoorbeeld om 00:00 in de ps store koopt?
Ik zou hem wel nu vast kopen. Dan wordt hij voorgeladen en kun je direct aan de slag. Anders moet je die hele download eerst afwachten.quote:
okay ga ik dat doen. thankssssquote:Op zondag 7 september 2014 19:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou hem wel nu vast kopen. Dan wordt hij voorgeladen en kun je direct aan de slag. Anders moet je die hele download eerst afwachten.
Hij unlocked dan in de nacht van maandag op dinsdag (0.00).quote:Op zondag 7 september 2014 19:10 schreef Jimbo het volgende:
hoe zit het als ik destiny in de USA store koop ? (digital)
unlocked ie dan maandag op dinsdag? of dinsdag ergens overdag (als t in de usa 00:00 is)
Die hebben meestal toestemming van de devs om wat voor reden dan ook. Dit zie je bij alle nieuwe games. Ook veel mensen die bij zo'n Amerikaanse gameketen werken. Maar die moeten ook via derden toegang tot het netwerk hebben gekregen.quote:Op zondag 7 september 2014 19:12 schreef Roypsv het volgende:
hoe kan het zijn dat sommige mensen al destiny spelen op twitch?
gvd, had hoop dat ik al kon gaan spelen :pquote:Op zondag 7 september 2014 19:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die hebben meestal toestemming van de devs om wat voor reden dan ook. Dit zie je bij alle nieuwe games. Ook veel mensen die bij zo'n Amerikaanse gameketen werken. Maar die moeten ook via derden toegang tot het netwerk hebben gekregen.
Hoeveel PS3's heb je verkocht?quote:Op zondag 7 september 2014 18:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Sommige mensen doen alsof ik elke dag tientallen spullen koop en verkoop![]()
Ik geef ook wel toe dat ik gewoon best wel impulsief ben![]()
Ik koop best veel spullen ja, maar het meeste is 2ehands voor een laag prijsje gekocht. En als ik het weer verkoop dan verkoop ik het met zo min mogelijk verlies
Edit: En nee met kleren heb ik dat juist weer helemaal niet![]()
Nee, tenzij je Bungie een dienst heb bewezen, zakelijke contacten in de gamewereld hebt, met de laatste testen helpt, promowerk voor Bungie doet, reviews maakt en noem die hele groep maar op, moet je gewoon tot release wachten.quote:Op zondag 7 september 2014 19:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
gvd, had hoop dat ik al kon gaan spelen :p
ja helaas nog 28uur wachten dan :pquote:Op zondag 7 september 2014 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, tenzij je Bungie een dienst heb bewezen, zakelijke contacten in de gamewereld hebt, met de laatste testen helpt, promowerk voor Bungie doet, reviews maakt en noem die hele groep maar op, moet je gewoon tot release wachten.
En dat bedoel ik juist. Jij denkt zeker dat ik 10 PS3's heb gehadquote:
niet de USA versie toch ?quote:Op zondag 7 september 2014 19:11 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Hij unlocked dan in de nacht van maandag op dinsdag (0.00).
neequote:Op zondag 7 september 2014 19:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
En dat bedoel ik juist. Jij denkt zeker dat ik 10 PS3's heb gehad![]()
Mensen kunnen ook overdrijven zeg met ''jij koopt en verkoopt heel veel''. Alsof ik de enige ben hier op fok die zoveel verkoopt.
Ik heb er maar 2 gehad hoor in een tijdsbestek van 6 jaar. Eentje ergens in 2007 en de tweede in 2013, maar die heb ik puur voor de exclusives gekocht.
Ben je nu tevreden?
quote:Op zondag 7 september 2014 20:05 schreef Jimbo het volgende:
als ik dit zo zie is ie los, bij de preorder dan
Ik zeker niet hequote:Op zondag 7 september 2014 23:55 schreef Jimbo het volgende:
En schiet nou maar op typ, dan mag je in mn fireteam. Als een baas!
een 70 kan je makkelijk helpen op Torment...quote:Op maandag 8 september 2014 00:51 schreef Santello het volgende:
Diablo level 62. Moet Malthael verslaan. Wie wil er helpen?
Liefst met 4 man omdat ik op Torment difficulty speel. Rete moeilijk
Edit: Shiiiiit. Master is ook taai. Dit moet je niet alleen spelen
Dat mag natuurlijk ook! Dan doen we het gewoon difficulty IIquote:Op maandag 8 september 2014 01:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
een 70 kan je makkelijk helpen op Torment...
Ga morgen wel even een rondje bellen.quote:Op zondag 7 september 2014 23:55 schreef Jimbo het volgende:
En schiet nou maar op typ, dan mag je in mn fireteam. Als een baas!
Nee je begrijpt het nietquote:Op maandag 8 september 2014 07:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat paniekerige hierHet is maar een spelletje... De servers zijn toch onbereikbaar op launch day
Zul je zien: hebben ze het spel is het uneens niet meer zo leuk als ze dachtenquote:Op maandag 8 september 2014 07:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat paniekerige hierHet is maar een spelletje... De servers zijn toch onbereikbaar op launch day
Als het een nieuwe Mario was lag jij al 2 weken voor de deur mangquote:Op maandag 8 september 2014 07:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2014 23:13 schreef Jimbo het volgende:
Zieke library inmidds53 digital games en nog t idee dat ik niks heb om te spelen.
Dat is de hype in dit topic bij elke game. Maandenlang roepen dat ze er zo'n zin in hebben, en een week later is het niet meer leuk. In plaats van zich maanden kunnen vermaken met een game, wordt er doorheen geracet en is het op naar de volgende hype.quote:Op maandag 8 september 2014 08:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zul je zien: hebben ze het spel is het uneens niet meer zo leuk als ze dachten
ook goedquote:
Sorry moest ineens weg gisteren, maar damn na 30x dood te gaan tegen Malthael had ik het ook wel een beetje gehadquote:Op maandag 8 september 2014 00:51 schreef Santello het volgende:
TypischFeyenoord010quote:Op maandag 8 september 2014 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga morgen wel even een rondje bellen.
Even een PSNnaam verzinnen.
Dat hoop ik, koop ik hem over 2 weken tweedehands voor drie tientjesquote:Op maandag 8 september 2014 08:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zul je zien: hebben ze het spel is het uneens niet meer zo leuk als ze dachten
Heb m alleen op de pc, dus gaat niet werken voor mij.quote:Op maandag 8 september 2014 00:51 schreef Santello het volgende:
Je kunt er wel vanuit gaan dat Destiny snel 2ehands beschikbaar is ja.quote:Op maandag 8 september 2014 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat hoop ik, koop ik hem over 2 weken tweedehands voor drie tientjes
idd, helemaal omdat mensen goedkoper uit zijn met dat pakket kopen, destiny voor 30 verkopen ipv ps4 los halen.quote:Op maandag 8 september 2014 09:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt er wel vanuit gaan dat Destiny snel 2ehands beschikbaar is ja.
Dat gaat vaak hand in hand he, teveel games kopen en je weet niet meer waar je aan moet beginnen.quote:Op zondag 7 september 2014 23:13 schreef Jimbo het volgende:
Zieke library inmidds53 digital games en nog t idee dat ik niks heb om te spelen.
quote:Op maandag 8 september 2014 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat hoop ik, koop ik hem over 2 weken tweedehands voor drie tientjes
Dit jaquote:Op maandag 8 september 2014 09:20 schreef Jimbo het volgende:
Nog een dagje tot destiny(maakt schreeuw geluiden)
Kan niet wachten tot ik terug ben van mn werk morgen
Ik heb morgenavond een meeting van de zaak... Wat een horror-timing is dat zegquote:Op maandag 8 september 2014 09:20 schreef Jimbo het volgende:
Nog een dagje tot destiny(maakt schreeuw geluiden)
Kan niet wachten tot ik terug ben van mn werk morgen
Waarom heb je 3 destinys besteld?quote:Op zondag 7 september 2014 19:09 schreef Jimbo het volgende:
Hmph niu twijfel ik
destiny uit de usa limited edition, 69 eur.
Heb de normale voor 52 (exp passes er nog bij kom je op 90 uit)
maar ook de ghost edition is onderweg, die is 150... en heb je items die ik toch nooit meer gebruik
zodat hij straks kan zeggen dat hij 56 spellen heeftquote:Op maandag 8 september 2014 11:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Waarom heb je 3 destinys besteld?
quote:Op maandag 8 september 2014 11:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zodat hij straks kan zeggen dat hij 56 spellen heeft
Hatseflats !!quote:Hey David
Gefeliciteerd! Je hebt een exemplaar van Diablo III UEE (PS4) gewonnen met onze wedstrijd.
Bezorg aub zsm je volledige adresgegevens zodat we de game kunnen opsturen.
De OPM-crew
De boetes daarop kunnen nogal hoog zijn weet ik... Je hebt wel altijd van die tenten die het toch doen en je hoort dan weinig over die boetes is mijn ervaring. Ben wel eens benieuwd hoe dat nu echt zit.quote:Op maandag 8 september 2014 11:18 schreef 7nightwing7 het volgende:
ps4 Destiny:
Verschillende winkels hier in de buurt al gebeld. (Bart Smit, Mediamarkt, Game Mania). Ze hebben hem wel al, maar mogen nog niet verkopen. Wat maakt het uit, de servers gaan toch pas morgen online. Dus spelen gaat nog niet. Verkoop die game gewoon al. Scheelt mij weer een ritje morgen.
Ik werk bij een filmdistributeur en bij sommige films werkt het ook zo.quote:Op maandag 8 september 2014 11:23 schreef jackson het volgende:
[..]
De boetes daarop kunnen nogal hoog zijn weet ik... Je hebt wel altijd van die tenten die het toch doen en je hoort dan weinig over die boetes is mijn ervaring. Ben wel eens benieuwd hoe dat nu echt zit.
Kijk, goed om te horen.... Aanpakken die tenten.quote:Op maandag 8 september 2014 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik werk bij een filmdistributeur en bij sommige films werkt het ook zo.
En wij hebben weldegelijk boetes uitgedeeld aan klanten die een titel te vroeg in de schappen legten.
Ik maak echt mega veel typfouten, maar deze is wel echt koningquote:Op maandag 8 september 2014 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En wij hebben weldegelijk boetes uitgedeeld aan klanten die een titel te vroeg in de schappen legten.
Ja ja ja ja ja jaquote:Op maandag 8 september 2014 11:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik maak echt mega veel typfouten, maar deze is wel echt koning![]()
Verstandig! De webapp voor FUT gaat aankomende vrijdag los is de verwachting.quote:Op maandag 8 september 2014 12:06 schreef Massief het volgende:
Fifa 15 besteld.
Mijn tweede game op de ps4 na Fifa 14.
Ja er zullen vast nieuwe irritaties inzitten maar we gaan het weer een kans geven. Ondanks dat EA er natuurlijk geen flikker aan doet als je op jaarbasis kijkt..quote:Op maandag 8 september 2014 12:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Verstandig! De webapp voor FUT gaat aankomende vrijdag los is de verwachting.
Heb er wel weer zin in.
Er zitten inderdaad elk jaar weer nieuwe frustraties in... Moet zeggen dat ik van weinig games zo over de rooie kan gaan als Fifa. Sterker nog, heb het met geen enkel andere titel dat ik me er überhaupt iets van aantrek.quote:Op maandag 8 september 2014 12:21 schreef Massief het volgende:
[..]
Ja er zullen vast nieuwe irritaties inzitten maar we gaan het weer een kans geven. Ondanks dat EA er natuurlijk geen flikker aan doet als je op jaarbasis kijkt..
wees blij dat jullie troep verkocht wordtquote:Op maandag 8 september 2014 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En wij hebben weldegelijk boetes uitgedeeld aan klanten die een titel te vroeg in de schappen plaatsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |